Bilbo Baggins schreef:@Poseidon Goed om te weten want ik ga binnenkort (over een maand ongeveer) waarschijnlijk een urine test moeten afleggen dus dan kan ik nog wel even gebruiken
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Amvitamientje schreef:Ohh, dat heb ik ook moeten doen, alleen dan voor de luchtmacht (vliegtuigtechnicus)
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Prototype schreef:Amvitamientje schreef:Ohh, dat heb ik ook moeten doen, alleen dan voor de luchtmacht (vliegtuigtechnicus)
Vandaar dat je zo veel dingen in elkaar kan knutselen.
Amvitamientje schreef:Prototype schreef:Amvitamientje schreef:Ohh, dat heb ik ook moeten doen, alleen dan voor de luchtmacht (vliegtuigtechnicus)
Vandaar dat je zo veel dingen in elkaar kan knutselen.
Hhaha, nou ik ben altijd de gene die altijd bouten en moeren over heeft. Zie het al voor me; Zie je de f-16 wegvliegen zwaaiend met een lange bout in je hand.
Maddog schreef:
Oh ja en opletten met energizer kauwgom, sommige gebruiken (decocanised)cocablad extract, en dat komt in de drugstest naar boven als cocainegebruik.
Maddog schreef:Bij de kazerne waar ik heb gewerkt was het altijd de grap als iemand voor het eerst de 'engine' van een tank moest vervangen dat er dan een bout naast werd gelegd. "Oh je bent de basisbout vergeten, nu moet de hele tank weer uitelkaar" En dan is die blik in de ogen onbetaalbaar.
Poseidon schreef:Zou dat ook voor Coca Cola gelden?
Amvitamientje schreef:Poseidon schreef:Zou dat ook voor Coca Cola gelden?
Nee, dat gebruiken ze natuurlijk niet meer, daar is cafeïne voor in de plaats gekomen!
Poseidon schreef:coca--spiegel
Smarty ep schreef:Ik gebruik ieder weekend bij het uitgaan een 1-3G amfetamines en cocaine
Smarty ep schreef:binnen een maand ongeveer moet ik bloed laten afnemen, hoeveel dagen zou ik best stoppen zodat ik niet positief test?
acuut schreef:
ALAT.
Verhoogde waarde hiervan kan duiden op overmatig alcohol gebruik
ASAT
zelfde als ALAT
GAMMA GT
Ook weer een stof uit de lever maar die word voor 80% of meer aan alvohol toegeschreven
MCV
Kort door de bocht de grote van je rode bloedcellen dit alles denk je ju wat heeft dit ermee te maken maar het word 1 grote rekensom en daar komt een antwoord uit maargoed ik ga weer verder haha
CDT
Dit is een eiwit wat enkel en alleen door alcohol aangemaakt word
En is minimaal 4 weken aantoonbaar
Dit alles verzin ik niet ben al hele tijd bezig aftekicken
Maar heb in de volgende instellingen uc en bloedonderzoeken gedaan en geloof alles heb ik geprobeer om toch een goede test te geven terwijl ik gebruikt had:
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 8 gasten