You that never done nothin'
But build to destroy
You play with my world
Like it's your little toy
But build to destroy
You play with my world
Rabbithole schreef:Heb nog 1 capsule liggen met ca. 20 mg.
Ragnarok schreef:Rabbithole schreef:Heb nog 1 capsule liggen met ca. 20 mg.
Misschien kunnen we een klein beetje bestellen dan kunnen we dat gewoon een keer samen opmaken, of is dat een gek idee?
En dan wil ik een iets hogere dosis dan de vorige keer
Rabbithole schreef:Ragnarok schreef:Rabbithole schreef:Heb nog 1 capsule liggen met ca. 20 mg.
Misschien kunnen we een klein beetje bestellen dan kunnen we dat gewoon een keer samen opmaken, of is dat een gek idee?
En dan wil ik een iets hogere dosis dan de vorige keer
Bestellen gaat alleen per 100 mg, en als we die 20 mg samen opmaken heb je dus nog veel minder dan je de vorige keer had.
Peptalk schreef:Het heeft allemaal ook een vrij grauw randje vind ik, zelfs overdag in de zon lijkt alles duister.
De kleurintensiteit vervaagd juist bij mij.
Inhale schreef:Peptalk schreef:Het heeft allemaal ook een vrij grauw randje vind ik, zelfs overdag in de zon lijkt alles duister.
Dat klinkt wel vrij interessant, zijn er meer mensen die dat zo ervaren?
Zijn er ook nog andere 2ctjes die een "kleurloze/duistere" trip geven?
But build to destroy
You play with my world
Sjarel schreef:Inhale schreef:Peptalk schreef:Het heeft allemaal ook een vrij grauw randje vind ik, zelfs overdag in de zon lijkt alles duister.
Dat klinkt wel vrij interessant, zijn er meer mensen die dat zo ervaren?
Zijn er ook nog andere 2ctjes die een "kleurloze/duistere" trip geven?
Ik ervaar het ook zo, opzich vielen de kleuren nog wel mee, alles had een soort mat laagje eroverheen. Maar in mijn hoofd is het wat vager en is het moeilijker dan andere drugs om de stemming hoog te houden. Er zit inderdaad gewoon iets duisters aan, ik ga hier veel sneller bad op dan andere tripmiddelen.
Daarom gebruik ik het nu i.c.m 4-fmp, om de sfeer te verhogen, anders is het net iets te grauw voor mij
Einstein schreef:Intuïtief zou ik je willen aanraden om het niet op een lege maag te nemen, dat komt je maag niet helemaal meer te boven, maar ik weet niet in hoeverre dat beter wordt als je van tevoren wel eet. Mr T. en ik waren van plan om de volgende keer met domperidon te gaan stunten, wie weet werkt het.
But build to destroy
You play with my world
Peptalk schreef:Iemand ervaring met het nasaal bijdoseren van 2c-e?
Dus na een bepaalde tijd dat de eerste dosis gesnoven is nog eens bijdoseren.
Is het dan net als bij andere psychedelica (Mescaline, LSD, paddo's..) dat de trip enkel verlengt word maar niet meer toeneemt in intensiteit?
Let wel, ik heb het over nasale toediening.
Davinci schreef:Gisteren 15mg + 5mg op een feestje gedropt.
WOW
Die bodyload is zwaar overroepen, ik heb er bitter weinig tot geen last van gehad.
Het was heerlijk.
Door de set en setting vroeg ik mij wel af of de E van 2C-E niet voor 2C-Ecstasy staat
Visueel was het een spektakel.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten