No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
endorr schreef:Ik koop enkel coke als ik niets anders vind.
Coke is hier zeer makkelijk te regelen. 2 deuren verder aanbellen en ik heb er direct , soms gratis , soms betaal ik pas later. Super gast
pinnes schreef:endorr schreef:Ik koop enkel coke als ik niets anders vind.
Coke is hier zeer makkelijk te regelen. 2 deuren verder aanbellen en ik heb er direct , soms gratis , soms betaal ik pas later. Super gast
Ja super gast dat hij stinkend rijk van je wordt is natuurlijk niet belangrijk voor hem.
pinnes schreef:Welterusten Endorr alle dealers noemen zich je vriend. En hij is geen dealer maar hij heeft wel grote hoeveelheden liggen die hij verkoopt
endorr schreef:pinnes schreef:Welterusten Endorr alle dealers noemen zich je vriend. En hij is geen dealer maar hij heeft wel grote hoeveelheden liggen die hij verkoopt
Ik wist pas dat hij zoveel coke had na ik hem 1 jaar kende.
Doe niet alsof je de situatie beter weet dan ikzelf.
Ik heet je trouwens welkom aan mijn vijanden lijst.
Bal0en schreef:Pinnes heeft gelijk. Dealers moet je zoveel mogelijk vermijden.
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
pinnes schreef:endorr schreef:pinnes schreef:Welterusten Endorr alle dealers noemen zich je vriend. En hij is geen dealer maar hij heeft wel grote hoeveelheden liggen die hij verkoopt
Ik wist pas dat hij zoveel coke had na ik hem 1 jaar kende.
Doe niet alsof je de situatie beter weet dan ikzelf.
Ik heet je trouwens welkom aan mijn vijanden lijst.
Wat heeft het er nou mee te maken dat je hem een jaar kent?
Je begon zelf over grote hoeveelheden.
ik zou het niet weten vertel het maar.ParadijsVogel schreef:Bal0en schreef:Pinnes heeft gelijk. Dealers moet je zoveel mogelijk vermijden.
Is een grootverbruiker die jou een vriendendienst bewijst gelijk een dealer? Waar ligt de scheidslijn?
Bal0en schreef:Pinnes heeft gelijk. Dealers moet je zoveel mogelijk vermijden.
pinnes schreef:Misschien is hij wel vrienden met jou geworden om zijn coke te slijten, weet jij veel?
pinnes schreef:Van coke word je paranoïde, het spijt me.
psychotrance schreef:ik heb altijd zin om spannende dingen te doen onder invloed van coke... ik zie mezelf echt nog eens een bank overvallen ofzo als het zo verder blijft gaan
Kockar schreef:DOOR coke ga ik zoveel geld spenderen dat ik niet meer weet hoeveel ik heb opgedaan.
HOE? door paar flessen champagne te kopen en extreem hoge fooien te geven
in een club uiteraard
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten