Exceptional Insight schreef:Xeloc schreef:Oom Klaas schreef:Vanavond is het weer whisky tijd
Ik drink niet zo snel, dus bij mij is het voorlopig elke avond whisky tijd!
Als je wel snel bent, kan het ook elke avond whisky tijd zijn hoor.
True
Exceptional Insight schreef:Xeloc schreef:Oom Klaas schreef:Vanavond is het weer whisky tijd
Ik drink niet zo snel, dus bij mij is het voorlopig elke avond whisky tijd!
Als je wel snel bent, kan het ook elke avond whisky tijd zijn hoor.
Xeloc schreef:Tot je pinpas gaat weigeren bij de slijterij!
DrippTone schreef:Of je lever het begeeft.
Ragnarok schreef:Gisteren Talisker 10yrs weer eens op, en hij heeft me nog steeds niet volledig kunnen overtuigen. Niet dat hij vies is, maar ik vind hem ook niet iets bijzonders hebben.
Petrovic schreef:Bowmore 12 Enigma. Deze is nog beter dan de normale 12 jaar.
FRESH schreef:Petrovic schreef:Bowmore 12 Enigma. Deze is nog beter dan de normale 12 jaar.
Dat is inderdaad een lekkere voor een hele schappelijke prijs!
DrippTone schreef:Ragnarok schreef:Gisteren Talisker 10yrs weer eens op, en hij heeft me nog steeds niet volledig kunnen overtuigen. Niet dat hij vies is, maar ik vind hem ook niet iets bijzonders hebben.
Talisker is sowieso wel overrated imho. Voor mij is alleen de 18yrs de moeite om nog eens aan te schaffen. Maar dat doe ik niet zo snel ivm de prijs.
Miele schreef:Laphroaigh Quartercask <3
Biertje schreef:Nu een flesje Glenlivet 15. Hij is lekker.
Miele schreef:Jura 10 ... Toch beetje tegenvaller na mn Quartecask laast...
DrMed schreef:Ik twijfel er niet aan dat je er makkelijk mee KAN stoppen, maar de kans dat je WILT stoppen is vrij klein.
Petrovic schreef:Glen Moray 12 laatst gekocht. Echt zoveel betere dan de 8 jarige. Dit is een blijver.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten