Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Vikingdancer schreef:Zó veel MDMA nemen is echt vragen om problemen.
Ja? Waar staat dat ?
Prototype schreef:Nee ze zijn waarschijnlijk niet meteen doodgegaan aan de MDMA, maar wel aan de gevolgen van MDMA zoals oververhitting, uitdroging of juist watervergiftiging.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Vikingdancer schreef:@Ivo: ik wil hoge doseringen niet verdedigen, maar ik wil wel nuance aanbrengen in de beweringen van Prototype en Piotr gevormd uit mijn standpunt: pretenderen dat MDMA dodelijk is of blijvend letsel veroorzaakt, is net zo verwerpelijk als beweren dat MDMA niet schadelijk is.
@Piotr: ik ben geen bron tegengekomen die jouw beweringen onderbouwen. Waarschijnlijk omdat ik 'kankerdom' ben.
@Prototype: het is naar mijn mening onverstandig om 5g naar binnen te gooien prototype! Excuus als dit zo is overgekomen.
Vikingdancer schreef:@Piotr: ik ben geen bron tegengekomen die jouw beweringen onderbouwen. Waarschijnlijk omdat ik 'kankerdom' ben.
Vikingdancer schreef:Er bestaat veel onduidelijkheid over eventuele (permanente) schade, maar die onzekerheid is voor mij voldoende geen drugs meer te gebruiken.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ben bang van wel, ja. Jammer.
Wat reports ook zeggen. Wij uiten hier onze meningen, waarin we lekker objectief mogen zijn en zeggen dat het gewoon fucking naïef is om zoveel MDMA te nemen en erop te vertrouwen dat het vast wel niet zo schadelijk/gevaarlijk zal zijn.
kies je ook zeer selectief de posts waar je wel of niet op reageert.
Ik geef het op.
Ivo schreef:Vikingdancer schreef:Er bestaat veel onduidelijkheid over eventuele (permanente) schade, maar die onzekerheid is voor mij voldoende geen drugs meer te gebruiken.
Onvoldoende bedoel je dan? Of heb ik de rest van je posts compleet verkeerd gelezen? Ik snap het niet goed meer.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
voldie schreef:oke leuk viking maar wat is jou je punt? dat 5 gram mdma niet altijd dodelijk hoeft te zijn? of dat het geen kwaad kan?
Druks schreef:JongGeleerd schreef:Want mensen zijn ratten.
Ivo schreef:Druks schreef:JongGeleerd schreef:Want mensen zijn ratten.
Hier heeft hij wel een punt De LD50 bij ratten hoeft helemaal niet hetzelfde te zijn als de LD50 bij mensen.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Vikingdancer schreef:Gebruik dus zo min mogelijk of geen MDMA of andere drugs.
Noobjjunkiie schreef:Zaterdag voor het eerst XTC gebruikt met wat vrienden die allemaal al vaker gebruikt hebben.
Had eerst een halve groene partflock, na een half uur nog een halve. Toen weer 1.5/2 uur later een hele gele UPS, half uur later ook nog een halve gele UPS.
Vrienden waarmee ik was stonden versteld en die hadden het nog nooit meegemaakt dat iemand met zijn eerste keer XTC ervaring er gelijk 2.5 pil doorheen gooide.
Was overigens allemaal goed gegaan en heb de mooiste avond van mn leven gehad.
JongGeleerd schreef:Fucking veel teveel genomen gast... Ik zou direct maar 'n half jaar rust nemen...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 48 gasten