Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

2C - E

Voor vragen/discussies over stoffen zoals 2C-B en 2C-I. Drugs zoals 25I-NBOMe horen hier ook thuis.

Re: 2C - E

Berichtdoor Perry » za mei 31, 2014 1:01 am

Geen idee van die 2C-C, maar in lage dosis is het sowieso prima te handelen dit.
De bodyload is echt wel heel zwaar, maar neemt af als je meer op je gemak bent.
Wat ik een gigantisch groot voordeel vond is dat hier lang niet zulke erge mindfucks zijn als bij truffels.
Pas als je hoge dosis neemt is er iets mindfuck achtigs (maat van me ging naar de WC, ik stond buiten de WC te wachten en vroeg me na 10 seconden af of ik daar niet al 'n kwartier stond en hij misschien al weg was)
Als je positief denkt is het qua mentale heftigheid imo makkelijker te handelen dan truffels, maar that's me.
Mindfucks is dat wat mij afschrikt bij truffels, want mijn eigen gedachten niet meer snappen vind ik heel angstaanjagend.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: 2C - E

Berichtdoor Radical » wo jun 04, 2014 8:37 pm

Staat voor vrijdag op de planning! :-)
Ga waarschijnlijk 15mg (misschien meer, dan maximaal 20mg) oraal nemen.

Heb het nu al een half jaar liggen en eindelijk is het tijd! Verslagje zal ook komen in dit topic. Als het me bevalt ga ik het ook op Defqon.1 nemen tegen het einde van de afterparty op zondag.
Did:
Alcohol, Truffels (Psilocybe Atlantis, Cosmic Connectors), Wiet (brownie, thee), XTC, Herbal XTC (Lemon X), Temazepam, 2C-B, Ritalin, N2O, 4-AcO-DMT, Ketamine, Oxazepam, Midazolam, Oxynorm (Maar 5mg...), 2c-e, speed en MXE
Avatar gebruiker
Radical
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1154
Geregistreerd: wo aug 14, 2013 12:24 am

Re: 2C - E

Berichtdoor Piotr » wo jun 04, 2014 10:47 pm

Ik zou voor 15mg gaan! Naar wat ik er van hoor kan 20mg best heftig uitpakken. Ik ga me er deze zomer ook maar eens aan wagen denk ik.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: 2C - E

Berichtdoor highrutosen » do jun 05, 2014 4:34 pm

Piotr schreef:Ik zou voor 15mg gaan! Naar wat ik er van hoor kan 20mg best heftig uitpakken. Ik ga me er deze zomer ook maar eens aan wagen denk ik.


Van wat ik heb gelezen is 2C-E een stuk dieper en meer psychedelic (ook kwa headspace)

Ik zou het eerst thuis proberen of 10mg doen. Volgens reports kan 15mg al best heftig zijn.

20-25mg kan ik me al helemaal niet voorstellen dat het iets is voor op een feest :shock:
highrutosen
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 212
Geregistreerd: ma feb 18, 2013 2:35 pm

Re: 2C - E

Berichtdoor megatrippie » vr jun 06, 2014 8:38 pm

Piotr schreef:Ik zou voor 15mg gaan! Naar wat ik er van hoor kan 20mg best heftig uitpakken. Ik ga me er deze zomer ook maar eens aan wagen denk ik.

De response curve van 2c-e is enorm stijl. Wat betekend dat iedere milligram meer een behoorlijk verschil zal maken.
Waar je bij LSD de dosis moet verdubbelen om de ervaring te verdubbelen zal bij 2C-E de dosis slechts met enkele milligrammen verhogen de ervaring verdubbelen.

Beetje simplistisch verwoord maar ik denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel.
15mg of 20mg 2C-E is een wereld van verschil
Tree Hugging Hippie Crap
megatrippie
In Memoriam
Offline
 
Posts: 572
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:52 pm

Re: 2C - E

Berichtdoor Radical » za jun 07, 2014 8:47 pm

Heb ongeveer 15mg gedaan, was super tof! Heb een reportje geschreven, zie tripreport forum.

Ben van plan om de 2c-e ook te doen op Defqon in combinatie met xtc. Eerst xtc (100-110mg), als deze werkt dan na ongeveer 2-3 uur later de 2c-e (+/- 20mg) innemen. Na 2 uur komen pas de visuals op bij mij. Ik merkte tijdens mijn trip een verhoogte hartslag +/- 100 slagen per minuut. Natuurlijk verhoogt mdma/xtc ook je hartslag. mijn vraag is dus of deze combinatie aan of af te raden is. :-)
Did:
Alcohol, Truffels (Psilocybe Atlantis, Cosmic Connectors), Wiet (brownie, thee), XTC, Herbal XTC (Lemon X), Temazepam, 2C-B, Ritalin, N2O, 4-AcO-DMT, Ketamine, Oxazepam, Midazolam, Oxynorm (Maar 5mg...), 2c-e, speed en MXE
Avatar gebruiker
Radical
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1154
Geregistreerd: wo aug 14, 2013 12:24 am

Re: 2C - E

Berichtdoor Piotr » zo jun 08, 2014 4:00 am

De combinatie zal weinig extra risico's met zich mee brengen lijkt me. Ik vraag me wel af waarom je eerst de mdma wil pakken. Zeker als de 2c-e 2 uur de tijd nodig heeft om op te komen. Ik zou dan juist twee uur na inname van de 2c-e je mdma droppen.

Als ik me niet vergis is een hartslag van 100bpm toch helemaal niks bijzonders?
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: 2C - E

Berichtdoor Radical » zo jun 08, 2014 10:37 am

Ik wil met de eindshow en de afterparty op xtc zijn. Uurtje voordat de afterparty klaar is wil ik de 2ce laten opkomen om dan over de camping te dwalen, met nog de naeffecten van de xtc :)
Did:
Alcohol, Truffels (Psilocybe Atlantis, Cosmic Connectors), Wiet (brownie, thee), XTC, Herbal XTC (Lemon X), Temazepam, 2C-B, Ritalin, N2O, 4-AcO-DMT, Ketamine, Oxazepam, Midazolam, Oxynorm (Maar 5mg...), 2c-e, speed en MXE
Avatar gebruiker
Radical
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1154
Geregistreerd: wo aug 14, 2013 12:24 am

Re: 2C - E

Berichtdoor FreddieFissa » di jul 01, 2014 8:01 pm

Ik heb al een topic aangemaakt maar hier dan ook nog even de vraag:

research-chemicals/2c-e-festival-t9691.html#p504257

Ik ga zelf vrijdag en zaterdag naar een festival, en wil vrijdagavond voor het eerst 2c-e gebruiken. Wat voor een dosering raden jullie aan? Ik zat zelf te denken aan 10mg. Ik ben een doorgewinterde tripper, nooit problemen ondervonden met hogere doseringen 2cb of andere drugs. Wat kan ik er van verwachten, of waar is het enigszins mee te vergelijken?
FreddieFissa
Newbie
Offline
 
Posts: 8
Geregistreerd: di jul 01, 2014 4:31 pm

Re: 2C - E

Berichtdoor Piotr » wo sep 03, 2014 10:19 pm

Komende zaterdag hebben we een tripavond/huisfeest met 15 à 20 vrienden, waarvan er enkelen geen hard-drugs gaan gebruiken. Ik heb voor mezelf en twee vrienden capsules van 15mg 2C-E gemaakt. Ik wou eigenlijk iets hoger gaan zitten, maar jammer genoeg was dit het laatste wat ik had. Het is een relatief klein huis en ik vroeg me af of het niet wat te druk/chaotisch wordt om een, voor mij nieuw, en zo te lezen stevig middel te te proberen. Het zijn daarentegen allemaal erg goede vrienden en er is de mogelijkheid me eventueel af te zonderen. De andere party-gangers gaan aan de paddo's, 4-aco-dmt of mxe.

Any thoughts?
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: 2C - E

Berichtdoor Perry » do sep 04, 2014 3:42 am

Ik houd persoonlijk graag de opties open, ik had een keer met 2C-E zin om uit te gaan, een avontuurtje (ik werd gek van de kleine ruimte en drukte) dit kon toen en maakte me enthousiast en dus blij
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: 2C - E

Berichtdoor Piotr » zo sep 07, 2014 4:07 pm

Vannacht dus 15mg genomen. Viel allemaal reuze mee; het mocht wel een tikkie harder, alleen de bodyload is wel heel storend de eerste uren. Van visuals ook maar weinig mee gekregen om eerlijk te zijn. Desalniettemin geeft het een leuke high. We vonden het allemaal erg veel lijken op LSD. Ik zou het dan ook niet snel opnieuw bestellen, want ik pak dan gewoon liever LSD.

Lachgas een paar uur na de 2C-E was wel zéér plezierig! :woeh:
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: 2C - E

Berichtdoor noxcoaster » zo sep 21, 2014 1:01 pm

Ik heb gisteren 200mg 2c-e binnengekregen. Awkward moment want zat tussen wat verjaardagspost. Familie: ' openmaken openmaken!' :roll2: na vakkundig het envelopje weggemoffeld te hebben s avonds allergietestje 5 mg nasaal (burns like hell!) net een bommetje van 15-20mg gedropt.
Weet iemand of een dosis ibuprofen en paracetamol (ivm rugpijn) hier invloed op kan hebben? Ik weet dat paracetamol een versterkend effect op opiaten kan hebben maar weet niet hoe dat met 2ctjes zit!
Done: paracetamol

To do: heroïne
Avatar gebruiker
noxcoaster
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 109
Geregistreerd: do aug 07, 2014 7:03 pm

Re: 2C - E

Berichtdoor Einstein » zo sep 21, 2014 2:28 pm

noxcoaster schreef:Awkward moment want zat tussen wat verjaardagspost. Familie: ' openmaken openmaken!' :roll2:

:hulde: :hulde: :hulde:

Denk niet dat paracetamol/ibuprofen van invloed is op het effect van 2C-E. Paracetamol en opioiden zijn allebei pijnstillers, maar daar heeft 2C-E niks mee te maken. Bovendien hebben paracetamol en opioiden ook niet echt een directe interactie, volgens mij :P
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 2C - E

Berichtdoor noxcoaster » zo sep 21, 2014 2:53 pm

Einstein schreef:
noxcoaster schreef:Awkward moment want zat tussen wat verjaardagspost. Familie: ' openmaken openmaken!' :roll2:

:hulde: :hulde: :hulde:

Denk niet dat paracetamol/ibuprofen van invloed is op het effect van 2C-E. Paracetamol en opioiden zijn allebei pijnstillers, maar daar heeft 2C-E niks mee te maken. Bovendien hebben paracetamol en opioiden ook niet echt een directe interactie, volgens mij :P


Haha ja nog nooit zo teleurgesteld met een onverwacht snelle levering geweest :)

Mn huisarts had het daar altijd over dat paracetamol een versterkend effect op opiaten en nsaid's heeft maar voor hetzelfde geld lult die ook maar wat :grin:
Nu 2 uur later weinig effect. Kleuren zijn na een uur wel wat helderder geweest en iets van bodyload maar niet veel. Ik heb uit voorzorg denk ik iets te voorzichtig gedoseerd want mn weegschaal vertrouw ik niet helemaal en is tot 0,01 gram, vandaar de 15-20 mg dosering en daarna nog iets eruit gehaald. Volgende keer wat zwaardere dose!
Done: paracetamol

To do: heroïne
Avatar gebruiker
noxcoaster
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 109
Geregistreerd: do aug 07, 2014 7:03 pm

Re: 2C - E

Berichtdoor Perry » zo sep 21, 2014 3:52 pm

Misschien is het ook nog gewenning, omdat je met 5mg een allergie check deed, dat is een vrij hoge dosis daarvoor en de dag ervoor.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: 2C - E

Berichtdoor Einstein » zo sep 21, 2014 5:43 pm

Denk dat die gewenning wel meevalt. 5 mg is veel voor een allergietest, maar veroorzaakt vermoedelijk hoe dan ook niet zo bijster veel gewenning.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 2C - E

Berichtdoor noxcoaster » zo sep 21, 2014 6:38 pm

Het was een anticlimax. Ik heb 4 uur later nog eens dik 20 mg bijgepakt (weegschaal twijfelde tussen 0,02 en 0,03) en nul reactie. Of ik moet nog hoger doseren (lijkt me sterk) of ik heb troep gehad. Er was in het begin wat bodyload en wat heldere kleuren en geluiden maar dit was het dan ook.

Dan maar eens naarstig op zoek naar 2c-b maar dat zal een lastige worden :)
Done: paracetamol

To do: heroïne
Avatar gebruiker
noxcoaster
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 109
Geregistreerd: do aug 07, 2014 7:03 pm

Re: 2C - E

Berichtdoor Perry » zo sep 21, 2014 6:42 pm

Bijpakken is voornamelijk een verlenging van het effect, met 15-20mg 2C-E zou je een mooie trip moeten beleven, maar dit moet dan gewoon de startdosis zijn.

2C-E is wel een duister goedje met een flinke bodyload, dus doseer niet over de 20mg als je nog niet weet wat het kan doen.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: 2C - E

Berichtdoor Einstein » zo sep 21, 2014 7:40 pm

JongGeleerd schreef:2C-E is wel een duister goedje met een flinke bodyload, dus doseer niet over de 20mg als je nog niet weet wat het kan doen.

Topidee. Er zijn mensen die de trip van hun leven gehad hebben op te veel 2C-E, niet altijd in positieve zin, geloof ik. Als je er voorzichtig mee omgaat kan het echter schitterend spul zijn :woeh:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 2C - E

Berichtdoor highrutosen » vr okt 31, 2014 1:54 pm

21mg viel tegen. Vrij mild (behalve beetje misselijkheid), wel goede OEV's :keta: echt anders dan met 2cb, niet boeiende CEV's en muziek klonk mooi maar niet zo heftig als ik had verwacht. Weinig mindfuck en introspectie, moest me echt inhouden niet te combineren om er toch iets uit te halen. Ik kon ook vrij helder nadenken.

Zal de sprong naar 25mg echt veel verschil uitmaken? Of zal ik volgende keer meteen 30mg doen?

Volgende keer 2CE zal trouwens met een paar vrienden en een vriendin van me zijn. Ze hebben nog geen ervaring met 2CE, maar wel met 2CB, truffels, acid en kwa intensiteit zijn ze hetzelfde gewend als ik. Zal 30mg voor hun dan ook prima zijn? Ik lees namelijk dat 2CE bij sommige veel harder kan vallen.
highrutosen
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 212
Geregistreerd: ma feb 18, 2013 2:35 pm

Re: 2C - E

Berichtdoor Perry » vr okt 31, 2014 4:05 pm

Ik zeg 25mg, je dosis ligt al hoog, dus het is een wonder dat je nog niet een heftigere ervaring hebt gehad. Mindfucks moet je niet op rekenen, het is een relatief heldere drug, maar qua introspectie kan het een hele duistere kant op slaan. Persoonlijk vind ik het de mooiste Psychedelic die ik tot nu toe heb gehad, dat wel :)
Je kan ook 16mg nasaal doen, doet moeilijk pijn (nee echt, heel erg) maar het duurt korter en werkt instant
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: 2C - E

Berichtdoor Piotr » vr okt 31, 2014 4:14 pm

Ik vond 15mg ook erg mild om het maar zacht uit te drukken. Als ik het nog eens doe toch minstens 20mg, al denk ik dat dat nog steeds geen heftige trip zal opleveren.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: 2C - E

Berichtdoor highrutosen » vr okt 31, 2014 8:19 pm

JongGeleerd schreef:Ik zeg 25mg, je dosis ligt al hoog, dus het is een wonder dat je nog niet een heftigere ervaring hebt gehad. Mindfucks moet je niet op rekenen, het is een relatief heldere drug, maar qua introspectie kan het een hele duistere kant op slaan. Persoonlijk vind ik het de mooiste Psychedelic die ik tot nu toe heb gehad, dat wel :)
Je kan ook 16mg nasaal doen, doet moeilijk pijn (nee echt, heel erg) maar het duurt korter en werkt instant


Ja. Ik houd het denk ik voor de zekerheid bij 25mg. Sowieso neem ik het liever oraal.
Nou lees ik ook reports online van 30-50mg, maar dat kan later altijd nog.
Ik verwacht eerlijk gezegd niet veel van 4mg meer, maar ik vertrouw op jullie :mrgreen:
highrutosen
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 212
Geregistreerd: ma feb 18, 2013 2:35 pm

Re: 2C - E

Berichtdoor Perry » vr okt 31, 2014 8:48 pm

Onze geliefde Alexander Shulgin beschreef in PiHKAL dat hij een dosis van 25mg oraal erg heftig vond en dat hoger vaak niet prettig meer is.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: 2C - E

Berichtdoor Bonke » vr okt 31, 2014 9:45 pm

Leuk spul, maar die smerige bodyload haat ik serieus. Geen 2C's of 4-Ho-Met oid voor mij meer.
Avatar gebruiker
Bonke
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1162
Geregistreerd: wo jan 11, 2012 11:58 pm
Woonplaats: Ouagadougou

Re: 2C - E

Berichtdoor Vinnie » di nov 04, 2014 10:50 am

2C-E is ook niet echt mijn favoriet :s

de mindfucks en viuals vallen reuze mee en is vooral de bodyload die je voelt
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: 2C - E

Berichtdoor Tweaker » do nov 20, 2014 7:31 pm

Afgelopen weekend ook 2C-E gedaan. Ik had nog een sample liggen van 36 mg en die hebben we opgelost in water en rond 21 uur met z'n tweeën eerlijk verdeeld geshot. Ik vond dat het al redelijk snel op kwam zetten (ong. 30 min), maar ik heb altijd heel snel voelbare effecten.

Dit was mijn eerste keer 2C-* Maar mensen, wow, wat een mooi spul. Ik heb ong. 10x paddo's/truffels gedaan in alle sterkten, maar nooit zo een vette OEV's gehad. Ik ben het er mee eens dat het mentaal nogal helder is, wat op zijn tijd ook heel relaxed is. Wat ik nog meer goed er aan vond was dat het zo stuurbaar was.

Ik heb me ziek gelachen om south park, op een matras helemaal weggespaced en op vrolijke deephouse gedanst. De bodyload vond ik ook helemaal niet sterk aanwezig. Wel soms een beetje buikpijn. Uiteindelijk heb ik 20 mg valium gepakt en ben ik gaan slapen om 3 uur. Mijn maat had dit niet gedaan en is uiteindelijk pas om half 7 kunnen gaan slapen omdat het toen pas helemaal uitgewerkt was.

Echt een aanrader als je een keer goed wil trippen zonder de mindfucks

*Edit: Van de grauwe kantjes heb ik niks gemerkt, wellicht dat dit aan de hoeveelheid/gesteldheid ligt.
Tweaker
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 33
Geregistreerd: zo nov 03, 2013 12:50 pm

Re: 2C - E

Berichtdoor Piotr » do nov 20, 2014 8:03 pm

Klinkt als een toffe ervaring! ;)

Heb je het sample van tevoren gewogen? Heb wel vaker meegemaakt dat een sample meer bevat dan dat erop staat. Mij lijkt 18mg 2C-E nog vrij mild ten opzichte van bijvoorbeeld 15-20g truffels, laat staan een paar gram paddo's.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: 2C - E

Berichtdoor highrutosen » za nov 22, 2014 9:32 am

Het is uiteindelijk 28mg geworden. Ben benieuwd :)
highrutosen
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 212
Geregistreerd: ma feb 18, 2013 2:35 pm

VorigeVolgende

Keer terug naar 2C's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron