Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Hoogste dosis ooit?

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

Re: Hoogste dosis ooit?

Berichtdoor Vinnie » wo maart 04, 2015 3:20 pm

ik ken iemand die een keer zonder overdrijven 11 pillen opheeft :s
het is dan ook wel de dorps junk die nu volgens mij in de kliniek zit of er weer uit ontsnapt is :p
Miss E schreef:Gaat liever als een dronken tokkie de boel op stelten zetten dan vogels spotten.
Vinnie
DF Addict

Berichtdoor Piotr » wo maart 04, 2015 7:58 pm

Afgelopen jaar had ik een verhaal gehoord over een Amerikaanse gozer die naar een feest was gegaan in Nederland, daar vier pillen kocht, die allemaal in één keer achterover gooide en vervolgens wakker werd op de intensive care. Best aannemelijk gezien het enorme kwaliteitsverschil tussen Nederlandse XTC pillen en de rommel die in het buitenland verkocht wordt. Het zouden nintendo's zijn geweest wat dus mooi neerkomt op ±800mg netto, ongeveer een volledige gram zuivere MDMA. :xtc:

Een XTC-pil nemen in het buitenland lijkt mij wel een leuke gangbare vorm van Russisch roulette. Eerst nemen en vervolgens naar eigen inschattingsvermogen beredeneren wat je zojuist hebt hebt ingenomen. Daar dan een weddenschap om maken en achteraf testen wat het daadwerkelijk was. Wie durft? Ik win toch.
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Perry » do maart 05, 2015 10:54 am

PCP!
Bennaccio schreef:werkt een Fool als antidepressiva?

Hoe vind je zelf dat het gaat?
Perry
Intensive Care Bear
Donateur

Berichtdoor Piotr » do maart 05, 2015 2:37 pm

PCP wordt volgens mij niet echt vaak aangetroffen in buitenlandse XTC pillen. Volgens mij gaat het naast MDMA vaak om PMMA/PMA, meth, piperazines, 2c'tjes, research chemicals of combinaties daarvan. Feest dus.
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Perry » do maart 05, 2015 2:48 pm

Ik maakte ook maar een grapje....
Bennaccio schreef:werkt een Fool als antidepressiva?

Hoe vind je zelf dat het gaat?
Perry
Intensive Care Bear
Donateur

Berichtdoor Prinses Preksie » do maart 05, 2015 3:49 pm

Dat zijn geen grapjes JG.
Prinses Preksie
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Vikingdancer » ma maart 16, 2015 7:53 pm

1,6g opgegeten. Bleef stug dooreten toen ik waus was. Spijtige ervaring en nooit meer gedaan.

Overigens ken ik mensen die met enige regelmaat tussen de 3 a 5g achterover sloegen (20 pillen op een festival). Daar valt nog steeds prima mee te praten trouwens.
Done: XTC, SOS, Tabak, Alcohol, Paddo's, Salvia, Cannabis, Hasj.

To do: DMT, LSD en 2c-s.

Don't: XTC, Heroïne, Ketamine
Vikingdancer
Experimenterende Gebruiker

Berichtdoor Ivo » ma maart 16, 2015 7:58 pm

Piotr schreef:Afgelopen jaar had ik een verhaal gehoord over een Amerikaanse gozer die naar een feest was gegaan in Nederland, daar vier pillen kocht, die allemaal in één keer achterover gooide en vervolgens wakker werd op de intensive care.

Lijkt mij inderdaad een zeer aannemelijk verhaal. Zo heb ik tijdens Retro Acid een Australiër gezien die pretty much hetzelfde had gedaan. Ik weet niet of hij op intensieve wakker geworden is, maar het zou me niks verbazen.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo
Midnight Toker
Site Admin

Berichtdoor Aebi » ma maart 16, 2015 8:25 pm

Vikingdancer schreef:1,6g opgegeten. Bleef stug dooreten toen ik waus was. Spijtige ervaring en nooit meer gedaan.

Overigens ken ik mensen die met enige regelmaat tussen de 3 a 5g achterover sloegen (20 pillen op een festival). Daar valt nog steeds prima mee te praten trouwens.

:xtc: defuq
Nobody exists on purpose, nobody belongs anywhere, everybody's gonna die. Come watch TV.
Aebi
It was good to be the king
DF Addict

Berichtdoor Piotr » ma maart 16, 2015 8:34 pm

Vikingdancer schreef:Overigens ken ik mensen die met enige regelmaat tussen de 3 a 5g achterover sloegen (20 pillen op een festival). Daar valt nog steeds prima mee te praten trouwens.

