Blowlander schreef: Overigens vraag ik me wel af of ik aan dit ''avontuur'' eventuele schade heb opgelopen?
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
bam. schreef:Mijn auschwitz-postuur verergerd altijd wel na pep gebruik
snoepertje schreef:8 blauwe barclays op 19-8. Tijdbestek van 1ste om 7 uur en laatste rond half 11.
220 mg de stuk.
Voel me nogsteeds ziek. Heb net voor t eerst gegeten. Daalijk proberen naar de wc te gaan.
Zit ergens tussen de 1700-1800 mg.
ben er zeker niet trots op. Eerder teleurgesteld in mezelf! Maar t heeft me ogen geopend
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
snoepertje schreef:8 blauwe barclays op 19-8. Tijdbestek van 1ste om 7 uur en laatste rond half 11.
220 mg de stuk.
Voel me nogsteeds ziek. Heb net voor t eerst gegeten. Daalijk proberen naar de wc te gaan.
ben er zeker niet trots op. Eerder teleurgesteld in mezelf! Maar t heeft me ogen geopend
Frutsj schreef:snoepertje schreef:8 blauwe barclays op 19-8. Tijdbestek van 1ste om 7 uur en laatste rond half 11.
220 mg de stuk.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
prototype schreef:Frutsj schreef:snoepertje schreef:8 blauwe barclays op 19-8. Tijdbestek van 1ste om 7 uur en laatste rond half 11.
220 mg de stuk.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Tomjour schreef:Ik heb echt een hele erge.
Tomjour schreef:Het is helaas echt dumpert materiaal. Dus nee.
Nee dat kan dus nietxastur schreef:6 pillen op een avondje kan best...
Dan zijn je hersens dus al voldoende naar de klote.xastur schreef:Vind met 1 of een halfje beginnen zonde voel je nooit iets van.
Rudolph schreef:Nee dat kan dus nietxastur schreef:6 pillen op een avondje kan best...
althans, niet zonder flinke schadeDan zijn je hersens dus al voldoende naar de klote.xastur schreef:Vind met 1 of een halfje beginnen zonde voel je nooit iets van.
Miss E schreef: Mijn hoogste dosis ooit is 200 mg. Ik voel me zo braaf vergeleken met sommigen hier.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
xastur schreef:Je moet je zelf gewoon niet zo bang maken.. Sommige zijn bang om risicos te nemen. Als je geen risicos wilt nemen moet je niks gebruiken.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten