Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Wat kan je verwachten na (langdurig) misbruiken van MDMA?

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

Re: Wat kan je verwachten na (langdurig) misbruiken van MDMA

Berichtdoor Prototype » zo okt 05, 2014 4:56 pm

snoepertje schreef:En hoe is het met jonggeleerd? Nogsteeds bijdehand?

Beter bijdehand dan bijdevoet :kleuter:

snoepertje schreef:jonggeleerd is 'out' gegaan
Ipv
jonggeleerd is oud gedaan

Dank je dat je hem nog even uitlegd :roll2:
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Prototype
Harder dan de rest
Donateur

Berichtdoor Rudolph » zo okt 05, 2014 6:37 pm

JongGeleerd schreef:72 posts en een grote bek? Ik dacht dat je daar minimaal 200 voor moest?
Jij wel.
xoxo dikke lebber van je favoriete rendier :blowkiss:
Rudolph
Voorproefje
Badass Junkie

Wat kan je verwachten na (langdurig) misbruiken van MDMA?

Berichtdoor Accountz0r » zo okt 05, 2014 7:39 pm

Echt weer zo'n studentenvereniging motto van JG. 8-)

Je bent een loser ongeacht je persoonlijkheid als je kort lid bent. Dan moet je een onderdanig hondje zijn en als je lang lid bent dan mag je opeens wel de man spelen ook al ben je de grootste nerd ter wereld. 8-)
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Accountz0r
Badass Junkie

Berichtdoor Vinnie » ma okt 06, 2014 12:54 am

misselijkmakend gewoon :puke:
Miss E schreef:Gaat liever als een dronken tokkie de boel op stelten zetten dan vogels spotten.
Vinnie
DF Addict

Berichtdoor Aebi » ma okt 06, 2014 3:07 am

Tomjour schreef:Echt weer zo'n studentenvereniging motto van JG. 8-)

Je bent een loser ongeacht je persoonlijkheid als je kort lid bent. Dan moet je een onderdanig hondje zijn en als je lang lid bent dan mag je opeens wel de man spelen ook al ben je de grootste nerd ter wereld. 8-)

8)
Nobody exists on purpose, nobody belongs anywhere, everybody's gonna die. Come watch TV.
Aebi
It was good to be the king
DF Addict

Berichtdoor Naturelover » ma okt 06, 2014 9:33 pm

Jongetjes, kalm maar :s
I am nature
Naturelover
In Memoriam

Berichtdoor esha » vr nov 07, 2014 12:16 pm

Nou jongens en meisjes dit is wat je kan verwachten:
Ik heb een jaar lang 3/4 dagen per week xtc/puur mdma & 4/5 dagen per week coke gebruikt (ja ik was verslaafd). Ben nu 2 maanden clean maar het is een hele zware weg. Ik ben altijd al een beetje vatbaar geweest voor depressies en paniekstoornissen, maar door het drugsgebruik is dit helemaal uit de hand gelopen. Ik loop nu bij een psycholoog en een psychiater. Heb constant last van depersonalisatie en derealisatie, leef constant in angst en heb de hele dag door paniekaanvallen. Blijkt dat ik mijn serotonine en dopamine voorraden zo heb uitgeput dat ze het simpelweg niet meer doen. Ik zit nu eerst aan de anti psychotica medicijnen om mn angsten af te laten nemen en daarna ga ik aan een serotonine kuur (om het maar even zo te noemen). Ik heb dus nog een hele lange weg te gaan, merk ook dat m'n geheugen & concentratievermogen zwaar is aangetast. Dus bij deze: als je het gebruikt, doe het in mate! Voor mij nooit meer drugs iniedergeval.
esha
Newbie

Berichtdoor Perry » vr nov 07, 2014 2:11 pm

esha schreef:Nou jongens en meisjes dit is wat je kan verwachten:
Ik heb een jaar lang 3/4 dagen per week xtc/puur mdma & 4/5 dagen per week coke gebruikt (ja ik was verslaafd). Ben nu 2 maanden clean maar het is een hele zware weg. Ik ben altijd al een beetje vatbaar geweest voor depressies en paniekstoornissen, maar door het drugsgebruik is dit helemaal uit de hand gelopen. Ik loop nu bij een psycholoog en een psychiater. Heb constant last van depersonalisatie en derealisatie, leef constant in angst en heb de hele dag door paniekaanvallen. Blijkt dat ik mijn serotonine en dopamine voorraden zo heb uitgeput dat ze het simpelweg niet meer doen. Ik zit nu eerst aan de anti psychotica medicijnen om mn angsten af te laten nemen en daarna ga ik aan een serotonine kuur (om het maar even zo te noemen). Ik heb dus nog een hele lange weg te gaan, merk ook dat m'n geheugen & concentratievermogen zwaar is aangetast. Dus bij deze: als je het gebruikt, doe het in mate! Voor mij nooit meer drugs iniedergeval.

Ik denk dat de voorraden het grootste probleem niet zijn. Het feit dat je receptoren zoveel impulsen te verduren hebben gekregen, heeft ze waarschijnlijk behoorlijk versleten en nu erkennen ze de impuls van de neurotransmitter niet/nauwelijks. Het signaal wordt niet goed doorgegeven en de stof dus niet/niet voldoende afgegeven.

Hier enkele artikelen over het herstel van receptoren:
http://jpet.aspetjournals.org/content/221/2/303.short
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/21129470
Verder deze supplementen kwam ik tegen na 'n half uur voor je gezocht te hebben, let er wel op dat nootropics tegenwoordig verboden zijn en dus via andere wegen bemachtigd moeten worden:
L-lysine
Bromantine
http://en.wikipedia.org/wiki/Tianeptine
http://en.wikipedia.org/wiki/Sunifiram
http://en.wikipedia.org/wiki/Fish_oil
Eigenlijk is wat ik vrijwel overal las wat al gezegd was: Veel sporten en gezonde voeding.
Bennaccio schreef:werkt een Fool als antidepressiva?

Hoe vind je zelf dat het gaat?
Perry
Intensive Care Bear
Donateur

Berichtdoor esha » vr nov 07, 2014 2:18 pm

JongGeleerd schreef:
esha schreef:Nou jongens en meisjes dit is wat je kan verwachten:

Ik denk dat de voorraden het grootste probleem niet zijn. Het feit dat je receptoren zoveel impulsen te verduren hebben gekregen, heeft ze waarschijnlijk behoorlijk versleten en nu erkennen ze de impuls van de neurotransmitter niet/nauwelijks. Het signaal wordt niet goed doorgegeven en de stof dus niet/niet voldoende afgegeven.

Hier enkele artikelen over het herstel van receptoren:
http://jpet.aspetjournals.org/content/221/2/303.short
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/21129470
Verder deze supplementen kwam ik tegen na 'n half uur voor je gezocht te hebben, let er wel op dat nootropics tegenwoordig verboden zijn en dus via andere wegen bemachtigd moeten worden:
L-lysine
Bromantine
http://en.wikipedia.org/wiki/Tianeptine
http://en.wikipedia.org/wiki/Sunifiram
http://en.wikipedia.org/wiki/Fish_oil
Eigenlijk is wat ik vrijwel overal las wat al gezegd was: Veel sporten en gezonde voeding.

Nogmaals bedankt!! Vind het altijd fijn om te lezen hoe alles nou precies zit. En ik ga even kijken naar de supplementen!! Alle beetjes helpen
esha
Newbie

Berichtdoor User1337 » wo nov 26, 2014 12:07 am

Dat je van een normale jongen die midden in het leven staat verandert in een kanker downie met allemaal psychische problemen. Tenminste zo heb ik dat ervaren, ik heb in een jaar tijd 25x gebruikt, en in de zomervakantie van 2012 om de twee weken, met elke keer 1 tot 1,5 pil met vermoedelijk 80-150 mg. Ik snap echt niet dat er mensen zijn die dit hun vrienden aanraden, ik had een vriend van mij die dit altijd door me keel drukte, en ik zelf wist niet dat het zo slecht was en hij wel, maar hij waarschuwde mij gewoon niet. Er zijn echt evil mensen in dit wereldje die willen dat jij je slechter voelt. Dus pas op mensen.
User1337
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Knabs » wo nov 26, 2014 12:58 am

^Is best algemeen bekent toch dat drugs niet gezond zijn?
''hou je bek ik moet ook herstellen van je kanker knabbelkut stinkhoer'' ~ Frissa

Knabs
Aspergeplukker
Donateur

Berichtdoor Druks » wo nov 26, 2014 12:59 am

Knabbel schreef:^Is best algemeen bekent toch dat drugs niet gezond zijn?

Alcohol kan ook ieder weekend gezopen worden, jointjes kunnen ook meerdere keren per week. Zo zou je ook kunnen denken dat MDMA best ieder weekend kan.
Druks
huba buba
Moderator

Berichtdoor Fool » wo nov 26, 2014 1:00 am

Maar het is minder algemeen bekend dat MDMA vééééél ongezonder is dan de rest. :P
Fool
Stom
Badass Junkie

Berichtdoor Druks » wo nov 26, 2014 1:01 am

Fool schreef:Maar het is minder algemeen bekend dat MDMA vééééél ongezonder is dan de rest. :P

Ongezond/schade is maar relatief. Afhankelijk van hoe vaak, hoeveel etc.
Druks
huba buba
Moderator

Berichtdoor Fool » wo nov 26, 2014 1:02 am

Ja zeker waar, alles is relatief. Maar voor mn lichaam snuif ik liever ieder weekend een gram coca weg dan dat ik 2 pilletjes pop.
Fool
Stom
Badass Junkie

Berichtdoor User1337 » wo nov 26, 2014 1:15 am

Ja inderdaad, je hoorde vaak van mensen dat ze wel wekelijks namen bijvoorbeeld, dan viel mijn gebruik nog mee. Of als ik naar een festival ging gebruikte wel 90% van de mensen, daardoor dacht ik dat het allemaal wel meeviel. Je gaat er niet van uit dat iets zó schadelijk is.
User1337
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Perry » wo nov 26, 2014 1:30 am

Ik was gewoon koppig en dacht dat ik een uitzondering op de regel was, totdat ook ik de schade mocht ervaren :lol:

Perry
Intensive Care Bear
Donateur

Berichtdoor Piotr » wo nov 26, 2014 10:21 am

That's life. Andere mensen de schuld geven is wel zwak.. volgens mij ben je zelf verantwoordelijk voor wat je in je lichaam douwt. Daarnaast geven de dagen na 't gebruik ook wel aan dat het niet zo gezond is, daar hoef je geen toxicoloog voor te zijn.

Ik heb het ook wel wat misbruikt, maar na het zo'n 10 keer gebruikt te hebben binnen twee jaar was de lol er zo goed als volledig vanaf. Ik snap niet dat mensen het zo lang leuk kunnen vinden...
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor User1337 » wo nov 26, 2014 2:01 pm

Nja het ging er meer om dat hij wist dat het slecht was, maar mij gewoon simpelweg niet waarschuwde, dat vind ik nog veel zwakker. En bovendien had ik nooit echt een kater behalve wat moe zijn.
User1337
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Perry » wo nov 26, 2014 2:16 pm

Het je niet zelf inlezen over drugs is je eigen fout. Je weet dat drugs niet gezond zijn en het is dan verstandig de risico's op te zoeken als je er toch voor kiest ze te gebruiken. Lijkt me redelijk common knowledge, maar voordat wij hier ineens allemaal de bad guy zijn zal ik dat stuk gesloten laten. Het is zwak iemand niet te vertellen wat de risico's zijn, maar hoe weet jij dat hij het wel wist en wist hij wel dat jij het niet wist? Het MDMA wereldje is over het algemeen helemaal niet zo kwaadaardig namelijk. Het speed/coke/heroïne/GHB wereldje heeft over t algemeen veel slechtere mensen in het circuit. Dingen als ersnijdingsmiddelen en zeker bij dure shit als coke wil je nog wel ripdeals hebben.

Perry
Intensive Care Bear
Donateur

Berichtdoor Druks » wo nov 26, 2014 2:44 pm

JongGeleerd schreef:Het je niet zelf inlezen over drugs is je eigen fout. Je weet dat drugs niet gezond zijn en het is dan verstandig de risico's op te zoeken als je er toch voor kiest ze te gebruiken. Lijkt me redelijk common knowledge, maar voordat wij hier ineens allemaal de bad guy zijn zal ik dat stuk gesloten laten. Het is zwak iemand niet te vertellen wat de risico's zijn, maar hoe weet jij dat hij het wel wist en wist hij wel dat jij het niet wist? Het MDMA wereldje is over het algemeen helemaal niet zo kwaadaardig namelijk. Het speed/coke/heroïne/GHB wereldje heeft over t algemeen veel slechtere mensen in het circuit. Dingen als ersnijdingsmiddelen en zeker bij dure shit als coke wil je nog wel ripdeals hebben.

Ga jij nou maar gewoon naar je college toe ipv je onzin hier te spuien
Druks
huba buba
Moderator

Berichtdoor Fristiboi7 » wo nov 26, 2014 3:06 pm

Ik ben wel benieuwd naar de ripdealverhalen van JG 8)
Fristiboi7
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Aebi » wo nov 26, 2014 3:09 pm

Druks schreef:
JongGeleerd schreef:Het je niet zelf inlezen over drugs is je eigen fout. Je weet dat drugs niet gezond zijn en het is dan verstandig de risico's op te zoeken als je er toch voor kiest ze te gebruiken. Lijkt me redelijk common knowledge, maar voordat wij hier ineens allemaal de bad guy zijn zal ik dat stuk gesloten laten. Het is zwak iemand niet te vertellen wat de risico's zijn, maar hoe weet jij dat hij het wel wist en wist hij wel dat jij het niet wist? Het MDMA wereldje is over het algemeen helemaal niet zo kwaadaardig namelijk. Het speed/coke/heroïne/GHB wereldje heeft over t algemeen veel slechtere mensen in het circuit. Dingen als ersnijdingsmiddelen en zeker bij dure shit als coke wil je nog wel ripdeals hebben.

Ga jij nou maar gewoon naar je college toe ipv je onzin hier te spuien

Druksie :wub:
Nobody exists on purpose, nobody belongs anywhere, everybody's gonna die. Come watch TV.
Aebi
It was good to be the king
DF Addict

Berichtdoor Perry » wo nov 26, 2014 3:12 pm

Hardgaan schreef:Ik ben wel benieuwd naar de ripdealverhalen van JG 8)

Ik ben geen coke gebruiker, maar ik heb nog nooit een verhaal gehoord over een ripdeal bij MDMA en al wel enkelen over coke.

Perry
Intensive Care Bear
Donateur

Berichtdoor User1337 » wo nov 26, 2014 3:26 pm

Nee klopt, het is ook allemaal mijn eigen schuld, echter is hier sprake van een Actor/observator verschil, dat houd in dat de persoon zelf altijd zegt dat het aan de situatie ligt, maar de zogenaamde 'observator' zegt dat het aan de persoon ligt. Dus niet heel gek dat ik de situatie de schuld geef. Als ik bepaalde mensen niet had ontmoet was dit niet gebeurd, dus ja. Bovendien is het niet alleen zo dat het hier om geld gaat.
Helaas is het zo dat mensen je veel gunnen, maar niet meer dan ze zelf hebben ;) Als ze dus zien dat jij je lekkerder voelt dan zij zelf, voelen ze zich nog slechter over zichzelf.

Bovendien, om nog even on topic te blijven, HPPD kan je ook verwachten. :roll2:
User1337
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Accountz0r » wo nov 26, 2014 3:54 pm

Wereldje
Circuit

Het is helemaal geen wereldje. En al helemaal geen circuit. 8-) Jij kijkt te veel Holleeder films. 8-)
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Accountz0r
Badass Junkie

Berichtdoor Perry » wo nov 26, 2014 4:03 pm

Geloof wat je wilt geloven Tomjour, maar jij kent 0 duistere mensen in dat wereldje en circuit. Ik heb geen enkele Holleeder film gezien trouwens.

Perry
Intensive Care Bear
Donateur

Berichtdoor Accountz0r » wo nov 26, 2014 4:11 pm

Ik zag wel een paar duistere mensen protesteren tegen zwarte piet vandaag. 8-)
Accountz0r
Badass Junkie

Berichtdoor Vinnie » wo nov 26, 2014 4:21 pm

JG hoe kom je aan die info? Dat jij net 1 aardige dealer of producent kent zegt niks maar dan ook helemaal niks over de rest. En ik zal je 1 ding zeggen en dat is dat die pillen producenten echt geen lieverdjes zijn. En natuurlijk ken jij de wereld van de coke de hero en de G uit he broekzak :#:
Dit is een beetje als zeggen dat slagers gemeener zijn als bakkers :lol:
Miss E schreef:Gaat liever als een dronken tokkie de boel op stelten zetten dan vogels spotten.
Vinnie
DF Addict

Berichtdoor Fristiboi7 » wo nov 26, 2014 4:27 pm

voldie schreef:JG hoe kom je aan die info? Dat jij net 1 aardige dealer of producent kent zegt niks maar dan ook helemaal niks over de rest. En ik zal je 1 ding zeggen en dat is dat die pillen producenten echt geen lieverdjes zijn. En natuurlijk ken jij de wereld van de coke de hero en de G uit he broekzak :#:
Dit is een beetje als zeggen dat slagers gemeener zijn als bakkers :lol:

:hulde: :lol:
Fristiboi7
Bewuste Gebruiker

VorigeVolgende

• Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA