Piotr schreef:Afgelopen jaar had ik een verhaal gehoord over een Amerikaanse gozer die naar een feest was gegaan in Nederland, daar vier pillen kocht, die allemaal in één keer achterover gooide en vervolgens wakker werd op de intensive care.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Vikingdancer schreef:1,6g opgegeten. Bleef stug dooreten toen ik waus was. Spijtige ervaring en nooit meer gedaan.
Overigens ken ik mensen die met enige regelmaat tussen de 3 a 5g achterover sloegen (20 pillen op een festival). Daar valt nog steeds prima mee te praten trouwens.
Vikingdancer schreef:Overigens ken ik mensen die met enige regelmaat tussen de 3 a 5g achterover sloegen (20 pillen op een festival). Daar valt nog steeds prima mee te praten trouwens.
voldie schreef:Ook een door gewinterde stoner
KetaMan schreef:Hou het altijd lekker bij een halve of een hele maximaal gaat altijd prima!
Aebi schreef:KetaMan schreef:Hou het altijd lekker bij een halve of een hele maximaal gaat altijd prima!
Gram of pil?
Psyche schreef:Aebi schreef:KetaMan schreef:Hou het altijd lekker bij een halve of een hele maximaal gaat altijd prima!
Gram of pil?
Ik zelf 1 pil max. (soms halfje, hangt er vanaf of ik batterijtjes heb of niet) als ik meer doe krijg ik pijnlijke hardkloppingen dagen erna. Ik gebruik wel altijd normale dosissen. Alleen een keer spacecake gemaakt met 6g en daar een derde van opgegeten.
Dan hoop ik dat jullie nooit pure MDMA in handen krijgen, want ik durf te wedden dat iedereen na 5 gram MDMA in het ziekenhuis belandt of moet worden begraven. Pfoeehhh, wat een dosissen.
Vikingdancer schreef:Dan hoop ik dat jullie nooit pure MDMA in handen krijgen, want ik durf te wedden dat iedereen na 5 gram MDMA in het ziekenhuis belandt of moet worden begraven. Pfoeehhh, wat een dosissen.
Ook na vijf gram hoef je niet direct in het ziekenhuis te belanden, noch op een begraafplaats. Uiteraard raad ik het af om dit soort hoeveelheden te consumeren, maar het gebeurt op een steeds groter wordende schaal. Helaas worden deze mensen al gauw als 'dom' neergezet door de bijzonder intelligente (drugs)forumleden, die klaarblijkelijk ook over een groot zelfreflectievermogen beschikken.
Vikingdancer schreef:Ook na vijf gram hoef je niet direct in het ziekenhuis te belanden, noch op een begraafplaats. Uiteraard raad ik het af om dit soort hoeveelheden te consumeren, maar het gebeurt op een steeds groter wordende schaal. Helaas worden deze mensen al gauw als 'dom' neergezet door de bijzonder intelligente (drugs)forumleden, die klaarblijkelijk ook over een groot zelfreflectievermogen beschikken.
Vikingdancer schreef:Dan hoop ik dat jullie nooit pure MDMA in handen krijgen, want ik durf te wedden dat iedereen na 5 gram MDMA in het ziekenhuis belandt of moet worden begraven. Pfoeehhh, wat een dosissen.
Ook na vijf gram hoef je niet direct in het ziekenhuis te belanden, noch op een begraafplaats. Uiteraard raad ik het af om dit soort hoeveelheden te consumeren, maar het gebeurt op een steeds groter wordende schaal. Helaas worden deze mensen al gauw als 'dom' neergezet door de bijzonder intelligente (drugs)forumleden, die klaarblijkelijk ook over een groot zelfreflectievermogen beschikken.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Deze guy
99 van de 100 mensen overleven dat niet en de overige persoon ligt geheid schuimbekkend in het ziekenhuis met een garantie op permanente hersenschade.
vind jij het slim dan om 5 gram MDMA weg te likken
Vikingdancer schreef:Deze guy
99 van de 100 mensen overleven dat niet en de overige persoon ligt geheid schuimbekkend in het ziekenhuis met een garantie op permanente hersenschade.
Beste moderator,
je zou toch enigszins een professionele houding kunnen verwachten van jou of in ieder geval één waar je je baseert op feiten als je harde uitspraken doet. Je hebt werkelijk geen flauw benul waar je het over hebt. Maar wie ben ik ten opzichte van jullie bijzonder intellectuelen.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Findings and conclusions : Despite large methodological problems the bulk of evidence suggests residual alterations of serotonergic transmission in MDMA users, although at least partial restitution may occur after long-term abstinence. However, functional sequelae may persist even after longer periods of abstinence. To date, the most consistent findings associate subtle cognitive, particularly memory, impairments with heavy ecstasy use. However, the evidence cannot be considered definite and the issues of possible pre-existing traits or the effects of polydrug use are not resolved.
Aebi schreef:Het probleem met MDMA (en alle andere RC's) is dat het gewoon onduidelijk is wat de precieze schade is op lange termijn. Echter kun je er beter van uit gaan dat iets te schadelijk is dan niet schadelijk, voor je jezelf de tering in snuift/bomt/slikt/spuit. Feit is wel dat het sowieso niet goed voor je is.
http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1 ... 8A1.f03t04
Vikingdancer schreef:Deze guy
Beste moderator,
je zou toch enigszins een professionele houding kunnen verwachten van jou of in ieder geval één waar je je baseert op feiten als je harde uitspraken doet. Je hebt werkelijk geen flauw benul waar je het over hebt. Maar wie ben ik ten opzichte van jullie bijzonder intellectuelen.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Van hersenschade tot lichamelijke kwalen tot, ja, de dood.
Of je er echt direct aan overlijdt kun je natuurlijk niet voorspellen, maar ongetwijfeld dat je op steenworp afstand bent.
Zó veel MDMA nemen is echt vragen om problemen.
Zo ken ik iemand die is overleden aan twee pillen van 200mg, zonder andere rommel/medicijnen enz.
Neem je nog tien maal zoveel, dan kun je mij niet wijsmaken dat dat niet levensgevaarlijk is.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 54 gasten