Einstein schreef:Intuïtief zou ik je willen aanraden om het niet op een lege maag te nemen, dat komt je maag niet helemaal meer te boven, maar ik weet niet in hoeverre dat beter wordt als je van tevoren wel eet. Mr T. en ik waren van plan om de volgende keer met domperidon te gaan stunten, wie weet werkt het.
I Know the bodyload is a real Bitch!!!
Maar bij de 2C'tjes is het wel van belang een nuchtere maag te hebben. zo ook bij deze 2C.
Troost je met de gedachte dat als je veel last hebt van bodyload de trip ook de moeite waard gaat zijn. Mijn vriendin (welke al over haar nek moet als je het onderwerp drugs maar aanroert) heeft baat bij het preventief nemen van Omeprazol (maagbeschermer).
Maar bij ons en dus zelfs bij haar is na de opkomst er geen sprake meer van lichamelijke ongemakken.
Net zoals bij LSD is lekker eten iets geweldigs.
Persoonlijk heb ik geen last van het duistere kantje (lees mindfucks) maar mijn vriendin is daar bij 2C-E ook gevoelig voor.
Het leuke van deze 2C is dat hij interessanter word met elke milligram meer die je neemt.
En vervelende is dat de bodyload toeneemt met elke mg die je extra neemt.
Het kleurloze waar mensen hier over spreken ervaar ik totaal niet. Alle zintuigen zijn extreem gevoelig. Buiten dat hij heel visueel is vind ik hem ook psychisch zeer de moeite waard. Voor een echt volwassen trip hoef ik in vergelijking met bijvoorbeeld LSD minder zwaar te doseren.
Waar ik bij LSD rond de 3 a 400ug moet doseren haal ik met pakweg 24mg 2C-E een vergelijkbaar resultaat.