Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

MDMA Hallucinaties

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Hasjjfrank » do mei 17, 2012 8:09 pm

Voetstappen over een tv beeldscherm zien lopen! :kleuter:

En natuurlijk de gezichtvervormingen/brillen en dergelijke!
Hasjjfrank
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: do mei 17, 2012 8:03 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Borsl » di jul 03, 2012 8:59 pm

Ik heb het nu 1 keer gedaan. Heb toen niet zoveel op, anderhalve pil, weet niet hoeveel mg maar niet heel sterk ofzo. Meer dan 300 mg zal ik sowieso niet binnen gekregen hebben.

Heb nog niet hele bizarre dingen gezien, maar wel het volgende:

Halverwege de nacht gingen we een rondje lopen (aanrader voor diegene die dat niet doen) en plots verbeelde ik me dat ik op straat liep aan de voorkant van mijn vroegere basisschool. :rock: De school was net afgelopen (of begon net, dat weet ik niet meer) en daardoor stond de weg vol met ouders die hun kinderen kwamen ophalen of brengen. Toen ik me realiseerde dat dit niet mogelijk was (want het was midden in de nacht en in die verbeelding was het overdag), toen werd ik weer wakker en liep ik samen met mn vrienden gewoon weer over straat. We liepen toen recht op een speeltuintje af (die was wel echt), maar dit speeltuintje stond ook vol met mensen maar toen ik dichterbij kwam loste die mensen op in het niets.

Verder veel dingen gezien in de wolken, mn vrienden zagen steeds haaien en leeuwen, maar ik zag steeds dolfijnen en hondjes. Ik heb mezelf maar wijsgemaakt dat dit kwam door mijn aardige en lieve onderbewustzijn :lol: :lol:

Tot slot zag ik nog een zwarte ouderwetse koets, met zwarte paarden ervoor midden op het fiestpad. Maar die kon niet verder doordat er zo'n klein paaltje stond. Dus koetsier probeerde toen de koets te keren maar had daar geen ruimte voor. Heb ff staan kijken hoe de beste man stond te klote met zn koets maar ben toen maar doorgelopen.

Volgende keer gaat de dosering wat omhoog want dan liggen er wat witte speakers op me te wachten. Ik vind dat hallucineren wel lijp dus khoop dat het nog eens gebeurd... :keta:
Avatar gebruiker
Borsl
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 30
Geregistreerd: di jul 03, 2012 8:40 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor zornax » di jul 03, 2012 10:28 pm

Pas op defqon zat ik na afloop op een bankje te praten met onbekende mensen (heerlijk is dat dan haha) en dacht hele tijd dat er iemand achter me zat, wat dus niet zo was ;) Ik zag iemand zitten, draai me om en zeg zo "leuk feestje heee", iedereen waar ik bij zat lachen haha. Ik dacht wtf er zit helemaal niemand haha, mooi momenten zijn dat!! :D
Avatar gebruiker
zornax
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 261
Geregistreerd: di jun 05, 2012 10:43 am

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Lau » wo jul 04, 2012 1:13 am

Dat heet paranoïde.
Ik ben al naar de tyfus nu de kanker nog.
Avatar gebruiker
Lau
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 317
Geregistreerd: di feb 22, 2011 2:58 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor hmm-hmm » wo jul 04, 2012 12:49 pm

De welbekende statafeltjes en brillen zijn bij mij aanwezig. Ook de gekleurde spikkeltjes,lichtjes,vonkjes in de lucht; die vind ik wel leuk :) Verder heb ik af en toe en snorretje gezien of heel donkere wenkbrauwen (ook een monobrauw :p haha)
En wat ik zelf echt heel leuk vind zijn die lage bankjes waar je vroeger (basisschool) met gym op moest zitten/parkouren om moest afleggen e.d.
die zie ik ook weleens staan, krijg ik meteen zo'n nostalgisch gevoel bij :) alleen ben ik vervolgens wel bang dat ik erover heen struikel omdat ik niet oplet :p haha

Laatste keer dat ik xtc had gebruikt heb ik iets te snel bijgepakt (na mijn eerste bommetje van 90mg om 00.45) omdat ik de cijfers van de uren en minuten had omgedraait (ik dacht dat ik om 02.30 had bijgepakt (55mg), maar het was 03.20. ik pakte toen om 04.15 nog eens 55mg, in de veronderstelling dat ik al 1,3/4 uur verder was, maar dat was dus binnen het uur.) Vrij snel na het bijpakken kon ik me niet meer orienteren in de zaal (waar de dj stond, geen idee, waar de uitgang was, geen idee, etc). Verder dacht ik bekende gezichten te zien en net voordat ik dan "hee!" wilde zeggen zag ik dat het een onbekende was. De hallucinaties werden iets erger toen gezichten matter werden, alsof ze gephotoshopt waren, en uiteindelijk ook de vormen van gezichten (zoals vorm en kleur van ogen, mond, neus en gezicht zelf) veranderden. Een huisgenoot van me die er redelijk butch uitziet kreeg ineens veel vollere lippen, make up en haar zoals een pin-up model uit de jaren 50 :p
Ik besefte in het begin nog niet zo goed dat ik aan het hallucineren was, ik was toen ook even zonder mijn vrienden dus vond het vreemd en wat eng. Ik was ook bang dat ik iemand anders dan mijn vriend zou zoenen, omdat ik dacht hem te herkennen :p maar die angst kon ik vrij snel van me afzetten omdat ik doorhad dat ik nooit langer dan "een split second" een ander gezicht zag.
Stemmen veranderden ook, het klonk veel verder weg, wat blikkerig ook en soms heel schel. De enige stem die niet veranderde was die van mn vriend, wat ik heel chill vond zodat ik anderen niet voor hem aanzag.
Ik denk dat ik nu ik weet dat ik kan hallucineren me er wel iets chiller onder voel als 't gebeurd. Vaak duurt het maar even waarna je het weer iets normaler ziet ;) Ik ben overigens niet van plan om het te veroorzaken, want superchill vind ik het nou ook weer niet.
gapen is bijpakken
Avatar gebruiker
hmm-hmm
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 121
Geregistreerd: za jun 16, 2012 4:57 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Stefaan » wo jul 04, 2012 2:03 pm

Zouden iedereen misschien de omstandigheden waarin hij of zij gehallucineerd hebben willen omschrijven? De keren dat ik hallucineerde was nadat ik zaterdags heel lang gewerkt had bij mn bijbaan, en de nacht ervoor weinig geslapen. Vooral dat weinig slaap is volgens mij van grote invloed. Ook heb ik het idee dat ik overdag nooit zou hallucineren. Het moet donker zijn.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor hmm-hmm » wo jul 04, 2012 6:16 pm

Buiten hallucineer ik bijna nooit aan de mdma. Het is bij mij bijna alleen in donkere ruimtes waar de belichting qua kleur en intensiteit telkens veranderd, en er bijvoorbeeld ook rook voorkomt.

Het lijkt erop dat hallucineren met name gebeurt zodra je brein niet alles goed kan waarnemen; waardoor het zelf maar gaat aanvullen. Dus donkere omgeving zou dan meer susceptible zijn voor hallucineren dan lichtere omgeving. Omgeving waarbij niet alles te overzien is ook.
Ik denk zelf dat als een omgeving telkens veranderd (door belichting of mensen bijvoorbeeld zoals in een club, of door de wind buiten: het waaien van struiken en bomen) je brein het ook niet meer trekt en daardoor ook gaat aanvullen met hallucinaties.
Wat jullie?
gapen is bijpakken
Avatar gebruiker
hmm-hmm
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 121
Geregistreerd: za jun 16, 2012 4:57 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Stefaan » wo jul 04, 2012 8:58 pm

Ik ben het wel eens met hmm-hmm, ook idd rook. Ik heb vaak dat als ik echt hard ga, het lijkt of alles wat ik niet goed zie, gewoon weg valt. Vaak lijkt het dan opeens ook een stuk rustiger in de zaal, omdat de meeste mensen gewoon wegvallen in een zwart gat, terwijl het dan niet zo donker is dat dat normaal gesproken zou gebeuren. Meestal zodra ik dat ervaar, weet ik dat er bijna de leukere hallucinaties aankomen.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor PimPamPetje » wo jul 04, 2012 10:35 pm

@ Gman007 Dat gevoel dat het rustiger lijkt, komt mij bekend voor.
Vorig jaar op sensation stond ik midden op het veld en voor mijn gevoel en voor zover ik kon zien leek het alsof ik gewoon in een rechthoekige fabriekshal stond met aan iedere kant een muur. De tribunes waren dus niet meer in het zicht(voor mijn hersenen ofzo) en voor mijn gevoel was alle drukte op dat moment ook veel minder.
Echter wekte dit dan weer wel een naar gevoel op van een soort claustrofobie ofzo. Was echt heel apart gevoel.

Wat wel echt heel schokkend en super gaaf was, was dat ik keihard aan het gaan was samen met een vriend van me en dat alle ballen (die aan het plafond hingen) super laag hingen. Opeens gingen deze met z'n alle volle snelheid omhoog.
Wij grepen elkaar echt zo vast van: OWJEEJ :/ leek echt alsof de grond onder onze voeten vandaag weg viel xD

We schrokken echt super erg, maar het was o zo vet! Denk dat ik dat ook wel een ahllicunatie mag noemen, want denk dat dat gevoel voor niet drugs gebruikers of er niet, of nihiel was.
PimPamPetje
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 51
Geregistreerd: vr maart 16, 2012 7:51 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Stefaan » wo jul 04, 2012 10:41 pm

Ik vraag mij ook af, nu ik weet hoe erg je hersenen je kunnen belazeren, hoe vaak zulke dingen, in meer of mindere mate, je in je nuchtere leven overkomen en dat je het dan gewoon niet door hebt. :P
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor NiandraLades » do jul 05, 2012 12:05 am

Ik denk dat dat vaker gebeurt dan wij denken! Onbewuste processen ed...

Ik heb het altijd als ik gebruik, mits het niet overdag in het felle buitenlicht is (dus idd, donkerder zodat je niet alles goed waar kunt nemen). Hoe meer ik gebruik hoe heftiger en hoe meer hallucinaties, maar ook op een normale dosis heb ik het ook al aan het eind v/d trip. De eerste paar keer dat ik XTC gebruikte had ik het niet, maar toen ik het eenmaal een keer gehad had, is het nooit meer weggegaan. Interessant is dat ik de 'welbekende' brillen, insecten, statafels en rolstoelen nog nooit heb gezien...

De meeste hallucinaties hebben dan betrekking op dingen die ik eerder die dag heb gedaan, alleen dan kloppen ze net niet. Heel bizar. Laatst bijv op een festival gebruikt, en ' s avonds in mijn tentje dacht ik steeds dat er mensen in m'n tentje stonden, en ik zag het podium maar dan net verkeerd om waardoor mensen er met hun rug naar toe stonden, ik zag mensen met bandshirts lopen waarbij de bandnaam en het logo niet matchten, ik zag dat het bord waar normaal 'entrance' stond, nu ineens een tekst van een eettentje op het terrein had maar dan met allemaal gekleurde lampjes eromheen, etc. Maar tussendoor ook wel wat random hallucinaties die nergens op slaan, zoals dansende cartoons of pratende kinderwagens ofzo. Een hypothese van mij is dat dit proces normaal gesproken ook gebeurt, maar dat je het dan niet bewust meemaakt. Je hersenen filteren als het ware elke dag verkeerde associaties die je hebt gemaakt, maar dit gebeurd onbewust. Geen idee of er iets van klopt hoor, ik speculeer maar wat. Ook apart trouwens dat ik de hallucinaties tot een paar dagen ná gebruik ook nog heb, maar dan alleen als het goed donker is (en ze zijn ook minder sterk). Heeft 1 keer ruim een week geduurd, toen vond ik het wel ff tijd om wat te minderen met MDMA. :roll2:

Laatst trouwens ook nog een leuke gehad, gewoon thuis maar ik was die avond eerst naar een concert van Slash geweest (zonder m'n vriend). En dus ook hallucinaties daarover. Zag Slash ineens 'in' onze grote fotolijst staan en bewegen. Zag ineens weer allemaal mensen om me heen dus ik dacht dat ik nog in het publiek stond, kwam mijn vriend ook ineens aanlopen. "He, jij ook hier?! Ik kon je niet zien door al die mensen!" Tot ik weer knipperde en doorhad dat alleen mijn vriend er stond. Daar hebben we wel ff om zitten lachen :grin:
Don't you want sunshine
Instead of photolights?
Avatar gebruiker
NiandraLades
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 266
Geregistreerd: do feb 16, 2012 3:47 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Stefaan » do jul 05, 2012 2:25 am

De meeste standaard hallucinaties heb ik ook niet gezien. Bij mij beperkt het zich tot wegvallen van mensen (een anti-hallucinatie om het zo maar te noemen 8-) ), maskers, transformerende mensen (dansende Gandalf die opeens in een blond meisje veranderde), en licht-hallucinaties (lichtpunten/lasers zien waar ze niet zijn).

Oja, ook op de terugweg naar huis in de auto, reed over de snelweg waar ik de weg goed ken, en zag een kilometertje verderop een tunnel aankomen waarvan ik wist dat die niet bestond. Toen ik iets dichterbij kwam verdween die uiteraard weer.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Borsl » do jul 05, 2012 7:34 pm

Gman007 schreef:Zouden iedereen misschien de omstandigheden waarin hij of zij gehallucineerd hebben willen omschrijven? De keren dat ik hallucineerde was nadat ik zaterdags heel lang gewerkt had bij mn bijbaan, en de nacht ervoor weinig geslapen. Vooral dat weinig slaap is volgens mij van grote invloed. Ook heb ik het idee dat ik overdag nooit zou hallucineren. Het moet donker zijn.


Ik zou me idd goed kunnen voorstellen dat het donker helpt. En ook de hoeveelheid die je hebt ingenomen helpt (als ik tenminste de verhalen mag geloven van vrienden enzo), maar ik denk niet dat dat zaligmakend is. Ik heb ergens hierboven mijn hullucinatie opgeschreven en dat was op een hoeveelheid van 250 mg. en dat was over de avond verspreid dus is niet heel veel ofzo.

Maar als ik een vriend van me mag geloven dan kan het eraan liggen of je vanjezelf visueel ingesteld bent of niet. Wat idd best kan kloppen want ik heb een redelijk grote fantasie bijvoorbeeld :)
Avatar gebruiker
Borsl
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 30
Geregistreerd: di jul 03, 2012 8:40 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor zornax » zo jul 08, 2012 3:06 pm

gisteren voor het eerst hallucinaties gehad. na 1,5 gele schild :love: op de camping nog even blowen, 5 trekjes gehad en werd echt niet normaal vaag. Was niet eens fijn meer. Snapte er werkelijk helemaal niks meer van. Dit doe ik dus nooit meer.

Vrienden hadden hele andere gezichten, soms zelfs geen gezichten en werden helemaal zwart. Handen van hun waren af en toe net stompjes alsof ze geen handen meer hadden. Ik wist niet wanneer ik me ogen nu dicht of open had want zag me vrienden gewoon nog steeds zitten. Op een gegeven moment kwam ik erachter dat als ik me ogen dicht had dat ik iedereen zag staan en als ik ze open deed zaten ze allemaal. Echt bizar was dat.
Avatar gebruiker
zornax
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 261
Geregistreerd: di jun 05, 2012 10:43 am

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor girlygirl » zo jul 08, 2012 11:07 pm

hey ya'll


ik had laatst een wit speakertje genomen..deze werken overigens heel erg snel.
Na anderhalf te hebben gehad zag ik rode plusjes en kruisjes uit de muur komen en zag ik dat
de gezichten van vrienden van mij veranderen in een soort zandkorreltjes heel apart om te zien
hoe langer ik keek hoe erger het werd...maar wel erg leuk om te ervaren!!

greetzz:wave:
girlygirl
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: zo jul 08, 2012 10:52 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Speakertjewhite » ma jul 09, 2012 2:12 pm

Mensen die aan het feesten zijn lijkt alsof ze op bar krukken/tafels zitten en als je ernaast wil zitten je hand door de tafel heen gaaat! woussss
Speakertjewhite
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 52
Geregistreerd: do jun 21, 2012 2:30 am

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Stefaan » ma jul 09, 2012 2:20 pm

Ik snap niet waarom zoveel mensen sta-tafels en brillen zien? Ik heb die beide nog nooit gezien. :)
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor MarkBeest » ma jul 09, 2012 2:29 pm

Gman007 schreef:Ik snap niet waarom zoveel mensen sta-tafels en brillen zien? Ik heb die beide nog nooit gezien. :)



Hier hetzelfde, ik ging afgelopen vrijdag echt ziek hard op de kristallen, na een pauze van 3 en een half maand. Ging veel harder dan mijn 1e keer zelfs, zag alles in pixels en als ik mn hoofd heen en weer bewoog was mn zicht een soort van waas, maar sta tafels en brillen?? :s
Er zit een feestje in m'n hoofd.
Avatar gebruiker
MarkBeest
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 373
Geregistreerd: wo maart 07, 2012 11:45 am
Woonplaats: In een grot

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Speakertjewhite » di jul 10, 2012 1:52 pm

Gman007 schreef:Ik snap niet waarom zoveel mensen sta-tafels en brillen zien? Ik heb die beide nog nooit gezien. :)

ik heb verder niet eerder hallucinaties gehad! en ja vind het ook raar hoe zou het komen dat meerdere dat zien... bij mij was het aan het eind van de dag maybe dat je dan moe bent en je lichaam eigenlijk graag wil zitten of iets?
Speakertjewhite
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 52
Geregistreerd: do jun 21, 2012 2:30 am

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor dodongo » wo jul 11, 2012 1:08 pm

Hallucinaties, ik vind ze erg vet!

Eigenlijk heb ik ze altijd wel gehad, behalve in kleine ruimtes.
Dus ik denk dat het toch zeker te maken heeft met je gevoeligheid, breinvermogen en je karakteristieke creativiteit.

In kleine ruimtes heb ik er nooit last van (slaapkamers etc)
Maar in grotere ruimtes als de buitenlucht en op feesten heb ik hier altijd last van, hoe meer prikkels hoe meer ik zal hallucineren.

De eerste keer dat ik MDMA deed had ik zo'n 500mg op, en begon het met een bril zien bij een jongen waarvan ik weet dat hij wel eens een bril draagt.. Ik liep naar hem toe en zei hey kerel jij hebt toch helemaal geen bril met een zwart montuur?!

Hij: huh? ik heb er geen op?

Ik: *kijkt nog eens* ohhhh... *haalt er iemand anders bij uit de kamer om te kijken* en hij zag ook een bril.

Daarna gingen we naar buiten rondlopen (dit was in centerparcs, Duitsland ) en we waren rustig aan het kijken hoe mensen s'nachts hun auto aan het inladen waren, met de achterklep open. Toen gingen we kijken en pas toen we zowat tegen de auto aanstonden zagen we pas dat er niemand inzat, en niemand een auto aan het inladen was. En ook zagen we overal mensen achterin de struiken en achter bomen die ons in de gaten leken te houden.

Een ruime maand daarna deden we weer een thuis space bij een maat thuis en toen gingen we in de late uurtjes(s'nachts) ook buiten rondlopen en dit was visueel gezien wel het vetste wat ik ooit had meegemaakt. We keken naar binnen bij een supermarkt en zagen gewoon klanten rondlopen en mensen de vakken aanvullen. Ook zagen we in de verte tankstations naast de weg die er helemaal niet waren. En achter een heg zag ik een grote oorlogstank verstopt zitten, alsof je midden in een warzone liep die elk moment kon uitbreken. Want je zag ook allemaal schimmen en figuren in de verte en overal weglopen/kruipen. Ook kende ik deze wijk uit mijn duim en wist iedereen wel te vertellen hoe we precies moesten lopen, hadden we de straat die 1km lang was eindelijk uitgelopen... sorry jongens we moesten precies aan het andere uiteinde van die straat zijn...

Deze avond was ook de eerste keer dat ik lachgas combineerde met MDMA, tweede keer dat ik lachgas zelf deed eigenlijk. Dat heb ik dus geweten. Eerst voelde ik langzaam de lachgas rush opkomen, het versneeuwend beeld en het typische geluid. Maar opeens was ik binnen 1 seconde erg ver heen, en zag ik de aardbol vanuit het heelal. Toen kwam er een soort gele omheining/slot om de aarde heen, en ik wist dat ik eigenlijk op die aardbol was. Ik dacht dat ik doodging. Maar met die gedachte werd het enkel erger, het hele beeld kreeg een rode gloed en ik zag keiveel van die typische epic faces draaien die hier dus op lijken:
http://images3.wikia.nocookie.net/__cb2 ... c_face.png
En even later zag ik langzaam (na zo'n 40 sec) het gezicht van een maat zich vermengen met mijn heelal-achtige surrealiteit. Schijnbaar had ik de hele tijd mijn ogen open, maar ik heb werkelijk niets van de realiteit meegekregen. Schijnbaar stond iedereen voor mijn gezicht met vanalles te wapperen en ze wisten echt niet of ik goed of fout ging. Ben toen erg geschrokken :lol: Hierna heb ik eigenlijk een flinke lachgas tolerantie opgebouwd en nooit meer zoiets meegemaakt, hoop het eigenlijk wel mee te maken aangezien ik nu weet hoe lachgas in elkaar steekt en ik zeker niet bang zal zijn.

De 4de of de 5de keer MDMA was op een feest (Pandemonium), hier ging ik voor het eerst de speakers(1e batch) testen en ook dat gebeurde erg grondig kan wel gezegd worden denk ik. Ik ging hier echt kneiterhard, deze ervaring zal bijna niet overtreft gaan worden had ik zo het idee. In de latere uurtjes begon het hallucineren al, ik wist niet zeker of ik een opstapje zag en tikte er tegenaan met mijn voet maar het bleek een been te zijn van iemand. Die keek natuurlijk even raar om. Vlak daarna kreeg ik een joint in mijn hand geduwd, ik nam zo'n 4 hijsjes en hierna begon het echte werk. Toen die hijsjes aansloegen zag ik de DJ booth in het niets zweven en de rest verdween zo'n beetje.

Toen verdween ook de DJ booth. En toen dacht ik opeens in een leeg en kaal landhuis te staan, en toen dacht ik huh hoe kan dit... ik ben toch op een feest? En toen stond ik weer in een volle zaal, episch! Dit gebeurde nog enkele keren, de ruimte veranderde telkens. Daarna zouden we naar een andere zaal vertrekken en dit sloeg echt alles, ik draaide me om en dacht serieus voor een zwerm zombies in een akelige akker vol valkuilen te staan. Ik hinkelde me door het publiek en zag bij vele mensen soort schaafwonden en lippenstift etc op hun gezicht terwijl ze dit niet hadden. Ook zag ik een groepje mensen met een bril, en een van hun had een bruin montuur ipv het bekendere zwarte montuur. Ik vroeg of ik even mocht voelen, en zijn bril was dus wel echt, die gozer kwam niet meer bij. Even later zag ik ook een rolstoelganger door de zaal rollen, maar ook dit was echt. Drong ook niet bepaald snel tot me door eigenlijk. Toen waren we eindelijk in die andere zaal, en toen zag ik een sitdown moment. Ik dus tegen die maat van me vertellen hoe achterlijk ik sitdown moments wel niet vond, en al helemaal niet op dit feest en in die zaal verwacht had. Zegt ie: huh sitdown moment? Ik weet niet waar jij kijkt maar ik zie er echt geen. Ik wijzen naar de dansvloer en toen zag ik het pas... de dansvloer lag wat lager als de rest.

Toen zijn we er eindelijk tussen gaan staan. En toen snapte ik pas wat iedereen altijd bedoelde met die statafels, ik zag groepjes mensen bij elkaar staan in mini kringetjes, en hier en daar een statafel daartussen. Maar die heb ik ook maar iets van 1 minuut lang gezien, daarna was het afgelopen. Ook herinner ik me nog tijdens een flinke lasershow toen de lasers rood werden en soort miniscule cruiseship over het publiek te varen toen de lasers een bepaalde richting in gingen, dit was ook snel weer weg. Toen we naar buiten liepen hoorde ik nog uit alle vormen van geluid snoeiharde beats komen. Toen wij bij de touringbus aan het wachten waren dacht ik op een bepaald moment serieus dat er in die bus iemand een dikke ghettoblaster of iets had aangezet. Er kwam zo'n zuiver en hard geluid uit die bus, maar toen ik op onderzoek uitging merkte ik even later dat het gewoon het zware geluid van de uitlaat van die bus was. Het geluid wat ik dus constant hoorde was echt een simpele, maar snelle beat. Zoiets:
http://www.youtube.com/watch?v=K7qZytuFwT0

De keren hierna heb ik me veel minder laten meeslepen in hallucinaties maar heb ze zeker vaker gezien. Na zo'n nacht flink hallucineren heb ik ook veelal last van slaapverlammingen en willekeurigheid voordat ik in slaap val. Ik zie/droom dan halve waanbeelden en schiet vaak weer wakker.

Op een ander feest zag ik ook mensen lunchen aan een picknicktafel, en dacht ik na een bepaald moment zelfs op een treinstation te staan met al die dranghekken om rijen te vormen. Wat ik wel zeker weet is dat wiet voor mij de boel erg versterkt.

Zelfs bij 1.5 triforce op het laatste feest heb ik in de stralende zon nog gehallucineerd, ik zag iemand naast me aan voor een flinke grote steen. Ongeveer zoiets waar Obelix uit 'Asterix en Obelix' altijd mee rondloopt. En ik zag de DJ toen hij bukte om een plaat te pakken aan voor een opgestopt kerstvarken. Erg vreemd.
dodongo
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 26
Geregistreerd: za jun 23, 2012 2:01 am

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Stefaan » wo jul 11, 2012 1:11 pm

Dodongo, vind je dat lachgas of wiet je sneller laat hallucineren??
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor dodongo » wo jul 11, 2012 1:13 pm

Gman007 schreef:Dodongo, vind je dat lachgas of wiet je sneller laat hallucineren??


Lachgas durf ik met zekerheid niet te zeggen, maar wiet helpt bij mij zeker wel. Maar zoals je al uit mijn verhaal zou kunnen opmerken ben ik erg gevoelig voor drugs denk ik.
dodongo
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 26
Geregistreerd: za jun 23, 2012 2:01 am

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor MarkBeest » wo jul 11, 2012 2:36 pm

Trouwens met wiet heb ik wel een hele avond snorren gezien (bij meisjes :lol: ) Zo'n 3 dagen niet scheren snor
Er zit een feestje in m'n hoofd.
Avatar gebruiker
MarkBeest
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 373
Geregistreerd: wo maart 07, 2012 11:45 am
Woonplaats: In een grot

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Saikedellik » wo jul 11, 2012 3:59 pm

Nice!

Daarna gingen we naar buiten rondlopen (dit was in centerparcs, Duitsland ) en we waren rustig aan het kijken hoe mensen s'nachts hun auto aan het inladen waren, met de achterklep open. Toen gingen we kijken en pas toen we zowat tegen de auto aanstonden zagen we pas dat er niemand inzat, en niemand een auto aan het inladen was. En ook zagen we overal mensen achterin de struiken en achter bomen die ons in de gaten leken te houden.


Even gekopieerd uit mn trip report van toen:
Hier gebeurt nog iets heel raars. Op een steiger stond een soort van oranje pick-up, en daar waren een paar mensen aan het werk. Mensen in oranje werkkleding met een zwemvest om. 1 Man zien we nog bij de auto bezig, maar nu we goed kijken staat er helemaal niemand. Er is niks te horen, niemand in de buurt.. Dit zagen we dus echt beide tegelijk, en we vroegen aan elkaar "daar waren toch net mensen aan het werk?" - "Ja die ene man zit nu in de auto". Toen we nog dichterbij kwamen bleek er ook niemand in de auto te zitten.. Erg vaag dat we dit beide zagen.
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Lau » vr jul 13, 2012 12:44 pm

Gman007 schreef:Dodongo, vind je dat lachgas of wiet je sneller laat hallucineren??


In combinatie met mdma wel bij mij.
Ik ben al naar de tyfus nu de kanker nog.
Avatar gebruiker
Lau
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 317
Geregistreerd: di feb 22, 2011 2:58 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Borsl » vr jul 13, 2012 6:52 pm

Lau schreef:
Gman007 schreef:Dodongo, vind je dat lachgas of wiet je sneller laat hallucineren??


In combinatie met mdma wel bij mij.



Lachgas + wiet + xtc :woeh:
Avatar gebruiker
Borsl
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 30
Geregistreerd: di jul 03, 2012 8:40 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Saikedellik » zo jul 15, 2012 4:52 am

Op het moment van typen heb ik ze. Niet de standaard "mn scherm trilt dus ik kan het niet lezen" of brilletjes of staantafels... Het heeft echt een sterk psychedelisch tintje. Toen ik net buiten omhoog geek om te zien of er wolken waren, zag ik ineens hele lijpe bewegende patroontjes. Ook mn letters op mn scherm dansen nu heel rustig, het is wel leesbaar maar niks staat stil. Zonet op het schermpje van mijn telefoon zag ik geen letters meer, maar kwam alles in een soort emoticons/symbolen voorbij zetten, ook met heel veel felle kleuren.

Was best wel weer boeiend!
(@300mg MDMA, 63kg, ja I know belachelijke dosis etcetc)
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor peprick » zo jul 15, 2012 7:29 am

ik heb 2x van MDMA (veel) in combi met veel speed hallucinaties gehad: de 1e was na n feestje, ging ik nog ff de hond uit laten en dan heb je zo'n soort van laan, met aan allebei de kanten van stoep rijen met bomen en dan daar tussen in rijden auto's, maar goed die bomen zijn egt hoog, maar die enorme takken zag ik dus gewoon op mijn gezicht hoogte, dus ging ik helemaal bukken want jah ik wil natuurlijk niet met bek door die takken lopen. maar me hond zat me opeens egt dom aan te kijken en toen besefte ik het ineens: en ik loop daar 3x per dag, dus had ik moeten weten dat t hallucinaties waren.

de 2e keer was een paar maandjes later: ook na n feestje, weer met de hond buiten. nou aan het eind van die laan is een voetbal vereniging en je kunt het hoofdveld al vanaf het begin van die laan al zien en ik zag echt voetballende mensen(wel heel vaag, mjah het was dan ook midden in de nacht) en hoorde ook geschreeuw enz. en ik liep echt verder met het idee van, nou dan blijf ik ff staan om te kijken ff peukie roken enz. naarmate ik dichterbij kwam was er natuurlijk niks, het was ook midden in de nacht dus kon het ook helemaal niet.

ik vind het echt ongelooflijk dat ik er dus 2x in getrapt was.
ik had al ns van paddo's hallucinaties gehad maar dat was heel anders, toen besefte ik dat. en met mdma is het zo ECHT.

300mg veel??? ik neem vaak 500mg, en dan ook nog ns 1 gram pep erbij...
maar ik denk dat ik een hele hoge tolerantie heb, want ik heb wel eens veel meer op en kreeg van vrienden te horen dat hun de helft niet eens halen. en dan had ik ook niet eens het gevoel dat ik te veel ophad.
I use to do a little, but a little wouldn't do, so the little got more and more.
I just keep try to get a little better, just a little better then before.
~WAUS-PAUS~
Avatar gebruiker
peprick
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 198
Geregistreerd: do maart 31, 2011 2:26 am
Woonplaats: rotterdam

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Saikedellik » zo jul 15, 2012 11:05 am

Dan heb je idd wel een flinke tolerantie.. En icm speed he, dan voel je er wat minder van, had dit gister zelf ook, zelfs de inslag van een hele witte speaker in 1x was niet heel heftig.

Anyway, wat was de vuistregel ook alweer? 1.5-2mg mdma per kilo lichaamsgewicht? Daar kan ik die 300mg niet mee goedpraten, dus mag best zeggen dat het wel een belachelijk hoge dosis is (bijna 5x mn lichaamsgewicht he :p )
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor peprick » zo jul 15, 2012 11:13 am

die doseringen gelden denk ik alleen voor mensen die bijna nooit gebruiken. (zoals het ook hoort) want ik weeg net 65kilo of soms iets minder en ik heb echt hele bizarre doseringen tot me genomen. dus uiteindelijk draait t om tolerantie.
voor bijv. 1 jointje staat ik geloof 150mg of zelfs100mg. wiet, nou dan kan ik net zo goed niet roken... maar bij mijn 1e jointje ooit was dit zelfs te veel. toen ik voor t eerst dronken was had ik maar 5 of 6 biertjes op. en nu drink ik weleens zo'n 30 halve liters bier op n avondje en dan ben ik licht aangeschoten.
I use to do a little, but a little wouldn't do, so the little got more and more.
I just keep try to get a little better, just a little better then before.
~WAUS-PAUS~
Avatar gebruiker
peprick
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 198
Geregistreerd: do maart 31, 2011 2:26 am
Woonplaats: rotterdam

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten

Royal Queen Seeds banner