Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

MDMA Hallucinaties

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Stefaan » ma sep 26, 2011 9:45 am

Zaterdag, na 2 flinke korrels mdma en in de 2-3u daarna ongeveer 1 oranje standby:

Zag soms iets en ik dacht wtf is dat? Een voorwerp? Een mens? Geen idee, dan kijk je later weer en zitten er gewoon 2 mensen op een bankje :/ Ook patronen over mijn zicht heen. De dag erna zij een vriend nog iets met dat ik had ik had gezegd dat ik beelden van vrouwen zag, maar dat herinner ik mij helaas niet meer :P
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Iktriphemaltijd » za nov 05, 2011 2:43 am

Hallo,
Heb ondertussen nu een aantal verhalen gelezen van mensen die gaan hallucineren van mdma, maar ik heb echt het idee dat het bij mij belachelijk extreem is als ik de reacties zo lees..

Mijn eerste keer hallucineren was op een normale avond bij iemand thuis, geen feestje, gewoon pillen avond. De eerste pil (180mg) was gewoon chill, maar na de 2e ging het helemaal los..
Ik ben er wel achter gekomen dat mijn hallucinaties in een soort fases gaan;

Fase 1: gekleurde stipjes op gezichten, brillen, haar dat steeds overloopt in andere kleuren bij mensen, doorzichtige slingers die door de kamer hangen (waar ik gewoon door heen kan met me hand en ook gewoon lange tijd kan zien), mensen die extreem zijn opgemaakt met make up, gekleurde wormpjes die op de wcbril zwemmen, vlinders door de kamer, stukken transparant koraal op de grond waar visjes omheen zwemmen en ga zo maar door. Vage shit dus.. Bij deze fase zie ik je eigenlijk allemaal voor een vrij lange tijd, behalve de brillen en vlinders, die verdwijnen weer na 1 a 2 seconden, de rest zolang als ik wil, als ik me er maar op concentreer..

Fase 2: Nu begint het meestal echt leip te worden en echt mega vaag. Een voorbeeld is hoe ik buiten een groep mensen zag staan, maar toen ik erop af liep ze veranderde in struiken.. Een vriendin van een vriend van me die als een lachende salamander op haar achterpoten terugkwam van de wc en totaal onbekende mensen zie zitten in stoelen enzo..
Deze shit zijn bijna allemaal hallucinaties in een oogopslag, dus ik zie ze echt maar 1 a 2 seconden en dan veranderen ze gelijk weer in wat het werkelijk is. Tot op deze hoogte is het allemaal nog wel leuk en spacend. Maar het wordt hierna wat minder..

Fase 3: Bij fase drie zijn de leuke hallucinaties afgelopen, geen leuke kleurtjes meer, geen vormpjes. Dit is meestal echt het einde van mijn mdma tripje, echt het moment dat je voelt dat het begint uit te werken. Hierbij zie ik eigenlijk maar 1 hallucinatie.
Wat er gebeurt is het volgende: Ik zit meestal aan het einde van die trip ergens te chillen, op een bank of een stoel, andere zijn vaak nog vrij actief en lopen dan rond. Als ik dan iemand op een afstand zie en hij of zij loopt op me af, hebben ze van veraf een helemaal kapot geslagen kop, blauwe ogen, bloedneuzen en schrammen.. Naarmate diegene dichterbij komt vervaagt de hallucinatie en wordt het gezicht van diegene weer normaal.
Jullie zullen wel begrijpen dat dit niet echt heel chill is. Aangezien ik dit nu al een aantal keren heb meegemaakt weet ik dat het allemaal nep is en vind ik het niet zo erg, maar het is niet heel prettig natuurlijk.

Na fase 3 is het meestal duidelijk voor mij dat ik een jointje moet roken en proberen te slapen, wat meestal ook vet moeilijk is, want als je ineens van een kamer vol activiteiten naar een donkere kamer in je eentje gaat blijf ik dan in bed nog steeds weer die gekleurde stipjes en glittertjes zien.

Wat mij het meest verbaasd is dat de meeste van de hallucinaties niet een paar seconden zijn, maar sommige gewoon echt minuten lang blijven. Daardoor is het natuurlijk wel leip en grappig om aan mijn vrienden uit te leggen wat ik allemaal zie en ervaar, want ik ben de enige die het altijd heeft waardoor het wel vaag is voor mijn vrienden!

Kortom, ik space hem aardig hard de pan uit op mdma.

Ben benieuwd of er anderen zijn die het net zo extreem ervaren als ik ;)
Iktriphemaltijd
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: za nov 05, 2011 2:15 am

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor blooddrain » za nov 05, 2011 2:52 am

Heb ooit 1 keer op MDMA best wel smerige hallucinaties gehad. Op ongeveer 320mg van het goedje.

De mensen die op het feestje rondliepen zagen er letterlijk uit als zombies, compleet met lappen rottend vlees, maden, en dergelijke. Ondanks dat die hallucinaties vrij realistisch waren vond ik ze absoluut niet overtuigend over komen. Ik vond ze dan ook eerder grappig als eng. :-P

Nog nooit zoveel plezier gehad op een feestje! :kleuter:
Done: THC, Nicotine, Alcohol, Ritalin , Speed, MDMA, XTC, Salvia, MDAI, LSD, LSA, Yopo, Truffels, 5-Meo-Mipt, AMT, GHB, Cocaïne, Ketamine, N2O, 2c-b, 4-FMP, Mephedrone, Methcathinone
To Do: Mescaline, DMT, 5-Meo-DMT, 2c-x, Methylone

DROP ACID NOT BOMBS
Avatar gebruiker
blooddrain
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 220
Geregistreerd: wo jul 06, 2011 11:52 am
Woonplaats: Tongeren, België

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Dissendium » za nov 05, 2011 1:51 pm

Hmm, nog niet echt. Op wat paaltjes, ramen en stoeptegels na. En rare patronen op een egale muur.
Keep the core alive.


De rood-wit-blauwe kleuren,
van de nederlands vlag. die zal ik blijven eren,
tot aan mijn laatste dag!
Avatar gebruiker
Dissendium
rengdengdeng
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 673
Geregistreerd: zo jul 24, 2011 1:21 am

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Tripmeister » di nov 08, 2011 11:50 pm

Vage bewegende dingen en beesten die niet bestaan of die er niet zijn:P
Laatst bijgewerkt door Tripmeister op za nov 12, 2011 5:27 am, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Tripmeister
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 63
Geregistreerd: wo maart 30, 2011 10:46 am

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Taxi. » di nov 08, 2011 11:59 pm

Alleen tijdens mn eerste keer :

- Keek in mn emmer met kots, allemaal spacende kleuren en vormen.. Nog zulke mooie kots gezien 8-)

- Ik lag op bed en dacht dat er voortdurend grote groepen mensen en auto's door mn kamer heen liepen/reden

-Zat ik in mn eentje in de woonkamer, zie ik een maat van me naast me zitten. Dus ik praten. Ik nog eens kijken.. Zat er niemand (ohjaa.. die was douchen).. Om vervolgens 2 minuten later weer een gesprek proberen aan te knopen :P
Avatar gebruiker
Taxi.
I got some bad ideas in my head.
Donateur
Offline
 
Posts: 995
Geregistreerd: di sep 20, 2011 3:53 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Stefaan » wo nov 09, 2011 8:43 am

Zat zaterdag met vrienden in de auto naar huis en zag allemaal wazige shit, zoals tunnels e.d. die er niet waren in het donker van de nacht. Alsof mn hersenen niet meer de kracht hadden om iets zinnigs van die beelden te maken en dan maar het 1e de beste wat in mn hoofd op komt accepteert.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Triptune » za nov 19, 2011 1:47 am

Mijn vriend zag overlaatst gigantische muggen doorheen de zaal vliegen op een feestje. Of nadat we seks hebben gehad onder de mdma ziet hij steeds groen/rode beestjes over zijn armen kruipen. Ik zie het niet bepaald als een complimentair gebeuren, maar hij doet maar :|
Avatar gebruiker
Triptune
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 618
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 10:45 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Rups » zo dec 25, 2011 4:50 pm

Heb het maar een keer meegemaakt, toen leek het hoofd van mijn vriendin op cement en kreeg steeds een andere kleur als ik weg keek en weer terugkeek en ze had haar trui neergelegd en daar zaten plaatjes op, rare poppetjes. Die poppetjes begonnen te glimlachen en gingen dansen over haar trui heen, er stond ook een plaatje van een tv op en daar begon ik een nieuwslezer in te zien die het nieuws voor me doornam :roll2:
Did : Speed, MDMA, DMT, 2C-B, 2C-E, LSD, GHB, GBL, alcohol, nicotine, hasj, wiet, ketamine, meta, XTC, meth, lachgas, ritalin, poppers, truffels, salvia, fentanyl, cocaine, B3, tramadol

I rest in the comfort of knowing my soul is eternal and my consciousness endless.


Avatar gebruiker
Rups
Acid head
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 373
Geregistreerd: do dec 22, 2011 7:39 pm
Woonplaats: Eutopia

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor The Dude » zo dec 25, 2011 7:14 pm

Nog nooit gehad, m'n maten wel. Echt jammer, zij hebben de lijpste dingen gezien. Zelfs met met kristallen nog nooit iets gezien, behalve wat beweging in m'n ooghoeken.
''Well, you know. That's like your opinion, man.''
Avatar gebruiker
The Dude
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 534
Geregistreerd: do feb 24, 2011 11:12 am
Woonplaats: Amsterdam

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Trippie » ma dec 26, 2011 11:37 am

Wat ik soms heb op (teveel) MDMA, is dat wanneer ik mijn ogen dichtdoe, ik even denk dat ik ergens totaal anders ben. Op een feesje denk ik dan even dat ik gewoon thuis achter mijn PC zit, compleet met game enal bijgehallucineert (verschieten als je je ogen terug opendoet, want ik ben dan echt even compleet vergeten dat ik op een feest zat :conf: ), of omgekeert als ik al terug thuis in mijn ben lig en ik steek er nog in, dan denk ik terug op het feesje te zijn.
Verder hoor ik na een feesje op MDMA op de terugweg naar huis echt in elk geluid nog beatjes, waar ik echt nog op zou kunnen losgaan :rock:

Ook een keer, toen we na een feest (denk toen zelfs 2de nacht op een rij, had alleszins zeker al even niet meer geslapen) op een bankje buiten een joint aan het paffen waren, zag ik een paar meter verder een hond (rotweiler) stokstijf stilzitten en mij strak aankijken. Hij bewoog niets buiten dat zijn kop mij volgde als ik heen en weer liep. Ik werd er een beetje zot van en wees één van mijn maten erop, die dan met een half lachende, half bezorgde toon zei dat er helemaal geen hond te zien was. Toen raapte ik al mijn moed bijeen en stapte naar de hond toe, die bleef gewoon zitten tot ik echt op een meter afstand was, toen pas verdween hij en bleek het een klein plantje te zijn... :conf:

Dat was voor mij het teken dat het genoeg was geweest, en ik ben het afgetrapt en in mijn bed gaan liggen... :grin:
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor MegaForce » do dec 29, 2011 11:02 pm

Fietsen op het fietspad zien liggen, hele groep mensen zien staan en dr later achterkomen dat het bomen zijn:conf: spinnewebben zien die er niet zijn..
de vreemdste hallucinatie die ik gehad heb waren we even een rondje aan het lopen ik en nog 2 man allemaal aan het knallen. toen ik ineens een fietser zag en ineens uit het niets verdween die.. ik wist op dat moment echt zeker dat die fietser er echt was.. :conf: :rock:
DONE Nicotine, Caffeine, Alcohol, Oxazepam, Wiet, Hasj, Spacecake, Coke, MDMA/XTC, Speed en 2C-b
TO DO LSD Truffels Paddo MXE DMT 6Apb Ketamine en vast nog wel meer:P
Dont do Opiaten GHB
Avatar gebruiker
MegaForce
Highway through life
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 144
Geregistreerd: ma feb 28, 2011 3:20 pm
Woonplaats: Apeldoorn

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Yokibeer » za dec 31, 2011 11:07 am

Vond dat altijd heerlijk, maar dan had ik een behoorlijke hoeveelheid mdma op.
Maar mijn leukste ervaring blijft die met MDA, wat heb ik toen zitten te hallucineren, bomen die in het water lagen, voor op de stoep stonden allemaal fietsen, die er niet waren, en allemaal draadjes aan de muur, zat op het balkon snacht"s en kwam er een zwermvogels op me af, erg lachen, en toen ze voor mijn neus stonden waren ze weg.
Nu heb ik met mdma al heel lang geen hallucinaties meer, vroeger vrij vaak, wel jammer was altijd leuk.
Yokibeer
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 79
Geregistreerd: za dec 17, 2011 1:21 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Jamess » ma jan 02, 2012 3:55 pm

wormen in mijn kots, dit weekend meegemaakt van iets van 45mg mdma, te veel bier en + - 200 mg mephedrone
sadboys2001
Avatar gebruiker
Jamess
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 881
Geregistreerd: ma nov 21, 2011 3:54 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Kraak » ma jan 02, 2012 4:26 pm

Pfoeh dit weekend in ochtend uurtjes behoorlijk wat brilletjes gezien, scheve muren en vervormingen van hoofden.
You that never done nothin'
But build to destroy
You play with my world
Like it's your little toy
Avatar gebruiker
Kraak
Ik ben een monoliet.
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 594
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:23 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Stefaan » ma jan 02, 2012 6:13 pm

Ik zag oudejaarsavond mijn telefoon heel erg flikkeren, het scherm. Alsof iemand de helderheid steeds maximaal-minimaal-maximaal-minimaal zette.. Ik had per ongeluk erop gezeten en dacht dat hij echt kapot was omdat het 10 min lang bleef! :p Een vriend zei dat hij niks eraan zag haha.. Toen pas snapte ik dat het de dope was.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Mad Hatter » ma jan 09, 2012 5:01 pm

Afgelopen weekend tijdens het Space een mac screensaver op gezet. Het eerste half uur tot een uur was het de screensaver, daarna leek het wel een film. Ik was ook niet de enige die het zag s0s zag het ook. Ook zag ik op witte muren, deuren en mijn toilet allemaal patronen. Ook zag ik allemaal zwarte stof deeltjes ofzo. Als ik mijn bril afzette was dit over alleen de screensaver bleef een film. De dag erna ff de screensaver nakeken of het nu aan ons lag en dat was zo.
There is a place. Like no place on Earth. A land full of wonder, mystery, and danger! Some say to survive it: You need to be as mad as a hatter.

Which luckily I am.


Avatar gebruiker
Mad Hatter
Down with the bloody Red Queen!
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 454
Geregistreerd: zo okt 02, 2011 10:26 pm
Woonplaats: Wonderland

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor DDDDD » zo jan 15, 2012 6:50 pm

Geniaal topic dit,
Ik hallucineer standaard op xtc en mdma.

Om maar even de vetste ervaringen eruit te plukken:
Ik woonde net in mijn huis en ging daar voor de eerste keer spacen. Ik lag op mijn zitzak en staarde naar het plafond. Plotseling vormden zich doorzichtige buizen door het huis. De buizen liepen op verschillende plaatsen en waaren altijd recht. Als ik mijn hand erdoorheen haalde voelde ik ze ook.

Diezelfde avond zag ik bergen atomen en geometrische vormen en ze versmolten van de ene wereld in de ander om vervolgens uit te komen tot een gordijn. Ja, nu weet ik gewoon hoe gordijnen in elkaar zitten!

Een andere tripavond was ik als laatste persoon nog wakker(zoals altijd, arme ik) en ik besloot naar boven te gaan. Elke deur die ik tegenkwam had ineens vier deurklinken. Erg geestig, ik heb meteen elke deur in huis bekeken en ze waren overal!
Ik kon wel onderscheiden welke echt waren en welke niet.

Verder heb ik de standaard dingen meegemaakt zoals mensen die andere dingen doen in je trip dan in real life. stemmen, je ogen sluiten om vervolgens in een gigantisch bos terecht te komen.
:kleuter: nooit genoeg

Edit: ook iets wat altijd ontzettend gaaf is dat wanneer ik mijn ogen sluit constant tussen verschillende werelden flits, alsof ik allemaal dimenties doorreis:
van een gele kroeg schiet ik naar een woestijn waar een man door loopt, naar een snelweg die achterstevoren langsschiet, naar het universum met meerdere znnestelsels, naar een duistere doorrookte stad etc etc.
In nuchtere toestand kan ik deze staat ook oproepen, maar dan is hij zwartwit en veeeel minder gedetailleerd. Dan zie ik bijvoorbeeld slechts één element.
DDDDD
Newbie
Offline
 
Posts: 3
Geregistreerd: zo jan 15, 2012 6:32 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Sass » ma mei 07, 2012 12:01 pm

Ranko schreef:
Einstein schreef:Het metabolisme van MDMA naar MDA lijkt me niet zo'n bijster grote rol te spelen hierin, MDA is minder potent dan MDMA en aangezien slechts een klein deel van de MDMA wordt omgezet in MDA lijkt het mij eerder dat MDMA zelf ook gewoon een hallucinogene werking heeft.

Weet je dat zeker? Want ik kan me wel indenken dat de vraag naar MDA groot is, omdat je daardoor de meeste hallucinaties krijgt.
Maar zoals ik al eerder zei, heb ik ook wel eens gehallucineerd van 1 Groene Olifant. En dat was m'n hardste hallucinatie-trip ooit. Maar ik was toen ook wel zo enorm dronken (waar ik dankzij pep niks van voelde), dus zal dat de reden zijn.

Maar MDA pillen zelf zijn helaas niet meer in omloop, anders had ik er graag een uit willen proberen.


Waarom MDA-pillen? MDA-poeder IS te vinden, als je goed zoekt.
Walk a mile in my shoes

and before you abuse,
criticise and accuse,

Walk a mile in my shoes
Sass
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: zo mei 06, 2012 9:46 am

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor DutchCookie » ma mei 07, 2012 12:28 pm

afgelopen week weer bij een vriend thuis aan de pillen geweest

ik lag op de bank in het donker en een vriend van me zat zo'n 3 meter van me af in een stoel hij was gewoon naar de muur aan het staren maar ik zag zn ogen allebei aan de zeikant van zn hoofd zitten en zn mond zat op zn wang, hij zwaaide steeds met zn tong naar me en als ik hem dan vroeg wat hij deed keek hij me aan en zag zn hoofd er nog veel vreemder uit, om vervolgens te zeggen ''niks man'.

allemaal haren uit de wc zien groeien toen ik probeerde te pissen, en er kwam een soort luchtbel over de wc opening. toen ik op de wc ging zitten en naar de witte deur voor me keek kwam daar na een paar seconden een heel groot gezicht uit dat tegen me begon te schreeuwen (zonder geluid) elke keer als ik hem in zn bek prikte vervormde hij wat en als ik dan mn vinger terugtrok was hij weer normaal. echt heel vet haha

we liepen buiten en toen zag ik een familie die de auto aan het inpakken was om op vakantie te gaan, toen ik dichterbij liep waren de mensen ineens weg en was het gewoon een auto. toen ik de auto aanraakte loste hij ineens op en stond ik gewoon op een lege parkeerplek. ook een meisje gezien die gebukt stond die toen veranderde in een prullenbak en later gewoon een boompje bleek te zijn. ook heb ik in dat half uurtje dat ik buiten liep wel 100 mensen gezien waarvan er 1tje echt was, een postbode. toen besloot ik om toch maar te gaan slapen omdat ik teveel dingen zag die niet echt waren, ik raakte er beetje van in de war omdat sommige dingen zo echt leken, ook steeds vrienden als andere vrienden zien waardoor je elkaar steeds bij de verkeerde naam noemt en denkt dat je met vriend 1 buiten bent en ineens is het vriend 2

toen ik eenmaal op bed lag heb ik blijkbaar nog van alles verteld over een meid die bij me in bed lag (een vriend vertelde me dat ik zoiets had verteld maar hij wist het zelf ook nog maar heel vaag)

bij nader inzien toch misschien iets teveel gedaan ik was er ook een paar dagen nog goed leip van (ongelooflijk para bij het in slaap vallen schokken in je hoofd wanneer je bijna slaapt soms duizelig de dagen erna en een gevoel alsof niks helemaal klopt, alsof alles 1 meter naar links is gegaan in de wereld ofzo) :woeh:
Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
Avatar gebruiker
DutchCookie
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 572
Geregistreerd: di apr 26, 2011 11:33 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Taxi. » ma mei 07, 2012 1:47 pm

^ Hoeveel had je wel niet naar binnen gegooid ? xD
Avatar gebruiker
Taxi.
I got some bad ideas in my head.
Donateur
Offline
 
Posts: 995
Geregistreerd: di sep 20, 2011 3:53 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Mad Hatter » ma mei 07, 2012 2:47 pm

Mijn glazen stonden vrijdag op zaterdag nacht op de tafel te draaien. Het zag er wel leuk uit
There is a place. Like no place on Earth. A land full of wonder, mystery, and danger! Some say to survive it: You need to be as mad as a hatter.

Which luckily I am.


Avatar gebruiker
Mad Hatter
Down with the bloody Red Queen!
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 454
Geregistreerd: zo okt 02, 2011 10:26 pm
Woonplaats: Wonderland

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Saikedellik » ma mei 07, 2012 4:02 pm

Was dat soms een draaitafel?
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor DutchCookie » ma mei 07, 2012 5:41 pm

@MushRockker

het waren witte speakers en ik heb er geloof ik 4 gehad dus zal rond de 750 a 800 mg zijn geweest
Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
Avatar gebruiker
DutchCookie
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 572
Geregistreerd: di apr 26, 2011 11:33 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Stefaan » ma mei 07, 2012 7:24 pm

DutchCookie schreef:@MushRockker

het waren witte speakers en ik heb er geloof ik 4 gehad dus zal rond de 750 a 800 mg zijn geweest


:eek: :rock: :woeh: :keta:
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor -ArKady. » ma mei 07, 2012 7:56 pm

DutchCookie schreef:@MushRockker

het waren witte speakers en ik heb er geloof ik 4 gehad dus zal rond de 750 a 800 mg zijn geweest


damn... :shock:
What shade of color is right, when you don’t believe in a world of black and white?

Fear only makes the wolf look bigger.
Avatar gebruiker
-ArKady.
Watching You
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 675
Geregistreerd: ma maart 05, 2012 4:27 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor BOOBS » ma mei 07, 2012 8:05 pm

Dat lijkt me helemaal niet leuk
Avatar gebruiker
BOOBS
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 973
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:19 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor knolselderij » ma mei 07, 2012 8:29 pm

understatement
admini's help me aub een nieuw gifje te plaatsen
Avatar gebruiker
knolselderij
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2280
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 11:32 pm
Woonplaats: groentenla

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor DutchCookie » ma mei 07, 2012 10:52 pm

BOOBS schreef:Dat lijkt me helemaal niet leuk


het surrealistische bevalt me wel, niks is meer normaal overal is wel een rare realistische hallucinatie in te zien waarvan je na de eerste seconde toch al weet dat het slechts een hallucinatie is. Wanneer ik op een festival sta zou ik nooit meer dan 300mg doen omdat ik bij hogere dosissen mijn kaak niet meer onder controle heb en ik erbij loop als een mongool met zwarte ogen en een kwijlbek. Maar thuis met vrienden die er ook zo bij lopen en iedereen van elkaar weet dat je flink leip wordt kan ik er echt van genieten.
MDMA heeft voor mij 2 kanten, het love and dance gevoel wat perfect tot zn recht komt op een festival met een niet te grote dosis, en het kneiterhard gaan, wat perfect tot zn recht komt in een thuissituatie

Edit: maar de volgende keer wanneer het weer eens thuis gebeurt ga ik toch zeker weten kristallen regelen en beter doseren, een paar keer een bommetje van 150 en dan wil ik eigenlijk niet over de 600 gaan want het ging zoals ik al zei 'flink', en ik was er voor mn gevoel te lang brak van.
Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
Avatar gebruiker
DutchCookie
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 572
Geregistreerd: di apr 26, 2011 11:33 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor DEFQON » ma mei 14, 2012 3:23 pm

ik zie zo goed als elke keer spinnnen op hun web kruipen en mensen met brillen gemaakt van ijzerdraad :D :keta:
DEFQON
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: ma mei 14, 2012 3:19 pm

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron