Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

MDMA Hallucinaties

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Punt » do aug 22, 2013 5:07 pm

Haha super herkenbaar. Regelmatig over dingen heen willen stappen die er niet zijn of op de fiets dranghekken ontwijken. Lekker spul hoor!
Punt
Newbie
Offline
 
Posts: 6
Geregistreerd: do aug 22, 2013 2:16 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Fret » do aug 22, 2013 5:11 pm

Heb meestal alleen closed eye visuals, maar dan hele simpele.
zoals een audi tekentje dat maar om zijn eigen as blijft draaien ofzo

hoogstens wat wazig zicht

hoeveel mg hebben jullie op dan?
"Ik ben hier emotioneel te onzeker voor Ernie." -Bert, 2015

Avatar gebruiker
Fret
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 786
Geregistreerd: wo jun 26, 2013 9:04 pm
Woonplaats: Bij mijn moeder thuis in de kelder

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor PsychootHoofd » do aug 22, 2013 5:15 pm

Meestal heb ik wel de standaard dingen: zonnebrillen zien, rare gezichtsuitdrukkingen bij mensen in een fractie van een seconde.

1 keer was ik aan het fietsen (in het donker) en ik zag in de verte ineens een groepje mensen op mountainbikes trucjes doen enzo. Toen ik dichterbij kwam was het een prullenbak met een boompje erachter :s :p
Gedaan: XTC, 4-FMP, 3-FMP, Methoxetamine, Ketamine, 6-APB, LSD, Truffels, Speed, Dex, Hasj, Wiet, Lachgas, Ritalin, Alcohol, Mephedrone, Coke, 4-ho-met, etizolam, kratom, mdpv, DMT, 2cb, 2cp.
Avatar gebruiker
PsychootHoofd
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 90
Geregistreerd: vr maart 30, 2012 4:38 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor PsychootHoofd » do aug 22, 2013 5:19 pm

Fred Flinstone schreef:
hoeveel mg hebben jullie op dan?


Meestal rond de 250-300 mg totaal
Gedaan: XTC, 4-FMP, 3-FMP, Methoxetamine, Ketamine, 6-APB, LSD, Truffels, Speed, Dex, Hasj, Wiet, Lachgas, Ritalin, Alcohol, Mephedrone, Coke, 4-ho-met, etizolam, kratom, mdpv, DMT, 2cb, 2cp.
Avatar gebruiker
PsychootHoofd
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 90
Geregistreerd: vr maart 30, 2012 4:38 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Klimtox » ma aug 26, 2013 12:33 pm

Ik probeerde laatst over een paar hekken te springen die zomaar op een weg stonden. Toen ik sprong en mijzelf vastgreep viel ik uiteraard op de grond :kleuter: Diezelfde avond ook meerdere malen een gesprek met een vriend gestart, toen hij niet antwoorde en ik keek nog eens bleek het een struik te zijn :conf:

Had wel iets te veel op eigenlijk :roll2:
<3
Avatar gebruiker
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3661
Geregistreerd: wo jul 31, 2013 3:41 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Cleopatra » za sep 07, 2013 8:32 pm

Even hier mijn ervaring meedelen.

Ik was ondertussen al 2 jaar gestopt met drugs,
nu kreeg ik het idee van thuis een feestje te geven met ong 20 personen.
lekker gezellig.

Had ik 20 pillen besteld [blauwe superman] en nog 2 gram STEEEEVIGE MDMA :kleuter:
Het begon met enkele dipjes mdma tot de pillen eindelijk geariveerd waren.
2 X een half pilletje en het laatste wat ik nam was nog een volledige pil, met daartussen elke keer nog wat dipjes mdma.

Vroeger nam ik vrij vaak drugs vooral LSD.
En ik zeg het jullie.
NOG NOOIT BEN IK GAAN HALLUCINEREN NIET VAN MDMA EN NIET VAN LSD.
Tot gisterenavond dan! :woeh:

De allombekende patronen kwamen natuurlijk eerst aanzetten zoals bij een normale lsd trip.
Normaalgezien zie ik deze patronen enkel over de oppervlakten van objecten,
maar nu hadden deze zich opgebouwd gewoon in de lucht als stukken glas met patronen op.
De patronen was ik al heel bekend mee.

IK keek naar de muur voor me en WAAUUWW. Een tafereel speelde zich af,
Een moerassig gebied (cartoon stijl) in allemaal verschillende tinten groen en je kon de beestjes in het rond zien vliegen, weliswaar prachtig.
na ongeveer een half minuutje (zo leek het op die moment toch)
verscheen er op de muur weer een ander tafereel, een fabriek waar allemaal mannetjes aan het werken waren, allemaal in tinten van wit tot oranje tot rood,
er speelde zich nog iets af maar dat waren gewoon rondingen met bollen en weet ik veel wat het allemaal was in alle kleuren van de regenboog PRACHTIG!! zeer fascinerend en levensecht en kraakhelder zie je dit allemaal afspelen op de muur net of je een film hebt opgezet. onbeschrijfelijk.

Maar dan kwam het, overal Asparagus zien groeien (asparagus is een fijne tak groen gebruikt om boeketten mee te verfijnen) gewoon in de lucht, grote takken, kleine takken, rond objecten heen zien draaien, net alsof het de aarde wat wou verfijnen, natuurlijk verdwenen de takken elke keer weer als sneeuw voor de zon, de takken zijn me wel heel de avond gevolgd, Wauw Wauw en nog eens wauw.

Ik voelde me opeens niet zo lekker en een spauwke kwam in me op, ik voelde me nog supper goed maar de vuiligheid moest en zou er uit komen,
heb ik een mini spauwke gelegt naast de bamboos in onze tuin, allemaal goed en wel tot ik mijn hoofd wat meer naar boven gericht hield... :shock:
20 Vlinders zaten rustig voor me op de grond, elke vlinder in een andere kleur van de regenboog.
Ik kon mijn ogen niet geloven. na 20 seconden op de vlinders te staren veranderden de achterste rij vlinders in grasparkietjes.
Daar stond ik dan, na mijn spauwke te staren naar de felgekleurde vlinders en parkieten die gezellig op een hoopje op de grond stonden voor mijn neus.
Helemaal verbaast want dit had ik nog NOOIT meegemaakt :love:

na mijn spauwke dacht ik "moet men tanden poetsen" brrr wat was het zuur.
ik draai de me om en vanuit het niets groeit er een struik uit de grond, op 5 seconden volledig gegroeid en er kwamen allemaal fijne witte bloemetjes aan,althans dat dacht ik toch,
ik ging op het struikgewas af voor nadere inspectie en merkte op dat de fijne bloemmetjes eigenlijk allemaal kleine witte vlindertjes waren. oooohhh moet ik aanraken, stond er namelijk bijna met mijn neus in. ik stak mijn vinger uit om een vlindertje te nemen EN JAJA daar zat ie!!
op mijn vinger. De vlinder zag er nogal holographisch uit en met rond mijn vinger te draaien veranderde het vlindertje in een heel grote mug (je kent ze wel van die paardenmuggen).
normaal ben ik daar echt bang van maar nu. Wauw! liefde dat ik voelde voor da beestje, mijn eigen hallucinatie zat op mijn vinger,na het schouwspel van enkele seconden vloog het beestje van mijn vinger af en ook de struik was verdwenen.
ik ben blij dat niemand me heeft zien staan raar doen in het niets hihihi.

OKe op naar het tandenpoetsen en even een checkske in de spiegel..
MAN IK ZAG ER UIT. ik kon het echt ni verbergen.

okee alles terug in orde, terug naar de mensen die buiten in de tuin zaten, en ik vertelde meteen wat ik allemaal gezien had. klonk nogal ongeloofwaardig natuurlijk, ik wist ook niet dat het zo ver kon komen. terwijl ik vertel zet ik me neer op een stoel en kijk ik even achter me..

Komt er ineens een vierkante plaat op me afgezweven, en in die vierkante plaat zijn allemaal kleine vierkantjes ongeveer 2 op 2 cm waarin allemaal bewegende dingetjes inzaten, ik stak mijn hand uit om de plaat te nemen nu ze voor mijn neus hing maar net voor ik em kon raken was hij weg,

Ondertussen bleef de asparagus ook overal verschijnen maar dat was zeker geen stoorfactor.

Na ff chillen en spacen op de stoel d8 ik AAahhh tijd voor de hangmat, en ja hoor die ene muur, enkel die muur en geen andere waren de schouwspellen weer bezig, fascinerend prachtig weliswaar.

Ondanks het flashen en hallucineren werd ik toch wel moe, net zoals de overgebleven mensen. van 5u tot 6u in alle stilte genoten van het gevoel in de hangmat en dan maar bedje ingekropen.

Het was een avond en een ervaring om nooit meer te vergeten.
Ik weet dat het mischien ongeloofwaardig klinkt, ik zou het ook niet geloven tot vandaag de dag dan.

Hallucineren is mogelijk en het is verdomme prachtig!! :child: :child: :child:

:wave:

Mischien factoren die meespeelden:

*mezelf gedwongen een bakje met groenten en kip te eten (luchtig en gezond)
*ik smoor geen cannabis
*ik ben nogal smal gebouwd

*Stevige pillen & Verdomd goeie mdma!!
Cleopatra
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: za sep 07, 2013 7:18 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor the_dude » do sep 26, 2013 10:17 am

Werkelijk elke wolk was een grote witte krokodil geworden. Lieve krokodillen, dat wel.
my rug was stolen.
Avatar gebruiker
the_dude
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 62
Geregistreerd: ma aug 05, 2013 2:25 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Pixie » do sep 26, 2013 10:24 am

Sterren die veranderen in blauwe mannetjes en vervolgens gaan judoën
Glazen bollen op mensen hun hoofd
Brandwonden
Spinnen die uit mn huid komen gekropen
Muur die veranderd in 1 massive spinnenweb
Paars haar bij een mattie
Hoogspanningskables die 2 cm boven een tent hangen (dour)
Gouden spinnetjes
Prullenbakken, lantaarnpalen, stenen die in mensen veranderen
Serieus een groep van 12 man die een bal aant overgooien waren (was eigenlijk een container)
Reuzen die tussen de bomen huppelen
Denken dat ik op een schip zat met het licht uit, maar dan was een mdma/keta combo
Zieke patronen o ve ral
Huiskamer vol met mensen
Soortement patronenvloeistof dat overal vanaf loopt
Kantversiering op de gordijnen
Victoriaans plafond
Schuiffelende/scharrelende beestjes in bladerhoopjes, met een gouden gloed eromheen
Denkende dat ik achter mn vrienden aanloop, welke eigenlijk 20 meter verderop staan te roepen naar me, bleek een vuilnisbak te zijn
:love:
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Avatar gebruiker
Pixie
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 196
Geregistreerd: zo jun 23, 2013 1:52 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor psychotrance » zo okt 20, 2013 11:29 pm

gisteren weer wat grappige dingen gezien! we zaten in de auto terug op weg naar huis en ik zag een caravan staan langs de weg, die er uiteindelijk toch niet bleek te staan :p ook paar keer dat verkeersborden op het eerste zicht fietsers waren, en een keer een auto die spookrijend op ons af kwam, dat was wel beeje freaky :o
Avatar gebruiker
psychotrance
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 693
Geregistreerd: zo feb 24, 2013 4:55 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Ben » zo okt 20, 2013 11:43 pm

psychotrance schreef:gisteren weer wat grappige dingen gezien! we zaten in de auto terug op weg naar huis en ik zag een caravan staan langs de weg, die er uiteindelijk toch niet bleek te staan :p ook paar keer dat verkeersborden op het eerste zicht fietsers waren, en een keer een auto die spookrijend op ons af kwam, dat was wel beeje freaky :o


Avatar gebruiker
Ben
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 384
Geregistreerd: zo sep 15, 2013 3:17 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Airventbrah » zo nov 03, 2013 11:50 pm

Hallucineren van de MDMA. Ik wil het ook :mad:

Helaas, het meest wat ik heb genomen is 4 180mg knallers op één dag, en zelfs toen not even close...
Schuimparty.
Avatar gebruiker
Airventbrah
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 25
Geregistreerd: do okt 31, 2013 6:02 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Perry » zo nov 03, 2013 11:58 pm

Das fucking veel, maar het houdt ook van de setting af.
Het zijn subtiele hallucinaties, heb het wel op een feest gehad en onderweg naar huis (fietsend of lopend in het donker)
Vooral onzekerheid van je situatie (tenminste bij mij) versterkt het.
Wanneer ik alleen fiets of loop hoor en zie ik mensen. Dit zijn dan achteraf bomen of verkeersborden.
Op Free Festival was ik een keer iedereen kwijt, toen zag ik in eerste één van mijn maten zijn gezicht als het gezicht van vele onbekenden (die ik toen ook heb aangesproken... ja, ik stond voor lul) daarna zag ik enkelingen met zonnebrillen die ze niet hadden en zelfs bloed.
Ook zag ik een aantal keer (wederom als ik alleen was) dranghekken midden in de menigte bij festivals.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Airventbrah » ma nov 04, 2013 1:28 am

JongGeleerd schreef:Das fucking veel, maar het houdt ook van de setting af.
Het zijn subtiele hallucinaties, heb het wel op een feest gehad en onderweg naar huis (fietsend of lopend in het donker)
Vooral onzekerheid van je situatie (tenminste bij mij) versterkt het.
Wanneer ik alleen fiets of loop hoor en zie ik mensen. Dit zijn dan achteraf bomen of verkeersborden.
Op Free Festival was ik een keer iedereen kwijt, toen zag ik in eerste één van mijn maten zijn gezicht als het gezicht van vele onbekenden (die ik toen ook heb aangesproken... ja, ik stond voor lul) daarna zag ik enkelingen met zonnebrillen die ze niet hadden en zelfs bloed.
Ook zag ik een aantal keer (wederom als ik alleen was) dranghekken midden in de menigte bij festivals.

Fair enough. Op Awakenings festival had ik wel dat ik mijn groep vrienden zocht die ik al een tijdje kwijt was, en ze continu mijn naam 'hoorde' roepen (maar er was uiteraard niemand). Daar is het echter bij gebleven...
Schuimparty.
Avatar gebruiker
Airventbrah
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 25
Geregistreerd: do okt 31, 2013 6:02 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Rareuniverse » ma nov 04, 2013 11:38 am

..President Obama tegen je aan praatend naast je bed zien staan..
Avatar gebruiker
Rareuniverse
At your service.
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 245
Geregistreerd: zo jun 23, 2013 3:26 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Prototype » ma nov 04, 2013 5:20 pm

Heb wel eens mensen tussen de bomen gezien die me aanstaarden :S
En katten die achter me doorschoten, was ook best para die avond ...
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Ben » ma nov 04, 2013 9:40 pm

Rareuniverse schreef:..President Obama tegen je aan praatend naast je bed zien staan..

Avatar gebruiker
Ben
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 384
Geregistreerd: zo sep 15, 2013 3:17 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Rareuniverse » di nov 05, 2013 9:54 am

Ben schreef:
Rareuniverse schreef:..President Obama tegen je aan praatend naast je bed zien staan..



Lekker Ben, aleen jij kan deze hallucinatie in beeld brengen.
Jij bent de uitverkorene.
Avatar gebruiker
Rareuniverse
At your service.
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 245
Geregistreerd: zo jun 23, 2013 3:26 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor amois » wo nov 06, 2013 2:18 am

Bijzet tafeltjes in het publiek, dus de hele tijd denken dat je ergens tegen aan loopt. Mensen met maskers of brillen.
En als ik het heel bont maak, na een (paar) joint(s), begint alles te pulseren, zie ik patroontjes en golft elk oppervlak een beetje.
amois
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 26
Geregistreerd: di mei 29, 2012 6:05 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Lager » ma nov 18, 2013 12:13 am

Een vriendin van me die op Miley Cyrus leek.. Ik schrok me dood haha
Avatar gebruiker
Lager
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 240
Geregistreerd: di aug 20, 2013 3:10 am

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor DutchCookie » ma nov 18, 2013 12:48 pm

Raikonen1 schreef:Een vriendin van me die op Miley Cyrus leek.. Ik schrok me dood haha
\

niccceeeeee
Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
Avatar gebruiker
DutchCookie
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 572
Geregistreerd: di apr 26, 2011 11:33 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor supergabbur » ma nov 18, 2013 12:55 pm

Raikonen1 schreef:Een vriendin van me die op Miley Cyrus leek.. Ik schrok me dood haha


:lol:
Avatar gebruiker
supergabbur
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1365
Geregistreerd: do nov 22, 2012 3:15 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Hassan » za nov 23, 2013 8:06 pm

heb hier echt altijd last van. snorren, zonnebrillen, statafels, dat soort dingen. vind het altijd wel grappig eigenlijk. een keer zag ik een soldaat in een boom die naar me aan het kijken was, dit vond ik dan wel weer eng en durfde niet meer door de lopen :lol:
Hassan
Offline
 

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Vinnie » ma nov 25, 2013 9:33 pm

Airventbrah schreef:Hallucineren van de MDMA. Ik wil het ook :mad:

Helaas, het meest wat ik heb genomen is 4 180mg knallers op één dag, en zelfs toen not even close...


erbij blowen kan misschien helpen :conf:
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Lager » di nov 26, 2013 2:03 am

Misschien een domme vraag maar is het eigenlijk mogelijk om alleen de hallucinerende stof tot je te nemen? Ik vind het namelijk altijd wel grappig als ik van die rare onmogelijke dingen zie haha
Avatar gebruiker
Lager
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 240
Geregistreerd: di aug 20, 2013 3:10 am

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Ivo » di nov 26, 2013 9:08 am

Raikonen1 schreef:Misschien een domme vraag maar is het eigenlijk mogelijk om alleen de hallucinerende stof tot je te nemen? Ik vind het namelijk altijd wel grappig als ik van die rare onmogelijke dingen zie haha

Ja, maar de visuals zijn echt compleet anders (in normale dosissen). Ik heb van MDA nog nooit MDMA-achtige visuals gehad dus ik ben niet overtuigd dat die visuals door die omzetting komen.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Emsy » ma dec 02, 2013 7:37 pm

Ik zag zo'n typische Coca Cola glas op tafel staan, die er dus eigenlijk helemaal niet was. Ineens begon het glas van de tafel af te rennen!
Emsy
Newbie
Offline
 
Posts: 16
Geregistreerd: ma aug 26, 2013 10:47 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor GaiaNyx » ma dec 02, 2013 10:04 pm

Pixie schreef:Sterren die veranderen in blauwe mannetjes en vervolgens gaan judoën
Glazen bollen op mensen hun hoofd
Brandwonden
Spinnen die uit mn huid komen gekropen
Muur die veranderd in 1 massive spinnenweb
Paars haar bij een mattie
Hoogspanningskables die 2 cm boven een tent hangen (dour)
Gouden spinnetjes
Prullenbakken, lantaarnpalen, stenen die in mensen veranderen
Serieus een groep van 12 man die een bal aant overgooien waren (was eigenlijk een container)
Reuzen die tussen de bomen huppelen
Denken dat ik op een schip zat met het licht uit, maar dan was een mdma/keta combo
Zieke patronen o ve ral
Huiskamer vol met mensen
Soortement patronenvloeistof dat overal vanaf loopt
Kantversiering op de gordijnen
Victoriaans plafond
Schuiffelende/scharrelende beestjes in bladerhoopjes, met een gouden gloed eromheen
Denkende dat ik achter mn vrienden aanloop, welke eigenlijk 20 meter verderop staan te roepen naar me, bleek een vuilnisbak te zijn
:love:


Wouw alleen van mdma? Hoeveel had je gebruikt? Was je al lang wakker?
Done: weed, alcohol, nicotine, caffeine, XTC, MDMA, speed, coke, crack, morfine, salvia, truffels, LSA, GHB, yaba, 2cb, 4fa, lachgas, poppers, MXE, Al-LAD

To do: LSD, DMT, 4aco dmt, ketamine
Avatar gebruiker
GaiaNyx
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 374
Geregistreerd: vr dec 02, 2011 10:51 pm
Woonplaats: omg eindhoven

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Pixie » di dec 03, 2013 1:34 am

Lieke schreef:
Pixie schreef:Sterren die veranderen in blauwe mannetjes en vervolgens gaan judoën
Glazen bollen op mensen hun hoofd
Brandwonden
Spinnen die uit mn huid komen gekropen
Muur die veranderd in 1 massive spinnenweb
Paars haar bij een mattie
Hoogspanningskables die 2 cm boven een tent hangen (dour)
Gouden spinnetjes
Prullenbakken, lantaarnpalen, stenen die in mensen veranderen
Serieus een groep van 12 man die een bal aant overgooien waren (was eigenlijk een container)
Reuzen die tussen de bomen huppelen
Denken dat ik op een schip zat met het licht uit, maar dan was een mdma/keta combo
Zieke patronen o ve ral
Huiskamer vol met mensen
Soortement patronenvloeistof dat overal vanaf loopt
Kantversiering op de gordijnen
Victoriaans plafond
Schuiffelende/scharrelende beestjes in bladerhoopjes, met een gouden gloed eromheen
Denkende dat ik achter mn vrienden aanloop, welke eigenlijk 20 meter verderop staan te roepen naar me, bleek een vuilnisbak te zijn
:love:


Wouw alleen van mdma? Hoeveel had je gebruikt? Was je al lang wakker?



yess enkel mdma :grin: dosissen variënd van 180 tot iets van 500 mg. was niet extreem lang wakker ofzo, behalve op dour dan, ik weet ook niet hoe of waardoor. ik hallucineer gewoon bizar snel, heb t soms op 50mg al :grin: ging vroeger soms zelfs patronen zien van een jointje...
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Avatar gebruiker
Pixie
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 196
Geregistreerd: zo jun 23, 2013 1:52 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Airventbrah » di dec 03, 2013 4:56 am

voldie schreef:
Airventbrah schreef:Hallucineren van de MDMA. Ik wil het ook :mad:

Helaas, het meest wat ik heb genomen is 4 180mg knallers op één dag, en zelfs toen not even close...


erbij blowen kan misschien helpen :conf:

Doe ik meestal, maar helaas. :(
Schuimparty.
Avatar gebruiker
Airventbrah
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 25
Geregistreerd: do okt 31, 2013 6:02 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Prototype » di dec 03, 2013 10:03 pm

Airventbrah schreef:
voldie schreef:
Airventbrah schreef:Hallucineren van de MDMA. Ik wil het ook :mad:

Helaas, het meest wat ik heb genomen is 4 180mg knallers op één dag, en zelfs toen not even close...


erbij blowen kan misschien helpen :conf:

Doe ik meestal, maar helaas. :(

Op het moment dat ik ging hallucineren van de M had ik geen lenzen in en was het nog donker.
Misschien dat als ik iets niet goed kon zien, mijn hersenen er een soort 'eigen invulling' aan gaven.
Ik weet niet of jij lenzen of een bril draagt maar als het bovenstaande klopt zou het wel eens kunnen helpen.
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner