Piotr schreef:Ik zou voor 15mg gaan! Naar wat ik er van hoor kan 20mg best heftig uitpakken. Ik ga me er deze zomer ook maar eens aan wagen denk ik.
Piotr schreef:Ik zou voor 15mg gaan! Naar wat ik er van hoor kan 20mg best heftig uitpakken. Ik ga me er deze zomer ook maar eens aan wagen denk ik.
noxcoaster schreef:Awkward moment want zat tussen wat verjaardagspost. Familie: ' openmaken openmaken!'
Einstein schreef:noxcoaster schreef:Awkward moment want zat tussen wat verjaardagspost. Familie: ' openmaken openmaken!'
Denk niet dat paracetamol/ibuprofen van invloed is op het effect van 2C-E. Paracetamol en opioiden zijn allebei pijnstillers, maar daar heeft 2C-E niks mee te maken. Bovendien hebben paracetamol en opioiden ook niet echt een directe interactie, volgens mij
JongGeleerd schreef:2C-E is wel een duister goedje met een flinke bodyload, dus doseer niet over de 20mg als je nog niet weet wat het kan doen.
JongGeleerd schreef:Ik zeg 25mg, je dosis ligt al hoog, dus het is een wonder dat je nog niet een heftigere ervaring hebt gehad. Mindfucks moet je niet op rekenen, het is een relatief heldere drug, maar qua introspectie kan het een hele duistere kant op slaan. Persoonlijk vind ik het de mooiste Psychedelic die ik tot nu toe heb gehad, dat wel
Je kan ook 16mg nasaal doen, doet moeilijk pijn (nee echt, heel erg) maar het duurt korter en werkt instant
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten