Tomaat schreef:Ik heb weinig/nooit last van een kater. Geen idee hoe het komt. Ik fiets wel meestal nog een kwartier - 20 min voor ik naar huis ga, volgens mij doet dat ook wel wat. Ik 'bekom' daar echt van.
drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.
lolnoob schreef:Ik ben van mening dat als je echt genoeg hebt gezopen er niets tegen een kater helpt, die moet je er dan maar gewoon bijnemen.
Frisse lucht is altijd wel fijn maar op sommige avonden is dat en veel water drinken nog niet genoeg.
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
Petrovic schreef:Hoorde via dat iemand tegen de kater de wekker zet op 6uur of zo en ze dan een flinke lading water weg werkt. Als ik het bond maak maar eens proberen.
Petrovic schreef:Hoorde via dat iemand tegen de kater de wekker zet op 6uur of zo en ze dan een flinke lading water weg werkt. Als ik het bond maak maar eens proberen.
Flameon schreef:Petrovic schreef:Hoorde via dat iemand tegen de kater de wekker zet op 6uur of zo en ze dan een flinke lading water weg werkt. Als ik het bond maak maar eens proberen.
Waarom dan? En niet gewoon voor het slapen gaan?
euroshopper schreef:Helaas heb ik vaak genoeg een kater gehad, maar ondertussen weet ik wel goed wat helpt tegen een kater qua voorbereidingen.
Voor het slapen eet en drink ik altijd water, en neem ik een ibuprofen in. Als ik wakker word meteen een (goed) ontbijt eten, soms nog een ibuprofen en vooral niet blijven liggen. Meestal helpt dit ritueel wel een beetje. Mocht ik toch last krijgen van een heftige kater (met misselijkheid, evenwichtstoornis en al) dan helpt het voor mij om buiten te zitten/lopen, en anders met m'n hoofd naar beneden hangen. (raar, misschien zit dat wel tussen m'n oren ofzo dat dat helpt -maar wat maakt het uit- als het helpt toch )
Ik vind pijnstillers innemen wel een goede tip die ik mis in de begin post.
taeknic schreef:euroshopper schreef:Helaas heb ik vaak genoeg een kater gehad, maar ondertussen weet ik wel goed wat helpt tegen een kater qua voorbereidingen.
Voor het slapen eet en drink ik altijd water, en neem ik een ibuprofen in. Als ik wakker word meteen een (goed) ontbijt eten, soms nog een ibuprofen en vooral niet blijven liggen. Meestal helpt dit ritueel wel een beetje. Mocht ik toch last krijgen van een heftige kater (met misselijkheid, evenwichtstoornis en al) dan helpt het voor mij om buiten te zitten/lopen, en anders met m'n hoofd naar beneden hangen. (raar, misschien zit dat wel tussen m'n oren ofzo dat dat helpt -maar wat maakt het uit- als het helpt toch )
Ik vind pijnstillers innemen wel een goede tip die ik mis in de begin post.
eet jij water?
.
Beeeb schreef:ik mis nog de optie paracetamol
(en dan ga ik nnu onder het genot van een bldoy maruy de frituurpan aanzetten)
euroshopper schreef:Beeeb schreef:ik mis nog de optie paracetamol
(en dan ga ik nnu onder het genot van een bldoy maruy de frituurpan aanzetten)
Herhaling van wat ik zei
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten