DopaSeroPsiloCana schreef:MDMA gooit in een keer je hele voorraad dopamine (energie) en serotonine (euforisch gevoel) leeg. Daarbij komt ook non-adrenaline vrij. Bij langdurig gebruik kun je goed resistent worden voor het goedje. En uiteindelijk zal het ook wel wat schade veroorzaken aan je receptoren, vooral omdat je steeds meer moet nemen. Maar het blijft een overweging tussen schadelijkheid en plezier.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo schreef:DopaSeroPsiloCana schreef:MDMA gooit in een keer je hele voorraad dopamine (energie) en serotonine (euforisch gevoel) leeg. Daarbij komt ook non-adrenaline vrij. Bij langdurig gebruik kun je goed resistent worden voor het goedje. En uiteindelijk zal het ook wel wat schade veroorzaken aan je receptoren, vooral omdat je steeds meer moet nemen. Maar het blijft een overweging tussen schadelijkheid en plezier.
Dat schijnt de makkelijk te begrijpen uitleg te zijn, maar niet te kloppen. Het schijnt dat je voorraden niet op gaan, maar dat je axonen instant stuk gaan en dat dat een maand of 3 nodig heeft om te herstellen.
Koent schreef:Dag medemensen
Sinds oktober gebruik ik bijna om de twee weken xtc tot mijn grote spijt.
Na enig alcoholgebruik laat ik mezelf weer gaan en laat ik mij weer overhalen tot het gebruik van xtc.
Zoals al eerder genoemd ben ik hier totaal niet trots op en ik voel me nu dus ook de laatste tijd wat aanzienlijk slechter.
Ik heb nu dus ook besloten om er eerst een forse drie maanden tussen te laten zitten.
Mijn vraag aan jullie is: Hoe kan ik het gebruik voorkomen? Minder alcohol drinken is een van de oplossingen maar zijn er meer?
Roberto schreef:Ben zelf 18 jaar en begon xtc te gebruiken op mijn 17de. Na de eerste keer was ik verkocht omdat ik dingen zag dke er niet waren(mda zater beetje in) en omdat ik soort van tripte. Sinds dien na men eerste keer dag erna direct weer 5geoakt van(180mg) waarvan ik niks voelde. 2-3maand later pakte ik zo goed als elke dag 1 pil van 220mg. In het weekend en soms gwn weekdag 5-6 zonder iets te voelen. Daarna terug 2maanden later pakte ik terug xtc weer zo goed als elke week. Toen begon ik te kotse als men eerste pil begon te werken. Bij een 2de pil ging die er direct uit(kotsen). Sindsdien pak ik niet meer. Heb het wel nog is 1keer geprobeerd thuis om het te voelen maar alsweer gewoon eruit gekotst en ging san 2uur in mijn bed liggen precies mijn lichaam wilt het eruit en wilt geen xtc meer. Als ik nu MDMA doe word ik moe behalve als ik luide muziek hoor dan word ik wel beetje actief.
Vriendinnen pakte 3maand lang pille maar te veel en is nu vergeetachtig kan weinig onthouden door de pillen. Beter mee stoppen met die rotzooi. Af en toe pure MDMA maar geen pillen meer dat maakt je hersenen kapot
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast