Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
(Verslaving is niet helemaal op zijn plek denk ik, immers als je serotonine op is kun je niet een dag erna weer het effect krijgen)
Multitude schreef:Ik begin Davinci steeds beter te begrijpen, buiten dit forum lijken de meeste MDMA gebruikers gigantische idioten te zijn. Of misschien zijn de idioten zichtbaarder, dat kan ook.
Enya schreef:Even iets anders: vinden jullie het ook zo chill om je ogen te sluiten tijdens je MDMA roes? Alles lijkt op dat moment echt helemaal geweldig _0_
Enya schreef:Even iets anders: vinden jullie het ook zo chill om je ogen te sluiten tijdens je MDMA roes? Alles lijkt op dat moment echt helemaal geweldig _0_
Klimtox schreef:Ik heb nooit veel last van een kater naar mijn idee. Tot mijn vrienden zeggen rot op of doe chill. Dan ga ik eens nadenken en tsja dan ben ik toch wat snel geaggiteerd
Maanvos schreef:Klimtox schreef:Ik heb nooit veel last van een kater naar mijn idee. Tot mijn vrienden zeggen rot op of doe chill. Dan ga ik eens nadenken en tsja dan ben ik toch wat snel geaggiteerd
al helemaal als je regenjas gejat is.. trouwens je onderschrift is erg wetenschappelijk koud, echt zo'n poging voor jezelf wijs te maken dat je er wat van snapt door middel van wetenschap, maar wetenschap is een vrij conservatieve tak, ze hebben juist de gekken, de uit of de doos denkers nodig verder te komen, en niet de "oeeehhh kwijl kwijl ik ben oelllieee! prime nummer s, prime numbbers kwijl kwijl * ik snap niks van sociale interacties boehoe mensen zijn eng types laten we alles vangen in absolute.
( wil niet zeggen dat jij zo bent, maar die kk avatar maakt me moordend link
lik me anus gr *frog op Maanwaanvosjusacount homies4life*
toedels
Multitude schreef:Ik begin Davinci steeds beter te begrijpen, buiten dit forum lijken de meeste MDMA gebruikers gigantische idioten te zijn. Of misschien zijn de idioten zichtbaarder, dat kan ook.
Klimtox schreef:Maanvos schreef:Klimtox schreef:Ik heb nooit veel last van een kater naar mijn idee. Tot mijn vrienden zeggen rot op of doe chill. Dan ga ik eens nadenken en tsja dan ben ik toch wat snel geaggiteerd
al helemaal als je regenjas gejat is.. trouwens je onderschrift is erg wetenschappelijk koud, echt zo'n poging voor jezelf wijs te maken dat je er wat van snapt door middel van wetenschap, maar wetenschap is een vrij conservatieve tak, ze hebben juist de gekken, de uit of de doos denkers nodig verder te komen, en niet de "oeeehhh kwijl kwijl ik ben oelllieee! prime nummer s, prime numbbers kwijl kwijl * ik snap niks van sociale interacties boehoe mensen zijn eng types laten we alles vangen in absolute.
( wil niet zeggen dat jij zo bent, maar die kk avatar maakt me moordend link
lik me anus gr *frog op Maanwaanvosjusacount homies4life*
toedels
Whoah relax man. Ik vind het simpelweg een mooie uitspraak omdat ik zo vaak gefascineerd ben door patronen als ik trip. Ook dat ik een studie natuurkunde heb gedaan en wiskunde wel degelijk de taal van de natuur is
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten