Druks schreef:Ik vraag me nog steeds af welke rol 3-mmc speelt in een MDMA pauze...
Precies, samen met 4-FA, methylone en dergelijke? Is dit een topic waard, denk je?
Druks schreef:Ik vraag me nog steeds af welke rol 3-mmc speelt in een MDMA pauze...
Fool schreef:Precies, samen met 4-FA, methylone en dergelijke? Is dit een topic waard, denk je?
Is het slopen van axonen, zoals MDMA doet, hetzelfde als serotonine receptoren prikkelen waaruit down regulation voortvloeit?
Piotr schreef:Toch vind ik het vreemd dat deze ervaring zo extreem is tegengevallen. Ik heb juist vrij lange pauzes gehouden voordat ik weer mdma nam een maand terug.
Trippie schreef:Ik ken enkele mensen waarvan ik vindt dat hun MDMA gebruik er over gaat. Dan heb ik het over alles tussen elke week 0.5-1 gram (heel erg) tot 1 keer per maand ~0.25gram (valt nog te overzien). Ik vroeg me af wat nu juist de symptomen kunnen zijn van zulk misbruik op de lange termijn en wat je er aan kan overhouden.
Zijn er hier mensen die in het verleden heftig MDMA hebben misbruikt of kennen jullie zo'n mensen? Wat zijn zoal de typische klachten waarmee jullie te kampen hebben?
Poseidon schreef:Piotr schreef:Toch vind ik het vreemd dat deze ervaring zo extreem is tegengevallen. Ik heb juist vrij lange pauzes gehouden voordat ik weer mdma nam een maand terug.
Had je niet nog iets anders vh weekend gebruikt?
Iets dat berucht is vanwege het dempen van de nice MDMA~feelings?
Piotr schreef:Coke had ik de dag ervoor genomen, dus dat is niet van toepassing.
JongGeleerd schreef:en je zelf respect?
Druks schreef:Check ff dit filmpje van Spuiten en slikken: http://spuitenenslikken.bnn.nl/video/e7 ... 87c7da268d
Dat gaat over mdma misbruik.
bam. schreef:Mijn auschwitz-postuur verergerd altijd wel na pep gebruik
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
rickkertt schreef:Ik heb een vraag.
ik ben iemand die altijd een goed leervermogen had. Dus makkelijk leerde. Zeer vlot met praten.
maar ik heb het een tijdje misbruikt. 2 weken lang bijna elke dag minimaal 400 mg netto. Daarna elke week 1gram in totaal. Dit zo'n 5 weken gedaan.
ik merkte dat ik er van afhankelijk begon te worden en ben dus sterk gaan minderen en nu gestopt!
Ik merk dat zinnen afmaken moeilijker wordt, kort termijn geheugen slechter en soms ook een beetje stotteren. Wat raden jullie mij aan? Ik wil niet stoppen met het hele drugs gebeuren. Ik gebruik zo nu en dannook 4fmp, 2cb en pep. Dus mdma links laten liggen kan. Vindt het jammer maar het kan.
of is het permanent beschadigd? Ik ben bijna 17. Heb ingezien dat ik het misbruikt heb en ik graag weer terug kom op het niveau waar ik was. Namelijk vér boven gemiddeld scoren op een mbo3 opleiding.
graag advies. Niet als; had je eerder over na moeten denken. Dat weet ik. Maar ik wil het verlies nu terug halen.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo schreef:Ik denk dat je hersenen kapot zijn. Als je denkt dat je vet goed kon leren omdat je hoger dan gemiddeld scoort op een mbo3 opleiding.
Monologic schreef:voldie schreef:hahah partypipo jij hebt niet eens je middelbare school afgemaakt omdat je daar zelf te dom voor was dus ga alsjeblieft niet praten
Was het heel veel anders geweest als iemand gezegd was door iemand die een universitaire opleiding heeft afgerond?
Monologic schreef:Was het heel veel anders geweest als iemand gezegd was door iemand die een universitaire opleiding heeft afgerond?
voldie schreef:hahah partypipo jij hebt niet eens je middelbare school afgemaakt omdat je daar zelf te dom voor was dus ga alsjeblieft niet praten
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten