Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

MDMA Hallucinaties

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor D-91 » di feb 26, 2013 9:00 pm

Zondag was ik op een feestje met een dikke rookmachine en een stroboscoop.
Wanneer de stroboscoop flink aan het knipperen was, en de bass hard was, kreeg ik een soort zwart-wit dambord patroon voor me(duurde telkens echt 1-1,5 seconden).

Een maatje van me had het op precies dezelfde momenten. vond het wel heel bizar! andere ervaring met zo'n dambord-patroon haha :keta:?
D-91
Newbie
Offline
 
Posts: 11
Geregistreerd: di jan 22, 2013 7:06 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor MrMDMA » za apr 20, 2013 7:33 pm

Visuele hallucinaties had ik nooit zo extreem. Wel vaak na (hardcore) party's dat ik overal nog een bass met ritme en melodie in hoor doorknallen. In het geluid van een trein, auto's. Wel apart.
"Wat op het papier staat is een weergave van het beeld op het netvlies van de man die de kaart heeft gemaakt; en als je de zaak omkeert, kom je bij een oneindige regressie terecht, een oneindige reeks kaarten. Het proces van weergeven zal dat er steeds uitfilteren, zodat de psychische wereld slechts gevormd wordt door kaarten van kaarten, tot in het oneindige."

Avatar gebruiker
MrMDMA
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 388
Geregistreerd: za jun 25, 2011 7:13 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Partypipo » zo apr 21, 2013 12:52 am

Toen er een beetje een slenter file was in de gang vanaf de wc terug de zaal in leek er iemand een rolstoel te duwen die na nog een keer kijken er niet was.
De bar was handig naar midden in de zaal verplaatst, dan hoefde ik niet zo ver te lopen. Helaas bleek dit niet waar...
Ik heb moeilijk over ingebeelde kabelgoten staan stappen.
Ik zag iemand verkleed als eend (baseball petje op).
Ik zag iemand met een hello kitty masker op (meisje half tegen de muur hangend, capuchon op, hand half voor der gezicht en haar vingers leken toen de snorharen...)
Er stonden 20 mensen op een niet bestaand podium te dansen (in een andere zaal was wél zo'n podium).
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Einstein » zo apr 21, 2013 3:12 pm

MrMDMA schreef:Visuele hallucinaties had ik nooit zo extreem. Wel vaak na (hardcore) party's dat ik overal nog een bass met ritme en melodie in hoor doorknallen. In het geluid van een trein, auto's. Wel apart.

Dat heb ik ook vaak op speed, soms zelfs als ik een feest nuchter ben gebleven :P
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor psychotrance » di apr 30, 2013 10:22 pm

laatste keer dat ik mdma nam (vorig weekend) lag ik in bed wat na te spacen, en opeens zag ik mijn hond naast mijn bed liggen. Hij mag normaal helemaal niet naar boven, dus ik vond het al vreemd. ik wil hem aaien, en opeens verdwijnt ie...

ik hou echt van mdma hallucinaties :)


edit: nu ik er over nadenk: zijn er eigenlijk nog andere drug waar je echt dingen van gaat zien die er niet zijn? Dus echt hallucinaties, niet de visuals die je krijgt van lsd, 2cb, truffels,....
Avatar gebruiker
psychotrance
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 693
Geregistreerd: zo feb 24, 2013 4:55 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Einstein » di apr 30, 2013 10:34 pm

Die drugs zijn er wel, maar de meest voor de hand liggende (datura en andere delirianten) zijn veel en veel risicovoller dan MDMA en geven ook niet bepaald een fijne trip.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor psychotrance » di apr 30, 2013 11:33 pm

bedankt voor je antwoord :)

dan houden we het maar bij mdma
Avatar gebruiker
psychotrance
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 693
Geregistreerd: zo feb 24, 2013 4:55 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Knert » do jun 06, 2013 1:38 am

Ik geloofde hier nooit in tot dat ik de laatste keer letterlijk na het zeggen "Ik heb dat nu nooit die hallucinaties" en bam opeens had een vriend van mij een zonnebril op die flink op en neer schoot op zijn gezicht (zoals een scherm van een telefoon als je waus bent).

We zijn naderhand nog het bos in gelopen en daar heb zeker 30 mensen horen en zien staan praten met elkaar, maar die bleken er helemaal niet te zijn. uit eindelijk toen we nog ergens een joint aan het roken waren zag ik zelfs een pak ezel langs komen lopen, briljant!

Ik zag allemaal dingen, maar ik wist dat ze er eigenlijk niet waren en toch bleef ik ze zien, ik vond het geweldig!

Stiekem hoop ik dat ik dit de volgende keer weer ervaar!
(Speciaal voor Moraaltje)
Avatar gebruiker
Knert
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 91
Geregistreerd: wo okt 24, 2012 8:30 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Multitude » do jun 06, 2013 12:02 pm

Afgelopen zaterdag op een after had een vriend van me zijn gezicht in een keer helemaal vol zitten met piercings, zag er best freaky uit.
“And you are made of a hundred trillion cells. We are, each of us, a multitude.”
Avatar gebruiker
Multitude
Junkenhoeder
Donateur
Offline
 
Posts: 1874
Geregistreerd: di mei 08, 2012 12:27 am

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor SpeedY » do jun 06, 2013 6:10 pm

ik had op het 2e feestje met x te vaak bijgenomen waardoor ik gewoon goed waus was en toen zag ik op de terugweg allemaal leuke dingen.

ik zat voorin de auto op de snelweg en ineens zag ik een bordje langs de weg staan.
dit bordje kwam langzaam op MIJ af :shock:
dus ik zat daar voorin helemaal te spacen op een bord die er niet eens was al had ik dat wel door

later (het werd al licht) zag ik de lucht met wolken aan voor besneeuwde bergen en wij reden op een weg tussen die bergen, die verderop naar beneden ging en uitkwam op een meer :grin:

dit was de enigste keer dat ik zo hallucineerde en ik vond het eigenlijk zwaar gaaf!
Avatar gebruiker
SpeedY
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 409
Geregistreerd: ma mei 13, 2013 8:22 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Trippie » do jun 06, 2013 8:00 pm

Einstein schreef:Die drugs zijn er wel, maar de meest voor de hand liggende (datura en andere delirianten) zijn veel en veel risicovoller dan MDMA en geven ook niet bepaald een fijne trip.


MDA schijnt daar de perfecte drug voor te zijn, heb ik zo hier en daar opgevangen.
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor SpeedY » do jun 06, 2013 9:16 pm

Trippie schreef:
Einstein schreef:Die drugs zijn er wel, maar de meest voor de hand liggende (datura en andere delirianten) zijn veel en veel risicovoller dan MDMA en geven ook niet bepaald een fijne trip.


MDA schijnt daar de perfecte drug voor te zijn, heb ik zo hier en daar opgevangen.


MDA is volgens mij ook de reden dat je van MDMA hallucinaties gaat zien omdat een deel afbreekt tot MDA

maar ik las ook dat MDA weer heel slecht voor je is in verhouding tot MDMA, is het dan niet onverstandig om puur MDA te nemen of is er ook een "relatief" veilige dosis?
Avatar gebruiker
SpeedY
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 409
Geregistreerd: ma mei 13, 2013 8:22 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor progressive » do jun 06, 2013 9:58 pm

psychotrance schreef:edit: nu ik er over nadenk: zijn er eigenlijk nog andere drug waar je echt dingen van gaat zien die er niet zijn? Dus echt hallucinaties, niet de visuals die je krijgt van lsd, 2cb, truffels,....


Ik had mijn eerste echte hallucinatie met 5-MeO-MiPT. Een vriend van mij had opeens een masker op. Een soort kruising tussen een duivel en een anonymous masker. Zoiets: :twisted: Was heel cartoon achtig, alsof hij een stuk vel voor zijn gezicht had met die opdruk en het bewoog ook mee op zijn lichaam. De rest van zijn lichaam was normaal.

Ik had echt wtf?! :eek:


Van MDMA nog geen hallucinatie gehad, zou het graag willen meemaken.
Here comes the future, into right now, into the past.

3x 2c-c, +50x 2c-d, +15x [2c-d & 4-ho-met], 1x 3-meo-pcp, 1x [3-meo-pcp & 4-ho-met], 1x 4-aco-dmt, 11x 4-ho-met, 6x [4-ho-met & 4-ho-mipt], 2x 4-ho-dipt, 4x 4-ho-mipt, 5x [4-ho-mipt & 2c-d], 1x [4-ho-mipt & 4-ho-dipt], 4x 5-meo-mipt, 1x [5-meo-mipt & 2c-c]
Avatar gebruiker
progressive
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: ma sep 17, 2012 7:14 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Partypipo » do jun 06, 2013 11:16 pm

Trippie schreef:
Einstein schreef:Die drugs zijn er wel, maar de meest voor de hand liggende (datura en andere delirianten) zijn veel en veel risicovoller dan MDMA en geven ook niet bepaald een fijne trip.


MDA schijnt daar de perfecte drug voor te zijn, heb ik zo hier en daar opgevangen.

Mda schijnt meer hersens te frituren dan mdma, dus of het nou echt een goed idee is?
Mdai doet niet aan hersenfrituursels, dus lijkt me daarom op zich een goed idee.
Zoiets in combinatie met een beetje 2cb is dan misschien wel helemaal uber wreed :D Maar mdai combi's zijn al wel eens mensen aan dood gegaan, dus vind ik ook een beetje eng om te combineren dan met iets, haha.
Maar gelukkig heb ik het niet in huis, als ik wazig ben van zoiets én ik heb iets anders in huis gooi ik het er gerust bij in het moment weet ik van mezelf...
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Einstein » vr jun 07, 2013 4:12 pm

MDAI veroorzaakt geen hallucinaties :P Je kan het combineren met 2C-B (volgens mij niet echt een gevaarlijke combinatie), maar dan zullen de visuals niet of nauwelijks levensecht zijn.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Partypipo » vr jun 07, 2013 6:12 pm

Einstein schreef:MDAI veroorzaakt geen hallucinaties :P Je kan het combineren met 2C-B (volgens mij niet echt een gevaarlijke combinatie), maar dan zullen de visuals niet of nauwelijks levensecht zijn.

Dat meen je niet? Dacht dat mdai vooral op Mda leek kwa werking, maar dan niet schadelijk...
Okay, hoef ik dus ook niet te proberen dan....
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Einstein » za jun 08, 2013 1:36 pm

Nee, MDAI is meer MDMA zonder enig stimulerend effect en ik heb er volgens mij nog nooit reports met hallucinaties van gezien.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor PenetratorNL » do jun 27, 2013 12:28 pm

(ik zal me spoedig even voorstellen in het bijbehorende topic, maar was deze aan het lezen en moet ff reageren ;-))

MDMA trips/hallucinaties, dat is voor mij al wel eventjes terug haha, (zoontje van onderhand 3, en sinds m'n vrouw wist dat ze zwanger was van hem niet meer gebruikt)

Ik ben zo'n gelukkig iemand die bijzonder gevoelig is voor MDMA in de (voor mij) positieve zin.. drop ik er meer dan 1, raak ik he-le-maal de weg kwijt en komt er geen zinnig woord meer uit me, en zit ik helemaal in m'n eigen trip-wereldje, al gebeurde dit meestal als we lekker met een groepje vrienden/vriendinnen bij mij of bij iemand anders een weekendje aan het chillen waren.
Het gekke is, dat er met amfetamine niets aan me is af te lezen dat ik strak sta.. hoogstens dat ik wat hees word en niet graag in een drukke omgeving sta (als het "onder invloed zijn" eigelijk niet mag, zeg maar)
goed, de hallucinaties met MDMA (als in XTC, mdma kristallen heb ik helaas nooit geprobeerd)

Brilletjes
Oogschaduw/opgemaakte ogen (ook bij de mannen)
Dranghekken (op festivals/feesten)
Opstapjes (festivals/feesten)
dikke trossen met electra-kabels waar je overheen moet stappen (festivals/feesten)
bloemetjespatronen op de wc-bril
een "band" met ruis aan de bovenkant van de tv terwijl die uit staat.
laptop die naast tv staat word 1 met de tv

Thunderdome 2008, rond 05:00 s'ochtends, voelde alles al pittig uitwerken en vroeg een maat van me of ik er nog een mocht, nam m, en steeg op naar de maan.. de hele area veranderde in een soort vliegtuighangar, liep al benen-tillend over opstapjes/kabels heen die er niet waren, begon iedereen te betasten omdat ik dacht dat ze een sta-tafel/muur waren (ook in hun gezicht.. schaamde me kapot achteraf) en schrok me kapot als m'n muur/sta-tafel zacht aanvoelde of begon te bewegen en keek vol afschuw en horror de tafel/muur die ineens een persoon was geworden aan. Begon in het wilde weg aan mensen te vragen of ze m'n vrienden hadden gezien, die zagen gelukkig wel aan me dat ik echt knetter-hard aan het gaan was en me geestelijk niet meer in deze wereld bevond, en speelde het spelletje gewoon mee, en zeiden vriendelijk: nee sorry man, niet gezien, maar heb je al naast je of achter je gekeken, meestal staan ze daar wel ;-)
De maat waar ik de blauwe mitsu van had gekregen vond me al mensen betastend en kakenklemmend terug en riep me tot de orde dat ik nu maar gewoon bij hem moest blijven.. Als klap op de vuurpijl zag ik ineens een grote groep mensen naar iets toe rennen/wijzen, en kwam er ineens een Ambulance de zaal in rijden.. vol verbazing zat ik er naar te kijken en zei tegen die maat: ooooooohhh, zie je dat?? volgens mij is er iemand overleden, kijk!! een ambulance!! daar!! die maat kijkt me fronsend aan en zegt: dude....... nee... er is niets daar behalve een dansende menigte die behoorlijk kwaad naar je kijkt omdat je aan het wijzen bent.. Een andere vriend van me nam me in de maling en speelde t leuk mee en zei: ja man!! met allemaal paramedics erom heen... mja.. ik vergeet die avond nooit meer..

Verkeersdeelname onder invloed.. 1x gedaan, en meteen hard geleerd dat je dat gewoon niet moet doen..
We zaten in de kroeg in de stad.. pilletje gedropt en daarna wilden we eigelijk wel naar (mijn) huis om daar verder te chillen.. Ik opperde om een taxi te bestellen en de auto's morgen op te halen, maar dat was allemaal te duur, en met tegenzin toch maar achter het stuur, "want het was maar een klein stukje" de stad uit ging goed.. toen de provinciale weg oversteken.. het eerste wegdeel geen problemen, stond op het middenstuk, keek links en rechts, en wilde gaan rijden toen m'n toenmalige vriendin in m'n oor schreeuwde (PAS OP!!!) en echt.. de automobilist die aan kwam rijden van rechts reed op milimeterwerk al luid toeterend voor me langs.. de auto schudde helemaal door de luchtverplaatsing..
Mijn reactie: goed.. ik zei al dat dit geen goed idee was, ik ben er klaar mee, stak de weg over, parkeerde auto met alarmlichten aan en vervolgens belde ik (om 02:00 s'nachts) m'n pa op, legde uit wat er gebeurd was, en hij kwam samen met m'n ma om mijn auto + inzittenden naar mijn huis te brengen en na een klets op m'n achterhoofd en een boze preek reed m'n pa weer terug met m'n moeder.. daarvoor, en daarna nooit onder invloed achter het stuur gekropen, en altijd blijven slapen bij diegene of een taxi gebeld..

goed.. lange post, sorry daarvoor :p
PenetratorNL
Newbie
Offline
 
Posts: 9
Geregistreerd: do jun 27, 2013 11:50 am

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor NARKOZE » zo jul 14, 2013 6:59 am

na een nacht lang spacen in t park en ik nog maar met 1 iemand over was om 8 uur sochtends, rolde er in eens iets wits tussen de bosjes, we waren zeker 3 min overtuigd dat t een konijn was, totdat het beeld in eens scherp werd zagen we dat het een witte bal was.
waarop een complete mindfuck volgde xD
MDMA, MDA, LSD, Poppers, 4FMP, 2CB, 2CI, Ketamine, Methoxetamine, Paddo's, Truffels, GHB, Amfetamine, Salvia Divonorum, Khat, THC, Lachgas, Cocaine, Benzo's, 5f-akb48, DMT
NARKOZE
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 84
Geregistreerd: zo okt 02, 2011 2:55 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor hardcorepool » za jul 27, 2013 2:43 pm

muz1k schreef:MDMA hallucinaties zijn altijd echt relaxt.

Soms wat mensen met bloedneuzen zien rondlopen, hier een daar rolstoelen zien liggen en wat ik nog de meest vage vond, was wanneer ik iedereen op stoelen zag zitten maar wel vol aan het dansen waren.


haha dat '' iedereen op stoelen zag zitten maar wel vol aan het dansen waren'' heb ik zelf ook ne keer me gemaakt zelfs was het zo dat die stoelen in de kerk waren :rock: :eek:
hardcorepool
Newbie
Offline
 
Posts: 17
Geregistreerd: ma maart 04, 2013 8:43 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor tothemax » ma aug 05, 2013 8:17 pm

haha hmm... ik heb echt veel onverklaarbare dingen gezien

Ook gewoon dingen die je zelf mee maakt maar gewoon niet aan andere uit kan leggen..
spacen... wat is t toch heerlijk op zn tijd :grin: .
Maargoed.

Ik heb t volgende gezien:
- Brillen
- Petjes
- timetables die in chinees veranderen
- hekken
- mensen die met krukken lopen
- houten tafel in het publiek
- Op en af stapjes... OVERAL.... (haha ziet er voor een nuchter iemand heel grappig uit denk ik! want ik liep echt als een mafkees!)
- Ik heb het landschap wel eens inelkaar gezet zien worden snachts toen ik naast mn vader in de auto zat (vind t niet erg als ik af en toe gebruik.) het werd zeg maar als zon 3d boek inelkaar gevouwen.
- ik zag eens iemand in een rolstoel en die veranderde ineens in iemand die liep.

Het meest bizarre (en toen had ik wel zon wow momentje) was toen ik iemand dacht gezien te hebben waarmee ik ook gepraat had en op de afterparty ging ik vertellen dat ik die persoon gezien had en toen zaten al me maten van huh?! wat lul jij nou! die komt hier nooit!

en zoals ik al zei.. veel onverklaarbare dingen :mrgreen:
tothemax
Newbie
Offline
 
Posts: 7
Geregistreerd: di jul 30, 2013 2:06 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Snater » wo aug 14, 2013 6:51 pm

Haha, ik heb ook echt een aantal maffe dingen gezien en meegemaakt op mdma:

- Ben er een keer vol van overtuigd geweest dat mijn telefoon ging en mijn moeder me belde, om vervolgens van m'n vrienden te horen dat hij helemaal niet af ging toen ik in de telefoon liep te bléren of ze me wel verstond :P

- Op een feest een keer dwars door dwanghekken gelopen, (normaal verdwijnt een hallucinatie als je dichterbij komt, of goed kijkt bij mij, maar was deze keer niet haha)

- Zag een keer mensen leunen op onzichtbare sta tafels (Dit kwam waarsschijnlijk door bepaalde dance moves denk ik)

- Heb me een keer flink lopen verbazen over het feit dat er midden op de dansvloer opeens 4 afstapjes in een vierkant tegenover elkaar een paar tredens naar beneden liepen, als een soort verlaagde dansvloer

De rest is niet echt noemenswaardig !
Avatar gebruiker
Snater
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 386
Geregistreerd: ma jul 08, 2013 2:20 pm
Woonplaats: Amsterdam

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Enya » wo aug 14, 2013 6:55 pm

Hoorde ooit dat wiet hallucinerende eigenschappen bij MDMA kan opwekken. Zelf nog niet uitgeprobeerd, maar zit hier een kern van waarheid in?
Amanda Knox = “Other people ask for tranquilizers, cry, shout that they didn’t do it, that they’re in pain, that they can’t go on…Many prisoners bang their heads against the walls, sew up their mouths, scream, vomit, cut their wrists. But she showed no reaction,” the guard said."
Avatar gebruiker
Enya
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1060
Geregistreerd: zo nov 18, 2012 12:01 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Multitude » wo aug 14, 2013 7:22 pm

Bij mij wel in ieder geval. Jointje als het uit begint te werken zorgt er bijna altijd voor dat alles extreem trippy wordt.
“And you are made of a hundred trillion cells. We are, each of us, a multitude.”
Avatar gebruiker
Multitude
Junkenhoeder
Donateur
Offline
 
Posts: 1874
Geregistreerd: di mei 08, 2012 12:27 am

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Klimtox » wo aug 14, 2013 11:48 pm

Enya schreef:Hoorde ooit dat wiet hallucinerende eigenschappen bij MDMA kan opwekken. Zelf nog niet uitgeprobeerd, maar zit hier een kern van waarheid in?

Dat is bij mij zeker het geval, zodra ik een joint opsteek kan het feest beginnen :smokin:
<3
Avatar gebruiker
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3661
Geregistreerd: wo jul 31, 2013 3:41 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Smiley » do aug 15, 2013 9:03 pm

Yeah! Hallucinaties!
Ik heb ook nog een paar mooie :)
-Tijdens een festival twee jaar geleden(DOURUHH) zag liep ik door hele dikke modder, maar ik zag allemaal dooie vogels waar ik doorheen liep te stampen met mn kisten :)
-Deze zelfde avond zag ik een huifkar met japanners door het publiek op me afrijden en een aantal meter van me af zakken uitladen... :\
-Ook nog op deze avond zag ik een reusachtige stand waar ze paraplu's verkochten van ongeveer 20 meter breed :P
-andere keer ben liep ik over een fietspad en dacht steeds dat er 20 meter verder een tunnel was... tot ik daar kwam en de tunnel weer 20 meter verplaatst was.
-Ook een keer bang geweest voor een *reusachtige* vogel van 2 meter hoog en die op een pokemon leek, wat eiegnlijk een klein beeldje van een vogeltje was (40 cm hoog :P)
-Verder vaak dat de grond anders is dan hoort. modder ipv gras, asfalt ipv steen, en dus vogels ipv modder :P
Cloudlight, floating in magically colorful pieces of sky, pieces of skylight
Avatar gebruiker
Smiley
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 329
Geregistreerd: za feb 26, 2011 2:58 pm
Woonplaats: Regio Leiden

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor wietxtc » do aug 22, 2013 2:14 pm

Ik heb vaak gehad dat ik allemaal enge insecten op de muur zag rondkruipen :P
Wiet, XTC, speed & GHB <3
Avatar gebruiker
wietxtc
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: do aug 22, 2013 1:38 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor daywalker » do aug 22, 2013 2:23 pm

Enya schreef:Hoorde ooit dat wiet hallucinerende eigenschappen bij MDMA kan opwekken. Zelf nog niet uitgeprobeerd, maar zit hier een kern van waarheid in?


Ja vind van wel, heb geen wetenschappelijk onderbouwde argumenten, maar als ik X op had en dan wiet rookte erbij ging ik soms trippen of nog meer trippen
"There is an area of the mind that could be called unsane, beyond sanity, and yet not insane. Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity. You go around the circle to sanity, and on the other end of the circle, close to insanity, but not insanity, is unsanity."
Avatar gebruiker
daywalker
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 592
Geregistreerd: zo dec 16, 2012 2:33 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Savage » do aug 22, 2013 3:33 pm

-Bankjes midden op t festivalterrein
-Bordje met welkom in Gelderland terwijl we Brabant nog nieteens uit waren gereden..
-Mensen op t midden van de weg
-Katten die voor de auto wegspringen

:kleuter:
Avatar gebruiker
Savage
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 745
Geregistreerd: vr aug 09, 2013 10:52 am

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Cloudio » do aug 22, 2013 4:15 pm

Ik weet niet of dit onder hallucineren valt, maar op de terugweg van een feest in de trein bleef ik maar naar buiten staren. Kijkend naar een weiland, ik had de hele reis ernaar gekeken omdat het zo fascinerend was en zo beeldschoon, echt van woooow dat weiland daar is echt super moooi
Cloudio
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 74
Geregistreerd: zo feb 10, 2013 12:36 pm

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

Royal Queen Seeds banner