Eko schreef:Jep, Bushmills van 16 jaar, op 3 vaten gerijpt.
Morsmordre schreef:me broer heeft met me verjaardag Red Label gegeven. Ik vond het fijn.
Morsmordre schreef:me broer heeft met me verjaardag Red Label gegeven. Ik vond het fijn.
Ragnarok schreef:Vanavond eindelijk Highland park 25yrs
Dat is mijn afstudeerbeloning ^^
Petrovic schreef:Ragnarok schreef:Vanavond eindelijk Highland park 25yrs
Dat is mijn afstudeerbeloning ^^
Gefeliciteerd! Wel een prijzige whisky vermoed ik.
Xeloc schreef:Quarter Cask !!!
fushizzle schreef:binnenkort maar weer is n fles red of black label hallen... enja ik weet het is pauper whisky maarja.. wat moet ik dan, heb het niet zo heel erg breed
Xeloc schreef:jij hebt echt geen smaak!
All that “mellowing” can’t hide the fact that J.D. is crappy
Matheson schreef:Ik heb hier al wat namen voorbij zien komen natuurlijk. Maar wat is nou een goede whisky(single malt) om qua smaak mee te beginnen voor een redelijke prijs?
Jammer genoeg heb ik tot nu toe alleen de wat mindere merken geprobeerd. Alsnog lekker, en goedkoop. Maar ik wil nu wel eens iets beters om echt van te genieten. De smaak mag best wat voor gevorderden zijn trouwens, maar wel goed om mee te beginnen...Aanraders?
Net trouwens de slijterij uitgelopen met een fles Grants. 35 cl voor 8,99. Waarom? Geen idee. Huilen met de pet op.
Aaltje schreef:Ik had mijn zusje met haar verjaardag Glenlivet 12 gegeven. Dat vond zij fijn.
Matheson schreef:Ben wel benieuwd naar een rokerige. Dus zal snel eens de Bowmore halen. Dank u Petrovic!
Oh, en whisky drinken uit een tumbler is niet echt de bedoeling, right?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 19 gasten