door loseyourselfondrugs » za okt 13, 2012 5:19 pm
Mijn ervaring met coke is altijd geweest met blowen, en naar ervaring weet ik dat het moeilijk is, om uit te leggen wat voor gevoel het nou eigenlijk geeft. Veel mensen vragen mij; Wat voel je als je het gebruikt? Hoe voel je je? Doet het pijn? Wat voor
gevoel is het in
je
neus?
Raak
je
afhankelijk van coke? Allemaal vragen waar ik als eigen persoon maar moeilijk antwoord op kan geven, ik vind het een gevoel dat je moet ervaren, maar toch vraag ik jullie ervaringen met coke. Ik gebruik het bijna elk weekend, en ik blow elke dag.
Zodra ik het gebruik voel ik me:
Geconcentreerd,
Hoog
geinteresseerd in
muziek,
Harde
muziek
geeft een kick,
Tinteling in mijn lichaam,
Als ik een jointje rook is het inhouden van de rook heerlijk,
Na een nakkie zin om te praten,
Na 2 minuten graag stilte, geen zin om te praten,
Duf.
Gevoel alsof ik de wereld aan kan,- Lekker in
me
vel
zitten,
Fijn gevoel dat niets anders je kan geven.
-
Zodra
stoppen met
gebruiken:
Rook ik meestal nog een goed jointje, en voel ik me helemaal spacey voor een uur.
Zodra het
uitgewerkt is,
wordt ik
moe
.
Ik gebruik goede coke en wordt bijna tot- niet versneden.
Afhankelijkheid heb ik nog niet meegemaakt, nu is het alweer een tijd geleden en denk er niet vaak aan. Meestal is het als ik een drukke week heb gehad, dan is dat wel even lekker het weekend bijkomen.
Graag hoop ik van meerdere gebruikers hun ervaring te horen!
Don't get high on your own supply, you will kill yourself and die.Did; Ketamine, 4-fmp/3-fmp, Cocaïne, Weed, Hasj, Isolator, Mdma, Mda, Paddo's, Truffels, Research Chemicals, Miauw Miauw, Lsd, Speed, Salvia, Ritalin, Depakine, Concerta.