tonic1 schreef:Al jaren geen kater meer gehad na alcohol tip : pak er een zwakke benzo bij 1 je slaapt beter 2 geen kater voor het geld hoef je het niet te laten 30 cent pilletje etizolam.
JongGeleerd schreef:Of je stopt met ademen en sterft... Jij drinkt blijkbaar geen sicke hoeveelheden alcohol
Exceptional Insight schreef:JongGeleerd schreef:Of je stopt met ademen en sterft... Jij drinkt blijkbaar geen sicke hoeveelheden alcohol
Of jij een heel zwak ademhalingsstelsel, want je post dit wel vaak.
JongGeleerd schreef:Het is gewoon een risico waar je rekening mee moet houden. Als ik een zwak ademhalingsstelsel had gehad zou ik dit niet kunnen posten... Heb zelf ooit 12mg Etizolam + 4 blikjes bier overleefd, zonder tolerantie. Zegt niet dat het verstandig is.
Ano schreef:JongGeleerd schreef:Zeker, ik ben ook een dwaas
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Rudolph schreef:Sportdranken zitten dan ook vol elektrolyten die helpen met het vocht, bier met elektrolyten drinken schijnt ook te zorgen voor een flinke katervermindering de volgende dag
Aaltje schreef:Ik heb nog een goeie tip:
Prototype schreef:Ted Bundy schreef:Bourjois schreef:Mensen die wiet roken zijn doorgaans mensen die graag comfortabele kleding verkiezen boven merkkleding. Walgelijk.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
JongGeleerd schreef:Phenibut is echt een kater killer imo.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten