door progressive » zo maart 23, 2014 1:45 pm
pim-pam-pep schreef:flashbacks van hele gruwelijke beelden
Het kan best zijn, dat als je dit middel vaker neemt dat dergelijke beelden verdwijnen.
Ik heb ook wel angstaanjagende CEVs in trips gehad met diverse andere middelen, maar achteraf bekeken had dat toch met mijn eigen gemoedsrust te maken over wat ik had ingenomen. Naar mate ik het vaker deed werd ik steeds rustiger en verdwenen deze beelden. Het is hetzelfde als podiumvrees denk ik, dat trekt na verloop van tijd ook weg naar mate je zekerder van jezelf wordt. Een zekere vorm van neuroticisme. Daarom is het goed om stapsgewijs op te bouwen met dit soort middelen.
Ik heb 2c-e liggen, nog niet geprobeerd. Juist om de reden dat ik vaker van dit soort verhalen lees bij 2c-de. Het heel goed een duistere kant hebben, wellicht ook een die gewoon niet verdwijnt, maar misschien ook wel.
Here comes the future, into right now, into the past.
3x 2c-c, +50x 2c-d, +15x [2c-d & 4-ho-met], 1x 3-meo-pcp, 1x [3-meo-pcp & 4-ho-met], 1x 4-aco-dmt, 11x 4-ho-met, 6x [4-ho-met & 4-ho-mipt], 2x 4-ho-dipt, 4x 4-ho-mipt, 5x [4-ho-mipt & 2c-d], 1x [4-ho-mipt & 4-ho-dipt], 4x 5-meo-mipt, 1x [5-meo-mipt & 2c-c]