Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

MDMA Hallucinaties

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Pff » ma apr 11, 2011 5:51 pm

Nog nooit gelukkig:)
Hallucinaties door xtc betekend MDA. En MDA is ongeveer 3x zo neurotoxisch dan xtc. Neem wel wat 2cb oid als ik wil trippen.
Reality is for people who can't handle drugs
Avatar gebruiker
Pff
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 216
Geregistreerd: vr maart 11, 2011 4:18 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor AngryPanda » ma apr 11, 2011 7:23 pm

mn vrienden zijn allang gaan slapen maar ik zit nog met ze te praten/jointjes te passen, tv te kijken, de hele kamer ziet vervormen en kleuren helemaal gek zien doen en wanneer ik me ogen strak trek zijn er helemaal geen mensen, geen jointjes en de tv is gewoon uit...
AngryPanda
Newbie
Offline
 
Posts: 12
Geregistreerd: do apr 07, 2011 6:05 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor k00k » do apr 14, 2011 2:49 pm

Midden in de zaal blijven staan en denken dat je al bij de bar bent.
Done: Speed, Cocaïne, XTC, MDMA, Wiet, Hasj, Lachgas
k00k
Newbie
Offline
 
Posts: 18
Geregistreerd: do maart 03, 2011 12:34 am

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor kotaku » do apr 14, 2011 8:15 pm

Slechts kleine hallucinaties gehad, gele brillen met roze glazen vaagjes op het gezicht van mensen en een grond die op een bepaalde plek wat paarsig leek... niets noemenswaardig, maakte me ook niets uit, was meer met het "love"-gevoel bezig :love:
Don't do drugs, m'kay? Drugs are bad, m'kay?

Done (chrono): Cafeïne, alcohol, valium, wiet, paddo's, hasj, XTC, truffels
Avatar gebruiker
kotaku
אללה הוא יהודי
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 502
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:58 pm
Woonplaats: Pindakaas

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor spietie » do apr 14, 2011 11:03 pm

Mijn MDMA hallucinaties: :smokin:

Iedereen in rechte rijen zien dansen (een beetje communistische legerparade)
Iedereen de zelfde bril op zien hebben.
Sta tafels zien midden op de dansvloer en mensen er hun drankjes op zien zetten.
In je ooghoeken dingen zien bewegen.
Op straat in alles wat glimt van die gele politie hesjes zien.
Opstapjes zien terwijl alles gewoon vlak is

En misschien wel de leukste:
In de naspace van een van mijn eerste keren xtc zat ik samen met nog iemand op de bank, ik ging naar de wc liep terug de kamer in en mijn maat was verdwenen. Ik in paniek zijn naam roepen. Hoor ik jong doe normaal ik zit gewoon hier. Ik keek terug op de bank en pats. Daar zat hij weer :mrgreen:

Owja nog een gehad: Ik zat op een bankje snachts in een weiland. Aan de horizon stonden een aantal bomen en telkens als ik met mijn ogen knipperde kwamen er van achter de bomen een hele zwerm streepjes gevlogen. Elke keer als ik knipperde "vlogen zij de zelfde route." Die avond was ik er van overtuigt dat er toch echt vissen door de lucht vlogen :shock:
Did: alcohol, mdma, XTC, GHB, Speed, 2ci, truffels, diazepam, temazepam, oxazepam, wiet, kratom, coke,
spietie
Newbie
Offline
 
Posts: 23
Geregistreerd: ma apr 04, 2011 3:08 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Triptune » wo apr 20, 2011 11:24 pm

Ik had laatst iets vies aan de hand, twee keer.

Op Daydream zag ik spinnen over m'n been kruipen, ben er als een mongool op beginnen te kloppen. Vervolgens zag ik woorden op het plafond van de partytent, kon ze jammer genoeg niet lezen.

Eergisteren op Oprheus concentreerde ik me op een vriend, wiens oogkassen hol werden, dieprood, opengescheurde mond, ...

Vond het toch maar een vieze ervaring.

Ohja, en zonnebrillen heb ik ook wel af en toe.

Ik hallucineer precies van alles wat daar niet zo direct voor bedoelt is (:
Avatar gebruiker
Triptune
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 618
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 10:45 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor knolselderij » do apr 21, 2011 2:17 am

triptune schreef:Ik had laatst iets vies aan de hand, twee keer.

Op Daydream zag ik spinnen over m'n been kruipen, ben er als een mongool op beginnen te kloppen. Vervolgens zag ik woorden op het plafond van de partytent, kon ze jammer genoeg niet lezen.

Eergisteren op Oprheus concentreerde ik me op een vriend, wiens oogkassen hol werden, dieprood, opengescheurde mond, ...

Vond het toch maar een vieze ervaring.

Ohja, en zonnebrillen heb ik ook wel af en toe.

Ik hallucineer precies van alles wat daar niet zo direct voor bedoelt is (:


normaal moet je al heel wat pillen/mdma/(mda) naar binnen werken voordat je rare shit ziet.

sommige mensen zijn gevoeliger voor mda dan andere mensen. terwijl ik vroeger heel wat naar binnen heb gewerkt maar ik heb nooit iets raars heb gezien. count yourself lucky dat j wel kan hallucineren.
admini's help me aub een nieuw gifje te plaatsen
Avatar gebruiker
knolselderij
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2280
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 11:32 pm
Woonplaats: groentenla

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Triptune » zo apr 24, 2011 2:15 pm

knolselderij schreef:
triptune schreef:Ik had laatst iets vies aan de hand, twee keer.

Op Daydream zag ik spinnen over m'n been kruipen, ben er als een mongool op beginnen te kloppen. Vervolgens zag ik woorden op het plafond van de partytent, kon ze jammer genoeg niet lezen.

Eergisteren op Oprheus concentreerde ik me op een vriend, wiens oogkassen hol werden, dieprood, opengescheurde mond, ...

Vond het toch maar een vieze ervaring.

Ohja, en zonnebrillen heb ik ook wel af en toe.

Ik hallucineer precies van alles wat daar niet zo direct voor bedoelt is (:


normaal moet je al heel wat pillen/mdma/(mda) naar binnen werken voordat je rare shit ziet.

sommige mensen zijn gevoeliger voor mda dan andere mensen. terwijl ik vroeger heel wat naar binnen heb gewerkt maar ik heb nooit iets raars heb gezien. count yourself lucky dat j wel kan hallucineren.


Ach na 1 lijn speed kan ik al 48 uur niet slapen.
Ik ben gewoon (gelukkig) erg gevoelig voor drugs :p
Avatar gebruiker
Triptune
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 618
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 10:45 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor seth » zo apr 24, 2011 2:19 pm

triptune schreef:
Ach na 1 lijn speed kan ik al 48 uur niet slapen.
Ik ben gewoon (gelukkig) erg gevoelig voor drugs :p


lekker goedkoop wel
seth
DrugsForUmGodBE
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1044
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 1:56 pm
Woonplaats: the far west

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Triptune » zo apr 24, 2011 2:20 pm

seth schreef:
triptune schreef:
Ach na 1 lijn speed kan ik al 48 uur niet slapen.
Ik ben gewoon (gelukkig) erg gevoelig voor drugs :p


lekker goedkoop wel


Inderdaad.
Nadeel is wel dat ze wel eens zeggen dat ik overdrijf, en reacties als 'Doe niet zo kwijt, dat kan toch niet van 1 pilletje' en dat soort dingen.
Trek me er over het algemeen niet zo veel van aan.
Avatar gebruiker
Triptune
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 618
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 10:45 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor seth » zo apr 24, 2011 2:22 pm

Moet je niet doen, ik heb na twee joints ook nog steeds roze oogjes en ik rook al jaren.
seth
DrugsForUmGodBE
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1044
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 1:56 pm
Woonplaats: the far west

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor muz1k » ma mei 02, 2011 4:08 am

Gisteren een geweldige avond gehad op MDMA.

Beginsels hallucinaties:
Ik krijg het gevoel alsof ik gezichten zie vervagen maar echt speedy ga ik niet.

Midden:
Onbekenden zie ik constant veranderen in mensen die ik ken tot ik te dichtbij kom.
Vrienden waarmee ik was zag ik constant in dieren veranderen.
De DJ veranderde van Link (Zelda) in een cartoonachtige versie van de kerstman.
Tijdens de rook van de rookmachine leek het net alsof ik op een ijslandschap was beland, iedereen kreeg een bleke huid en er vormde zich ijskristallen op het lichaam van mensen.

Piek:
De lasers (blauw) vormde een complete golvende oceaan boven mijn hoofd!
Een man veranderde voor mijn ogen ook naar eerst een velociraptor. Zijn tussenfase was een huidkleurige brij van een soort rubber substantie. Ik knipperde met mijn ogen en daar stond weer een man. Even later zag ik langzaamaan groene schubben op zijn lichaam komen, en hij verandere langzaam in vloeiende beweging in een kikker.

Na-Piek
De benedenzaal DJ leek een werkende spidermanpak aan te hebben. Stapte hij iets naar achter ging zijn morphsuite uit, en anders kwam het als levend spinnenweb weer terug!
Samen met een goede vriend in een fatboy uitgespaced:
Ik zag mijn hand veranderen alsof ik klauwen had.
Even later kreeg ik een ijslaag over mijn handen en tussen mijn vinger kreeg ik een lichtombuigend vliesje, wat ik het best zou kunnen omschrijven als een luchtbel tussen mijn vingers. Het gekke was als ik met mijn andere hand hier doorheen ging het vliesje aan mijn andere hand bleef plakken en bovendien ook weerstand gaf!

Op weg naar huis:
Ik begon over groene minidiertjes te zien. Ik zag een reiger voorbij vliegen (deze was wel echt), maar deze reiger leek allerlei kleine groene vogels achterna te zitten.

Eenmaal thuis:
Overal leken haren uit te groeien. Het begon met mijn hand, vervolgens kwamen ze uit mijn broek zetten, uit mijn glas water en zelfs uit mijn gehele sigaret (zelfs het brandje stukje).
Na een tijdje uitspacen veranderen de haren in kleine groene worpjes. Er lag een heel klein stukje eten op tafel en ik zag ze als mierenhoop het hele stukje eten opeten. Het leuke was dat ik besefte dat ik alles kon sturen. Ik realiseerde mij, waarom zijn die wormpjes groen, en begon vervolgens aan de kleur geel te denken. Nog geen seconde later begonnen de wormpjes van groen naar geel te veranderen.

Bijna slapen:
Even om compleet kalm te worden om te gaan slapen even een jointje gerookt. Vlak voordat ik ging slapen had ik nog een groene ruis.

Conclusie:
Ik heb flink lopen hallucineren op MDMA, en ben 1 legendarische avond rijker!

ps. waarschijnlijk ga ik nog een compleet tripreport maken met alle details erin!
wil een geit als huisdier
Avatar gebruiker
muz1k
Master
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 478
Geregistreerd: za feb 26, 2011 5:44 pm
Woonplaats: Amsterdam

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor XTC D » ma mei 02, 2011 1:29 pm

Auto's op parkeer plaatsen zien staan met aanhanger's van vrachtwagen's die aan het dak vastzitten.

Mensen die met fietsen gooien wat later dan een boom blijkt te zijn.

Op de rooie playboytjes naakte ja NAAKTE wijven gezien wat later helaas bloemen blijken te zijn :|

Verkeers borden die door een zwart gat worden weg gezogen.

Paarse verkeers borden.

Op weilanden overal schuurtjes en koeien/schaapen zien staan (rond 4 uur snacht's)

Men vrienden zien veranderen in zombie's/ouwe opa's (lach ze dan altijd uit en hun weten dan begot niet waarom ik ze uitlach :lol: )

Mensen die honden uitlaten te groote van een huis :?

En mijn ALLER ALLER ALLER gruwelijktse halucinatie op de xtc is tog wel dat ik een meisje zag aanlopen op de hoek van de straat keek 2 keer naar link's en 2keer naar recht's en stapte zo in de lantaarnpaal die daar stond en stapte erook zo weer uit :shock:
en nog veel meer hier gewoon een beetje een samenvatting van wat ik meestal wel elke keer zie als ik pillen gebruik :beer: en er is nog nooit een trip geweest dat ik niet halucineerde :rock: :love:
:wave:
Cancer dikke pryma! :-D
Avatar gebruiker
XTC D
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 282
Geregistreerd: ma mei 02, 2011 1:19 pm
Woonplaats: Wereldbol Aarde.

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Dhani Woods » di mei 10, 2011 8:53 pm

Ik had laatst de meest gave hallucinatie ooit :kleuter: !
Na een uur gedoe gingen we eindelijk lopen, ik liep naar buiten mijn oprit af, mijn vrienden waren al in de straat. Zie ik aan het eind van mijn oprit iemand staan en dacht dat het een vriend was, dus ik tegen hem schreeuwen. Draait 'ie zich om, staat er een compleet onbekende kerel die zegt: "Waarom schreeuw je tegen mij? Ik ken je helemaal niet, ik woon een paar huizen verderop". Dus ik in de war terug naar binnen, kijken of mijn vrienden daar waren. Komt er een van die vrienden naar binnen en zei: "Waarom ging je weer naar binnen? Ik stond op je te wachten op de oprit en vroeg waar je bleef en dat de rest een paar huizen verderop, op je stond te wachten".

Ik had hem dus echt niet herkend, hij zag er totaal anders uit..
Hij was langer, had andere kleren, een ander gezicht en ineens een pet op. Wat ik hoorde kwam een beetje overeen met wat hij zei. Nog nooit meegemaakt dat ik ook dingen anders hoor, was echt heel vet achteraf :woeh: :xtc: !
Let your mind and fancy roll.
Dhani Woods
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 44
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 12:30 am

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Veggol » di mei 10, 2011 9:00 pm

Ik heb het dus niet bij mijn eerste keer gehad, maar ik vraag mij dan af.. Al deze hallucinaties die ik hier lees.. Hadden jullie deze na een echte flinke dosis mdma? En wat ik versta onder flinke doses is op zijn minst 2mg/per kilo en meer.
Avatar gebruiker
Veggol
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 388
Geregistreerd: do feb 24, 2011 8:13 pm
Woonplaats: Oost

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Tisjeboy » di mei 10, 2011 9:10 pm

Veggol schreef:Ik heb het dus niet bij mijn eerste keer gehad, maar ik vraag mij dan af.. Al deze hallucinaties die ik hier lees.. Hadden jullie deze na een echte flinke dosis mdma? En wat ik versta onder flinke doses is op zijn minst 2mg/per kilo en meer.


De eerste keer dat ik xtc gebruikte had ik niet zoveel op, maar toch wel hallucinaties gehad. Ik geloof dat ik rond de 200 -250 mg mdma op had, met een lichaamsgewicht van 75 ofzo. Maar het zal wel bij iedereen verschillen, er zullen een heleboel factoren van invloed zijn.
Avatar gebruiker
Tisjeboy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 734
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 11:38 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Jumbo » di mei 10, 2011 11:38 pm

Ik had iets van 4-5-6 mg/kg en joints gerookt. Heb het idee dat joints roken het hallucinerende effect erg versterkt..
Gedaan (chrono): Alcohol, Wiet, Hash, XTC, MDMA kristallen, Truffels, N2O, 2cb, salvia, speed, methoxamine

Tripreport: MDMA kristallen en wiet - Spacen op een drum&bass feest.
http://www.drugsforum.info/viewtopic.php?f=4&t=1060
Avatar gebruiker
Jumbo
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 166
Geregistreerd: do feb 24, 2011 7:20 pm

MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Hunter S T » do mei 12, 2011 11:50 am

Op oud en nieuw zag ik een kano met indianen zonder benen over de dansende menigte varen, dat bleek later gewoon de draaitafel+DJ te zijn.
Ook heb ik vaak dat als ik ga slapen na xtc gebruik dat ik denk dat ik wakker ben, zo heb ik een hele tijd met m'n telefoon gespeeld tot ik erachter kwam dat ik in m'n bed lag en m'n telefoon aan de andere kant van de kamer lag zonder batterij, toen ik besefte dat ik m'n sms'je helemaal niet kon lezen deed ik m'n ogen echt open terwijl ik er zeker van was dat ik m'n ogen al open had! En hetzelfde verhaal maar dan met een hondje in m'n kamer die ik aan het aaien was tot het besef kwam dat er geen hondje was:p
[*]esse est percipi[*]
Avatar gebruiker
Hunter S T
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 49
Geregistreerd: zo maart 13, 2011 2:09 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Ciakranar » za mei 14, 2011 6:01 pm

Toen ik gisteravond in (correctie: vanochtend) m'n bed ging liggen merkte ik wel dat m'n fantasie totaal random was geworden toen ik mn ogen dicht deed XD. Het valt niet echt onder hallucinaties maar ik kon zéker wel begrijpen dat, mocht je meer nemen, je ook wel hallucinaties gaat zien IRL. Het was echt volstrekt random, het ging van vervormende baarden naar treinen, zwembaden en voor mijn part lopende pakken melk met 6 speakers. Ik weet niet meer wát ik zag, maar het was wel zo random.
Done: LSD, paddo's, truffels, DMT, 2c-b, ketamine, N2O, N2O 2.0, alcohol, wiet, MDMA, diazepam, temazepam, oxazepam, midazolam, alprazolam, lorazepam, 4-AcO-DMT, caffeïne

To do: DXM, PCP, ayahuasca, flunitrazepam, opium
Avatar gebruiker
Ciakranar
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 213
Geregistreerd: ma feb 28, 2011 8:46 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor XTC D » zo mei 22, 2011 7:37 pm

Ciakranar schreef:Toen ik gisteravond in (correctie: vanochtend) m'n bed ging liggen merkte ik wel dat m'n fantasie totaal random was geworden toen ik mn ogen dicht deed XD. Het valt niet echt onder hallucinaties maar ik kon zéker wel begrijpen dat, mocht je meer nemen, je ook wel hallucinaties gaat zien IRL. Het was echt volstrekt random, het ging van vervormende baarden naar treinen, zwembaden en voor mijn part lopende pakken melk met 6 speakers. Ik weet niet meer wát ik zag, maar het was wel zo random.


ja dat ken ik idd CEV (closed eye visials) heb ik ook vlak voordat ik ga slapen als ik MDMA heb gebruikt geweldig maar echte halucinaties zijn tog leuker :woeh:
Cancer dikke pryma! :-D
Avatar gebruiker
XTC D
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 282
Geregistreerd: ma mei 02, 2011 1:19 pm
Woonplaats: Wereldbol Aarde.

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Snatsiee » di mei 31, 2011 1:27 am

Op een relaxt vrijdag avondje besloot ik met een maatje te gaan spichte, ik had dit al best lang gewild omdat het echt een goeie gast wast en ik nog nooit met hem drugs had gebruikt.
Nja rond 10 uur de eerste gedropt en met vol verasing knalde hij er al na 10 minuten in,

Ik zal je nu al zeggen ik ben vrij gevoelig voor drugs.

Het begon met mensen achter een busje die je staan te begluren dat was rond 12 uur ofso,
Me maat zat naast me en hij zij waar heb je et toch over man haha.

Nja half 1 kwam er nog een maatje van ons
We besloten golfballen te gaan jatte bij de golfbaan. Ik had geen zin ik zat veelste lekker op de achterbank.
Nja ik kijk naar het terras ik zie 2 mensen binnen staan, weet niet of ze echt waren, kijk ik weg, kijk ik weer terug zie ik ineens het hele terras vol met mensen staan, met dj en al, ik zat zo vervaast te kijken dat ik nog even in me ogen vreef, zag ik het nog extremer worden ik zag ze allemaal dansen , was zo fascinerend, dat ik toch maar even nog een x ging kijken, ik voelde de auto bewegen en ik dacht dat me maten al terug waren dus ik zat volop met ze te praten, ik was vervaasd dat ze niks terug zeide, toen ik in 1 x geklop op de ramen hoorde schrok ik tog we'll eventjes , ze gingen zitten en vroegen met wie ik aan het praten was, naja miss toch we'll een beetje van het goede 3 groene eekhoorntjes

Pff
Snatsiee
Newbie
Offline
 
Posts: 7
Geregistreerd: ma mei 30, 2011 10:24 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Speakerfreak » di mei 31, 2011 2:28 am

Ik vroeg laatst aan een vriend van mij (die achter de bar stond ergens) waarom hij blokjes kaas had gesneden. Je raadt het al, er lagen helemaal geen blokjes kaas :')
Ik was ooit weg, maar wanneer dat weet ik niet meer....
Avatar gebruiker
Speakerfreak
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 67
Geregistreerd: di maart 15, 2011 2:39 am

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Intoxication » di mei 31, 2011 8:54 am

Pff schreef:Nog nooit gelukkig:)
Hallucinaties door xtc betekend MDA. En MDA is ongeveer 3x zo neurotoxisch dan xtc. Neem wel wat 2cb oid als ik wil trippen.

bron?
coke is bloedvergieten
je gebruikt, je bent medeplichtig
Avatar gebruiker
Intoxication
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 586
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 12:15 pm
Woonplaats: Gent (Main City)

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor fushizzle » do jun 09, 2011 3:32 am

wel eens gehad dat ik op een bankje zat, bij het water en daar planten groeide die iets weghadde van graanplante en die pluimachtige topjes net voor de hemel zatte, en wanneer ik me ogen bijna dicht dee leekt het net of er een helle zwerm vleermuizen op me af kwam gevlogen vanaf de horizon en schrok ik weer wakker, en dat herhaald zich zo elke 10 minute denk ik n uur lang en toen had ik t pas door :P om ik de planten toen pas echt opmerkte
Only God Can Judge Me.
Avatar gebruiker
fushizzle
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 184
Geregistreerd: di apr 26, 2011 10:53 am

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor overalennergens » do jun 09, 2011 6:38 pm

De laatste heb ik weinig hallucinaties meer, maar vroeger zag ik nog wel eens rare dingen.

In de sporthallen zuid heb ik wel eens een buggy gezien. Diezelfde avond zat ik op een bankje en ik zag opeens de metro in de verte voorbij komen :conf:
overalennergens
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 32
Geregistreerd: do jun 09, 2011 6:36 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Ranko » ma jun 13, 2011 10:13 pm

Altijd leuk die hallucinaties. Na anderhalve eekhoorn op het feest nog helemaal niet lopen hallucineren, toen we richting de auto liepen wel. Een half uur over gedaan om bij de auto te komen, maar aan elke zijde van de weg zat ik groepen mensen zitten die mij aankeken. Op sommige stukjes waren mensen alleen en op sommige plekken zaten we honderden mensen in groepjes. Ook in de auto naar huis zag ik ze nog langs de snelweg staan en in de bomen en op de matrixborden zitten. Heb m'n ogen de hele weg uitgekeken.

Eenmaal thuis werd het minder, want ik eenmaal thuis op mijn kamer zag ik nog steeds allemaal mensen zitten. Rondom mijn tafel, op mijn bureaustoel. Werd er een beetje zat van, vond het wel genoeg zo, want ik wou slapen (wat toch niet lukte). Geprobeerd mijn ogen dicht te doen, maar dat lukte ook niet, want dat maakte het alleen maar erger. Dan zag ik nog meer mensen in m'n hoofd :woeh:

Uiteindelijk toch langzaam laten uitwerken en na een tijdje zag ik ze niet meer vanuit m'n ooghoeken of m;n beeld en kon ik alsnog een poging doen om te slapen. Conclusie: in het begin hartstikke vet, maar na een paar uur toch behoorlijk saai, omdat het nogal eentonig was. Normaal heb ik dat als ik hallucineer ik veel verschillende dingen zie en vervormingen (die ene keer dat ik eerst een ambulance zag staan, wat na een uur of 2 plaats maakte voor een enorme reddingsactie met brandweerwagens, politiewagens, honderden mensen als toeschouwers en een fikkende boom :love: ), maar deze keer was het enorm eentonig en meer van hetzelfde.
Avatar gebruiker
Ranko
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 232
Geregistreerd: do feb 24, 2011 1:43 am

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Hakvlees » zo jun 19, 2011 3:50 pm

Nog maar éen keer MDMA visuals gehad en die waren niet heel heftig. Bewegende patronen op de muur en een onweersbui op een schilderij, dat is me nog bijgebleven.
Hakvlees
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 174
Geregistreerd: za feb 26, 2011 4:30 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Karhu » zo jun 19, 2011 6:05 pm

Zaterdag ochtend had ik ze voor het eerst... vliegende barkrukken hoofden die veranderen, de dj had plots 15 sigaren in zijn mond en flitsen/schaduwen werden mensen!
Avatar gebruiker
Karhu
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2032
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 3:50 pm
Woonplaats: Groningen

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Simon » zo jul 10, 2011 11:46 am

De eerste keer dat ik XTC had genomen wist ik niet dat hallucinaties mogelijk waren, dus ik schrok me dan ook de tyfus toen ik na het pissen water wilde drinken uit de kraan waarvan ik dacht dat 'ie open stond. Maar nee, ondanks dat ik duidelijk zag dat er water uit de kraan kwam, was de kraan gewoon dicht. Toen ik me realiseerde dat ik aan het hallucineren was, hield het beeld op.

De tweede keer spacen heb ik ook gehallucineerd, maar meer in de vorm van stemmen die aan me vroegen "of ik lekker hard aan 't gaan was" terwijl er niemand was.

Beide keren heb ik een hele Q-Dance pil genomen. Als ik halfjes neem, hallucineer ik nooit.
Avatar gebruiker
Simon
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 73
Geregistreerd: za jul 09, 2011 1:19 pm
Woonplaats: Amsterdam

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor dexdude2 » zo jul 10, 2011 12:17 pm

Xeloc schreef:Zaterdag ochtend had ik ze voor het eerst... vliegende barkrukken hoofden die veranderen, de dj had plots 15 sigaren in zijn mond en flitsen/schaduwen werden mensen!


Hahaha was dat bij playground toen? :D Ik was ook op de weg terug naar huis vet aan het hallucineren.. Er zat een vrouw tegenover me in de nachtbus en het leek alsof die zo'n dikke witte bril op had. Paar keer knipperen met m'n ogen en de bril was weg. Ook lulde ik de hele tijd vage dingen tegen haar die echt helemaal nergens op sloegen. "Kijk een biertje" (in het fins dan), terwijl we over de snelweg reden. Dat was toch best wel lachen.. :D

Waren wel goede kristallen trouwens. :love:
Marihuana - Proud supporter of the snackfood industry
Avatar gebruiker
dexdude2
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 87
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 3:38 pm
Woonplaats: Het noorden

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron