Ragnarok schreef:Net weer Lagavulin 16yrs op...
Petrovic schreef:Ragnarok schreef:Net weer Lagavulin 16yrs op...
Die staat bij mij ongeveer op nummer 1. Alleen zo duur.
Petrovic schreef:Ik kan beter ook maar eens een paar flessen eerst leeg drinken voor nieuwe te kopen. Er blijven zo steeds 5 flessen staan (waarvan sommige al maanden open).
Vandaag Glen Moray 8 gekocht. Minder dan glenfiddich 12 maar zeker goed te doen. En dat voor maar 21 euro.
Ragnarok schreef:Die Laphroaig stond al een jaar open
Exceptional Insight schreef:Ragnarok schreef:Die Laphroaig stond al een jaar open
Jezus. Hoe doe je dat?
Exceptional Insight schreef:Ragnarok schreef:Die Laphroaig stond al een jaar open
Jezus. Hoe doe je dat?
Rabbithole schreef:Gewoon een glaasje nemen om te genieten i.p.v. je lam te willen zuipen ermee?
Petrovic schreef:Als ik lam wil worden koop ik wel whisky of rum van 13 euro (1 liter )
Oom Klaas schreef:Aan het einde van de week is het weer mogelijk voor me om Macallen te halen
Petrovic schreef:Vorige week toen ik een fles whisky had gekocht zei de man van de slijter of ik mee wilde doen met een soort loterij. Er vielen 2 kaartjes te winnen voor het whisky festival in Groningen, ik dacht, waarom ook niet. Wordt vandaag dus gebeld dat ik gewonnen heb en dat ik 2 kaartjes ter waarde van 50 euro heb gewonnen.
Het weekend dus even veel whisky's gratis testen.
Xeloc schreef:Petrovic schreef:Vorige week toen ik een fles whisky had gekocht zei de man van de slijter of ik mee wilde doen met een soort loterij. Er vielen 2 kaartjes te winnen voor het whisky festival in Groningen, ik dacht, waarom ook niet. Wordt vandaag dus gebeld dat ik gewonnen heb en dat ik 2 kaartjes ter waarde van 50 euro heb gewonnen.
Het weekend dus even veel whisky's gratis testen.
FUUUUCK!!! Waarom ben ik niet in Groningen dat weekend!!! Welk weekend is het?
Xeloc schreef:Kut... zal vrienden even waarschuwen!
Petrovic schreef:Xeloc schreef:Kut... zal vrienden even waarschuwen!
Volgens mij kunnen er al geen kaartjes meer gekocht worden.
Petrovic schreef:
Beter dan maar niet gelijk met Islays beginnen en een flesje water mee nemen. Lijkt me wel leuk naast het proeven om te zien hoe ze het maken, materiaal etc.
Rabbithole schreef:Exceptional Insight schreef:Ragnarok schreef:Die Laphroaig stond al een jaar open
Jezus. Hoe doe je dat?
Gewoon een glaasje nemen om te genieten i.p.v. je lam te willen zuipen ermee?
Pètrofiets schreef:- Ardbeg Uigeadail.
Ragnarok schreef:Pètrofiets schreef:- Ardbeg Uigeadail.
Ardbeg hadden toch 2 van die vrouwen rondlopen om te promoten, ten minste dat dacht ik te zien op tv.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten