door Koekwaus » za sep 15, 2012 10:53 am
deadlock schreef:Lµs. D schreef:Sinds je hem moet terugbetalen later als je een baan hebt. Het is een hele gunstige lening. Also, het millieu boeit me echt betrekkelijk weinig. Pave the rainforest! Ik zie het millieu de komende 50 jaar niet zodanig naar de tyfus gaan dat de mens er niet in kan leven.
Dat is slechts gedeeltelijk waar.
Het tweede gedeelte van je comment is eigenlijk niet eens de moeite waard om op te reageren maar ik ga het godverdomme toch doen. Zonder een overheid die allerlei vreemde regels als "Géén PCB's in het milieu dumpen" oplegt kunnen wij groenten eten die van het land komen. Zonder die regels gaat de gemiddelde leeftijd naar die van Rwanda (38). Lang leve de Libertarische Partij zou ik zeggen want zo kom je daadwerkelijk ergens :')
Ook jouw opmerkingen zijn maar gedeeltelijk waar. De overheid is niet altijd nodig om een moraal aan bedrijven en burgers op te leggen, vaak genoeg nemen bedrijven zelf initiatief om aan de wensen van de consument of andere stakeholders tegemoet te komen. Niet heel uitzonderlijk is het als de overheid daar ook naar kijkt en dat als uitgangspunten neemt. Zowel een overheid als de goede wil van het bedrijfsleven en de juiste instelling van de consument zijn nodig om maar enigszins in de buurt te komen van een juiste omgang met economische- en milieu belangen.
Die gemiddelde leeftijd waar baseer je die op? Want het klinkt mij als een holle phrase, sowieso omdat de gemiddelde leeftijd van mensen in Afrikaanse landen totaal niet samenhangt met milieuproblematiek maar met andere zaken zoals ziekten, kinderziekten, gebrek aan medische faciliteiten, armoede, etnisch geweld (tribale toestanden, vaak ook een nalatenschap van blanke kolonisten zoals ook in Rwanda) en durf ik hem er in te gooien? religie. Ik heb Hero Brinkman niet hoog zitten, maar kan me ook niet voorstellen dat zijn partij staat voor het kappen van regenwouden, ook omdat Nederland geen regenwouden heeft. Dus ook die opmerking snijdt geen hout.
Valt me op dat als argumenten hier niet in de linkse denkbeelden van een paar medeforummers hier passen alle middelen geoorloofd zijn om die persoon in diskrediet te brengen of te beledigen. Zelfs waar het niks meer met de discussie te maken heeft.. Maar dat deadlock zo ver zou gaan om iemand die studeert en stufi ontvangt uit te maken voor uitkeringstrekker daar viel mn bek wel even van open.
Did: Alcohol, wiet, hasj, boter, olie, lachgas, pammetjes, slaapmiddelen, ritalin, cocaine, pep, dexamfetamine, 4-ma, 4-fa, 6-apb, 3-mmc, 2c-i, lsd, paddo's, mdma kristallen, xtc.
Todo: 5-apb, mxe, 4-mmc, cactus, dmt, keta, ghb, poppers en aantal kruiden/planten.