Lip schreef:Dat is geheel afhankelijk van jouw moeder, lijkt me.
Mijn vader flipte toen hij er achter kwam en mijn moeder besefte wel een beetje dat ze er weinig aan kon doen, maar dat ging niet alleen over mdma.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
J4N0S schreef:Denk er nog maar eens goed over na, want van zodra er bepaalde dingen minder goed lopen in je leven zullen je ouders het sneller op de drugs steken terwijl dit helemaal niet zo hoeft te zijn.
Azymuth schreef:J4N0S schreef:Denk er nog maar eens goed over na, want van zodra er bepaalde dingen minder goed lopen in je leven zullen je ouders het sneller op de drugs steken terwijl dit helemaal niet zo hoeft te zijn.
+1
Enjoy schreef:Azymuth schreef:J4N0S schreef:Denk er nog maar eens goed over na, want van zodra er bepaalde dingen minder goed lopen in je leven zullen je ouders het sneller op de drugs steken terwijl dit helemaal niet zo hoeft te zijn.
+1
+2
You that never done nothin'
But build to destroy
You play with my world
Like it's your little toy
J4N0S schreef:Denk er nog maar eens goed over na, want van zodra er bepaalde dingen minder goed lopen in je leven zullen je ouders het sneller op de drugs steken terwijl dit helemaal niet zo hoeft te zijn.
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
Anton schreef:Lip schreef:Dat is geheel afhankelijk van jouw moeder, lijkt me.
Mijn vader flipte toen hij er achter kwam en mijn moeder besefte wel een beetje dat ze er weinig aan kon doen, maar dat ging niet alleen over mdma.
Ja, goed dat is waar...
En tsja verder rook en blow ik niet of iets... Drinken doe ik wel in het weekend maar ook eigenlijk niet als ik niet uit ga. Amstel malt drink ik wel eens thuis dus denk dat m'n ouders wel een redelijk goed beeld hebben... Weten echt wel dat ik wel eens te diep in het glaasje heb gekeken maar dat hebben ze zelf ook vaak zat gedaan.
EDIT:
Denk dat ik gewoon een paar pillen haal eentje laat testen en dan aan m'n moeder laat zien dat ik goede pillen heb... des noods laat ik ze bij haar en dan weet ze gewoon wanneer ik xtc gebruik... ben daar niet zo moeilijk in
TheFuckingDutchman schreef:Anton schreef:Lip schreef:Dat is geheel afhankelijk van jouw moeder, lijkt me.
Ja, goed dat is waar...
En tsja verder rook en blow ik niet of iets... Drinken doe ik wel in het weekend maar ook eigenlijk niet als ik niet uit ga. Amstel malt drink ik wel eens thuis dus denk dat m'n ouders wel een redelijk goed beeld hebben... Weten echt wel dat ik wel eens te diep in het glaasje heb gekeken maar dat hebben ze zelf ook vaak zat gedaan.
EDIT:
Denk dat ik gewoon een paar pillen haal eentje laat testen en dan aan m'n moeder laat zien dat ik goede pillen heb... des noods laat ik ze bij haar en dan weet ze gewoon wanneer ik xtc gebruik... ben daar niet zo moeilijk in
Ik zou er toch wat mee oppassen. Je krijgt toch al snel het label junk opgeplakt, al ben je super open in je gebruik.
Ik liet hier in m'n studentenhuis ook weten dat ik gebruikte, liet ze zelfs zien hoe ik m'n mdma afwoog en vertelde wanneer ik het ging gebruiken. En hoewel ze precies hadden kunnen volgen dat ik het niet meer dan 6 keer per jaar gebruik (ik hou het zelfs voor mezelf bij in een boekje) hebben ze het altijd over mijn gebruik. Als ik 's avonds een rondje ga lopen met een andere huisgenoot denken ze dat we aan de drugs gaan
Sommige mensen willen gewoon kortzichtig blijven.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
TomBeZeur schreef:Ik blijf het echt lelijk vinden als die drugsgebruikende ukkies hun goedbedoelende bezorgde ouders kortzichtig noemen in zo'n geval.
Hertzblut schreef:Als ik jou was, dan zou ik het gewoon vertellen. Je ouders hebben het recht om te weten wat jij allemaal uitspookt in je leven. Of je je vervolgens iets aantrekt van hun mening moet je helemaal zelf weten.
herejezus schreef:Ik zou je moeder eerst beffen, en dan vertellen over je drugsgebruik.
Anton schreef:Haha oke bedankt mensen!
Ik zal m'n mond houden en pas vertellen als mijn moeder erom vraagt. Mijn vader weet het wel al, maar mijn eerste pil heb ik van hem gehad. Ik was toen 20 en dat ben ik nog steeds... is ongeveer 2 maanden geleden of zo
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 36 gasten