EarlyBird schreef:
Uiteindelijk, naar mate de nacht vorderde en ik wel steeds bijslikte kreeg ik hallucinaties in m'n ooghoeken.. Vrienden waar ik al 20 minuten naast zat en mee had gepraat lieten me ineens enorm schrikken over het feit dat hun naast me zaten. Objecten die ik in mijn ooghoek zag, zag ik ineens aan voor mensen of wat dan ook. Schrok hier telkens eigenlijk best wel van en gaf me een behoorlijk naar gevoel.
EarlyBird schreef:het komt omdat ik de dagen ervoor was gaan stappen, weinig slaap/slecht eten enzo.
Ted Bundy schreef:Mooie gedachte dat iedere keer als je online komt, jij je bruine anjer hebt laten volblaffen.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Fool schreef:Gebeurd wel vaker als je wat meer pakt, niets om je achteraf druk om te maken maar wel vaak een indicatie dat je iets tevaak/teveel gebruikt hebt.
Waarschijnlijk merkte je echte gevoel trouwens niet omdat je eerste dosering te laag was, bijslikken is dan vaak iets proberen te forceren dat 'toch' niet meer lukt.
Partypipo schreef:Beste is om in 1x de gewenste dosis te nemen (1 tot 1,5 mg mdma per kg lichaamsgewicht bij vrouw en 1,5 tot 2 mg mdma per kg lichaamsgewicht bij man) of anders als dat er te hard in klapt voor je bijvoorbeeld 2/3e dosis nemen en voor je piekt de rest nemen.
Als je al op je piek zit en je neemt bij word je vaak alleen vaag en niet euforisch.
duszoals al gezegd, als je een te lage start dosis neemt die je niet voelt en dan nog bij neemt heeft het eigenlijk geen zin meer...
Fool schreef:Maar ik ben benieuwd naar die combicapsule!
Piotr schreef:Ik zal wel eens een combi-capsule maken met MDMA en MDA, dan zullen we het zien.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Vanquisher schreef:Mijn ervaring: (met een lijntje pep erbij)
Naphtha schreef:Vanquisher schreef:Mijn ervaring: (met een lijntje pep erbij)
Wejoo!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 38 gasten