Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Wat kan je verwachten na (langdurig) misbruiken van MDMA?

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

Wat kan je verwachten na (langdurig) misbruiken van MDMA?

Berichtdoor Trippie » do aug 08, 2013 2:31 pm

Ik ken enkele mensen waarvan ik vindt dat hun MDMA gebruik er over gaat. Dan heb ik het over alles tussen elke week 0.5-1 gram (heel erg) tot 1 keer per maand ~0.25gram (valt nog te overzien). Ik vroeg me af wat nu juist de symptomen kunnen zijn van zulk misbruik op de lange termijn en wat je er aan kan overhouden.

Zijn er hier mensen die in het verleden heftig MDMA hebben misbruikt of kennen jullie zo'n mensen? Wat zijn zoal de typische klachten waarmee jullie te kampen hebben?
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: Wat kan je verwachten na (langdurig) misbruiken van MDMA

Berichtdoor Kockar » do aug 08, 2013 2:56 pm

mdma op zich is niet zo heel gevaarlijk mits je goed doseert
maar het gevaarlijke is de pil op zich denk ik, als je niet test of als je geen absolute zekerheid hebt over wat je exact inneemt is het een gevaarlijk spelletje in mijn ogen....
Avatar gebruiker
Kockar
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2328
Geregistreerd: vr aug 02, 2013 10:58 am

Re: Wat kan je verwachten na (langdurig) misbruiken van MDMA

Berichtdoor ParadijsVogel » do aug 08, 2013 3:05 pm

Lul nou niet zoveel onzin man...
Tinychat huisdier

Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Avatar gebruiker
ParadijsVogel
Corrupt
Donateur
Offline
 
Posts: 1987
Geregistreerd: ma dec 10, 2012 1:26 am

Re: Wat kan je verwachten na (langdurig) misbruiken van MDMA

Berichtdoor Fret » do aug 08, 2013 3:06 pm

Ik denk dat ie het afsterven van serotoninereceptoren door langdurig gebruik bedoelt i.p.v. het 1x een verkeerd pilletje hebben
"Ik ben hier emotioneel te onzeker voor Ernie." -Bert, 2015

Avatar gebruiker
Fret
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 786
Geregistreerd: wo jun 26, 2013 9:04 pm
Woonplaats: Bij mijn moeder thuis in de kelder

Re: Wat kan je verwachten na (langdurig) misbruiken van MDMA

Berichtdoor Kockar » do aug 08, 2013 3:06 pm

argumenteer ipv te kakken vogel
Avatar gebruiker
Kockar
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2328
Geregistreerd: vr aug 02, 2013 10:58 am

Re: Wat kan je verwachten na (langdurig) misbruiken van MDMA

Berichtdoor Verf » do aug 08, 2013 3:12 pm

De pil op zich gevaarlijk? Wat is dat nu weer voor onzin, MDMA is MDMA. En zoals je zou moeten weten krijgen je hersenen een flinke klap te verwerken als je MDMA gebruikt, het is helemaal niet zo onschadelijk. Bij langdurig en intens gebruik van MDMA krijgen je hersenen niet de tijd om volledig te herstellen. De negatieve effecten zullen dus meer naar boven komen, katers worden intenser en duren langer. Je kan je extreem lusteloos en leeg gaan voelen de dagen na dat je MDMA gebruikt hebt, als je dan niet lang genoeg wacht en opnieuw gebruikt wordt dit alleen maar erger. Het is ook bewezen dat bij misbruik van het hemelse goedje je hersenschade kan oplopen, normaal gesproken herstel je hier van in functie van de tijd maar bij grtote doseringen en intenstief gebruik kan deze schade permanent zijn. Je cognitieve functies kunnen achteruit gaan, ook je geheugen kan worden aangetast, iets wat ik zelf merk als ik een periode wat te los ben gegaan. Dus het is zeker niet allemaal zo onschuldig als het lijkt.
"Spijt is wat de koe schijt"
-Herman Brood
Avatar gebruiker
Verf
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 409
Geregistreerd: di maart 22, 2011 6:30 pm

Re: Wat kan je verwachten na (langdurig) misbruiken van MDMA

Berichtdoor Kockar » do aug 08, 2013 3:14 pm

in de pil zit vaak niet enkel mdma..
Avatar gebruiker
Kockar
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2328
Geregistreerd: vr aug 02, 2013 10:58 am

Re: Wat kan je verwachten na (langdurig) misbruiken van MDMA

Berichtdoor Verf » do aug 08, 2013 3:17 pm

Je zou misschien kunnen beginnen met na te denken voor je iets zegt. De volgende stap, als je te moe bent van het nadenken stop je beter hier, is het formuleren van je gedachten in een paar mooie zinnen. Als je hier in bent geslaagd laat je maar iets weten ;)
"Spijt is wat de koe schijt"
-Herman Brood
Avatar gebruiker
Verf
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 409
Geregistreerd: di maart 22, 2011 6:30 pm

Re: Wat kan je verwachten na (langdurig) misbruiken van MDMA

Berichtdoor Klimtox » do aug 08, 2013 3:18 pm

Ik heb het flink misbruikt een aantal jaren terug. 6 pillen van 170mg op een avond was geen uitzondering. En dat een tijd lang elke week. Resultaat: altijd depressief doordeweeks, nooit ergens zin in. Kreeg ook schokken in mijn hoofd waardoor ik spontaan neerviel. Na een jaar niet meer gebruikt te hebben nergens meer last van. Maar een jaar is best lang :conf:

Nu voel ik een stuk minder van als ik het nog eens doe. Ben wss ook een stuk dommer geworden.
<3
Avatar gebruiker
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3661
Geregistreerd: wo jul 31, 2013 3:41 pm

Re: Wat kan je verwachten na (langdurig) misbruiken van MDMA

Berichtdoor steadycase » do aug 08, 2013 6:11 pm

Denk dat het gevaarlijke eraan is dat je zo kan worden zoals Kockar. Nuff said.
Avatar gebruiker
steadycase
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 162
Geregistreerd: zo aug 04, 2013 2:32 am

Re: Wat kan je verwachten na (langdurig) misbruiken van MDMA

Berichtdoor YYY » vr aug 09, 2013 11:10 am

Een vriend van mij misbruikt het goedje op wat grotere schaal. Hij heeft het soms over spasmes in zijn slaap, ademproblemen tijdens de slaap en het wakker worden terwijl het lichaam nog verlamd is (sleep paralysis).

Wat ik verder lees op het internet: Depressie en problemen met omgang met anderen. (Snel aangebrand en weinig kunnen hebben dus)
Avatar gebruiker
YYY
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 162
Geregistreerd: za nov 24, 2012 7:47 pm

Re: Wat kan je verwachten na (langdurig) misbruiken van MDMA

Berichtdoor Lina » vr aug 09, 2013 1:32 pm

Klimtox schreef:. 6 pillen van 170mg op een avond was geen uitzondering.


Wow! :shock: Why, op een gegeven moment heb je de treshhold gewoon al bereikt hebt en krijg je niet meer effect uit een extra pil
Lina
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 67
Geregistreerd: di aug 06, 2013 2:33 pm

Re: Wat kan je verwachten na (langdurig) misbruiken van MDMA

Berichtdoor Gonzo » za aug 10, 2013 1:51 am

Ik vond een oude post van mezelf, dit kan er dus gebeuren als je teveel mdma neemt:

Dr.Gonzo schreef:
Ik ben ergens midden jaren 90 Mdma/xtc en Speed gaan gebruiken,maar had toen niet de kennis over middelen die ik nu heb en heb toen die middelen ronduit misbruikt,ik slikte bijna elk weekend xtc en dan in vrij hoge doseringen(slikte dan 10 pillen of meer). ik merk dat mijn geheugen sterk achteruit is gegaan en ik een hoop zenuwtrekjes heb gekregen,blijvend..
Ook heb ik het syndroom van Horner 'opgelopen' http://nl.wikipedia.org/wiki/Syndroom_van_Horner, of in ieder geval heb ik alle symptomen die daarop wijzen,ik heb mri scans,bloedonderzoeken en nog meer onderzoeken ondergaan en volgens de neuroloog die mij behandelde zou dit best met drugs misbruik te maken kunnen hebben..

Ik heb in die tijd ook het serotoninesyndroom opgelopen door het gelijktijdig gebruik van Mdma en Remeron(een antidepressivum)..
Ik ben daar nog steeds van aan het bijkomen om het maar zo te noemen, ik ben snel geagiteerd,vaak rusteloos en kan me niet op dingen concentreren en emotionele zaken zijn voor mij ook moeilijk om mee om te gaan, normaal verdwijnen de symptomen van zo'n serotonine vergiftiging na een tijdje maar op de een of ander manier verloopt dat proces bij mij heel langzaam..
I want you to understand that this man at the wheel is my attorney. He's not just some dingbat I found on the strip, man. He's a foreigner. I think he's probably Dutch. But that doesn't matter, though, does it? Are you prejudiced?



Avatar gebruiker
Gonzo
Adult Film Aficionado
Wijs Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 1681
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:08 pm
Woonplaats: Bij jou om de hoek...

Re: Wat kan je verwachten na (langdurig) misbruiken van MDMA

Berichtdoor Enya » za aug 10, 2013 12:58 pm

Nou, bij deze volg ik de drie maanden regel :)
Amanda Knox = “Other people ask for tranquilizers, cry, shout that they didn’t do it, that they’re in pain, that they can’t go on…Many prisoners bang their heads against the walls, sew up their mouths, scream, vomit, cut their wrists. But she showed no reaction,” the guard said."
Avatar gebruiker
Enya
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1060
Geregistreerd: zo nov 18, 2012 12:01 pm

Re: Wat kan je verwachten na (langdurig) misbruiken van MDMA

Berichtdoor Claviceps » za aug 10, 2013 4:05 pm

Enya schreef:Nou, bij deze volg ik de drie maanden regel :)

Slim idee. Ik wil daarnaast nog eraan toevoegen dat men supplementen niet als een voorkoming of vermindering van mogelijke potentiële schade moet gaan zien. De laatste tijd zie ik allemaal zogenaamde harm reduction lijsten van supplementen gepost worden (niet alleen op dit forum) waarvan 99% berust op speculatie of wetenschappelijk giswerk. De mate die daadwerkelijk wetenschappelijk onderbouwd zijn op basis van menselijke modellen zijn zowat bijna nihil.

MDMA is zeker niet een onschadelijke drug, alhoewel er de nodige wetenschappelijke discussie over onderzoeken bestaan zijn er bepaalde uitzonderingen en interacties bekend die gevaarlijke gevolgen kunnen hebben. Informeer jezelf goed en beoefen veilig gebruik, wat in het geval van MDMA begint met voldoende periodes tijd er tussen te laten. Als er behoefte aan is wil ik gerust literatuur erbij halen.
“Scientists do not speak in absolutes, they present the results that support the hypothesis and the tolerance for error.”
Claviceps
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 903
Geregistreerd: zo feb 27, 2011 6:17 pm

Re: Wat kan je verwachten na (langdurig) misbruiken van MDMA

Berichtdoor Partypipo » za aug 10, 2013 4:24 pm

Ik heb deze zomer een paar keer op festivals, nadat ik al bier op had vooral meestal, tóch maar weer pillen naar binnen gegooid terwijl ik het eigenlijk nuchter bedacht had dat ik dat niet ging doen... Vind het heel moeilijk met alcohol op nee te zeggen tegen pillen, vooral als iemand een halve afbijt ofzo: wil je ook een halve?
...
Ik heb daarom nu een aantal research chemicals besteld die geen serotonine opmaken en mn serotonine axonen niet naar de klote helpen.
Dan kan ik me toch lekker wazig voelen zonder mezelf al te hard te slopen en daarmee denk ik beter nee te kunnen zeggen tegen mdma.
Ik wil nu een hele lange mdma pauze, veel langer dan 3 maanden. En daarna ook vrijwel geen mdma meer doen, nog maar 2x per jaar ofzo.
Ik weet hoe slecht het is.
Maar met wat bier op maak ik makkelijk onverstandige keuzes.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Wat kan je verwachten na (langdurig) misbruiken van MDMA

Berichtdoor NiandraLades » zo aug 11, 2013 12:45 pm

Na bijna 2 jaar gemiddeld 2 tot 3 keer per maand gebruik, 0.5 tot 1 gram per keer, heb ik er helaas behoorlijk wat aan overgehouden. Maar hier gaat het dus wel over flink misbruik over een lange periode, 1 keer per maand 0.25 gram zou ik zelf niet als misbruik zien. Ik vermoed dat mijn symptomen wel af zullen nemen als ik er langdurig vanaf blijf, maar dat is me nog niet gelukt dus kan daar nog niks over zeggen.

Mijn syptomen

Verminderde concentratie en interesse hebben, dus dingen snel zat zijn, weinig focus hebben, of weinig voldoening uit activiteiten halen

Slaapproblemen. Slaapverlamming een paar keer in de week, dat ik op een gegeven moment wakker word maar mijn lichaam niet kan bewegen. Super eng, probeer dan uit alle macht te roepen, mijn ogen te openen of te bewegen, maar lukt niet. Houdt meestal iets van 10-25 seconden aan. Verder ook wel eens problemen met mijn ademhaling in mijn slaap en idd de spasmes die hier eerder ook werder genoemd.

Soms ook schokken in mijn hoofd in combinatie met uitvallen van gehoor en zicht (ong 10 sec), daarna licht in hoofd en neervallen. Gebeurt als ik te snel opsta of te plotseling beweeg.

Kleine zenuwtrekjes

Problemen met korte termijn geheugen, soms ineens niet meer weten waar het gesprek over gaat. Ook kan ik niet meer rekenen. (2 getallen in mijn hoofd onthouden om verder mee te rekenen lukt me niet)

Zwakjes voelen, snel licht in hoofd worden, zwart voor ogen, soms out gaan

Heel veel oogruis

Emotioneel zijn, snel geirriteerd zijn

Licht hallucineren. (patroontjes op witte achtergronden, of even 'weg' zijn in eigen wereld waardoor ik denk dat ik op dat moment op mijn werk zit of met iemand zit te praten terwijl ik eigenlijk gewoon op de bank zit.)
Don't you want sunshine
Instead of photolights?
Avatar gebruiker
NiandraLades
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 266
Geregistreerd: do feb 16, 2012 3:47 pm

Re: Wat kan je verwachten na (langdurig) misbruiken van MDMA

Berichtdoor frozentoast » zo aug 11, 2013 12:54 pm

Lina schreef:
Klimtox schreef:. 6 pillen van 170mg op een avond was geen uitzondering.
Wow! :shock: Why, op een gegeven moment heb je de treshhold gewoon al bereikt hebt en krijg je niet meer effect uit een extra pil

de threshold is juist de laagste dosis van een stof waarbij je merkbare effecten hebt, en je kan zeer zeker 'nog harder' gaan als je meer neemt, tot aan een overdosis toe.. of dat harder gaan ook meer liefde inhoud valt te betwijfelen.
Avatar gebruiker
frozentoast
fa2 ouwe
Donateur
Offline
 
Posts: 2270
Geregistreerd: ma jul 16, 2012 11:45 pm
Woonplaats: zesde dimensie linksaf

Re: Wat kan je verwachten na (langdurig) misbruiken van MDMA

Berichtdoor Maanvos » zo aug 11, 2013 1:02 pm

Kockar schreef:in de pil zit vaak niet enkel mdma..

In Nl bijna altijd wel, gevallen van PMMA zoals in Limburg destijds is zeer zeldzaam, Mccp komt wel eens voor, is minder gevaarlijk niet aangenaam.
Komt ook niet veel meer voor, maar altijd laten testen dus.
Verhalen over speed etc in pillen komt zo goed als niet voor in NL.
Er zijn genoeg bronnen op dit forum over dat XTC niet zo onschuldig is.

Kocknar ik weet niet of je hem trolt of niet, maar je praat echt veel onwetendheid onzin en gedraagt je dit forum onwaardig imo

*frogpostopmaanvosacount*
Novocaine, Novocaine! Shoot the muscle, not the vein!


カエルが死んでいます
Avatar gebruiker
Maanvos
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 972
Geregistreerd: za mei 14, 2011 4:41 pm

Re: Wat kan je verwachten na (langdurig) misbruiken van MDMA

Berichtdoor Ivo » zo aug 11, 2013 1:37 pm

Als ik terug op m'n desktop zit, zal ik hier even een sticky van maken. Dit is een stuk duidelijker dan veel van Davinci's teksten, ik denk niet dat er nog veel mensen gaan zijn die durven zeggen dat hij overdreef.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Wat kan je verwachten na (langdurig) misbruiken van MDMA

Berichtdoor Einstein » zo aug 11, 2013 1:40 pm

Inderdaad, bij deze :P
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Wat kan je verwachten na (langdurig) misbruiken van MDMA

Berichtdoor Gonzo » zo aug 11, 2013 2:35 pm

Maanvos schreef:
Kockar schreef:in de pil zit vaak niet enkel mdma..

In Nl bijna altijd wel, gevallen van PMMA zoals in Limburg destijds is zeer zeldzaam, Mccp komt wel eens voor, is minder gevaarlijk niet aangenaam.
Komt ook niet veel meer voor, maar altijd laten testen dus.
Verhalen over speed etc in pillen komt zo goed als niet voor in NL.


*frogpostopmaanvosacount*


Ik heb in mijn Unity tijd wel eens bij de testservice mogen zitten en heb daar de logboeken met testuitslagen ingekeken en ben daar ook geen pillen tegengekomen die versneden waren met bv Speed.
Beetje onlogisch ook om Speed te gebruiken in een XTC pil als versnijdingsmiddel, cafeïne is goedkoper en dat zie je wel regelmatig..
I want you to understand that this man at the wheel is my attorney. He's not just some dingbat I found on the strip, man. He's a foreigner. I think he's probably Dutch. But that doesn't matter, though, does it? Are you prejudiced?



Avatar gebruiker
Gonzo
Adult Film Aficionado
Wijs Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 1681
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:08 pm
Woonplaats: Bij jou om de hoek...

Re: Wat kan je verwachten na (langdurig) misbruiken van MDMA

Berichtdoor ParadijsVogel » zo aug 11, 2013 2:39 pm

Waarom wordt cafeïne gebruikt als versnijdingsmiddel? Dat heeft toch geen enkel voordeel ten opzichte van gewoon bindmiddel?
Tinychat huisdier

Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Avatar gebruiker
ParadijsVogel
Corrupt
Donateur
Offline
 
Posts: 1987
Geregistreerd: ma dec 10, 2012 1:26 am

Re: Wat kan je verwachten na (langdurig) misbruiken van MDMA

Berichtdoor Gonzo » zo aug 11, 2013 2:50 pm

Cafeïne schijnt het effect van MDMA te versterken en is een goedkoop bindmiddel.
ik ga even wat bronnen zoeken, brb.. :grin:
I want you to understand that this man at the wheel is my attorney. He's not just some dingbat I found on the strip, man. He's a foreigner. I think he's probably Dutch. But that doesn't matter, though, does it? Are you prejudiced?



Avatar gebruiker
Gonzo
Adult Film Aficionado
Wijs Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 1681
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:08 pm
Woonplaats: Bij jou om de hoek...

Re: Wat kan je verwachten na (langdurig) misbruiken van MDMA

Berichtdoor Trippie » zo aug 11, 2013 2:59 pm

Heb nog nooit gehoord dat er caffeïne in pillen zou zitten. Ik heb trouwens de indruk dat vervuilde pillen tegenwoordig amper nog voorkomen, alle pillen die ik dit jaar ben tegengekomen waren van uitstekende kwaliteit. Alleen zijn ze bijna altijd wat te hoog gedoseerd dus je moet altijd met halfjes of kwartjes te werk gaan anders ben je echt veel te waus, als je dat weet is er geen probleem maar kan me voorstellen dat mensen die dat niet weten gewoon denken dat een pilletje een dosis is en dan knallen die in één keer 250mg naar binnen ofzo.

Vroeger was dat wel anders, toen ik er 5 jaar geleden mee begon had elke pil wel een andere MDMA/MDEA/McPP/amphetamine/... samenstelling.
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: Wat kan je verwachten na (langdurig) misbruiken van MDMA

Berichtdoor Einstein » zo aug 11, 2013 3:03 pm

Cafeïne draagt met zijn eigen stimulerende effect (een beetje) bij aan het effect van de MDMA, maar heel erg veel spannender wordt het daar natuurlijk niet door. Volgens mij zijn er vandaag de dag in ieder geval niet veel pillen meer die met cafeïne vervuild worden.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Wat kan je verwachten na (langdurig) misbruiken van MDMA

Berichtdoor Multitude » zo aug 11, 2013 3:22 pm

Tijd om deze aan een paar vrienden te laten lezen.
“And you are made of a hundred trillion cells. We are, each of us, a multitude.”
Avatar gebruiker
Multitude
Junkenhoeder
Donateur
Offline
 
Posts: 1874
Geregistreerd: di mei 08, 2012 12:27 am

Re: Wat kan je verwachten na (langdurig) misbruiken van MDMA

Berichtdoor Claviceps » zo aug 11, 2013 5:08 pm

Het verleden (test resultaten) is geen voorspelling voor de toekomst dus blijf je stuff gewoon laten testen. Aangezien er hier genoeg polydruggebruikers zitten en afgelopen jaren toch sporadisch wat mensen zijn overleden in NL blijft het laten testen de veiligste route. Nieuws over wijziging in het productieproces is meestal iets wat de normale gebruiker pas te horen krijgt als het al in circulatie is.
“Scientists do not speak in absolutes, they present the results that support the hypothesis and the tolerance for error.”
Claviceps
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 903
Geregistreerd: zo feb 27, 2011 6:17 pm

Re: Wat kan je verwachten na (langdurig) misbruiken van MDMA

Berichtdoor Poseidon » di sep 10, 2013 11:33 am

Een goede kennis van me slikt al een jaar lang vrijwel elk weekend te veel en te zware pillen.

Nu klaagt hij dat het vaak moeilijk is om een woord te vinden. Dat de brug tussen denken en spreken steeds verder begint te desintegreren. eenmaal in de woonkamer denkt hij dat een deel van hem in de douche achtergebleven is.

Van de 3 maanden regel kon hij zich ook al niets meer herinneren, hoewel ik zeker weet die info hem op het hart gedrukt te hebben toen ik hem een pot L_tyro cadeau deed.
Hij gaat ook helemaal niet meer naar buiten bij daglicht....houdt mijn hart vast :s

Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Wat kan je verwachten na (langdurig) misbruiken van MDMA

Berichtdoor fanatikzor » di sep 10, 2013 12:13 pm

Pillen zijn toch niet voor niks een geheel, ga je toch niet in stukken breken :conf: :conf:

een halfgebakken eitje is toch ook niet zo lekker. :keta:
Gedaan: Caffeïne, Nicotine, Alcohol, Ritalin, THC, XTC, Speed, Lachgas, Truffels,Paddos, MDMA, Ketamine, LSD, Benzodiazepinen, GHB, Cocaïne, MXE.
Avatar gebruiker
fanatikzor
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 119
Geregistreerd: ma jun 20, 2011 8:33 pm
Woonplaats: huhheh

Volgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner