Claviceps schreef:Als je keer op keer merkt dat je niet met mate kunt consumeren is helemaal stoppen wellicht verstandig. Echter, als het zo makkelijk zou zijn zou er geen verslaving zijn. Afgaande op je verhaal zul je wellicht vaker opnieuw in situaties belanden waar vrienden gebruiken en als je zelf al onder invloed bent van bijvoorbeeld alcohol of andere substanties zal nee zeggen mogelijk ook een stuk moeilijker worden. Je zult dus bewust moeten gaan ingrijpen en een plan vormen om voor jezelf de verleiding te verminderen mogelijk zelfs voor een tijdje wellicht deze situaties helemaal te vermijden.
Het aantal dat je beschrijft uitgaande van 130mg per pil (waarschijnlijk aan de lage kant geschat) * (22 / 3 = ~7 per persoon) = 910 mg MDMA per persoon. Uitgaande van een gelijke verdeling tussen jullie drie. Bijna 1 gram per persoon dus, verre weg van verstandig gebruik en mogelijk zelfs in de gevarenzone wat betreft bijwerkingen afhankelijk van de omstandigheden waarin je je bevond en hoe je voor jezelf zorgde.
het waren blauwe baclays getest op 220 mg, 1 tje had er maar 4 op ofzo. ik zat aan de 8 (kan het me niet goed herinderen.) echter is van een verslaving niet de spreken denk ik aangezien ik ook 4 weken zonder kon. meestal ben ik degene die met het iniatief komt om het te doen en dan ook het bij heeft.
alchohol of andere middelen waren niet in het spel. ik ben bereid misschien te stoppen en anders zo nu en dan een x 2cb of keta. de omstandigheden: licht toen het begon. geleidelijk donkerder geworden. ik zag helemaal niets en was pik donker. een soort isolement denk ik... weinig gegeten. heb ontzettend veel last van me kaken, heb vandaag weer veel gedronken. tong naar de klote, wangen naar de klote. maar wel een bakje soep weg kunnen werken.
ik vertel dit alleen om andere mensen van onze leeftijd te waarschuwen dat veel gebruiken niet eens leuk is. ik denk dat wij randje ziekenhuis zaten.
Done: pep, mdma, 4fmp, wiet, hasj, alcohol, 2cb, ket, sos.
To do: DMT, LSD.
bam. schreef:Mijn auschwitz-postuur verergerd altijd wel na pep gebruik