Marsnel schreef:Vaak als ik in m'n bed lig na een feestje lijkt het net alsof ik weer op het feestje ben, kan dacht ik ook een lucide droom zijn maar is trippy shit.
Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
harry123 schreef:Vorige zaterdag met qlimax, zag ik midden op de dansvloer mensen zwemmem en elkaar nat spetteren in een zwembad
endorr schreef:harry123 schreef:Vorige zaterdag met qlimax, zag ik midden op de dansvloer mensen zwemmem en elkaar nat spetteren in een zwembad
Klinkt echt ongeloofwaardig eigenlijk , maar ach wie ben ik om daarover te oordelen.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
endorr schreef:harry123 schreef:Vorige zaterdag met qlimax, zag ik midden op de dansvloer mensen zwemmem en elkaar nat spetteren in een zwembad
Klinkt echt ongeloofwaardig eigenlijk , maar ach wie ben ik om daarover te oordelen.
DutchCookie schreef:wastedaap schreef:Haha ook al veel Hallucinaties meegemaakt.
Mooiste was toch op een feest dat ik mijn flesje water op een kont zette van een vrouw die voor me stond.
Je voelt je wel ff knap lullig als je beseft dat het geen bar is.
Dude what
ik heb precies hetzelfde meegemaakt, dacht dat het een tafeltje was was het een meid die in haar tas iets aan het zoeken was
Multitude schreef:Op het feest waar ik maandag was liep ik alleen door een gang. Kwam me ineens een kleine kerel met een misvormd gezicht tegemoet. Z'n ogen puilden een beetje uit en stonden naar buiten gericht, bijna alsof het een vis was. Ik weet nog steeds niet zeker of het echt was of een hallucinatie, durfde 'm niet echt goed aan te staren
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
ParadijsVogel schreef:Eerste keer lag ik eindelijk in mijn bedje, tv aan op zo'n veilingprogramma. Ik zou zweren dat die veilingleider aan het MC'en was op Dubstep. Daar heb ik nog even intens van liggen genieten.
Gman007 schreef:Je hoort wel vaker van zombies / verminkte mensen -hallucinaties op mdma! Hoe zou dat nou komen ???
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Gman007 schreef:Scherp. Zeker nog niet dat etizolammetje gesnoept.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 29 gasten