Right! In de redelijk grote groep mensen waarmee ik een tijdje geleden op stap ging heb ik dat ook nooit bij iemand waargenomen. iDEREEn chill, relaxed, horney. Weet niet waar dat fabeltje van die arrogantie vandaan komt.Petrovic schreef:Heb eigenlijk niet zoveel last van arrogantie met coke, ook niet als ik veel op heb.
Poseidon schreef:Right! In de redelijk grote groep mensen waarmee ik een tijdje geleden op stap ging heb ik dat ook nooit bij iemand waargenomen. iDEREEn chill, relaxed, horney. Weet niet waar dat fabeltje van die arrogantie vandaan komt.Petrovic schreef:Heb eigenlijk niet zoveel last van arrogantie met coke, ook niet als ik veel op heb.
Davinci schreef:Hmm, yayo...
Ze neemt mij mee op een fictieve reis waar ik het einde al van ken. Ze belooft altijd om al mijn wensen te laten uitkomen. Helaas, als het lot ons scheidt, dan word ik een prooi. Haar geest achtervolgt mij tot de top van de Mount Everest. Eenmaal boven glijd ik uit, om als een steeds maar groeiende sneeuwbal het dal te bereiken. Op de marktplaats in het dal verkoop ik mijn ziel stukje voor stukje om mijn honger te stillen.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
pillenvreter schreef:Poseidon schreef:Right! In de redelijk grote groep mensen waarmee ik een tijdje geleden op stap ging heb ik dat ook nooit bij iemand waargenomen. iDEREEn chill, relaxed, horney. Weet niet waar dat fabeltje van die arrogantie vandaan komt.Petrovic schreef:Heb eigenlijk niet zoveel last van arrogantie met coke, ook niet als ik veel op heb.
Is geen fabeltje, het veranderd op den duur je persoonlijkheid.
Poseidon schreef:Moeilijke kwestie. Kan geen geldige tegen-argumenten aandragen. Stel echter dat je er 5 jaar op los loopt te snuiven. Zonder twijfel verandert je persoonlijkheid tijdens die periode. Zou die verandering echter niet optreden als je gedurende die jaren geen snufje coca genackt zou hebben? Je persoonlijkheid kan ook transformeren door liefdeservaringen, ziekte, boeken en films, werkomstandigheden, slaapgebrek...
Nogmaals, ik spreek je niet tegen Pillenvreter. Denk hier veel over na maar krijg de vinger er niet achter.
Heb heel veel cocaïne geconsumeerd. Was vaak onberekenbaar, onbetrouwbaar, kwam op plekken waar je beter niet kan komen. Bracht mezelf nodeloos in gevaar. Normvervaging, doodsverachting.
Heb het idee dat dergelijk gedrag voornamelijk optrad als ik high was maar daar kan ik me in vergissen.
pure only schreef: je hele neus voeld als een orgasme... je schoonmoeder je vind het toch geweldig
Poseidon schreef:pure only schreef: je hele neus voeld als een orgasme... je schoonmoeder je vind het toch geweldig
mooie praat?
ik ga in ieder geval voorlopig niet trouwen
Jules schreef: een klein lijntje naar binnen om *iets* nuchterder te worden
Poseidon schreef:Jules schreef: een klein lijntje naar binnen om *iets* nuchterder te worden
Als je aangeschoten of dronken bent en een snuif coca neemt VERKEER JE IN DE VERONDERSTELLING dat de nuchterheid terug gekeerd is. Dit is echter een misverstand want je bent vanaf dat moment onder invloed van 3 substanties:
Alcohol
Cocaine
Coca~ethyleen (een nieuwe stof die uit de chemische bruiloft tussen de 2 anderen voortkomt)
Je bent nog net zo leip van de drank. Ja, als de dosis niet te hoog is heb je meer kracht maar vooral door de coca~ethyleen wordt je roekeloos, overmoedig & bandeloos.
Gevaarlijk lekkere combo.
Poseidon schreef:
Als je aangeschoten of dronken bent en een snuif coca neemt VERKEER JE IN DE VERONDERSTELLING dat de nuchterheid terug gekeerd is. Dit is echter een misverstand want je bent vanaf dat moment onder invloed van 3 substanties:
Alcohol
Cocaine
Coca~ethyleen (een nieuwe stof die uit de chemische bruiloft tussen de 2 anderen voortkomt)
Je bent nog net zo leip van de drank. Ja, als de dosis niet te hoog is heb je meer kracht maar vooral door de coca~ethyleen wordt je roekeloos, overmoedig & bandeloos.
Jules schreef:verklaard nog niet waarom je geen kater hebt na coke, of ben ik de enigste
Tomaat schreef:Zou het effectief de coke zijn, of een positieve aftervibe door de hoge dopaminerelease?
Tomaat schreef:Poseidon schreef:
Alcohol
Cocaine
Coca-ethyleen Dat moesten ze in pilvorm verkopen!
Gman007 schreef:Maar in de praktijk is het grootste risico wel voorbij 4u na je laatste lijntje lijkt me?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten