Oom Klaas schreef:Petrovic schreef:Glen Moray 12 laatst gekocht. Echt zoveel betere dan de 8 jarige. Dit is een blijver.
En nog hartstikke goedkoop ook voor een 12 jarige
Inderdaad, ik denk nog wel beter dan een glenfiddich 12.
Oom Klaas schreef:Petrovic schreef:Glen Moray 12 laatst gekocht. Echt zoveel betere dan de 8 jarige. Dit is een blijver.
En nog hartstikke goedkoop ook voor een 12 jarige
Gnothi seauton schreef:Heeft iemand ervaring met de blend Teacher's?
Ik ontdekte deze dankzij deze
man.
Hij maakt goede filmpjes, overigens.
J4N0S schreef:Een fles Glenfarclas 21 meegenomen van bij mijn vader. Hij drinkt toch geen alcohol dus kan ze even goed zelf opdrinken
Einstein schreef:Glen Talloch is gruwelijk lekker op het gebied van vage pauperwhisky
Petrovic schreef:Teachers vind ik zelf een van de lekkerste goedkopere blend. Bevat geloof ik ook een hoog percentage malt.
Edit; dit is ook een erg lekkere goedkope blend; te bhéag.
Gnothi seauton schreef:Einstein schreef:Glen Talloch is gruwelijk lekker op het gebied van vage pauperwhisky
Ja? Ik heb 'm nog nooit op. Het etiket ziet er naar mijn mening zo goedkoop uit dat ik nooit de gok heb gewaagd, ook al kost het €15,- of minder. Je mixt het met cola of iets dergelijks?
Einstein schreef:Gnothi seauton schreef:Einstein schreef:Glen Talloch is gruwelijk lekker op het gebied van vage pauperwhisky
Ja? Ik heb 'm nog nooit op. Het etiket ziet er naar mijn mening zo goedkoop uit dat ik nooit de gok heb gewaagd, ook al kost het €15,- of minder. Je mixt het met cola of iets dergelijks?
Haha, nee, gewoon puur. Heb verder sowieso vrijwel alleen rommel als Jack Daniel's en zo op, dus mijn standaarden zijn niet zo hoog
Gnothi seauton schreef:Oké. Heb je Ballantine's al geprobeerd? Ballantine's is €5,- per fles goedkoper dan Jack en naar mijn mening van een hogere kwaliteit. Jack is overigens geschikt om te mixen met cola vanwege de (synthetische) vanillesmaak. Met cola smaakte het erg goed, maar puur...
Einstein schreef:Glen Talloch is gruwelijk lekker op het gebied van vage pauperwhisky
Lip schreef:Cadeautje voor mezelf:
Dat gaat leuk worden vanavond.
Petrovic schreef:Lip schreef:Cadeautje voor mezelf:
Dat gaat leuk worden vanavond.
Volgens mij had ik die bij Eko tijdens de meet gedronken. Die was best lekker.
Einstein schreef:Bushmills 16 is vet relaxed
Die was het toch, Eko?
Sublimo schreef:
Aaltje schreef:Sublimo schreef:
Lang geleden, misschien maar weer een keer een flesje gaan halen.
Aaltje schreef:Het was geen succes! Hij was binnen een week op, hij is gewoon te lekker.
Sublimo schreef:Aaltje schreef:Het was geen succes! Hij was binnen een week op, hij is gewoon te lekker.
Haha, dat verbaasd me niet.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten