Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Petrovic schreef:Vroeger niet, met alle gevolgen van dien. Nu al weer ruim een maand niet gebruikt.
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
duplicity schreef:Petrovic schreef:Vroeger niet, met alle gevolgen van dien. Nu al weer ruim een maand niet gebruikt.
Kutspul
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:Not even close, met als gevolg dat het niet echt leuk meer is. Tot ik er aan begin, dan moet het op
Petrovic schreef:duplicity schreef:Petrovic schreef:Vroeger niet, met alle gevolgen van dien. Nu al weer ruim een maand niet gebruikt.
Kutspul
Dat spul kan niet kut zijn, dan ben je gewoon een mongool.
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
You that never done nothin'
But build to destroy
You play with my world
Like it's your little toy
duplicity schreef:Ik vind het echt een kut drug hoor. Ik ondervind, net als Ivo, ook alleen maar de nadelen van het spul maar als het er is kan ik het toch niet laten
Petrovic schreef:duplicity schreef:Ik vind het echt een kut drug hoor. Ik ondervind, net als Ivo, ook alleen maar de nadelen van het spul maar als het er is kan ik het toch niet laten
Hoe komt het dat je alleen maar de nadelen ondervind? Vroeger moet het wel geweldig zijn geweest neem ik aan.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten