Einstein schreef: of ga zuipen
Xeloc schreef:0 mg
You that never done nothin'
But build to destroy
You play with my world
Like it's your little toy
boenkeng schreef:Hoe zit het met de tolerantie van 2C-E en andere 2Ctjes?
Davinci schreef:boenkeng schreef:Hoe zit het met de tolerantie van 2C-E en andere 2Ctjes?
Er is kruistolerantie.
Einstein schreef:Word je er trouwens niet kotsmisselijk van als je dit snuift? Bij 2C-B wordt de bodyload ook vele malen erger als je het nasaal inneemt, met 2C-E zou ik daar echt niet aan moeten denken
Bonke schreef:Volgens mij had ik een 14-20 mg gesnoven, van te voren paar biertjes. Een redelijke bodyload de eerste 2 uurtjes. Daarna was het geweldig, alleen die spanning in mijn spieren is continu aanwezig bij elk tripmiddel. Is dit te voorkomen?
Bonke schreef:Volgens mij had ik een 14-20 mg gesnoven, van te voren paar biertjes. Een redelijke bodyload de eerste 2 uurtjes. Daarna was het geweldig, alleen die spanning in mijn spieren is continu aanwezig bij elk tripmiddel. Is dit te voorkomen?
Eigenlijk niks mentaals bewust meegemaakt maar ik was dan ook alleen met de patronen en kleurtjes bezig
Einstein schreef:Zou zeggen dat dat voor 2C-E alleen maar moeilijker wordt, tenzij je misschien een heel lage dosis pakt (10 mg?). Je zou dan beter voor 2C-B of misschien voor 2C-I gaan.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten