Klimtox schreef:Minimaal 1 liter water drinken voor het slapen gaan, dan word ik probleemloos wakker.
Het probleem is dan wel dat je s 'avonds al problemen krijgt.
Klimtox schreef:Minimaal 1 liter water drinken voor het slapen gaan, dan word ik probleemloos wakker.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
prototype schreef:Klimtox schreef:Minimaal 1 liter water drinken voor het slapen gaan, dan word ik probleemloos wakker.
Het probleem is dan wel dat je s 'avonds al problemen krijgt.
Radical schreef:Tanden poetsen en dan weer wat water en dan heerlijk slapen.
cheetah schreef:420dreugit schreef:cheetah schreef:Ik weet ...
...in pm!
tldr
ben dr0nken cheetah, en 0q dit m0ment is er maar 1 manier 0m mijn aank0mende kater te verminderen dat ben jij, als je naast me k0mt liggen
Oh ja, vergeten, wat ook goed helpt tegen een kater is cheetah inhuren om naast je te komen liggen. Voordelen: ze pakt teiltje als je moet overgeven, pakt water als je dorst hebt, maakt ontbijtje als je nog in coma ligt en kost slechts 5000,- per nacht!
Prototype schreef:Ted Bundy schreef:Bourjois schreef:Mensen die wiet roken zijn doorgaans mensen die graag comfortabele kleding verkiezen boven merkkleding. Walgelijk.
Radical schreef:Paracetamol niet combineren met alcohol helemaal niet pcm na alcohol. Dit gaat ten koste van je lever.
Prototype schreef:Ted Bundy schreef:Bourjois schreef:Mensen die wiet roken zijn doorgaans mensen die graag comfortabele kleding verkiezen boven merkkleding. Walgelijk.
Ted Bundy schreef:Radical schreef:Paracetamol niet combineren met alcohol helemaal niet pcm na alcohol. Dit gaat ten koste van je lever.
Daarvoor hebben we donoren!
voldie schreef:voor het slapen ff 3 glazen water ( of aanmaak limonade of what ever) drinken en in de ochtend flink ontbijten met bruin brood (vezels) ei (eiwitten) en veel bacon (vet)
en daarna flink wat mokken koffie drinken
dit heeft bij mij elke kater overwonnen
voldie schreef:Ach het beste medicijn tegen een kater blijft een dikke blow
En die wekt ook weer eetlust op
Nada schreef:- 1 groot glas water (liefs halve liter) daar enkele suikerklontjes en een klein schepje zout goed doorroeren en in 1 maal uitdrinken
De testpersonen zeiden dat ze zich na een uur iets beter voelden. Ja 'iets' Want een echt wondermiddel bestaat volgens mij niet.
voldie schreef:Ach het beste medicijn tegen een kater blijft een dikke blow
Poseidon schreef:Coca en benzo's erbij kan helpen om zonnig wakker te worden.
Maar ja. Weet niet of t echt goed advies is dit.
Dreuge schreef:Druks schreef:Dreuge schreef:Een benzo knallen voor het slapen gaan helpt ook wel
Gevaarlijk advies dit. Ik raad niemand aan om benzo's te slikken na een avond flink drinken i.v.m. ademhalingsproblemen!
/harm reduction
idd, als je een goede doorslaper knalt wordt je nooit meer wakker
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten