Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

MDMA Hallucinaties

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Stefaan » vr aug 31, 2012 10:47 am

Fenomeen schreef:Heb die avond een nog een grote zwarte paal in de woonkamer zien staan :kleuter:



Zat d'r ook een neger aan vast? :grin: :rock:
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Fenomeen » vr aug 31, 2012 12:51 pm

Gman007 schreef:
Fenomeen schreef:Heb die avond een nog een grote zwarte paal in de woonkamer zien staan :kleuter:



Zat d'r ook een neger aan vast? :grin: :rock:



Dat beschouw ik als een badtrip :keta:
Dave1997 schreef:Laat maar zitten zei ik toch? Het lijkt hier wel een dierentuinforum met allemaal kwartels!
Avatar gebruiker
Fenomeen
Troetel
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 216
Geregistreerd: wo aug 29, 2012 12:19 am

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Davidirl » wo sep 05, 2012 5:11 pm

Ik heb haast altijd wel hallucinaties van MDMA.
Als ik rond de 180mg op een avond neem heb ik milde hallucinaties:

Voorbeelden daarvan:

- Mensen met schmink
- Brillen
- Lip Piercings
- Objecten zoals stoelen die in mensen veranderen (alleen op grote afstand)
- Soort vliegen zwerm in de lucht zien van hele klein vliegjes dat naar beneden zakt en dan blijft hangen, als ik weer opnieuw kijk gebeurd hetzelfde weer.
-Plateaus midden op de dansvloer zien.

Als ik een dosis rond de 300mg neem op een avond heb ik meestal wel wat van dit soort hallucinaties gehad en dan beginnen hele intense maar ik snap er meestal dan ook echt niks meer van.

Voorbeelden daarvan:

- Zwarte strepen die door mensen hun gezicht heen knallen in flitsen
- Misvormde gezichten die als je dichterbij komt weer normaal worden
- Pinokio neuzen
- Wegwerkers
- Iedereen op de dansvloer had opeens gele 3d stippen op hun hoofd (zelfde stippen die een vliegenzwam ook heeft) en hun gezicht was blauw waardoor ze op insectenmensen leken ofzo:S
- Iemand zijn hoofd veranderde in een doodskop dit kwam denk ik door de zonnebril die hij droeg

Ik vind het altijd gewoon raar om die dingen te ervaren ik vind het niet erg maar het is ook niet leuk ik ervaar het altijd als neutraal en van ja wtf was dat dan weer.

Audio hallucinaties heb ik nog nooit gehad van MDMA.
The Plants are Talking to us, We need to Listen.
Avatar gebruiker
Davidirl
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 63
Geregistreerd: ma jun 20, 2011 4:29 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor endorr » za sep 08, 2012 6:35 pm

Bij circa 750 mg MDMA begon ik toch vreemde dingen te zien.

Als voorbeeld , na een nachtje flink feesten eindelijk thuis te komen en in mijn bed te kruipen (omdat ik niet verdacht wou doen voor mijn ouders) lag ik flink te knarstanden in bed.
Plots liep mijn moeder mijn kamer binnen en vroeg of ik al sliep. Dit was na ongeveer een half uurtje in bed te liggen. Ik mompel zeer verward : "ja ik slaap al , laat me verder slapen".
Ik was verward en wist niet of het echt gebeurd was met dat de het hele gebeure zo vaag was.
Dus ik vroeg de volgende ochtend of dat gebeurd was , met als antwoord : "neen, Je hebt het vast gedroomd"
oh sweet catastrophe, where have you been? the question I need, the answer I fear
Avatar gebruiker
endorr
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 814
Geregistreerd: do aug 30, 2012 2:38 pm
Woonplaats: Japan

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor L'A » wo sep 19, 2012 5:32 pm

Ik heb een keer gehallucineerd van een belachelijk LAGE dosis.
Is alweer een tijd geleden, het was op een feestje en ik kwam er eigenlijk om te zuipen.
Ik was redelijk bezopen toen ik een vriend van me tegenkwam die nog een kwartje overhad, en zelf al lekker genoeg ging. Ik heb dat kwartje toen gegeten, in de veronderstelling dat ik er waarschijnlijk niet eens wat van zou merken, maar ik zat ernaast.
Redelijk hard ging ik, en toen ik een paar uur later in m'n donkere kamer in bed lag zag ik dingen die er niet waren.
Wel enkel met het licht uit overigens, en het was echt supervet.
In verschillende delen van mijn kamer verschillende hallucinaties, en ik kon kiezen waar ik naar keek.
Verder op andere momenten wel de usual brillen en baarden gespot op feestjes, en een keer ook gedroomd terwijl ik wakker was..?
Denk dat dat ook wel onder hallucinaties mag vallen.
Dat je in bed ligt met je ogen dicht, en het is alsof je gewoon op een feest bent.. Alles super gedetailleerd, muziek erbij etc.. en dan doe je je ogen open en dan heb je even een groot WTF-momentje :D
L'A
Newbie
Offline
 
Posts: 11
Geregistreerd: za feb 26, 2011 10:11 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor zornax » wo sep 19, 2012 10:54 pm

Laatst ook gehallucineerd. Wat ik normaal nooit heb. (Zelfs niet na 400mg) Ik was aardig dronken. Toen kwam iemand opeens met het idee om een halve pil te nemen en later nog een halve :keta: Lekker maar je snapt er niks meer van.

Liepen ergens over beton platen. En tussen elk betonplaat in de groef dacht ik een hek te zien. Leuk als niet iedereen weet dat je XTC op hebt en je daar leukweg over al die hekken aan het stappen bent. Ik heb achteraf maar gezegd dat ik erg dronken was.

Ook was de weg van asfalt een houten parketvloer. En het gras zag er weer als asfalt uit. 2 lantaarnpalen naast elkaar was een complete vrachtwagen.
Avatar gebruiker
zornax
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 261
Geregistreerd: di jun 05, 2012 10:43 am

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor wastedaap » do sep 20, 2012 3:14 pm

Haha ook al veel Hallucinaties meegemaakt.
Mooiste was toch op een feest dat ik mijn flesje water op een kont zette van een vrouw die voor me stond.
Je voelt je wel ff knap lullig als je beseft dat het geen bar is.
wastedaap
Newbie
Offline
 
Posts: 7
Geregistreerd: di sep 18, 2012 4:35 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Ivo » do sep 20, 2012 3:19 pm

wastedaap schreef:Mooiste was toch op een feest dat ik mijn flesje water op een kont zette van een vrouw die voor me stond.
Je voelt je wel ff knap lullig als je beseft dat het geen bar is.


:hulde:
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor -ArKady. » do sep 20, 2012 3:43 pm

Ivo schreef:
wastedaap schreef:Mooiste was toch op een feest dat ik mijn flesje water op een kont zette van een vrouw die voor me stond.
Je voelt je wel ff knap lullig als je beseft dat het geen bar is.


:hulde:


wauw dat moet toch wel de sterkste openings post ooit zijn :lol:
What shade of color is right, when you don’t believe in a world of black and white?

Fear only makes the wolf look bigger.
Avatar gebruiker
-ArKady.
Watching You
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 675
Geregistreerd: ma maart 05, 2012 4:27 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Saikedellik » do sep 20, 2012 4:24 pm

wastedaap schreef:Haha ook al veel Hallucinaties meegemaakt.
Mooiste was toch op een feest dat ik mijn flesje water op een kont zette van een vrouw die voor me stond.
Je voelt je wel ff knap lullig als je beseft dat het geen bar is.


Mooie binnenkomer hier :hulde:
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor wastedaap » do sep 20, 2012 4:46 pm

Saikedellik schreef:
wastedaap schreef:Haha ook al veel Hallucinaties meegemaakt.
Mooiste was toch op een feest dat ik mijn flesje water op een kont zette van een vrouw die voor me stond.
Je voelt je wel ff knap lullig als je beseft dat het geen bar is.


Mooie binnenkomer hier :hulde:





Tja het was ook een rare avond!! Was denk ik mijn 2e of 3e keer dat ik xtc had gebruikt. En ik wist toen eigenlijk nog niet eens dat je er van kon hallicuneren. Ik had samen met een vriend van mij dus pillen gehad en het ging de hele dag perfect. En bij de endshow (defqon) begon ik allemaal bankjes,dranghekken en barren te zien. Ik dacht dat het aan mij lag. tot op een gegeven moment die vriend van mij zij: "heb jij doet nou ook dat je overal dranghekken ziet" En toen had ik het pas door. ik vond het alleen jammer dat het net tijdens de eindshow was maar heb er stiekem toch ook van genoten. het gevalletje met die vrouw was toch wel de ergste hallucinatie. verder inderdaad allemaal dranghekken bankejs barren en bbq's. Verder waren we de orientatie helemaal kwijt waar we waren. terwijl we het terrein wel 100 keer hebben overgelopen die dag. We hadden mazzel dat een vriend van ons zag want anders hadden wij denk ik nooit de bus gevonden waar we mee moesten. Over 1 punt zijn wij tweeën nog steeds niet uit!
Bij de uitgang van het festival terrein stond een politie agent met een hond(duitse herder) ik weet bijna zeker dat hij er was ik heb er toen met mijn vriend nog over die hond gehad.
Maar de volgende dag wist hij van niks. En ik wil nog steeds mijn gelijk er in halen:kleuter:
Al weet ik natuurlijk niet zeker dat ik dat heb.
Maar deze dag zal ik nooit meer vergeten.
wastedaap
Newbie
Offline
 
Posts: 7
Geregistreerd: di sep 18, 2012 4:35 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Romsel » ma sep 24, 2012 3:05 pm

Zaterdag op Lowlands:

- Jittering
- Brillen
- Drankhekken in de tent
- Picknicktafels buiten de tent
- Metalen wasbakken / waterpunten
- Veel moeite met diepte inschatten / zwarte gaten

Weet nog heel goed dat ik de tent binnenliep en strak langs een groep mensen liep.
Toen was ik ineens in de veronderstelling dat er een dranghek achter die mensen stond.
Ik dacht nog;

wtf waarom staat er in godsnaam een dranghek in de tent hier?

Nog voordat ik er een seconde langer over nadacht wist ik al hoe laat het was :smokin:


Die dag had ik vooral;

- Weinig geslapen
- Niet bijzonder goed gegeten
- Veel gedronken
- 150 mg 4FA gehad rond 21:30
- Veel sterke wiet gerookt
- 100 mg kristal om 0:00

Niet zo gek dat mijn brein er een puinhoop van maakte haha.
Dit alles duurde overigens niet zo heel lang, was echt tijdens de piek zeg maar.
Romsel
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 28
Geregistreerd: ma jan 02, 2012 6:40 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Stefaan » za okt 27, 2012 4:39 am

Dranghekken had ik ook last van! Ik zag ze niet direct, maar het 'voelde' alsof ze er waren! Wilde ik er tegenaan leunen, ga ik bijna op mn bek :p
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor pillenvreter » za okt 27, 2012 9:59 am

heel herkenbaar die dranghekken :kleuter:

altijd in combinatie met weinig slaap de nacht ervoor :P, geeft extra space :D
Done: XTC, Speed, Coke, Truffels, Lachgas, GHB, Keta, 4-FMP, Nicotine en Alcohol

To do: meer van het bovenstaande :kleuter:
pillenvreter
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 409
Geregistreerd: do jun 02, 2011 11:06 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Borsl » vr nov 02, 2012 10:30 am

Dranghekken heb ik juist nog nooit gehad...

Maar toch hallucineer ik altijd vrij veel. Ff een klein trip reportje van mijn laaste keer:
Ik liep samen met vrienden door het bos, ik heb toen voor een kasteel gestaan... Daarnaast heb ik zo nu en dan poorten gezien en daarmee bedoel ik poorten zoals in een kasteelmuur (alleen dan dit keer zonder kasteel en enkel de poorten) en die poorten stonden open en er scheen heel fel mooi wit licht uit die poorten.

Even later op het bospaadje kwam ik een vrouw en man tegen, ze liepen hand in hand. Ik weet nog steeds niet waarom, maar om de 1 of andere reden stak ik mijn hand uit terwijl ze mij passeerden. Mijn hand ging dwars door hun heen, het bleek dus een hallucinatie te zijn. Dit had ik niet door, ook al was de afstand kleiner dan een meter.

Maar mijn meest bizarre hallucinatie beleefde ik toen we weer thuis waren: Ik zat op de bank in de woonkamer, en 2 vrienden stonden voor de tv met de muziek te kloten. Naast de tv staat een lamp die ervoor zorgde dat hun schaduwen zichtbaar waren op het plafond. En voor mijn ogen begonnen beide schaduwen een vorm aan te nemen en werd er een soort van film afgespeeld op het plafond, met de schaduwen van die vrienden. Beide vrienden stonden dus gewoon stil, maar die schaduwen begonnen te bewegen als gekken. Zo grepen beide schaduwen elkaars hand en begonnen samen te schaatsen, inclusief pirouetten enzo.

Toen we weer een rondje gingen lopen, maar dan nu gewoon in de wijk. Kwamen me aan bij een grasveldje. En ik loop dat veldje op, en ik zie een klein oud vrouwtje die met een schep een paar kleine katjes aan het begraven was... Maar het was zo realistisch dat ik naar dat vrouwtje gelopen ben om te kijken wat ze aan het doen was. Ze stond voor over gebogen te graven... Plotseling richt ze zich op en kijkt me recht aan, ik keek recht in het gezicht van een vriend.
Tot slot, het was een onbewolkte nacht maar ik heb wel honderden vliegtuigen en helikopters gezien, ook heeft een vriend van me een witte capuchon en elke keer als ik achter hem liep dacht ik dat ik achter een lekker wijf liep... :P

Het verhaaltje is toch nog wat langer geworden dan ik dacht, maar er is ook zoveel gebeurd die nacht :P Trouwens, ik had ongeveer 450 mg op, en een likje van kristallen.
Avatar gebruiker
Borsl
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 30
Geregistreerd: di jul 03, 2012 8:40 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Borsl » vr nov 02, 2012 10:36 am

Borsl schreef:ook heeft een vriend van me een witte capuchon en elke keer als ik achter hem liep dacht ik dat ik achter een lekker wijf liep... :P



Ff toelichting: Door die capuchon leek het alsof hij lange blonden haren had...
Avatar gebruiker
Borsl
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 30
Geregistreerd: di jul 03, 2012 8:40 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor zornax » vr nov 02, 2012 11:50 am

Paar weken terug na rond de 800mg (teveel, niet aan te raden) kreeg ik alleen lichte hallucinaties.

Maar zodra ik alcohol op heb en neem dan 2 halvjes dan zie ik ook vanalles. Wat zorgt er nu voor dat ik juist met alcohol pas ga hallucineren?
Avatar gebruiker
zornax
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 261
Geregistreerd: di jun 05, 2012 10:43 am

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Einstein » vr nov 02, 2012 3:33 pm

Moeilijk te zeggen. Er is geen heel direct farmacologisch verband tussen alcohol en hallucinaties door MDMA, die invloed zal wel ergens indirect plaatsvinden.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Knert » vr nov 02, 2012 4:02 pm

Einstein schreef:Moeilijk te zeggen. Er is geen heel direct farmacologisch verband tussen alcohol en hallucinaties door MDMA, die invloed zal wel ergens indirect plaatsvinden.



Altijd als jij iemand iets uitlegt met je naam Einstein kom je ook als een wijs persoon over bij mij :grin:

OT: Flesje water neer zetten op een zogenaamde kruk die naast mij stond.
(Speciaal voor Moraaltje)
Avatar gebruiker
Knert
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 91
Geregistreerd: wo okt 24, 2012 8:30 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor pillenvreter » vr nov 02, 2012 7:22 pm

jammer dat ik hallucinaties alleen bereik op hoge dosissen of icm weinig slaap :(

maar als ze langskomen zijn ze wel heel vet :D
en ook totaal niet onlogisch dat ze aan het einde van een feest vuilniszakken staan uit te delen ipv cd's te verkopen :woeh:
Done: XTC, Speed, Coke, Truffels, Lachgas, GHB, Keta, 4-FMP, Nicotine en Alcohol

To do: meer van het bovenstaande :kleuter:
pillenvreter
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 409
Geregistreerd: do jun 02, 2011 11:06 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Mellow- » vr nov 02, 2012 9:04 pm

Ik heb echt een tijdje lang mensen om 3/4/5/6u 's nachts/'s ochtends buiten zien lopen die er in realiteit niet waren lol.
Avatar gebruiker
Mellow-
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 25
Geregistreerd: zo sep 23, 2012 7:37 pm
Woonplaats: Groningen

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Astoldbyginger » za nov 03, 2012 1:20 am

Op 200 mg moest ik toch echt een druk pratende vriend even excuseren - als hij zo door bleef praten kon ik me onmogelijk concentreren op het potje tetris dat ik juist op zijn voorhoofd aan het winnen was. Dezelfde avond was doorspekt met patroontjes, piramides in de zaal, een heleboel grote groepen mensen die uiteindelijk maar uit twee man bleken te bestaan en de nacht daarna voor ik ging slapen nog een leger modelvliegtuigjes die op me af vlogen.
ooh, yeah.
Avatar gebruiker
Astoldbyginger
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 72
Geregistreerd: di sep 25, 2012 6:09 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor NiandraLades » zo nov 04, 2012 12:57 pm

Potje tetris, herkenbaar :grin:

Ik heb vorige week echt een prachtige MDMA hallucinatie gehad. Nachtje gebruikt, daarna naar bed, kon niet slapen dus even naar de wc. Had geen zin om het licht aan te doen. Ging zitten, en opeens kwamen er allemaal prachtige witte vierkantjes naar beneden vallen, langzaam, als confetti. De vierkantjes waren perfect gevormd en hadden verschillende maten. Ik wist gelijk dat het niet waar kon zijn, maar omdat het zo echt leek stak ik toch mijn armen uit om te kijken of ik ze kon voelen, en ik begon erin te dansen. Ze waren zo mooi, zo perfect, als in een sprookje. Voelde me zo verliefd. :love: Hield ongeveer een minuutje aan en toen waren ze weg. Wow.
Don't you want sunshine
Instead of photolights?
Avatar gebruiker
NiandraLades
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 266
Geregistreerd: do feb 16, 2012 3:47 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor omerobert » zo nov 04, 2012 8:00 pm

- wasbakken door de tent (Lowlands)
- Een gebukt iemand (veters strikken oid) aanzien voor 'n tafel en schrikken als ie op staat
- poster naar m'n bed minstens een meter op en neer zien bewegen (2 dagen na gebruik..)
- mensen die ik ken niet herkennen en iedereen die ik niet ken herkennen.

Mooi spul.
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
omerobert
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 704
Geregistreerd: ma okt 22, 2012 12:46 pm
Woonplaats: Ja

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Huggybear²³ » zo nov 04, 2012 8:46 pm

Zelf 1x gehallucineerd van MDMA, wat toch weer 2 jaartjes geleden is ofzo.

Ik weet nog goed dat ik een bril bij iemand zag waarvan ik niet zeker wist of deze er zat. Deze persoon liep mijn kant op en ik focuste me op zijn bril, die toen hij eindelijk dichtbij was plots verdween. Toen wist ik hoe laat het was :woeh:

Diezelfde avond ook nog enkele misvormde barkrukken op de dansvloer gezien, waarbij aan de zijkant nog een stel poten opzij uitstak. Dit klopte voor geen kanten.

Het raarste was nog wel dat ik iemand achter iemand anders langs zag lopen, maar hij er aan de andere kant van de persoon niet achter vandaan kwam. Ik barstte toen in lachen uit, omdat ik het gewoon zo bizar vond en tegelijkertijd doorhad dat dit nep was. Ongelooflijk hoe zoiets neps zo echt kan lijken :grin:
Avatar gebruiker
Huggybear²³
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 519
Geregistreerd: vr maart 11, 2011 11:17 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Romsel » zo nov 04, 2012 8:51 pm

Na Lowlands had ik thuis ook een vaag moment.
Het leek zoals hier eerder in het topic beschreven alsof ik op een party was.

Echt zoiets als hieronder maar dan bewegend.

Te wazig

Romsel
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 28
Geregistreerd: ma jan 02, 2012 6:40 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor DutchCookie » do nov 08, 2012 1:05 am

wastedaap schreef:Haha ook al veel Hallucinaties meegemaakt.
Mooiste was toch op een feest dat ik mijn flesje water op een kont zette van een vrouw die voor me stond.
Je voelt je wel ff knap lullig als je beseft dat het geen bar is.




Dude what

ik heb precies hetzelfde meegemaakt, dacht dat het een tafeltje was was het een meid die in haar tas iets aan het zoeken was :roll:
Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
Avatar gebruiker
DutchCookie
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 572
Geregistreerd: di apr 26, 2011 11:33 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor MarkBeest » do nov 08, 2012 12:05 pm

Ik heb afgelopen zaterdag dan ook eindelijk een bril gehallucineerd. Het was maar bij 1 persoon, ik wist meteen zeker dat hij nooit een bril op heeft, en het duurde maar een aantal seconden, maar ik zag em!
Er zit een feestje in m'n hoofd.
Avatar gebruiker
MarkBeest
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 373
Geregistreerd: wo maart 07, 2012 11:45 am
Woonplaats: In een grot

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor zornax » do nov 08, 2012 12:39 pm

Ik heb het brillen fenomeen ook 1x mogen meemaken. Grappig want het was een bril uit de middeleeuwen die op een stok zit en je vast moet houden. Ook met allerlei versieringen eraan. Als ik het doe dan doe ik het dus blijkbaar goed, was wel hilarisch haha
Avatar gebruiker
zornax
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 261
Geregistreerd: di jun 05, 2012 10:43 am

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor endorr » ma nov 12, 2012 12:25 pm

Ik had vaak het gevoel dat ik een pet ophad terwijl dat dus niet zo was , en ook dat de tegels begonnen te verschuiven. Maar niet meer dan dat.
oh sweet catastrophe, where have you been? the question I need, the answer I fear
Avatar gebruiker
endorr
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 814
Geregistreerd: do aug 30, 2012 2:38 pm
Woonplaats: Japan

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner