J&G schreef:Te weinig voor wat het kost.
Poseidon schreef:J&G schreef:Te weinig voor wat het kost.
Dan heb je waarschijnlijk slappe troep gesnoven.
Pascal schreef: Ik vind het ook niet bepaald een topdrug.
°Thomas° schreef:snuiven doet me zo goed als niets meer
base het daarom ook altijd , is veel beter
FRESH schreef:Als man ben je gewoon even de Alfa! Denk je....
Bennie_Kook schreef:
Onvoorstelbaar, dat zich dat allemaal in je hoofd afspeelt, knap bedacht hoor.
Virtual schreef:Het zorgt ervoor dat ik onverslaanbaar ben in fifa maar heel slecht ben in monopoly.
Poseidon schreef:Virtual schreef:Het zorgt ervoor dat ik onverslaanbaar ben in fifa maar heel slecht ben in monopoly.
Probeer het ook eens met een potje strippoker. Wellicht mag jij dan als eerste uit de kleren.
wizkit schreef:Wat doet het met me?
Heel lang geleden verslaafd aan geweest... Wat het vooral gedaan heeft met me is me ongelofelijk paranoia gemaakt en vooral veel sex... Ik had een sex-vriendinnetje die er verzot op was toen, betekende niet meer dan snuiven en sex.
En opt einde afgekickt omdat ik blut gesnoven was (pakweg 5000euro toch zeker op korte tijd) en vriendin ook afgetrapt. Er is een moment geweest dat ik echt dacht dat ik ging sterven en dat was de moment dat ik boven aan de trap stond, zo een trap met twee hoeken in dat je 180° draait, en ik moest beneden zijn en halfweg realiseerde ik mij dat ik het niet ging halen tot beneden op mn bibberbenen en de houvast leek ook niet al te best, beetje paniek en ik dacht dat ik nog ging sterven voor ik het einde van de trap zou halen. Dat zal nog wat van de paranoia geweest zijn, ik heb het einde van de trap wel gehaald.
edit: maar toen was ik zo aant einde van mn pubertijd of er nog in, ik weet het niet
pillenvreter schreef:wizkit schreef:Wat doet het met me?
Heel lang geleden verslaafd aan geweest... Wat het vooral gedaan heeft met me is me ongelofelijk paranoia gemaakt en vooral veel sex... Ik had een sex-vriendinnetje die er verzot op was toen, betekende niet meer dan snuiven en sex.
En opt einde afgekickt omdat ik blut gesnoven was (pakweg 5000euro toch zeker op korte tijd) en vriendin ook afgetrapt. Er is een moment geweest dat ik echt dacht dat ik ging sterven en dat was de moment dat ik boven aan de trap stond, zo een trap met twee hoeken in dat je 180° draait, en ik moest beneden zijn en halfweg realiseerde ik mij dat ik het niet ging halen tot beneden op mn bibberbenen en de houvast leek ook niet al te best, beetje paniek en ik dacht dat ik nog ging sterven voor ik het einde van de trap zou halen. Dat zal nog wat van de paranoia geweest zijn, ik heb het einde van de trap wel gehaald.
edit: maar toen was ik zo aant einde van mn pubertijd of er nog in, ik weet het niet
en nu weer helemaal hersteld?
Matheson schreef:Het boeit je nog genoeg om een lijn op te snuiven als je 'm krijgt aangeboden. Dus het boeit je wel degelijk.
Niet om je af te branden, maar ik vind het toch interessant dat mensen coke blijven gebruiken ondanks dat ze 'er wel een beetje klaar mee zijn' of iets dergelijks. Maar dat heb je met meer dingen.
wizkit schreef:je mag me hier een gram droppen bij mn thuis en ik laat hem gewoon liggen tot ik hem kan weggeven aan iemand die hem wel lust.
Poseidon schreef:wizkit schreef:je mag me hier een gram droppen bij mn thuis en ik laat hem gewoon liggen tot ik hem kan weggeven aan iemand die hem wel lust.
Geef liever nog wat goede tips weg over hoe je jezelf staande houdt na die zware verslaving want het argument dat het g€ld op was vind ik niet zo overtuigend.
Graaf eens wat dieper en zoek de ware motor achter je kracht.
Al met al wel een indrukwekkende story
Gman007 schreef:Gisteren voor het eerst coke gedaan! Vond het eigenlijk tegenvallen het effect. Beetje als 4-fmp als ie net inslaat ofzo. Degene die de coke aan me gaf, een vriend van me is een ex-dealer en hij zei wel dat het goede coke was.. Misschien praatjes
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten