Saikedellik schreef:Uppers in het algemeen kunnen toch vrij lang in haar aangetoond worden? Omdat je haar dan tijdelijk even iets sneller groeit, en dus dunner is? Maar ik begreep dat deze tests erg duur zijn, en vrijwel nooit gebruikt worden
VRT schreef:Kunnen er na 40 dagen nog afbraakstoffen aanwezig zijn in de urine (controle via het lab) na het gebruik van cocaïne?
2-4 dagen bij incidenteel gebruik en tot 8 bij dagen bij intensief gebruik.
De halfwaarde tijd van cocaïne is ongeveer een uur. Dat wil zeggen dat na een uur de helft van de cocaïne uit het bloed verdwenen is. De hoogste concentratie wordt na een uur bereikt, dus twee uur na inname is ongeveer de helft verdwenen. Vijf uur na inname is de cocaïne voor 98 % uit het bloed verdwenen.
Cocaïne wordt afgebroken door de lever. Zij doet dat met een snelheid van 30 tot 40 milligram per uur. Bij afbraak wordt de cocaïne omgezet in een aantal andere stoffen. Deze afbraakstoffen (ofwel metabolieten) zitten veel langer in het lichaam. Bij een eventuele test op cocaïne, onderzoekt men of deze afbraakstoffen in de urine zitten. De afbraakstoffen zijn afhankelijk van het type test en mate van gebruik tot maximaal 8 dagen aantoonbaar.
Einstein schreef:Met een haartest kan je in principe inderdaad drugsgebruik van heel lang geleden aantonen. Door de instanties zal dat meestal alleen gedaan worden in ernstiger gevallen - seriemoordenaars en zo kunnen het wel vergeten
fushizzle schreef:Jumbo schreef:ik heb ga vrijdag op zaterdag aan de mdma
maandag heb ik een medisch onderzoek waar ook getest wordt op drugs (overigens niet het einde van de wereld als ze het zien)
er is zeker geen enkele manier om die shit sneller uit je lichaam te halen he?
wel n paar keer gehoord hoe je THC sneller eruit kan krijge maar weet niet of dat t zelfde is met MDMA maar met THC moet je gewoon:
- Veel sporten en de sauna in (veel zweten dus gewoon)
- Veel citreonachtige drankjes of zelfst puur en heeeeeelveeeeel water drinke echt n paar liter per dag...
en dna is het er meestal wel snel uit maar nogmaals dat is met THC weet niet hoe het zit met mdma
Einstein schreef:Is er één check die tegelijk kan testen op alle benzodiazepinen? Voor zo'n test gebruiken ze meestal een screening met antilichamen, geloof ik, maar ik heb geen idee hoe specifiek die dingen zijn. Als ze met één test alle benzo's opsporen zal etizolam ook wel gedetecteerd worden, zo niet, dan misschien niet
Einstein schreef:De meeste stimulerende RC's zijn zeer eenvoudige varianten van amfetamine (of soms cocaïne), dus ik denk dat de keus dan redelijk beperkt wordt. (M)ethylfenidaat zou er misschien doorheen komen, maar daar zou ik ook geen geld om durven verwedden.
daywalker schreef:Einstein schreef:De meeste stimulerende RC's zijn zeer eenvoudige varianten van amfetamine (of soms cocaïne), dus ik denk dat de keus dan redelijk beperkt wordt. (M)ethylfenidaat zou er misschien doorheen komen, maar daar zou ik ook geen geld om durven verwedden.
Ja Einstein, klopt,methylfenidaat komt erdoorheen, ik heb eens moeten screenen bij de dokter ( had toen wel geen methylfenidaat gebruikt), maar hij had me behalve de uitslagen alleen, het hele bundeltje van het labo meegegeven; en daarbij stond welke drugs niet positief screenden en welke wel. Al zullen er niet ALLE drugs bijgestaan hebben, maar was toch interessante lectuur, jammer dat ik die papers niet mr heb
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 8 gasten