TRAVOLTA schreef:hoort deze niet in het subforum voor mdma te staan.
en ja, tegenwoordig wel.
Dopey schreef:TRAVOLTA schreef:hoort deze niet in het subforum voor mdma te staan.
en ja, tegenwoordig wel.
Inderdaad.
/moved
Aaltje schreef:Dopey schreef:TRAVOLTA schreef:hoort deze niet in het subforum voor mdma te staan.
en ja, tegenwoordig wel.
Inderdaad.
/moved
Ontopic blijven aub.
Devil Fish schreef:re-sie-kleren reclasseren is een ander woord
endymion schreef:Ongeveer 10 jaar lang elke week gebruikt.
Laatste anderhalf jaar 1 keer, (mag niet i.v.m. paroxetine). Nog 1 weekje afbouwen op de laagste dosis, daarna kan het weer, maar zou het niet meer zo vaak gaan doen als vroeger. Misschien 1 keer per 2 a 3 maanden ofzo.
pillenvreter schreef:endymion schreef:Ongeveer 10 jaar lang elke week gebruikt.
Laatste anderhalf jaar 1 keer, (mag niet i.v.m. paroxetine). Nog 1 weekje afbouwen op de laagste dosis, daarna kan het weer, maar zou het niet meer zo vaak gaan doen als vroeger. Misschien 1 keer per 2 a 3 maanden ofzo.
ze zoeken nog mensen met lange termijn ervaringen met MDMA, zie dit subforum hierboven ergens
Petrovic schreef:Vroeger niet, met alle gevolgen van dien. Nu alweer ruim een jaar niet gebruikt.
MushRockker schreef:Ik houd me er vooral aan omdat ik geen zin heb in die bitch die anders langskomt (tolerantie)
pillenvreter schreef:MushRockker schreef:Ik houd me er vooral aan omdat ik geen zin heb in die bitch die anders langskomt (tolerantie)
wat is eigenlijk tolerantie te noemen? ik houd me vrij netjes aan de 3 maanden regel (1x gezondigd met 6 weken ertussen, festivals eh)
en heb nu.. 5 keer xtc genomen, en alle keren zo rond de 300-350mg gezeten (meestal had ik 2x qdance)
nog steeds genoeg voor een super gevoel, maar wat noem je tolerantie? wanneer je 500+mg nodig hebt? (ps 78kg ongeveer)
dus dat betekend dat ik toch gauw ruim 4mg per kg lichaamsgewicht binnenkrijg.. terwijl 2mg de ''zware'' gebruikers zijn volgens trimbosje
zit hier zwaar een thread te hijacken..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten