herejezus schreef:Ik zou je moeder eerst beffen, en dan vertellen over je drugsgebruik.
Hahaha
duplicity schreef:Ja dat ze gescheiden zijn leek me ook wel logisch. Alleen zie ik mijn ma nooit afkomen met een pilletje voor mij :/
Is dat een soort van experimentele opvoeding ofzo ? Van euh.. kijk jongen als je het toch wil doen neem dan maar een pil van mij. Lekker bezig !
En jaa... op de een of andere manier kwam het ter sprake en mijn vader heeft een stuk of 10 pillen thuis... voor eens in de 6 maanden of zo. Toen zei ik dat ik ook ooit nog wel eens een keer xtc wilde gebruiken. Dus toen zei hij dan moet je oppassen dat je geen rommel koopt. En toen zei hij ik zal je eens een goede pil geven als je er maar mee oppast. Dus zo is dat gekomen, het is niet dat hij naar mij toe kwam van goh, ik heb wel een pil voor je kijk maar wat je ermee doet. Er zijn ook genoeg ouders die sigaretten voor hun kinderen kopen toch? Omdat ze niet willen dat ze sigaretten van een ander roken waar misschien troep in zit. Dat heeft mijn vader ook gezegd.... maar ik heb nooit gerookt.