Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

MDMA Hallucinaties

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Vinnie » di jan 28, 2014 2:56 pm

ik heb ook op M gehad dat ik mensen levensecht gewoon ergens zag liggen of staan ofzo
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Klimtox » di jan 28, 2014 3:43 pm

MDMA hallucinaties zijn vriendelijk. Pep hallucinaties zijn eng.
<3
Avatar gebruiker
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3661
Geregistreerd: wo jul 31, 2013 3:41 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor psychotrance » di jan 28, 2014 4:08 pm

daar kan ik inkomen :)
Avatar gebruiker
psychotrance
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 693
Geregistreerd: zo feb 24, 2013 4:55 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Vinnie » di jan 28, 2014 5:59 pm

Klimtox schreef:MDMA hallucinaties zijn vriendelijk. Pep hallucinaties zijn eng.


Ik heb een keer naar een avond M gehad dat ik naar huis fietste en allemaal mensen in de berm zag liggen, ik schrok me echt de tering :#:
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor kaasje » di jan 28, 2014 6:05 pm

Ik zie bijna altijd, enkele uurtjes na inname, een brilletje op mensen hun neus staan.
Soms als ik wat meer gebruik zie ik ook vreemde vloeibare patronen op mensen hun lichaam, en andere vage shit.
Ik heb ook eens op een feestje 2 mensen in een giraffepak gezien, ik vertelde dit tegen men vrienden, die maar wat vreemd naar me keken.

Ik keek nog eens, en de 2 mensen met het pak zagen er plots volledig normaal uit, hierop volgde een vrij grote mindfuck, omdat het echt realistisch was.
:wave:
Avatar gebruiker
kaasje
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1216
Geregistreerd: zo mei 12, 2013 4:04 pm
Woonplaats: België

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor lemonhaze » di jan 28, 2014 10:09 pm

Heb vaak genoeg hekken ontweken midden in een zaal haha :grin: , maargoed ik vind die hallucinaties van MDMA juist leuk!
Ik heb ook een keer gehad dat het leek alsof alle mensen hele 'enge' gezichten hadden of een soort maskers op ofzo. Als je gewoon in je hoofd houd dat het door de M komt is het ook niet eng toch!
acid and good vibes
Avatar gebruiker
lemonhaze
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 978
Geregistreerd: ma dec 31, 2012 6:27 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Basshoven » di jan 28, 2014 10:31 pm

:kleuter:
Basshoven
Offline
 

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Klimtox » wo jan 29, 2014 5:42 am

voldie schreef:
Klimtox schreef:MDMA hallucinaties zijn vriendelijk. Pep hallucinaties zijn eng.


Ik heb een keer naar een avond M gehad dat ik naar huis fietste en allemaal mensen in de berm zag liggen, ik schrok me echt de tering :#:

Schrikken van mensen in de berm is vriendelijk.
Schrikken van mensen in de berm, je bent er namelijk van overtuigd dat deze mensen je al tijden in de gaten houden en wéét dat als ze je pakken dat je leven voorbij is, je duikt dus snel de bosjes in en brengt hier een uur door met doodsangst en extreme paranoia, je schrikt van elk geluid en denkt dat zelfs de wind achter je aan zit, is eng.
<3
Avatar gebruiker
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3661
Geregistreerd: wo jul 31, 2013 3:41 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Vinnie » wo jan 29, 2014 3:25 pm

ojah als je allemaal (dode) mensen in de berm ziet liggen is niet eng omdat ze je toch niet gaan vermoorden :lol:

je hoeft ons niet te overtuigen dat er niks stoerders en engers is als pep :-P

dat jij nou alleen maar vriendelijke hallucinaties op MDMA heb gehad hoeft niet te beteken dat dit voor ieder een geld :wink:
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Einstein » wo jan 29, 2014 4:20 pm

Een peppsychose is toch wel van een andere orde dan MDMA-hallucinaties. Denk wel dat slaapgebrek het verschijnen van MDMA-hallucinaties bevordert.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Prototype » wo jan 29, 2014 5:43 pm

Einstein schreef:Een peppsychose is toch wel van een andere orde dan MDMA-hallucinaties. Denk wel dat slaapgebrek het verschijnen van MDMA-hallucinaties bevordert.

Dat zou wel is heel goed kunnen, de enige 2 keer dat ik heb gehallucineerd van de M was nadat ik weinig had geslapen of al lang wakker was.
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Klimtox » wo jan 29, 2014 8:28 pm

voldie schreef:ojah als je allemaal (dode) mensen in de berm ziet liggen is niet eng omdat ze je toch niet gaan vermoorden :lol:

je hoeft ons niet te overtuigen dat er niks stoerders en engers is als pep :-P

dat jij nou alleen maar vriendelijke hallucinaties op MDMA heb gehad hoeft niet te beteken dat dit voor ieder een geld :wink:

Godwin gebruiken is discussie verliezen 8-)
<3
Avatar gebruiker
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3661
Geregistreerd: wo jul 31, 2013 3:41 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Ivo » wo jan 29, 2014 9:07 pm

Klimtox schreef:
voldie schreef:ojah als je allemaal (dode) mensen in de berm ziet liggen is niet eng omdat ze je toch niet gaan vermoorden :lol:

je hoeft ons niet te overtuigen dat er niks stoerders en engers is als pep :-P

dat jij nou alleen maar vriendelijke hallucinaties op MDMA heb gehad hoeft niet te beteken dat dit voor ieder een geld :wink:

Godwin gebruiken is discussie verliezen 8-)

Ik zie geen Godwin?
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Vinnie » wo jan 29, 2014 9:14 pm

wtf is godwin?? :p
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Ivo » wo jan 29, 2014 9:18 pm

voldie schreef:wtf is godwin?? :p

http://en.wikipedia.org/wiki/Godwin's_law
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Vinnie » wo jan 29, 2014 9:24 pm

okay dankje wel

Ivo schreef:Ik zie geen Godwin?
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Klimtox » wo jan 29, 2014 9:58 pm

Godwin is in mijn ogen in dit geval ook wat voldie zegt.
<3
Avatar gebruiker
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3661
Geregistreerd: wo jul 31, 2013 3:41 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Vinnie » wo jan 29, 2014 10:00 pm

maar jou ogen krijgen te weinig rust en draaien overuren dus die functioneren niet helemaal goed meer ;)
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Klimtox » wo jan 29, 2014 10:36 pm

Ik heb vierkante ogen man. Darwin heeft gezegd dat ik mijn ogen optimaal gebruik
<3
Avatar gebruiker
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3661
Geregistreerd: wo jul 31, 2013 3:41 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Airventbrah » wo feb 05, 2014 12:00 am

Ik heb nou echt nooit die hallucinaties, maar anderzijds zorg ik altijd dat ik die dag en ook vlak ervoor stevig eet en dat ik goed uitgerust ben. Misschien voor de grap toch maar een keer semi vermoeid er heen gaan met niks in m'n maag. :P
Schuimparty.
Avatar gebruiker
Airventbrah
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 25
Geregistreerd: do okt 31, 2013 6:02 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Radical » wo feb 05, 2014 12:12 am

Nachtje doorhalen, avond erop een hele pil van 200mg naar binnen gooien, als ie afzakt steeds Halfjes bijnemen tot je gaat hallucineren.
Did:
Alcohol, Truffels (Psilocybe Atlantis, Cosmic Connectors), Wiet (brownie, thee), XTC, Herbal XTC (Lemon X), Temazepam, 2C-B, Ritalin, N2O, 4-AcO-DMT, Ketamine, Oxazepam, Midazolam, Oxynorm (Maar 5mg...), 2c-e, speed en MXE
Avatar gebruiker
Radical
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1154
Geregistreerd: wo aug 14, 2013 12:24 am

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Leipe_Gozer » za maart 01, 2014 12:44 pm

ik had net 1,5 pil ingenomen (gele grenaat) nadat ik er al 2 op had. ook had ik de hele middag alcohol gedronken en joints gerookt. nadat ik en een maat van me (die ook XTC had gehad) iemand hadden thuisgebracht die slecht ging van de drank, was ik even goed raar aan het hallucineren. we liepen langs een weg met steeds alleen maar kruispunten. elke keer dat ik op zo'n kruispunt stond, zag ik een totaal anders kruispunt van ergens verderop. dan na het rechtzetten van m'n zicht en gedachten liep ik door; volgende kruispunt gebeurd weer hetzelfde. dat is zo gegaan bij de rest van de kruispunten.

ik zat na een mooie avond op een bankje in ons dorp een joint te roken met een maat van me, en opeens zie ik een man in een rare posè achter een hekje liggen. na even de tijd te hebben genomen m'n beeld weer recht te zetten. bleek het een struik met daarnaast een boompje te zijn.

ik had 1,5 grijze dolfijn gehad, 1 keer hele en 1 keer halve. ik was lekker op niveau en ging gwn de avond door. toen gingen we bij een maat van me zitten. daar heb ik toen 1,5 witte Audi nog genomen en na ongeveer een half uur begin ik keihard te spacen. ogen rollen overal heen, een waterval van zweet stroomt m'n hoofd af, heel erg klappertanden. ik ging zo mee in m'n space dat de vriendin van die maat ineens op een varken leek, en iedereen had een soort vage gekleurde bende op z'n gezicht. ook droegen veel van de mensen ineens een bril. --- ik merkte dat ik dus behoorlijk heftig aan het spacen was. toen kreeg ik een doorzichtige waas voor mijn ogen, toen ik naar de wc ging kwam die waas naar voren toe. doordat ik naar de wc keek zag ik dus het water omhoogkomen uit de wc, wat eigenlijks gewoon de waas voor m'n ogen was. het raarste was nog dat het water er daarna heel rustig uitliep en het duurde wel 10-15 seconden voordat het 'water' op de grond kwam.


van alle 3e keren voor de volle 100% genoten!!
Leipe_Gozer
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: za maart 01, 2014 10:42 am

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Lager » za maart 01, 2014 1:54 pm

:-s
Avatar gebruiker
Lager
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 240
Geregistreerd: di aug 20, 2013 3:10 am

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor Perry » za maart 01, 2014 2:37 pm

Jij bent wel een lijpe gozer zeg! Cool!
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor totally_wallarized » zo maart 02, 2014 4:50 pm

Heb ook al eens mijn droogrek zien en horen ontploffen in een flits, bij een mdma space.

Ook al eens naar een vriendin gegaan om te vragen of ik haar bril eens mocht opzetten. Bekijkt de bende me raar en zegt dat ze geen bril opheeft :kleuter:
Avatar gebruiker
totally_wallarized
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 234
Geregistreerd: ma nov 11, 2013 9:05 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor SpeedY » ma maart 03, 2014 9:25 pm

ik heb dit weekend eindelijk prachtige hallucinaties gehad, en goed ook :D
Avatar gebruiker
SpeedY
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 409
Geregistreerd: ma mei 13, 2013 8:22 pm

raarste / mooiste XTC hallucinatie's :)

Berichtdoor Leipe_Gozer » do maart 13, 2014 1:21 am

hallo allemaal, ik ben 16 jaar en heb nu al meerdere malen met XTC 'geëxpirimenteerd' en heb mooie dingen beleefd op die avonden. :hulde:
ik ben dan wel benieuwd wat nou de jullie mooiste hallucinatie's zijn geweest.

ik zal eerst eens bij mezelf beginnen.. :grin:

het begon als een mooi thuisfeestje & heb toen 1 pil genomen rond half 12. die kickte langzaam in, en had kwart voor 1 nog maar een halfje gehad. daarna ging ik zeker wel even lekker :woeh:

later weer terug bij het huis aangekomen hadden we nog wat andere pillen gehaald (andere soort). ik heb toen 1,5 pil in 1 keer genomen omdat een maat van me maar 1 halfje wou. dit was mijn 1e keer dat ik deze soorten nam, en dat ik meer dan 1 in een keer innam.

dik half uur daarna beginnen m'n handen nat te worden, het zweet stroomt m'n gezicht af, zit flink te klappertanden en m'n beeld vibreert als een malle.
even daarna begin ik brillen bij mensen te zien, en begon ik allemaal kleurige dingen op mensen hun gezicht te zien & space vaak weg in gedachten waardoor dingen even helemaal vervormen haha. :xtc:

2 uur na inname worden de hallucinatie's helemaal vaag (wat ik persoonlijk het chillst vind). op een gegeven moment krijg ik een doorzichtige waas voor m'n ogen & toen ik ging pissen en in de pot keek, kwam de waas steeds meer naar voren toe waardoor het leek dat het water omhoog kwam, eenmaal bij de rand stroomde het over en liep het heel langzaam naar beneden (in de lucht) ook zag mijn gezicht er in de spiegel sws al vaag uit, maar door de pillen zag ik er nog 10x 'beter' uit! haha. :rock:


ik hoop dat jullie mijn ervaring mooi vonden & dat jullie mischien jullie ervaring willen delen. :wave:

dit is maar van 1 feestje, nog genoeg meegemaakt en 'gezien' :keta: :keta:
Leipe_Gozer
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: za maart 01, 2014 10:42 am

Re: raarste / mooiste XTC hallucinatie's :)

Berichtdoor Abysmal » do maart 13, 2014 2:08 am

In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Avatar gebruiker
Abysmal
Onbegrensd Lomp
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 494
Geregistreerd: zo jan 05, 2014 12:13 am
Woonplaats: Vlakbij

Re: raarste / mooiste XTC hallucinatie's :)

Berichtdoor Dreuge » do maart 13, 2014 9:31 am

Leipe_Gozer schreef:toen ik ging pissen en in de pot keek, kwam de waas steeds meer naar voren toe waardoor het leek dat het water omhoog kwam, eenmaal bij de rand stroomde het over en liep het heel langzaam naar beneden (in de lucht)


dit heb ik eens aan de LSD gehad, maar t0en kregen alle verschillende str0men qis 00k n0g verschillende kleuren :grin:
~*Hardcore Is A Way Of Life And If You Are Against It Than FUCK YOU!!*~

~*Take Me The Way I Am And Than We Could Be Friends*~


~~~~~FREE GONZO~~~~~
Avatar gebruiker
Dreuge
Einsteins koffiebitch
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4615
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:22 pm

Re: MDMA Hallucinaties

Berichtdoor XTC D » zo mei 04, 2014 3:40 pm

XTC D schreef:Zo'n 4 jaar geleden heeft deze ervaring plaatsgevonden.
Ik stond voor een vriends huis, vaag van XTC (2 á 3 rode duifjes). En keek de naar een lantaarnpaal die iets van 10 meter van mij vandaan stond. Was de hele tijd al lekker aan het hallucineren (niks bijzonders de gewoonlijke 2d stuff). Toen plots uit het niets van achter een Transport wagentje een klein meisje verscheen in een grijs trainingspak ze had de capuchon van haar trainings vest op waardoor de helft van haar gezicht bedekt was (ze had iets weg van de grudge ik kende de film toen nog niet). Ze liep rustig richting de lantaarnpaal, en ik bleef gefascineerd kijken afvragend wat ze ging doen. Toen ze eenmaal de lantaarnpaal had bereikt keek ze naar links en rechts om vervolgens zo door de lantaarnpaal heen te lopen als een portaal!
Na dit geweldige spektakel besloot ze richting me toe te wankelen, ze vervaagde zo'n 5 meter voor mij vandaan.

Ik werd helemaal enthousiast en verbaasd in me koppie! Kon het niet geloven wat ik daarjuist zag!

Vind het de ge-wel-digste hallucinatie die ik ook heb mogen ervaren :love: :rock:
Cancer dikke pryma! :-D
Avatar gebruiker
XTC D
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 282
Geregistreerd: ma mei 02, 2011 1:19 pm
Woonplaats: Wereldbol Aarde.

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron