Klimtox schreef:MDMA hallucinaties zijn vriendelijk. Pep hallucinaties zijn eng.
voldie schreef:Klimtox schreef:MDMA hallucinaties zijn vriendelijk. Pep hallucinaties zijn eng.
Ik heb een keer naar een avond M gehad dat ik naar huis fietste en allemaal mensen in de berm zag liggen, ik schrok me echt de tering
Einstein schreef:Een peppsychose is toch wel van een andere orde dan MDMA-hallucinaties. Denk wel dat slaapgebrek het verschijnen van MDMA-hallucinaties bevordert.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
voldie schreef:ojah als je allemaal (dode) mensen in de berm ziet liggen is niet eng omdat ze je toch niet gaan vermoorden
je hoeft ons niet te overtuigen dat er niks stoerders en engers is als pep
dat jij nou alleen maar vriendelijke hallucinaties op MDMA heb gehad hoeft niet te beteken dat dit voor ieder een geld
Klimtox schreef:voldie schreef:ojah als je allemaal (dode) mensen in de berm ziet liggen is niet eng omdat ze je toch niet gaan vermoorden
je hoeft ons niet te overtuigen dat er niks stoerders en engers is als pep
dat jij nou alleen maar vriendelijke hallucinaties op MDMA heb gehad hoeft niet te beteken dat dit voor ieder een geld
Godwin gebruiken is discussie verliezen
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Leipe_Gozer schreef:toen ik ging pissen en in de pot keek, kwam de waas steeds meer naar voren toe waardoor het leek dat het water omhoog kwam, eenmaal bij de rand stroomde het over en liep het heel langzaam naar beneden (in de lucht)
XTC D schreef:Zo'n 4 jaar geleden heeft deze ervaring plaatsgevonden.
Ik stond voor een vriends huis, vaag van XTC (2 á 3 rode duifjes). En keek de naar een lantaarnpaal die iets van 10 meter van mij vandaan stond. Was de hele tijd al lekker aan het hallucineren (niks bijzonders de gewoonlijke 2d stuff). Toen plots uit het niets van achter een Transport wagentje een klein meisje verscheen in een grijs trainingspak ze had de capuchon van haar trainings vest op waardoor de helft van haar gezicht bedekt was (ze had iets weg van de grudge ik kende de film toen nog niet). Ze liep rustig richting de lantaarnpaal, en ik bleef gefascineerd kijken afvragend wat ze ging doen. Toen ze eenmaal de lantaarnpaal had bereikt keek ze naar links en rechts om vervolgens zo door de lantaarnpaal heen te lopen als een portaal!
Na dit geweldige spektakel besloot ze richting me toe te wankelen, ze vervaagde zo'n 5 meter voor mij vandaan.
Ik werd helemaal enthousiast en verbaasd in me koppie! Kon het niet geloven wat ik daarjuist zag!
Vind het de ge-wel-digste hallucinatie die ik ook heb mogen ervaren
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 43 gasten