Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Klimtox schreef:. 6 pillen van 170mg op een avond was geen uitzondering.
Dr.Gonzo schreef:
Ik ben ergens midden jaren 90 Mdma/xtc en Speed gaan gebruiken,maar had toen niet de kennis over middelen die ik nu heb en heb toen die middelen ronduit misbruikt,ik slikte bijna elk weekend xtc en dan in vrij hoge doseringen(slikte dan 10 pillen of meer). ik merk dat mijn geheugen sterk achteruit is gegaan en ik een hoop zenuwtrekjes heb gekregen,blijvend..
Ook heb ik het syndroom van Horner 'opgelopen' http://nl.wikipedia.org/wiki/Syndroom_van_Horner, of in ieder geval heb ik alle symptomen die daarop wijzen,ik heb mri scans,bloedonderzoeken en nog meer onderzoeken ondergaan en volgens de neuroloog die mij behandelde zou dit best met drugs misbruik te maken kunnen hebben..
Ik heb in die tijd ook het serotoninesyndroom opgelopen door het gelijktijdig gebruik van Mdma en Remeron(een antidepressivum)..
Ik ben daar nog steeds van aan het bijkomen om het maar zo te noemen, ik ben snel geagiteerd,vaak rusteloos en kan me niet op dingen concentreren en emotionele zaken zijn voor mij ook moeilijk om mee om te gaan, normaal verdwijnen de symptomen van zo'n serotonine vergiftiging na een tijdje maar op de een of ander manier verloopt dat proces bij mij heel langzaam..
Enya schreef:Nou, bij deze volg ik de drie maanden regel
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Lina schreef:Wow! Why, op een gegeven moment heb je de treshhold gewoon al bereikt hebt en krijg je niet meer effect uit een extra pilKlimtox schreef:. 6 pillen van 170mg op een avond was geen uitzondering.
Kockar schreef:in de pil zit vaak niet enkel mdma..
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Maanvos schreef:Kockar schreef:in de pil zit vaak niet enkel mdma..
In Nl bijna altijd wel, gevallen van PMMA zoals in Limburg destijds is zeer zeldzaam, Mccp komt wel eens voor, is minder gevaarlijk niet aangenaam.
Komt ook niet veel meer voor, maar altijd laten testen dus.
Verhalen over speed etc in pillen komt zo goed als niet voor in NL.
*frogpostopmaanvosacount*
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 1 gast