Dan hoop ik dat jullie nooit pure MDMA in handen krijgen, want ik durf te wedden dat iedereen na 5 gram MDMA in het ziekenhuis belandt of moet worden begraven. Pfoeehhh, wat een dosissen.
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor KeeperofFate » ma maart 16, 2015 8:41 pm

800mg

Was wel genoeg voor een avond, denk niet dat ik nog tot die getallen zal gaan.

voldie schreef:Ook een door gewinterde stoner :smokin:
KeeperofFate

Berichtdoor KetaMan » ma maart 16, 2015 9:17 pm

Hou het altijd lekker bij een halve of een hele maximaal gaat altijd prima! :smokin:
´ik snap het, maar ook weer helemaal niet´ - Ketamine - 2016
KetaMan
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Aebi » ma maart 16, 2015 9:23 pm

KetaMan schreef:Hou het altijd lekker bij een halve of een hele maximaal gaat altijd prima! :smokin:

Gram of pil? :P
Nobody exists on purpose, nobody belongs anywhere, everybody's gonna die. Come watch TV.
Aebi
DF Addict

Berichtdoor Psyche » ma maart 16, 2015 10:01 pm

Aebi schreef:
KetaMan schreef:Hou het altijd lekker bij een halve of een hele maximaal gaat altijd prima! :smokin:

Ik zelf 1 pil max. (soms halfje, hangt er vanaf of ik batterijtjes heb of niet) als ik meer doe krijg ik pijnlijke hartkloppingen dagen erna. Ik gebruik wel altijd normale dosissen. Alleen een keer spacecake gemaakt met 6g en daar een derde van opgegeten.
Laatst bijgewerkt door Psyche op ma maart 16, 2015 10:07 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
“Life lived in the absence of the psychedelic experience that primordial shamanism is based on is life trivialized, life denied, life enslaved to the ego.”
― Terence McKenna
Psyche

Berichtdoor KetaMan » ma maart 16, 2015 10:05 pm

Psyche schreef:
Aebi schreef:

Ik zelf 1 pil max. (soms halfje, hangt er vanaf of ik batterijtjes heb of niet) als ik meer doe krijg ik pijnlijke hardkloppingen dagen erna. Ik gebruik wel altijd normale dosissen. Alleen een keer spacecake gemaakt met 6g en daar een derde van opgegeten.

Pil, Ik ondervind ook meer problemen bij hogere doseringen. Ik ga net zo lekker op een halve / hele pil
als wanneer ik de hele avond volstauw 8-)
´ik snap het, maar ook weer helemaal niet´ - Ketamine - 2016
KetaMan
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Vikingdancer » ma maart 16, 2015 11:39 pm

Dan hoop ik dat jullie nooit pure MDMA in handen krijgen, want ik durf te wedden dat iedereen na 5 gram MDMA in het ziekenhuis belandt of moet worden begraven. Pfoeehhh, wat een dosissen.

Ook na vijf gram hoef je niet direct in het ziekenhuis te belanden, noch op een begraafplaats. Uiteraard raad ik het af om dit soort hoeveelheden te consumeren, maar het gebeurt op een steeds groter wordende schaal. Helaas worden deze mensen al gauw als 'dom' neergezet door de bijzonder intelligente (drugs)forumleden, die klaarblijkelijk ook over een groot zelfreflectievermogen beschikken.

Vikingdancer

Berichtdoor Vinnie » di maart 17, 2015 12:39 am

Vikingdancer schreef:

Ook na vijf gram hoef je niet direct in het ziekenhuis te belanden, noch op een begraafplaats. Uiteraard raad ik het af om dit soort hoeveelheden te consumeren, maar het gebeurt op een steeds groter wordende schaal. Helaas worden deze mensen al gauw als 'dom' neergezet door de bijzonder intelligente (drugs)forumleden, die klaarblijkelijk ook over een groot zelfreflectievermogen beschikken.

vind jij het slim dan om 5 gram MDMA weg te likken :#:
Miss E schreef:Gaat liever als een dronken tokkie de boel op stelten zetten dan vogels spotten.
Vinnie
DF Addict

Berichtdoor Schepje » di maart 17, 2015 12:53 am

Vikingdancer schreef:Ook na vijf gram hoef je niet direct in het ziekenhuis te belanden, noch op een begraafplaats. Uiteraard raad ik het af om dit soort hoeveelheden te consumeren, maar het gebeurt op een steeds groter wordende schaal. Helaas worden deze mensen al gauw als 'dom' neergezet door de bijzonder intelligente (drugs)forumleden, die klaarblijkelijk ook over een groot zelfreflectievermogen beschikken.

Van vijf gram vuller hoeft er niemand naar de intensive care..
Endorfine junky,
Schepje
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Hassan » di maart 17, 2015 1:08 am

na 5 gram pure mdma zul je niet meer naar het ziekenhuis hoeven nee, dan kun je meteen naar het mortuarium
Hassan

Berichtdoor Piotr » di maart 17, 2015 1:27 am

Je gaat toch niet ontkennen dat het monsterdom is? Er zijn zat mensen gestorven aan minder.
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Prototype » di maart 17, 2015 4:22 am

Vikingdancer schreef:

Deze guy :#:
99 van de 100 mensen overleven dat niet en de overige persoon ligt geheid schuimbekkend in het ziekenhuis met een garantie op permanente hersenschade. :#:
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Prototype
Harder dan de rest
Donateur

Berichtdoor Hassan » di maart 17, 2015 4:23 am

kortom: YOLO
Hassan

Berichtdoor dasfalco » di maart 17, 2015 10:26 am

12 paarse granaten op 16u tijd ,k meen me te herinneren dat ze rond de 200-220 waren dus das iets van een 2,4gr-2,6gr op 16u......
Rond 12u middags thuisgekomen en alles vervormde en kleurde anders en hoorde constant geluiden,muziek dat gespeeld werd zonder 1 toestel in de buurt dat opstond.Op kamer gaan zitten en in de zetel neergevallen letterlijk,2u later terug bijgekomen met een koppijn waar niks tegen tedoen was. 24u duurde die hel,massa pijnstillers geslikt ,niks gekort gewoon moeten doorstaan.
NOOOOOIT meer ,ik blijf sindsdien compleet van elke vorm van drugs die op serotonine werkt maar vermoedelijk is men serotoninepeil permanent verlaagd
#freemoonliquid
dasfalco
Bewuste Gebruiker
Verbannen

Berichtdoor Vikingdancer » di maart 17, 2015 4:10 pm

99 van de 100 mensen overleven dat niet en de overige persoon ligt geheid schuimbekkend in het ziekenhuis met een garantie op permanente hersenschade. :#:

Beste moderator,

je zou toch enigszins een professionele houding kunnen verwachten van jou of in ieder geval één waar je je baseert op feiten als je harde uitspraken doet. Je hebt werkelijk geen flauw benul waar je het over hebt. Maar wie ben ik ten opzichte van jullie bijzonder intellectuelen.

Vikingdancer

Berichtdoor Vikingdancer » di maart 17, 2015 4:14 pm

Nee, maar dat pretendeer ik ook niet.

Vikingdancer

Berichtdoor Druks » di maart 17, 2015 4:16 pm

Vikingdancer schreef:

Nee, maar dat pretendeer ik ook niet.

Wat is precies je punt dan? Ik zie je andere beschuldigen maar zelf onderbouw je niks. :conf:
Druks
huba buba
Moderator

Berichtdoor Prototype » di maart 17, 2015 4:43 pm

Vikingdancer schreef:

Beste moderator,

je zou toch enigszins een professionele houding kunnen verwachten van jou of in ieder geval één waar je je baseert op feiten als je harde uitspraken doet. Je hebt werkelijk geen flauw benul waar je het over hebt. Maar wie ben ik ten opzichte van jullie bijzonder intellectuelen.

Slik jij dan maar is 5 gram M (of 25 pillen) weg en kom het hier navertellen. :#:
Oh nee! Want je overleeft het niet.
Er zijn genoeg mensen overleden aan minder dan de helft van deze dosis en ja, dat is een feit.
Zeggen dat je 5 gram M kan slikken zonder er aan te overlijden of er ernstige hersenschade aan oploopt, en dan tegen mij slap lopen lullen dat ik er geen verstand van heb?
Hier, mooi topic voor je: xtc-mdma/xtc-mdma-voor-dummies-t9605.html
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Prototype
Harder dan de rest
Donateur

Berichtdoor Vikingdancer » di maart 17, 2015 5:20 pm

MDMA is bij een heroïsche dosis niet (direct) dodelijk. Ik waag het ook te betwijfelen of er "ernstig" hersenletsel ontstaat.

Onderbouwing: http://download.springer.com/static/pdf ... b&ext=.pdf

edit: Belangrijk > toedieningsvorm is met behulp van een injectiespuit.
Laatst bijgewerkt door Vikingdancer op di maart 17, 2015 5:54 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Vikingdancer

Berichtdoor Aebi » di maart 17, 2015 5:35 pm

Het probleem met MDMA (en alle andere RC's) is dat het gewoon onduidelijk is wat de precieze schade is op lange termijn. Echter kun je er beter van uit gaan dat iets te schadelijk is dan niet schadelijk, voor je jezelf de tering in snuift/bomt/slikt/spuit. Feit is wel dat het sowieso niet goed voor je is.

http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1 ... 8A1.f03t04
Findings and conclusions : Despite large methodological problems the bulk of evidence suggests residual alterations of serotonergic transmission in MDMA users, although at least partial restitution may occur after long-term abstinence. However, functional sequelae may persist even after longer periods of abstinence. To date, the most consistent findings associate subtle cognitive, particularly memory, impairments with heavy ecstasy use. However, the evidence cannot be considered definite and the issues of possible pre-existing traits or the effects of polydrug use are not resolved.
Aebi
DF Addict

Berichtdoor kolibrie » di maart 17, 2015 5:35 pm

Ik denk ook dat het aan je lichaam ligt hoe veel je kan hebben. Een vriend van mij at ook een keer 5 bugatti's weg op een avond, terwijl ik er na 1 al helemaal loop te wausen. Als ik twee à drie (redelijk zware) pillen neem, krijg ik last van mijn maag..
kolibrie
Newbie

VorigeVolgende

• Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA