Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Vertellen aan m'n moeder?

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

Re: Vertellen aan m'n moeder?

Berichtdoor Sublimo » di jul 26, 2011 2:30 am

daphnepsychoztx schreef:
Sublimo schreef:Je hebt ook nog moeders die de waarheid niet aankunnen en daarom onbewust veel liever hebben als je gewoon zwijgt.



amen _O_


Helaas is het nu soms eenmaal zo, wou ook dat het anders was. :)
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Vertellen aan m'n moeder?

Berichtdoor SuperSpace » di jul 26, 2011 7:13 pm

Als ik me ouders over me drugs gebruik zal vertellen zou me moeder het misschien accepteren maar me vader zou me denk ik het huis uitschoppen of me zwaar negeren voor zolang ik in dit huis woon.
Avatar gebruiker
SuperSpace
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 107
Geregistreerd: wo mei 11, 2011 5:14 pm
Woonplaats: Het Ouderlijkhuis

Re: Vertellen aan m'n moeder?

Berichtdoor Veggol » di jul 26, 2011 11:49 pm

Sublimo schreef:Ik vind het ook zeer belangrijk om eerlijk te zijn, maar als je weet dat de ander het niet kan begrijpen en er alleen maar ellende van komt, dan verzwijg ik het toch liever.


Je verwoord exact wat ik dacht en hoe ik dus ook uit eindelijk handel.
Avatar gebruiker
Veggol
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 388
Geregistreerd: do feb 24, 2011 8:13 pm
Woonplaats: Oost

Re: Vertellen aan m'n moeder?

Berichtdoor Enjoy » wo jul 27, 2011 9:47 am

daphnepsychoztx schreef:
Sublimo schreef:Je hebt ook nog moeders die de waarheid niet aankunnen en daarom onbewust veel liever hebben als je gewoon zwijgt.



amen _O_


Geheel juist, achteraf gezien had mijn moeder het liever niet geweten zegt ze wel eens. Ze zegt vaak dat ze misschien liever net als de andere 500 naïeve moeders in het dorp had geweest en gewoon stug had willen denken "mijn kinderen doen dat niet". Helaas kon ze er met de sos-verslaving van mijn broertje niet meer omheen. En doordat hij alleen maar loog over zijn gebruik en dat haar nog machtelozer maakte, heb ik besloten open kaart met m'n moeder te spelen.
Avatar gebruiker
Enjoy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 268
Geregistreerd: wo maart 16, 2011 10:54 pm

Re: Vertellen aan m'n moeder?

Berichtdoor Anton » wo jul 27, 2011 1:30 pm

Enjoy schreef:
daphnepsychoztx schreef:
Sublimo schreef:Je hebt ook nog moeders die de waarheid niet aankunnen en daarom onbewust veel liever hebben als je gewoon zwijgt.



amen _O_


Geheel juist, achteraf gezien had mijn moeder het liever niet geweten zegt ze wel eens. Ze zegt vaak dat ze misschien liever net als de andere 500 naïeve moeders in het dorp had geweest en gewoon stug had willen denken "mijn kinderen doen dat niet". Helaas kon ze er met de sos-verslaving van mijn broertje niet meer omheen. En doordat hij alleen maar loog over zijn gebruik en dat haar nog machtelozer maakte, heb ik besloten open kaart met m'n moeder te spelen.

Zoiets heb ik dus ook... Vandaar dat ik eigenlijk ook wel open kaart wil gaan spelen. Hoewel diegene nooit om zijn drankgebruik heeft gelogen. Maar toch wil ik open kaart spelen wat betreft drank en drugs. :)
Anton
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 64
Geregistreerd: di jul 05, 2011 10:22 pm

Re: Vertellen aan m'n moeder?

Berichtdoor Enjoy » do jul 28, 2011 11:32 am

Anton schreef:
Enjoy schreef:
daphnepsychoztx schreef:amen _O_


Geheel juist, achteraf gezien had mijn moeder het liever niet geweten zegt ze wel eens. Ze zegt vaak dat ze misschien liever net als de andere 500 naïeve moeders in het dorp had geweest en gewoon stug had willen denken "mijn kinderen doen dat niet". Helaas kon ze er met de sos-verslaving van mijn broertje niet meer omheen. En doordat hij alleen maar loog over zijn gebruik en dat haar nog machtelozer maakte, heb ik besloten open kaart met m'n moeder te spelen.

Zoiets heb ik dus ook... Vandaar dat ik eigenlijk ook wel open kaart wil gaan spelen. Hoewel diegene nooit om zijn drankgebruik heeft gelogen. Maar toch wil ik open kaart spelen wat betreft drank en drugs. :)

En toch zou ik, als ik opnieuw mocht kiezen, niet opnieuw open kaart spelen. Mijn moeder is nog steeds bang dat mijn broertje ooit terugvalt, als ze geld mist denkt ze nog steeds dat hij het was.. Ze blijft zich eeuwig zorgen om hem maken.. en daarbij nu ook regelmatig om mij.. k zou willen dat ik haar die zorg bespaard had. Dan is voor mij nog de hamvraag;
"Vertellen we het omdat we echt zo graag eerlijk willen zijn? Of omdat we toch graag dat stukje controle op dit gebied fijn vinden?"
Ik heb namelijk nooit mijn persoonlijk leven gedeeld met mijn moeder.. Ik en mijn moeder gaat prima, zolang emoties buiten het spel blijven en zolang ze geen vat op mijn leven heeft, ook van mijn vriendjes weet ze niets, maar toch voelde ik de behoefte "eerlijk" te zijn over drugs.
Laatst bijgewerkt door Enjoy op ma sep 05, 2011 5:25 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Enjoy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 268
Geregistreerd: wo maart 16, 2011 10:54 pm

Re: Vertellen aan m'n moeder?

Berichtdoor Anton » do jul 28, 2011 10:17 pm

Enjoy schreef:En toch zou ik, als ik opnieuw mocht kiezen, niet opnieuw open kaart spelen. Mijn moeder is nog steeds bang dat mijn broertje ooit terugvalt, als ze geld mist denkt ze nog steeds dat hij het was.. Ze blijft zich eeuwig zorgen om der maken.. en daarbij nu ook regelmatig om mij.. k zou willen dat ik haar die zorg bespaard had. Dan is voor mij nog de hamvraag;
"Vertellen we het omdat we echt zo graag eerlijk willen zijn? Of omdat we toch graag dat stukje controle op dit gebied fijn vinden?"
Ik heb namelijk nooit mijn persoonlijk leven gedeeld met mijn moeder.. Ik en mijn moeder gaat prima, zolang emoties buiten het spel blijven en zolang ze geen vat op mijn leven heeft, ook van mijn vriendjes weet ze niets, maar toch voelde ik de behoefte "eerlijk" te zijn over drugs.


Het is meer om gewoon eerlijk te zijn. Controle heb ik niet nodig op dat gebied. Mijn moeder weet ook dat ik heel anders met drank om ga dan mijn vader. Dat heeft ze ook wel eens gezegd dus dat weet ik ook wel. Maar toch, het niet moeilijk hoeven te doen eens een keer naar een heel groot feest gaan en lekker in de ochtend terug te komen zonder dat ik moet vrezen of zij al wellicht wakker is of zo. Met alcohol heb ik dat ook een keer gehad, was flink bezopen kom ik thuis en zit m'n moeder beneden... nou was dat niet zo erg omdat ze echt wel weet dat ik in het weekend drink. Maargoed, met xtc zou zoiets ook voor kunnen komen en ga op dat moment maar even vertellen dat je hebt gebruikt :p
Anton
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 64
Geregistreerd: di jul 05, 2011 10:22 pm

Re: Vertellen aan m'n moeder?

Berichtdoor Sublimo » vr jul 29, 2011 9:26 pm

Veggol schreef:
Sublimo schreef:Ik vind het ook zeer belangrijk om eerlijk te zijn, maar als je weet dat de ander het niet kan begrijpen en er alleen maar ellende van komt, dan verzwijg ik het toch liever.


Je verwoord exact wat ik dacht en hoe ik dus ook uit eindelijk handel.


Haha, meestal is het omgekeerd! :lol:
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Vertellen aan m'n moeder?

Berichtdoor Blue Mystic » wo aug 03, 2011 1:47 pm

Sinds mn ouders weten dat ik rook krijg ik steeds te horen hoe slecht het is voor me. Ik denk dat het niet anders zal zijn bij andere dingen. Hoewel ik er van uit ga dat mn vader inmiddels weet dat ik blow omdat ik nog wel eens een zakje wiet of pakje vloeitjes op mn kamer heb liggen
"There was a fantastic universal sense that whatever we were doing was right, that we were winning"
Avatar gebruiker
Blue Mystic
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 138
Geregistreerd: zo feb 27, 2011 3:51 pm

Re: Vertellen aan m'n moeder?

Berichtdoor Sublimo » wo aug 03, 2011 1:53 pm

Blue Mystic schreef:Sinds mn ouders weten dat ik rook krijg ik steeds te horen hoe slecht het is voor me. Ik denk dat het niet anders zal zijn bij andere dingen. Hoewel ik er van uit ga dat mn vader inmiddels weet dat ik blow omdat ik nog wel eens een zakje wiet of pakje vloeitjes op mn kamer heb liggen


Maar roken is ook echt slecht voor je, dus dat is best wel logisch dat ze dat zeggen. Een teken dat ze om je geven, vrij normaal. Verstandig gebruik van andere dingen hoeft echt niet schadelijk te zijn, maar ik weet niet of ze überhaupt open staan voor het onderwerp drugs, daar kom je het beste eerst achter.
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Vertellen aan m'n moeder?

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » wo aug 03, 2011 1:59 pm

Sublimo schreef:Verstandig gebruik van andere dingen


bestaat niet.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: Vertellen aan m'n moeder?

Berichtdoor Dreuge » wo aug 03, 2011 2:14 pm

Tomzeur schreef:
Sublimo schreef:Verstandig gebruik van andere dingen


bestaat niet.


leuke avatar :lol:
~*Hardcore Is A Way Of Life And If You Are Against It Than FUCK YOU!!*~

~*Take Me The Way I Am And Than We Could Be Friends*~


~~~~~FREE GONZO~~~~~
Avatar gebruiker
Dreuge
Einsteins koffiebitch
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4615
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:22 pm

Re: Vertellen aan m'n moeder?

Berichtdoor psychedelicious » wo aug 03, 2011 3:35 pm

Als je het dan toch verteld laat ze dan in ieder geval weten dat je weet waar je mee bezig bent.
Dat je je spul laat testen (zou je toch al moeten doen) en niet zomaar van iedere dealer spul koopt e.d.
dan weten ze in ieder geval dat je er verstandig mee omgaat
Avatar gebruiker
psychedelicious
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 158
Geregistreerd: di feb 22, 2011 2:59 pm
Woonplaats: Nijmegen

Re: Vertellen aan m'n moeder?

Berichtdoor Anton » wo aug 03, 2011 10:18 pm

psychedelicious schreef:Als je het dan toch verteld laat ze dan in ieder geval weten dat je weet waar je mee bezig bent.
Dat je je spul laat testen (zou je toch al moeten doen) en niet zomaar van iedere dealer spul koopt e.d.
dan weten ze in ieder geval dat je er verstandig mee omgaat

Xtc is gister naar een inleverpunt gebracht en dat was inderdaad ook mijn bedoeling. Heb nog 10 van die pillen en ik verwacht dat die gewoon goed zijn. Q dance/ power button. Daar heb ik nog nooit iets slechts over gelezen/gehoord. Dus ik verwacht dat hij goed is. Ik mag voglende week donderdag bellen en ik denk dat ik het m'n moeder dan ook vertel.
Anton
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 64
Geregistreerd: di jul 05, 2011 10:22 pm

Re: Vertellen aan m'n moeder?

Berichtdoor Anton » wo aug 03, 2011 10:20 pm

Blue Mystic schreef:Sinds mn ouders weten dat ik rook krijg ik steeds te horen hoe slecht het is voor me. Ik denk dat het niet anders zal zijn bij andere dingen. Hoewel ik er van uit ga dat mn vader inmiddels weet dat ik blow omdat ik nog wel eens een zakje wiet of pakje vloeitjes op mn kamer heb liggen

Ja, maar ik denk dat ze dan wel weten dat ik er wel verstandig mee om kan gaan. ZOlang alles goed blijft gaan zoals het gaat. Ik rook niet ik blow niet... af en toe een snoepje en een drankje. Dat is het dan :)
Anton
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 64
Geregistreerd: di jul 05, 2011 10:22 pm

Re: Vertellen aan m'n moeder?

Berichtdoor Tisjeboy » do aug 04, 2011 12:29 am

Anton schreef:
af en toe een snoepje en een drankje. Dat is het dan :)


Haha dat heb ik ook gedacht.
Avatar gebruiker
Tisjeboy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 734
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 11:38 pm

Re: Vertellen aan m'n moeder?

Berichtdoor Frog » do aug 04, 2011 10:33 pm

Anton schreef:
Blue Mystic schreef:Sinds mn ouders weten dat ik rook krijg ik steeds te horen hoe slecht het is voor me. Ik denk dat het niet anders zal zijn bij andere dingen. Hoewel ik er van uit ga dat mn vader inmiddels weet dat ik blow omdat ik nog wel eens een zakje wiet of pakje vloeitjes op mn kamer heb liggen

Ja, maar ik denk dat ze dan wel weten dat ik er wel verstandig mee om kan gaan. ZOlang alles goed blijft gaan zoals het gaat. Ik rook niet ik blow niet... af en toe een snoepje en een drankje. Dat is het dan :)

Is de mening van je moeder erg belangrijk voor je, hoe graag wil je eerlijk zijn, denk je dat je het aankan als ze het minder goed opvat? zo wat dingetjes waar je over kan nadenken voor je het besluit neemt.
Avatar gebruiker
Frog
Badass Junkie
Verbannen
 
Posts: 2111
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 11:52 pm

Re: Vertellen aan m'n moeder?

Berichtdoor Russ » za aug 20, 2011 4:16 pm

M'n ouders zijn ook op de hoogte van m'n gebruik, vertel ongeveer alles, allebei hebben ze vroeger heel veel wiet gerookt, m'n pa wel eens een lijntje coke en m'n moeder redelijk wat paddo's, maar ouders blijven ouders, ze zijn bezorgd..
Ze zouden nooit iets op m'n gebruik steken moest ik bv eens humeurig zijn of wat dan ook, daar zijn ze te slim voor, maar ik heb vaak wel de indruk dat ze zich heel tolerant gedragen omdat ze bang zijn dat het anders het tegenovergestelde effect zou hebben op mij en dat ik net meer zou gebruiken of toeklappen etc. en dan wordt het een beetje vervelend, kleine onderhuidse spanningen, hun bezorgde blik die ze vaak moeilijk verbergen kunnen, m'n moeder die af en toe wel toegeeft dat ze soms moeilijk in slaap geraakt van te piekeren over mij. Ze weten en begrijpen heel goed dat er niets mis is met wat ik aan het doen ben maar hun instincten spreken dat tegen, daarom, achteraf gezien, zou ik het niet vertellen moest ik de klok terugdraaien, al is het maar zodat ze minder zorgen zouden hebben.
Avatar gebruiker
Russ
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 565
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 10:52 am

Re: Vertellen aan m'n moeder?

Berichtdoor Sjaak101 » za aug 20, 2011 5:58 pm

Anton schreef:Denk dat ik gewoon een paar pillen haal eentje laat testen en dan aan m'n moeder laat zien dat ik goede pillen heb... des noods laat ik ze bij haar en dan weet ze gewoon wanneer ik xtc gebruik... ben daar niet zo moeilijk in :P


WTF? :shock:

J4N0S schreef:Denk er nog maar eens goed over na, want van zodra er bepaalde dingen minder goed lopen in je leven zullen je ouders het sneller op de drugs steken terwijl dit helemaal niet zo hoeft te zijn.


Dit is zeker waar!

Ik heb het zelf pas verteld toen mijn speed gebruik uit de hand liep en ik steun/hulp nodig had om te stoppen. Ligt eraan hoe jouw ouders zijn, maar ik denk dat je ze door het te vertellen alleen maar onnodig ongerust maakt.
Avatar gebruiker
Sjaak101
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 273
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:08 pm

Re: Vertellen aan m'n moeder?

Berichtdoor Aaltje » za aug 20, 2011 9:04 pm

Mijn moeder weet nu dat ik drugs gebruik. Ze wist dat ik het in het verleden gedaan had, maar niet dat ik het nog deed. Wel dat ik af en toe blowde.

Ze nam het goed op, ziet mij gewoon als haar zoon enzo. Stelde wel nieuwsgierige vragen, maar ze ziet ook wel in dat ik mezelf niet de kanker in help :) dus dat is goed.
Avatar gebruiker
Aaltje
Bringer of destruction
Donateur
Offline
 
Posts: 2264
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:21 am

Re: Vertellen aan m'n moeder?

Berichtdoor °Thomas° » zo sep 04, 2011 11:50 am

Mijn moeder weet van mijn gebruik. Ze weet niet exact wat ik allemaal gebruik fzo.
10 000 years of expirience in a 15minute trip!
Avatar gebruiker
°Thomas°
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 288
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 5:58 pm
Woonplaats: Antwerpen

Re: Vertellen aan m'n moeder?

Berichtdoor DamnFine69 » ma sep 05, 2011 5:07 pm

Mijn ouders weten ook dat ik drugs gebruik.
Ik vind het wel fijn want als ik ooit thuiskom met ogen als schoteltjes kan ik gewoon
"normaal" doen. Ik hoef niet snel met een smoesje naar me kamer te vluchten en hopen
dat ze niet naar boven komen. En mocht er ooit iets fout gaan / niet lekker vallen
kan ik ze dit ook gewoon zeggen en dan zullen ze me ook helpen.
Ze lachen me zelfs uit als ik van de kaart ben, ze accepteren
het niet maar verbieden het ook niet. Een soort gedoogbeleid.

Hashja - Mijn tel maatje :love:
Seth - "telt alsof hij op pep zit?"
Petrovic - "Niemand is sneller als hem."
Avatar gebruiker
DamnFine69
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 810
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:58 pm
Woonplaats: >9000

Re: Vertellen aan m'n moeder?

Berichtdoor Dennenboom » ma sep 05, 2011 5:19 pm

s0s>9000 schreef:Mijn ouders weten ook dat ik drugs gebruik.
Ik vind het wel fijn want als ik ooit thuiskom met ogen als schoteltjes kan ik gewoon
"normaal" doen. Ik hoef niet snel met een smoesje naar me kamer te vluchten en hopen
dat ze niet naar boven komen. Ze accepteren het niet maar verbieden het ook niet. Een soort gedoogbeleid.


Ja dit heb ik ook, maar ik blijf het vreemd vinden als ik zie dat mijn ouders zien dat ik onder invloed ben... :beer:
Avatar gebruiker
Dennenboom
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 501
Geregistreerd: di feb 22, 2011 7:01 pm

Re: Vertellen aan m'n moeder?

Berichtdoor DamnFine69 » ma sep 05, 2011 5:28 pm

Lavalamp schreef:
s0s>9000 schreef:Mijn ouders weten ook dat ik drugs gebruik.
Ik vind het wel fijn want als ik ooit thuiskom met ogen als schoteltjes kan ik gewoon
"normaal" doen. Ik hoef niet snel met een smoesje naar me kamer te vluchten en hopen
dat ze niet naar boven komen. Ze accepteren het niet maar verbieden het ook niet. Een soort gedoogbeleid.


Ja dit heb ik ook, maar ik blijf het vreemd vinden als ik zie dat mijn ouders zien dat ik onder invloed ben... :beer:


Haha, ik moet toegeven iets vreemds heeft het wel.
Maar het bederft mijn pret op dat moment niet.

Hashja - Mijn tel maatje :love:
Seth - "telt alsof hij op pep zit?"
Petrovic - "Niemand is sneller als hem."
Avatar gebruiker
DamnFine69
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 810
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:58 pm
Woonplaats: >9000

Re: Vertellen aan m'n moeder?

Berichtdoor Enjoy » ma sep 05, 2011 5:29 pm

Lavalamp schreef:
s0s>9000 schreef:Mijn ouders weten ook dat ik drugs gebruik.
Ik vind het wel fijn want als ik ooit thuiskom met ogen als schoteltjes kan ik gewoon
"normaal" doen. Ik hoef niet snel met een smoesje naar me kamer te vluchten en hopen
dat ze niet naar boven komen. Ze accepteren het niet maar verbieden het ook niet. Een soort gedoogbeleid.


Ja dit heb ik ook, maar ik blijf het vreemd vinden als ik zie dat mijn ouders zien dat ik onder invloed ben... :beer:

Dat blijft sowieso een beetje zo'n spiraal van niet gehele acceptatie.. Ik bedoel, als ik dronken thuiskom en mn ouders zien dat geef ik daar veel minder om en andersom is dat ook zo.. Terwijl dat nergens op slaat eigenlijk :P
Avatar gebruiker
Enjoy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 268
Geregistreerd: wo maart 16, 2011 10:54 pm

Re: Vertellen aan m'n moeder?

Berichtdoor Kraak » di sep 06, 2011 6:12 pm

Lavalamp schreef:
s0s>9000 schreef:Mijn ouders weten ook dat ik drugs gebruik.
Ik vind het wel fijn want als ik ooit thuiskom met ogen als schoteltjes kan ik gewoon
"normaal" doen. Ik hoef niet snel met een smoesje naar me kamer te vluchten en hopen
dat ze niet naar boven komen. Ze accepteren het niet maar verbieden het ook niet. Een soort gedoogbeleid.


Ja dit heb ik ook, maar ik blijf het vreemd vinden als ik zie dat mijn ouders zien dat ik onder invloed ben... :beer:


Precies het zelfde, ik zat laatst met LSD op aan de eettafel, mijn zussen ook. Onze ouders wisten het dan wel maar toch voelt het niet fijn en mischien wel een beetje beschamend of iets dergelijks.

En dan komt mijn moeder nog met de vragen van wat zie je en voel je nu, dan voel ik me nog ongemakkelijker :woeh:
You that never done nothin'
But build to destroy
You play with my world
Like it's your little toy
Avatar gebruiker
Kraak
Ik ben een monoliet.
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 594
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:23 pm

Re: Vertellen aan m'n moeder?

Berichtdoor Dennenboom » di sep 06, 2011 7:12 pm

Sjarel schreef:Precies het zelfde, ik zat laatst met LSD op aan de eettafel, mijn zussen ook. Onze ouders wisten het dan wel maar toch voelt het niet fijn en mischien wel een beetje beschamend of iets dergelijks.

En dan komt mijn moeder nog met de vragen van wat zie je en voel je nu, dan voel ik me nog ongemakkelijker :woeh:


Oei oei oei :lol:
Dit is dan weer het zwaardere tripwerk, met ouders aan tafel :beer:

Nice... Ik snap wel dat het dan wel eens lastig kan worden, ik vind het al erg als mijn moeder dat vraagt als ik stoned ben.
Avatar gebruiker
Dennenboom
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 501
Geregistreerd: di feb 22, 2011 7:01 pm

Re: Vertellen aan m'n moeder?

Berichtdoor Anton » di sep 06, 2011 10:45 pm

Heb het uiteindelijk toch maar niet aan mijn moeder verteld. Mijn vader weet er wel van... Bedankt voor de reacties. Sommigen hebben mij toch wel duidelijk gemaakt dat het voor mijn moeder misschien beter is dat ik het toch niet vertel. En blowen e.d. doe ik niet... dus de stap naar harddrugs kan best wel groot zijn.
Anton
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 64
Geregistreerd: di jul 05, 2011 10:22 pm

Re: Vertellen aan m'n moeder?

Berichtdoor Partypipo » wo sep 07, 2011 2:39 pm

Ik eerste keer xtc toen ik 20 was ofzo, woonde nog thuis. Ik had een dikke afterglow met veel happyness enzo. Vraagt mn moeder: wat zit jij blij te zijn? Ik: van die xtc van gisteravond nog denk ik. (niet eens door hebbend dat ouders daar misschien niet zo tof over doen als ik)...
Mn vader weet het en zegt er niks over, maar ja,hij zegt nooit ergens wat over. Man van weinig woorden en nooit boos te krijgen... Mn moeder is een gezondheidsfreak, vitaalcoach van beroep, en zou zelf nooit iets durven nemen.
Met de meeste hardstyle/hardcore feesten gaan we met zo'n party bus en de meeste party vrienden komen uit mn geboorteplaats, waar ikzelf al 6 jaar steeds 100+ km vandaan woon. Dus voor de gezelligheid om bij mn vrienden te zitten ga ik vaak bij mn ouders slapen na feesten. Dus mn moeder heeft me al een paar keer binnen zien komen met grote doppen. En dan vraagt ze hoe het gaat en dan probeer ik wat te eten enzo. Totaal zonder oordeel daarop die ze niet uitspreekt ofzo, zoals veel ouders zouden doen om het als trucje te gebruiken zeg maar. Zo'n trucje doen alsof je er okay mee bent terwijl je voelt dat het niet zo is werkt natuurlijk niet. Dat snappen mijn ouders ook :p
Mijn moeder kwam me na hardbass zelfs ophalen bij het station. Toen was ik vet van de kaart! Maar goed: ze bestelt ook gewoon vitamine pillen en 5htp pillen enzo voor me. Ik zeg dat ik dat had gehaald, maar zij is ervan overtuigd dat haar merk beter is dus gaat ze dat ineens inkopen voor me. :p
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Vertellen aan m'n moeder?

Berichtdoor TheSmurfs » di sep 20, 2011 7:45 pm

Ik heb het direct naar mn 1e keer ook verteld.
Ouders zijn gescheiden. Woon bij moeders met haar nieuwe man. Ik wist al dat ze tolerant zouden zijn.
En ze waren eigenlijk nog wel nieuwsgierig ook. Heel leuk gesprek gehad over wat je voelt en wat je ziet en meemaakt.
2 dagen daarna op vaderdag had ik een beetje een emotie dagje. Alles kwam 10x sterker binnen.
Dus toen ik vrolijk bij mn pa binnenstapte als verrassing schoot ik zo vol dat ik stond je janken als een klein kind haha.
Hem ook maar uitgelegd hoe de vork in de steel zat. Hij vond et allemaal razend interessant en wilde misschien zelf ook wel es een keer proberen :conf:

Maargoed, ik ben er dus heel open in bij mij thuis. Ik ben nu 21, dus ze kunnen er ook niet zoveel meer van zeggen. Ik kan je wel zeggen dat het een stuk relaxter thuiskomen is als het niks uitmaakt.

Ik had laatst dat ik om 9 uur thuis was en mn stiefpa dus in de kamer zat. Toen die vroeg hoe het met me was kon ik niks anders uitbrengen dan: Ja lekker, lekker, lekker. En toen schoten we allebei in een lachkik.

Binnenkort maar es kijken wat er gebeurd als ik een pilletje pak en leip bij ze ga zitten in de kamer ofzo.

Alles koek en ei dus hierzo :grin:
Avatar gebruiker
TheSmurfs
Newbie
Offline
 
Posts: 17
Geregistreerd: di sep 20, 2011 6:23 pm

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron