Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Wat kan je verwachten na (langdurig) misbruiken van MDMA?

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

Re: Wat kan je verwachten na (langdurig) misbruiken van MDMA

Berichtdoor User1337 » wo nov 26, 2014 1:15 am

Ja inderdaad, je hoorde vaak van mensen dat ze wel wekelijks namen bijvoorbeeld, dan viel mijn gebruik nog mee. Of als ik naar een festival ging gebruikte wel 90% van de mensen, daardoor dacht ik dat het allemaal wel meeviel. Je gaat er niet van uit dat iets zó schadelijk is.
User1337
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 205
Geregistreerd: di sep 23, 2014 1:57 pm

Re: Wat kan je verwachten na (langdurig) misbruiken van MDMA

Berichtdoor Perry » wo nov 26, 2014 1:30 am

Ik was gewoon koppig en dacht dat ik een uitzondering op de regel was, totdat ook ik de schade mocht ervaren :lol:
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Wat kan je verwachten na (langdurig) misbruiken van MDMA

Berichtdoor Piotr » wo nov 26, 2014 10:21 am

That's life. Andere mensen de schuld geven is wel zwak.. volgens mij ben je zelf verantwoordelijk voor wat je in je lichaam douwt. Daarnaast geven de dagen na 't gebruik ook wel aan dat het niet zo gezond is, daar hoef je geen toxicoloog voor te zijn.

Ik heb het ook wel wat misbruikt, maar na het zo'n 10 keer gebruikt te hebben binnen twee jaar was de lol er zo goed als volledig vanaf. Ik snap niet dat mensen het zo lang leuk kunnen vinden...
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Wat kan je verwachten na (langdurig) misbruiken van MDMA

Berichtdoor User1337 » wo nov 26, 2014 2:01 pm

Nja het ging er meer om dat hij wist dat het slecht was, maar mij gewoon simpelweg niet waarschuwde, dat vind ik nog veel zwakker. En bovendien had ik nooit echt een kater behalve wat moe zijn.
User1337
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 205
Geregistreerd: di sep 23, 2014 1:57 pm

Re: Wat kan je verwachten na (langdurig) misbruiken van MDMA

Berichtdoor Perry » wo nov 26, 2014 2:16 pm

Het je niet zelf inlezen over drugs is je eigen fout. Je weet dat drugs niet gezond zijn en het is dan verstandig de risico's op te zoeken als je er toch voor kiest ze te gebruiken. Lijkt me redelijk common knowledge, maar voordat wij hier ineens allemaal de bad guy zijn zal ik dat stuk gesloten laten. Het is zwak iemand niet te vertellen wat de risico's zijn, maar hoe weet jij dat hij het wel wist en wist hij wel dat jij het niet wist? Het MDMA wereldje is over het algemeen helemaal niet zo kwaadaardig namelijk. Het speed/coke/heroïne/GHB wereldje heeft over t algemeen veel slechtere mensen in het circuit. Dingen als ersnijdingsmiddelen en zeker bij dure shit als coke wil je nog wel ripdeals hebben.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Wat kan je verwachten na (langdurig) misbruiken van MDMA

Berichtdoor Fristiboi7 » wo nov 26, 2014 3:06 pm

Ik ben wel benieuwd naar de ripdealverhalen van JG 8)
Fristiboi7
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 412
Geregistreerd: ma nov 04, 2013 1:20 pm

Re: Wat kan je verwachten na (langdurig) misbruiken van MDMA

Berichtdoor Aebi » wo nov 26, 2014 3:09 pm

Druks schreef:
JongGeleerd schreef:Het je niet zelf inlezen over drugs is je eigen fout. Je weet dat drugs niet gezond zijn en het is dan verstandig de risico's op te zoeken als je er toch voor kiest ze te gebruiken. Lijkt me redelijk common knowledge, maar voordat wij hier ineens allemaal de bad guy zijn zal ik dat stuk gesloten laten. Het is zwak iemand niet te vertellen wat de risico's zijn, maar hoe weet jij dat hij het wel wist en wist hij wel dat jij het niet wist? Het MDMA wereldje is over het algemeen helemaal niet zo kwaadaardig namelijk. Het speed/coke/heroïne/GHB wereldje heeft over t algemeen veel slechtere mensen in het circuit. Dingen als ersnijdingsmiddelen en zeker bij dure shit als coke wil je nog wel ripdeals hebben.

Ga jij nou maar gewoon naar je college toe ipv je onzin hier te spuien

Druksie :wub:
Avatar gebruiker
Aebi
Ivo's baas
DF Addict
Offline
 
Posts: 6425
Geregistreerd: wo dec 04, 2013 5:57 pm
Woonplaats: Boogie Wonderland

Re: Wat kan je verwachten na (langdurig) misbruiken van MDMA

Berichtdoor Perry » wo nov 26, 2014 3:12 pm

Hardgaan schreef:Ik ben wel benieuwd naar de ripdealverhalen van JG 8)

Ik ben geen coke gebruiker, maar ik heb nog nooit een verhaal gehoord over een ripdeal bij MDMA en al wel enkelen over coke.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Wat kan je verwachten na (langdurig) misbruiken van MDMA

Berichtdoor User1337 » wo nov 26, 2014 3:26 pm

Nee klopt, het is ook allemaal mijn eigen schuld, echter is hier sprake van een Actor/observator verschil, dat houd in dat de persoon zelf altijd zegt dat het aan de situatie ligt, maar de zogenaamde 'observator' zegt dat het aan de persoon ligt. Dus niet heel gek dat ik de situatie de schuld geef. Als ik bepaalde mensen niet had ontmoet was dit niet gebeurd, dus ja. Bovendien is het niet alleen zo dat het hier om geld gaat.
Helaas is het zo dat mensen je veel gunnen, maar niet meer dan ze zelf hebben ;) Als ze dus zien dat jij je lekkerder voelt dan zij zelf, voelen ze zich nog slechter over zichzelf.

Bovendien, om nog even on topic te blijven, HPPD kan je ook verwachten. :roll2:
User1337
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 205
Geregistreerd: di sep 23, 2014 1:57 pm

Re: Wat kan je verwachten na (langdurig) misbruiken van MDMA

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » wo nov 26, 2014 3:54 pm

JongGeleerd schreef:Het je niet zelf inlezen over drugs is je eigen fout. Je weet dat drugs niet gezond zijn en het is dan verstandig de risico's op te zoeken als je er toch voor kiest ze te gebruiken. Lijkt me redelijk common knowledge, maar voordat wij hier ineens allemaal de bad guy zijn zal ik dat stuk gesloten laten. Het is zwak iemand niet te vertellen wat de risico's zijn, maar hoe weet jij dat hij het wel wist en wist hij wel dat jij het niet wist? Het MDMA wereldje is over het algemeen helemaal niet zo kwaadaardig namelijk. Het speed/coke/heroïne/GHB wereldje heeft over t algemeen veel slechtere mensen in het circuit. Dingen als ersnijdingsmiddelen en zeker bij dure shit als coke wil je nog wel ripdeals hebben.


Wereldje
Circuit

Het is helemaal geen wereldje. En al helemaal geen circuit. 8-) Jij kijkt te veel Holleeder films. 8-)
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: Wat kan je verwachten na (langdurig) misbruiken van MDMA

Berichtdoor Perry » wo nov 26, 2014 4:03 pm

Geloof wat je wilt geloven Tomjour, maar jij kent 0 duistere mensen in dat wereldje en circuit. Ik heb geen enkele Holleeder film gezien trouwens.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Wat kan je verwachten na (langdurig) misbruiken van MDMA

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » wo nov 26, 2014 4:11 pm

Ik zag wel een paar duistere mensen protesteren tegen zwarte piet vandaag. 8-)
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: Wat kan je verwachten na (langdurig) misbruiken van MDMA

Berichtdoor Vinnie » wo nov 26, 2014 4:21 pm

JG hoe kom je aan die info? Dat jij net 1 aardige dealer of producent kent zegt niks maar dan ook helemaal niks over de rest. En ik zal je 1 ding zeggen en dat is dat die pillen producenten echt geen lieverdjes zijn. En natuurlijk ken jij de wereld van de coke de hero en de G uit he broekzak :#:
Dit is een beetje als zeggen dat slagers gemeener zijn als bakkers :lol:
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: Wat kan je verwachten na (langdurig) misbruiken van MDMA

Berichtdoor Fristiboi7 » wo nov 26, 2014 4:27 pm

voldie schreef:JG hoe kom je aan die info? Dat jij net 1 aardige dealer of producent kent zegt niks maar dan ook helemaal niks over de rest. En ik zal je 1 ding zeggen en dat is dat die pillen producenten echt geen lieverdjes zijn. En natuurlijk ken jij de wereld van de coke de hero en de G uit he broekzak :#:
Dit is een beetje als zeggen dat slagers gemeener zijn als bakkers :lol:


:hulde: :lol:
Fristiboi7
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 412
Geregistreerd: ma nov 04, 2013 1:20 pm

Re: Wat kan je verwachten na (langdurig) misbruiken van MDMA

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » wo nov 26, 2014 4:29 pm

voldie schreef:JG hoe kom je aan die info? Dat jij net 1 aardige dealer of producent kent zegt niks maar dan ook helemaal niks over de rest. En ik zal je 1 ding zeggen en dat is dat die pillen producenten echt geen lieverdjes zijn. En natuurlijk ken jij de wereld van de coke de hero en de G uit he broekzak :#:
Dit is een beetje als zeggen dat slagers gemeener zijn als bakkers :lol:


Ik wou die vergelijking precies maken met slagers en bakkers. Geen grap. 8-)

Ik wou zeggen het slagerswereldje is veel erger dan het bakkerswereldje. Veel meer scherpe wapens en brute afslachtingen. 8-) Maar ik dacht dat hij te ver gezocht was. Maar jij had die ingeving ook. 8-)
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: Wat kan je verwachten na (langdurig) misbruiken van MDMA

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » wo nov 26, 2014 4:31 pm

En dan heb ik het woord circuit niet eens genoemd. 8-)
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: Wat kan je verwachten na (langdurig) misbruiken van MDMA

Berichtdoor User1337 » wo nov 26, 2014 4:36 pm

Kan er niet beter hiervoor een nieuw topic worden geopend? "Hoe aardig zijn drugsdealers/producenten?" of "Zijn MDMA producenten kwaadaardige mensen?". Nu ziet niemand mijn post meer...
User1337
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 205
Geregistreerd: di sep 23, 2014 1:57 pm

Re: Wat kan je verwachten na (langdurig) misbruiken van MDMA

Berichtdoor Prototype » wo nov 26, 2014 4:40 pm

User1337 schreef:Kan er niet beter hiervoor een nieuw topic worden geopend? "Hoe aardig zijn drugsdealers/producenten?" of "Zijn MDMA producenten kwaadaardige mensen?". Nu ziet niemand mijn post meer...

Er is al een topic "goede ervaringen dealers" en "slechte ervaringen dealers".
Daar kun je het nog neerzetten.
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Wat kan je verwachten na (langdurig) misbruiken van MDMA

Berichtdoor Perry » wo nov 26, 2014 4:50 pm

Hij bedoelt voor de discussie die zojuist tot stand is gekomen na zijn vraag, maar mijn laatste woorden over die discussie: Het gaat over hele andere bedragen met coke en hero, dus het is ook gewoon common knowledge dat hier meer criminaliteit in voor komt. Wat amfetamine betreft snap ik het nooit zo goed, want dat is cheap shit en wordt alsnog vaak versneden.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Wat kan je verwachten na (langdurig) misbruiken van MDMA

Berichtdoor User1337 » wo nov 26, 2014 4:53 pm

Dat is wel zo, maar ik denk dat voor veel mensen zoals ik MDMA de ideale instapper is om meer drugs te gaan gebruiken. Meestal gaat het in een bepaalde volgorde; roken en alcohol, blowen, mdma, coke, pep enzo. Dus van het ene naar het andere. MDMA is een drug die mensen positief laat denken over drugs. Een soort wolf in schaapskleren eigenlijk.
User1337
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 205
Geregistreerd: di sep 23, 2014 1:57 pm

Re: Wat kan je verwachten na (langdurig) misbruiken van MDMA

Berichtdoor Perry » wo nov 26, 2014 4:57 pm

Dat komt omdat 't in 't zelfde hokje wordt gestopt als alles. Legaal maken en goede voorlichting geven :roll: Het wordt al zo vaak gezegd. Alles is drugs, alles is slecht, maar MDMA was wel leuk, dus zal de rest ook wel leuk zijn. Maar ik zou niets meer zeggen :lol:
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Wat kan je verwachten na (langdurig) misbruiken van MDMA

Berichtdoor User1337 » wo nov 26, 2014 5:00 pm

Dus om alles nog even op een rijtje te zetten wat ik heb gekregen door MDMA ( en regelmatig blowen )

- HPPD
- Psychose
- Depressie
- Niet meer vroegtijdig klaarkomen (ook een goeie) :P
- Meer bewust van mezelf en me omgeving
- Onzekerheden
- Niet lekker in je vel zitten
- Geen problemen gehad met me geheugen gelukkig
- Stemmingswisselingen
- Verandering van interesses

Dat was het wel zo'n beetje.


Alleen is het voor mezelf onduidelijk of deze veranderingen komen door het MDMA gebruik of door de psychose die ik heb gehad.
User1337
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 205
Geregistreerd: di sep 23, 2014 1:57 pm

Re: Wat kan je verwachten na (langdurig) misbruiken van MDMA

Berichtdoor Rudolph » wo nov 26, 2014 6:46 pm

User1337 schreef:- Niet meer vroegtijdig klaarkomen (ook een goeie) :P

:lol: niet vroegtijdig of toch te laat?
xoxo dikke lebber van je favoriete rendier :blowkiss:
Avatar gebruiker
Rudolph
Voorproefje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2800
Geregistreerd: do dec 12, 2013 9:42 pm
Woonplaats: Noordpöhl

Re: Wat kan je verwachten na (langdurig) misbruiken van MDMA

Berichtdoor Piotr » do nov 27, 2014 2:10 pm

Wat kan je verwachten na (langdurig) misbruiken van MDMA? schreef:
User1337 schreef:- Niet meer vroegtijdig klaarkomen

:rock2:

Allemaal weer terug naar de MDMA, jongens.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Wat kan je verwachten na (langdurig) misbruiken van MDMA

Berichtdoor TripAnt » do nov 27, 2014 10:44 pm

Piotr schreef:
Wat kan je verwachten na (langdurig) misbruiken van MDMA? schreef:
User1337 schreef:- Niet meer vroegtijdig klaarkomen

:rock2:

Allemaal weer terug naar de MDMA, jongens.


Heb dit eigenlijk ook sinds men laatste keer mdma :p ben tijdens de space veel te laat klaargekomen (duurde +- 1 u 30 ) maar sindsdien heb ik niet meer voor dat ik instant vroegtijdig klaarkom, maar duurt het altijd net lang genoeg :D :D
Done: MDMA, Truffels, Cannabis, Caffeine, MethylFenidaat(rilatine), Alcohol, speed, tramadol
To Do: LSD, GHB, Ketamine, 4FA, 2CB, 6APB
Ivo schreef:Ik heb eens 4 negers met een bouwvakkershelm op om 3u 's nachts in een park met een frisbee zien gooien. Bleek gewoon een Dixie te zijn.
Avatar gebruiker
TripAnt
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 300
Geregistreerd: za okt 25, 2014 4:04 pm

Re: Wat kan je verwachten na (langdurig) misbruiken van MDMA

Berichtdoor Frog » do nov 27, 2014 10:55 pm

Vraag me af of dat komt door zenuwbeschadiging,of iets met je serotonine huishouding ( wat goed mogelijk is denk ik zelf) of in sommige gevallen dat het gewoon beetje afharden is geweest van de Penis/en of stamina kweken.
iemand een idee?
of is het een combi van beide?
Avatar gebruiker
Frog
Badass Junkie
Verbannen
 
Posts: 2111
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 11:52 pm

Re: Wat kan je verwachten na (langdurig) misbruiken van MDMA

Berichtdoor Partypipo » vr nov 28, 2014 1:16 am

Ooit gelezen dat mensen met weinig serotonine vroegtijdige zaadlozingen hebben altijd. Daarom onder invloed van mdma dat je het tegenovergestelde effect hebt. Waarom mdma misbruik voortaan voor altijd dit op lost weet ik niet.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Wat kan je verwachten na (langdurig) misbruiken van MDMA

Berichtdoor TripAnt » vr nov 28, 2014 7:41 am

Heb het nooit echt misbruikt, hoogste dosis, was zoon 215 mg (ik weet het, niet slim) is nu ook wel maar een net geen maand geleden (en ik laat er ook altijd wat tijd tussen, u minstens tot nieuwjaar denk ik, laatste keer was 1 november), en sindsdien dat ik later kan klaarkomen en zelfs dan is het nu soms toch vroeger. Mijn serotonine voorraad moet toen ook wel hevig uitgeput geweest zijn, ben toen ook zowat een week lang wat depressief geweest (ik weeg overigens 60 kilo) dus ik denk dat het eerder aan de voorraad zal liggen dan de beschadiging. (Dit hoop ik ook :p ) heb sowiso in totaal nog maar 5 pillen ofzo gebruikt in mijn leven en dit in een tijdsgebrek van augustus tot nu. (Zo hevig misbruik vind ik het niet omdat voor die ene keer 215 was het altijd max 100 geweest denk ik en heb altijd redelijk gewacht toch)
Done: MDMA, Truffels, Cannabis, Caffeine, MethylFenidaat(rilatine), Alcohol, speed, tramadol
To Do: LSD, GHB, Ketamine, 4FA, 2CB, 6APB
Ivo schreef:Ik heb eens 4 negers met een bouwvakkershelm op om 3u 's nachts in een park met een frisbee zien gooien. Bleek gewoon een Dixie te zijn.
Avatar gebruiker
TripAnt
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 300
Geregistreerd: za okt 25, 2014 4:04 pm

Re: Wat kan je verwachten na (langdurig) misbruiken van MDMA

Berichtdoor Partypipo » vr nov 28, 2014 9:19 am

3 maanden wachten = 3 maanden wachten.
Korter dan 3 maanden wachten is misbruik.
5x mdma doen in 3-4 maanden tijd is zeker wel zwaar misbruik. De volgende keer dat je neemt zou zomaar kunnen dat je er geen reet meer van voelt. Ik zou als ik jou was zeker minimaal een half jaartje ofzo niks pakken en daarna jezelf steeds 3 maanden rust gunnen.

Ik weet het, mdma is heel erg leuk! Maar als je dat zo wilt houden, dan zal je er echt anders mee om moeten gaan.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Wat kan je verwachten na (langdurig) misbruiken van MDMA

Berichtdoor User1337 » vr nov 28, 2014 1:15 pm

Nja vroeger kwam ik juist altijd vroegtijdig klaar, en mijn eikel was veel gevoeliger. Ik had vroeger natuurlijk meer serotonine dan ik nu heb. Dus hoe minder serotonine, hoe minder genot in seks, kan je wel stellen.
User1337
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 205
Geregistreerd: di sep 23, 2014 1:57 pm

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron