Bloxnix schreef:Het had een doorzichtig-bruinachtige kleur.
Einstein schreef:Bloxnix schreef:Het had een doorzichtig-bruinachtige kleur.
Dan bestaat er inderdaad wel een reële kans dat het whisky was
Bloxnix schreef:Einstein schreef:Bloxnix schreef:Het had een doorzichtig-bruinachtige kleur.
Dan bestaat er inderdaad wel een reële kans dat het whisky was
Ik ben wel zeker dat het whisky was.
Ik zette dit erbij omdat iemand me vertelde dat je bruinachtige en doorzichtige whisky had.
Bloxnix schreef:Je wil me nu vast iets bewijzen ofzo, maar ik begrijp het niet, leg maar gewoon uit.
endymion schreef:Bloxnix schreef:Je wil me nu vast iets bewijzen ofzo, maar ik begrijp het niet, leg maar gewoon uit.
Ik zit maar wat te dollen Maar whisky is bruin en doorzichtig ja maar cognac bv ook en dat kan voor een leek ook als whisky smaken.
Bloxnix schreef:endymion schreef:Bloxnix schreef:Je wil me nu vast iets bewijzen ofzo, maar ik begrijp het niet, leg maar gewoon uit.
Ik zit maar wat te dollen Maar whisky is bruin en doorzichtig ja maar cognac bv ook en dat kan voor een leek ook als whisky smaken.
Maar ik neem aan dat als ik whisky vraag op cafe, hij me ook wel whisky geeft
Maar ik ga er me toch eens in verdiepen.
Wat meer soorten proeven enzo.
Anon schreef:Topic omhoog kicken omdat ik een Laphroaig 10 zit te drinken.
Petrovic schreef:Een jonge whisky van waarschijnlijk Laphroaig (cask strenght) met zeewier erin. Echt een hele aparte smaak. Naast veel peat best zoetig, zover een whisky zoetig kan zijn
Sublimo schreef:Glenlivet, 12 years.
Dopey schreef:Sublimo schreef:Glenlivet, 12 years.
Net gekocht voor oud n nieuw.
Heb al een tijdje geen whisky gekocht vanwege financiële problemen, maar ik heb me gister weer even flink verhoerd om het toch te kunnen betalen.
Gnothi seauton schreef:Is Talisker 10 y.o. aan te raden om de zwaardere categorie in te gaan?
Petrovic schreef:Gnothi seauton schreef:Is Talisker 10 y.o. aan te raden om de zwaardere categorie in te gaan?
Ja, al denk ik dan dat bowmore 12 jaar dan nog beter bij je past.
Dopey schreef:Dopey schreef:Sublimo schreef:Glenlivet, 12 years.
Net gekocht voor oud n nieuw.
Heb al een tijdje geen whisky gekocht vanwege financiële problemen, maar ik heb me gister weer even flink verhoerd om het toch te kunnen betalen.
Anddddd it's gone.
Petrovic schreef:Bowmore vind ik wat minder rokerig maar heeft wel veel smaak. Lijkt me een betere opstap.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten