Ivo schreef:daywalker schreef:Einstein schreef:De meeste stimulerende RC's zijn zeer eenvoudige varianten van amfetamine (of soms cocaïne), dus ik denk dat de keus dan redelijk beperkt wordt. (M)ethylfenidaat zou er misschien doorheen komen, maar daar zou ik ook geen geld om durven verwedden.
Ja Einstein, klopt,methylfenidaat komt erdoorheen, ik heb eens moeten screenen bij de dokter ( had toen wel geen methylfenidaat gebruikt), maar hij had me behalve de uitslagen alleen, het hele bundeltje van het labo meegegeven; en daarbij stond welke drugs niet positief screenden en welke wel. Al zullen er niet ALLE drugs bijgestaan hebben, maar was toch interessante lectuur, jammer dat ik die papers niet mr heb
Het stond er niet tussen, maar dat wil niet zeggen dat het voor een positieve test kan zorgen. Als het genoeg op amfetamine lijkt kan het misschien voor een positief bij speed zorgen terwijl ze er niet specifiek op getest hebben.
Hoe bedoel je Ivo?
Ik bedoel dat ik in die lectuur las dat methylfenidaat en nog wat andere stoffen niet postief testten, of bedoel je dat het van test tot test verschilt ?
Sorry