Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

MDMA Hallucinaties

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Saikedellik » zo jul 15, 2012 11:16 am

Ja maar dát je die tolerantie hebt, maakt het niet gezonder ofzo. De vuistregel die ik noem is 1 van de adviezen om hersenschade te beperken. Je mag er best wel boven gaan zitten als ervaren gebruiker, maar dan accepteer je daarmee ook je verhoogde kans op hersenschade.
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor peprick » zo jul 15, 2012 11:22 am

jah daar ben ik me van bewust, maar ik ben toch al zo schizofreen als de ...... en mentaal zwaar beschadigd door alle levens perikelen.
maar, ik waardeer je bezorgdheid.
I use to do a little, but a little wouldn't do, so the little got more and more.
I just keep try to get a little better, just a little better then before.
~WAUS-PAUS~
Avatar gebruiker
peprick
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 198
Geregistreerd: do maart 31, 2011 2:26 am
Woonplaats: rotterdam

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Saikedellik » zo jul 15, 2012 11:28 am

Is je pep nog niet uitgewerkt? :p want je reageert sneller dan ik kan lezen zo ongeveer..

Dát je al veel hebt meegemaakt en schizofreen bent, praat het ook niet echt goed he ;) juist dan moet je wat meer oppassen met overmatig gebruik en hersenschade enzo.. Well nuff said, laten we dit topic weer over hallucinaties gaan lullen :p
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor peprick » zo jul 15, 2012 11:30 am

:keta:
I use to do a little, but a little wouldn't do, so the little got more and more.
I just keep try to get a little better, just a little better then before.
~WAUS-PAUS~
Avatar gebruiker
peprick
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 198
Geregistreerd: do maart 31, 2011 2:26 am
Woonplaats: rotterdam

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor peprick » zo jul 15, 2012 11:53 am

ik heb trouwens bij psychidelische drugs nooit egt heftige halucinaties gehad en ECHT trippen deed ik ook niet, en ik heb tog best veel paddo en truffels reisjes gemaakt, ik trip wel net zo hard enzo het doet me niks het gaat langs me heen. en nou heb ik dit aan mijn psychiater gevraagd hoe dit komt, nou en dat komt dus door dat ik een psychische aandoening heb.
zeg maar hetzelfde verhaal als adhd mensen en speed. het werkt wel, maar mijn hersenen gaan er anders mee om. en dat vind ik toch wel jammer, want ik zag maten van me echt TRIPPEN en ik had zoiets nou...??
I use to do a little, but a little wouldn't do, so the little got more and more.
I just keep try to get a little better, just a little better then before.
~WAUS-PAUS~
Avatar gebruiker
peprick
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 198
Geregistreerd: do maart 31, 2011 2:26 am
Woonplaats: rotterdam

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor NiandraLades » zo jul 15, 2012 4:25 pm

Wel eens een goede sterke salvia divinorum extract geprobeerd? ;)
(wees je er wel bewust van dat je als schizo juist ook heel bad kunt gaan of dat je met drugs de boel aanwakkert)
Don't you want sunshine
Instead of photolights?
Avatar gebruiker
NiandraLades
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 266
Geregistreerd: do feb 16, 2012 3:47 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor maldito » za jul 28, 2012 12:43 am

Ik heb wel eens limousines zien rijden, allemaal beestjes in het water, beren, poppetjes van lego, noem maar op. En ik maar denken dat ik de enige was die van mdma kan hallicuneren :lol:
maldito
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 54
Geregistreerd: vr jul 27, 2012 10:33 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Goldfluxx » za jul 28, 2012 6:24 am

Ik heb tijdens mijn eerste MDMA TRIP overdag in de zomer in de felle zon gewoon op een grasveld waarvan ik dacht dat hij gewoon gigantisch en oneindig met een bos in de verte. Heb ik het van kleur zien verandere van groen naar fel groen en toen blauwgroen en het golfde als een gek en later zag ik een visgraat motief erin verschijnen, ik keek naar de lucht en die wolkjes zagen eruit als vliegende schaapjes echt van WTF... s avonds kan je er meer van genieten ik heb nooit brillen en snorretjes gezien maar wel die gastjes uit van A naar Beter reclame en overall katten,honden kortom een hele beesten boel mensen in felgekleurde jumpsuits, vogels die achteruit vliegen in een perfecte punt. Zo zat na een flink avondje alles onveilig maken alleen op een bankje en ik dacht echt gewoon echt dat mijn beste maat naast me zat echt en we rookte samen een joint(althans ik rookte een echte) en toen ik het aan hem gaf was ie gewoon weg echt sick.
Zo heb ik het ook een keertje met LSD ingenomen dat was gewoon de shit ik vergeet die avond never nooit meer van me hele leven niet meer het heeft me ook helemaal verandert.
T is en blijft goed spul in zekere mate en samen met maten:D!!!
Goldfluxx
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: za jul 28, 2012 6:05 am

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor AgeOfLove » za jul 28, 2012 9:04 am

Buiten dat ik mensen dubbel zag heb ik nog nooit gehallucineerd op mdma.
Open your eyes and see the child you are...
Avatar gebruiker
AgeOfLove
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 489
Geregistreerd: wo jul 25, 2012 8:38 pm
Woonplaats: BE

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor natuurkunde freak » wo aug 01, 2012 9:45 pm

Ik heb het idee dat het krijgen van hallucinaties erg setting afhankelijk is. Ik heb onwijs heftige hallucinaties gehad in clubs (donkere ruimte), maar op een buiten festival in het zonnetje zie ik echt niks.
natuurkunde freak
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 64
Geregistreerd: zo jul 01, 2012 4:03 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor natuurkunde freak » wo aug 01, 2012 9:50 pm

En het vreemde is dat als ik heftige hallucinaties heb, ik ook een minder sterk love gevoel heb. Op buitenfeestjes heb ik altijd een love gevoel bij xtc, maar binnen ervaar ik dit echt een stuk minder.
natuurkunde freak
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 64
Geregistreerd: zo jul 01, 2012 4:03 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor NiandraLades » do aug 02, 2012 4:01 pm

Iemand bekend met een ontzettend fel wit licht zien als je je ogen dicht doet aan het eind van een XTC avondje?
Lag laatst aan het einde van de nacht in bed en wilde gaan slapen, maar steeds als ik m'n ogen dicht deed werd het witte licht zo fel dat het gewoon zeer deed. Erg bizar als je in een totaal donkere kamer ligt...
Don't you want sunshine
Instead of photolights?
Avatar gebruiker
NiandraLades
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 266
Geregistreerd: do feb 16, 2012 3:47 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Ivo » do aug 02, 2012 4:22 pm

Meestal is het bij mij niet zo fel, maar als ik thuis kom van een feestje en m'n ogen dicht doe, zie ik ook licht...
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor AgeOfLove » vr aug 03, 2012 1:52 am

NiandraLades schreef:Iemand bekend met een ontzettend fel wit licht zien als je je ogen dicht doet aan het eind van een XTC avondje?



Heb dit ook? Iemand een idee?
Open your eyes and see the child you are...
Avatar gebruiker
AgeOfLove
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 489
Geregistreerd: wo jul 25, 2012 8:38 pm
Woonplaats: BE

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Partypipo » vr aug 03, 2012 1:56 am

Als ik nog half spacend in bed ga liggen, dan ben ik instant op een andere plek zodra ik mn ogen sluit. Vaak hele gesprekken aan het voeren en ook nog eens hardop...
Dus een soort super realistische droom, maar dan met mn lichaam niet helemaal uitgeschakeld omdat ik gewoon hardop praat. Pas als ik mn ogen open doe besef ik me dat ik in bed lig en met mn ogen dicht alleen denk ergens anders te zijn. En dan twijfel ik ineens: sta ik nou zo hard op een feest te spacen dat ik soms denk dat ik eigenlijk in bed lig? Mindfuck!
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor knolselderij » vr aug 03, 2012 9:15 am

natuurkunde freak schreef:En het vreemde is dat als ik heftige hallucinaties heb, ik ook een minder sterk love gevoel heb. Op buitenfeestjes heb ik altijd een love gevoel bij xtc, maar binnen ervaar ik dit echt een stuk minder.



komt dat ook omdat je binnen sneller meer gooit dan dat je open en bloot in het licht staat?
admini's help me aub een nieuw gifje te plaatsen
Avatar gebruiker
knolselderij
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2280
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 11:32 pm
Woonplaats: groentenla

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor NiandraLades » vr aug 03, 2012 12:52 pm

@IloveMDMA: ja, precies hetzelfde hier!! Hele gesprekken idd of ik zit een film te kijken of hele pagina's van fora te lezen en daar dan op te reageren. En dan de volgende dag kijken of dat topic nou echt bestond of niet... niet dus. :grin:
@Ivo: ja daar ben ik ook bekend mee, maar de laatste keer was het licht zo fel dat het gewoon zeer deed aan m'n ogen, kon daardoor dus gewoon niet slapen want moest m'n ogen open houden. :eek:
Don't you want sunshine
Instead of photolights?
Avatar gebruiker
NiandraLades
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 266
Geregistreerd: do feb 16, 2012 3:47 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor TrotseBoer » zo aug 05, 2012 3:38 pm

ILoveMDMA schreef:Als ik nog half spacend in bed ga liggen, dan ben ik instant op een andere plek zodra ik mn ogen sluit. Vaak hele gesprekken aan het voeren en ook nog eens hardop...
Dus een soort super realistische droom, maar dan met mn lichaam niet helemaal uitgeschakeld omdat ik gewoon hardop praat. Pas als ik mn ogen open doe besef ik me dat ik in bed lig en met mn ogen dicht alleen denk ergens anders te zijn. En dan twijfel ik ineens: sta ik nou zo hard op een feest te spacen dat ik soms denk dat ik eigenlijk in bed lig? Mindfuck!



Ik heb dit ook. Ik schrik er soms zelfs van omdat het zo realistisch lijkt. Ik heb het zelfs een keer tegenovergesteld gehad: Ik stond in een discotheek met mijn ogen dicht te spacen, ik dwaalde helemaal af en het leek heel even alsof ik in mijn bed lag te slapen. Heel raar maar ook leuk.
Van Lauwerszee tot Dollard tou, Van Drenthe tot aan 't Wad,
Doar gruit, doar bluit ain wonderland, Rondom ain wondre stad.
Ain pronkjewail in golden raand, Is Grönnen, Stad en Ommelaand;
Ain pronkjewail in golden raand, Is Stad en Ommeland!
Avatar gebruiker
TrotseBoer
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 158
Geregistreerd: di mei 08, 2012 3:46 pm
Woonplaats: De groene hel

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Kraak » zo aug 05, 2012 6:00 pm

Ik heb deze week op het boom festival iets raars mee gemaakt. Ik had samen met 2 anderen 1.3 gram MDMA, daar hebben we die nacht meer dan de helft van opgegeten, vervolgens ben ik wat verloren maar het restje wat er over was heb ik om half 7 in de ochtend stom genoeg ingenomen.

Door de tolerantie had het niet echt veel effect meer maar na een jointje werd ik zo enorm vaag dat ik niemand langer dan 5 seconden kon volgen of iets onthouden. Vervolgens begon het gezicht van mijn vriendin begon van kleur te veranderen. Eerst knal blauw toen rood, oranje, geel etc.

Dit ging door voor zo'n 2 uur, ik schrok hier wel een beetje van omdat dit niet één standaard korte hallucinatie was (tafeltjes, brilletjes etc.) Verder had ik helemaal geen hallucinaties en voelde ik me op den duur zelfs nuchter.

Iemand die dit herkend?

(PS: Ik weet dat het hier over belachelijke dosissen gaat en de enorme schade die het aanricht)
You that never done nothin'
But build to destroy
You play with my world
Like it's your little toy
Avatar gebruiker
Kraak
Ik ben een monoliet.
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 594
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:23 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor TrotseBoer » wo aug 08, 2012 12:33 am

Kleurveranderingen in het gezicht van mensen heb ik een keer gezien. Ik had 2.5 gele ferrari (180 mg) op. Wat je zegt inderdaad onverantwoord. Gezichten werden helemaal donkergroen. Best grappig maar had zeker weten te veel.
Van Lauwerszee tot Dollard tou, Van Drenthe tot aan 't Wad,
Doar gruit, doar bluit ain wonderland, Rondom ain wondre stad.
Ain pronkjewail in golden raand, Is Grönnen, Stad en Ommelaand;
Ain pronkjewail in golden raand, Is Stad en Ommeland!
Avatar gebruiker
TrotseBoer
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 158
Geregistreerd: di mei 08, 2012 3:46 pm
Woonplaats: De groene hel

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor zornax » do aug 09, 2012 12:07 am

Sjarel schreef:Ik heb deze week op het boom festival iets raars mee gemaakt. Ik had samen met 2 anderen 1.3 gram MDMA, daar hebben we die nacht meer dan de helft van opgegeten, vervolgens ben ik wat verloren maar het restje wat er over was heb ik om half 7 in de ochtend stom genoeg ingenomen.

Door de tolerantie had het niet echt veel effect meer maar na een jointje werd ik zo enorm vaag dat ik niemand langer dan 5 seconden kon volgen of iets onthouden. Vervolgens begon het gezicht van mijn vriendin begon van kleur te veranderen. Eerst knal blauw toen rood, oranje, geel etc.

Dit ging door voor zo'n 2 uur, ik schrok hier wel een beetje van omdat dit niet één standaard korte hallucinatie was (tafeltjes, brilletjes etc.) Verder had ik helemaal geen hallucinaties en voelde ik me op den duur zelfs nuchter.

Iemand die dit herkend?

(PS: Ik weet dat het hier over belachelijke dosissen gaat en de enorme schade die het aanricht)


zelf ook zoiets gehad met blowen na pillen. 5 flinke hijsen en ik was helemaal weg. gezichten van mensen veranderden constant. Vrienden van me hadden geen handen meer, waren alleen maar stompjes. Snapte er helemaal niks meer van, ik was heel erg vaag. Was niet heel fijn ;) Duurde ook zo'n 2 uur ja.
Avatar gebruiker
zornax
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 261
Geregistreerd: di jun 05, 2012 10:43 am

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor hans024 » zo aug 12, 2012 3:47 am

BrownTree1 schreef:Post hier je leukste/grappigste/mooiste of welke hallucinaties dan ook op mdma. Zal zelf aftrappen.

Zat tijdens een tekno feestje even in de auto een jointje te roken toen een vriend van me belde. Op een gegeven moment hoorde ik tijdens het gesprek de stem van een maatje van me waarvan ik dacht dat hij achter in de auto zat, daar reageerde ik op en toen vroeg degene die ik aan de lijn had of hij hem even aan de telefoon mocht hebben. Ik hield de telefoon over mijn schouders naar achter en zei geirriteerd, 'pak em nou eens aan!', tot ik me omdraaide en besefte dat er helemaal niemand zat.

De volgende was wel erg bizar en extreem realistisch. Was weer in de auto, hoewel op een ander feest. Ik was met iemand aan het praten die achterin de auto zat over een ander maatje van me, de stoel naast me was vrij. Terwijl ik aan het praten was keek ik een beetje rond en zag die persoon waarover we het hadden naast me zitten :shock:. Hij keek me aan als een standbeeld. Terwijl degene waarmee ik aan het praten was aan het door lullen was, stond ik te staren naar de persoon die ik zag en toen ik met mijn hand dichter bij de persoon kwam die ik zag, ging mijn hand dwars door zijn lichaam heen en vervaagde hij.

Verder af en toe de standaard brilletjes en stemmen van mensen die er niet zijn :D

MDMA hallucinaties :love: :love: :love:





dat had een vriend van mij ook toen had hij 2 blauwe defqon op
hans024
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: zo aug 12, 2012 3:29 am

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Drefbon » ma aug 13, 2012 1:54 pm

Het meest bizarre wat ik heb meegemaakt is dat ik op mn bed lag en met mn ogen dicht kon 'internetten', ik kon op DF kijken en berichten lezen enzovoort. Het waren zulke realistische CEV's dat ik op dat moment dacht dat het gewoon echt was. :keta:
Dref = back
Avatar gebruiker
Drefbon
domoor (geweest)
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 496
Geregistreerd: di feb 21, 2012 1:43 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Missy020 » ma aug 13, 2012 2:23 pm

Eergister, nou eigenlijk gisterochtend rond 7 uur sochteds, stond ik bij t raam van mn neef thuis, om mezelf een beetje af te koelen, omdat ik nogal warm kreeg en nogal zat te zweten van de pilletjes.. dus ik sigaretje roken bij t raam, tegenover zat een gebouw, op het dak van dat gebouw stond daar de hele tijd iemand naar mij te kijken in dezelfde houding en dat zag er vet creepy uit en t leek echt alsof hij zich af en toe bewoog.. dus ik naar mn neef en zijn vriendin toe en ik vertelde dat er de hele tijd iemand naar binnen zit te gluren. Keken ze elkaar verbaasd aan en zeiden ze dat ik daar maar beter niet meer bij het raam moet staan. 1 uurtje later ging ik weer bij het raam staan sigaretje roken, stond hij daar weer.. dus ik weer flippen en vertelde mn neef dat hij daar nog steeds stond. Dus ging hij zelf kijken, moest hij lachen en zei hij: Sjonge jonge, dat is gewoon de zijkant van een dakkapel!.. dus ik weer beter kijken, lagen we met zn alle in een deuk!
Maar t leek ff echt zo in mijn ogen dat hij bewoog, maar zo zie je maar dat je door mdma dingen kunt zien die er totaal niet zijn!
Missy020
Newbie
Offline
 
Posts: 6
Geregistreerd: ma aug 13, 2012 8:56 am

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Maxtacy » ma aug 13, 2012 3:18 pm

Heb ooit eens gehad, toen ik s'ochtends bij een maatje achterop de fiets zat, dat ik overal mensen zag. In bosjes, in bomen, in paaltjes. Overal mensen hele massa's! :eek: Maar op het moment dat ik me realiseerde dat er mensen stonden waren ze weer weg. Echt heel vreemd, maar wel laggen. En de meeste mensen hadden hoeden op.
Did: Nicotine, MDMA/XTC, Cocaine, LSD, Paddo's, Truffels, Speed/pep, Taurine, Tandpasta(geen aanrader), alcohol, sims3, laggas, Ketamine, Hasj/wiet Salvia.

To do: Van het vorige nog veel meer! :)


Take the knife, I'm twisted. Where's my heart, you missed it.
Avatar gebruiker
Maxtacy
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 41
Geregistreerd: ma aug 13, 2012 1:37 pm
Woonplaats: In het graf van een overleden junk.

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Missy020 » di aug 14, 2012 12:47 am

Oh ja, 2 verhalen omhoog lees je dat verhaal wat ik heb meegemaakt met die dakkapel, dat ik zo overtuigd was dat er iemand zat te gluren terwijl het gewoon een dakkapel was, maar dat was t niet alleen, die zelfde nacht was mn neef iets heel serieus aan me te vertellen.. terwijl hij zn verhaal heel serieus aan me vertelde zag ik zijn gezicht veranderen, hij kreeg opeens blauwe ogen alsof hij was in elkaar geslagen, Dus keek ik ff weg en keek ik weer naar hem terug, groeide er opeens een baard en snor uit zn gezicht en ff later had hij een masker op.. En hij bleef zn verhaal maar vertellen, terwijl ik ondertussen dacht: WTFFF! Wat gebeurd er met je face!! Terwijl je ondertussen ook realiseerde dat je aan t trippen bent hahha.. geweldiggg!! Of gewoon gesprekken met jezelf voeren, of tegen een gordijn staat te praten hahha.. achteraf is dit soort dingen altijd wel lachen!
En ik had ghb, 2 mdma pilletjes, wat poppers en een bommetje gehad!
Missy020
Newbie
Offline
 
Posts: 6
Geregistreerd: ma aug 13, 2012 8:56 am

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor haazje » ma aug 20, 2012 1:59 pm

Ik had het zaterdag voor het eerst op Decibel, zag bij iedereen allemaal verschillende kleuren gezichten en hartjes in de lucht. Toen dacht ik dat ik op een bankje zat, terwijl we gewoon stonden te dansen in een tent enzo :keta:
Vond het wel vreemd in het begin, maar wist dat dit zou kunnen komen.
Avatar gebruiker
haazje
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: ma aug 20, 2012 12:11 am

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor bam. » ma aug 20, 2012 3:33 pm

Gezichten die door de muur drukten, alsof die van klei gemaakt was :s
I am a human being goddamnit, my life has value!
Avatar gebruiker
bam.
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 219
Geregistreerd: vr apr 27, 2012 1:42 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor zornax » ma aug 20, 2012 5:14 pm

Dit weekend voor het eerst gehallucineerd.

Ik zag hondjes, tafels, brillen en nog vanalles. En ook stond ik volgens andere mensen een hond te aaien die er niet was. Hier weet ik jammer genoeg niks van af :p
Avatar gebruiker
zornax
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 261
Geregistreerd: di jun 05, 2012 10:43 am

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Fenomeen » wo aug 29, 2012 11:39 am

Een tijdje geleden dacht ik dat mijn kat tegen mij begon te praten, kon alleen niet verstaan wat.
Ben toen even buiten op het balkon gaan zitten, en tot mijn grote verbazing hing de hele muur vol met schilderijen!
Heb die avond een nog een grote zwarte paal in de woonkamer zien staan :kleuter:
Dave1997 schreef:Laat maar zitten zei ik toch? Het lijkt hier wel een dierentuinforum met allemaal kwartels!
Avatar gebruiker
Fenomeen
Troetel
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 216
Geregistreerd: wo aug 29, 2012 12:19 am

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron