Petrovic schreef:Penny packer. Ik dacht ik probeer eens een bourbon, toch nog best wel lekker.
Petrovic schreef:- Coal ila cask strenght.
- Laphroaig 18.
- Ardbeg Uigeadail.
Exceptional Insight schreef:Flameon schreef:WAt is voor jullie whiskey fanaten het grote verschil tussen een goedkope en dure whiskey?
En wederom een weloverwogen, scherpzinnige vraag van de vlam. Nou, dan zal ik ook maar weer een lumineus antwoord geven: Goedkope whisky is vies, dure whisky is lekker!
Petrovic schreef:Iemand ervaring met Connemara (Ierse peated whiskey)?
DrippTone schreef:Kwestie van smaak. GlennFarclas 25yrs(E300) en Blair Athol 18yrs van Duncan Tailor(E190) vond ik toch onder doen voor de Arran Malt 12yrs(E30). Om maar even voorbeeldje te noemen. Maar over het algemeen is de prijs wel naar de smaak.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Flameon schreef:
WAt is voor jullie whiskey fanaten het grote verschil tussen een goedkope en dure whiskey?
TOK schreef:jood-achtige whisky
Wikipedia schreef:Dijood of moleculair jood (I2) is de belangrijkste enkelvoudige stof van het element jood.
Einstein schreef:Wikipedia schreef:Dijood of moleculair jood (I2) is de belangrijkste enkelvoudige stof van het element jood.
Muhahahahaha
Oom Klaas schreef:Vanavond is het weer whisky tijd
Xeloc schreef:Oom Klaas schreef:Vanavond is het weer whisky tijd
Ik drink niet zo snel, dus bij mij is het voorlopig elke avond whisky tijd!
Ragnarok schreef:Ik denk dat het vanavond weer eens whisky tijd is, en dan met een goede film erbij
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten