Fijn, eigen woning.. Nix verstoppen

En op feestjes zorg ik dat ik een string aan heb waar een soort dubbele bodem in zit zodat ik daar een klein gripzakje in kwijt kan. Breng toch alleen voor mezelf mee dus past makkelijk.
snuifduif schreef:...
snuifduif schreef:Doosje op mijn bureau waar met koeienletters: DRUGS op staat geschreven.
Mn ouders weten toch al alles
Oh ik had hem al een paar pagina's terug gepost maar hier is ie alsnog![]()
Onderhand zijn de labels al veel algemener : Uppers, downers, tripmiddelen, designerdrugs
snuifduif schreef:Doosje op mijn bureau waar met koeienletters: DRUGS op staat geschreven.
Onderhand zijn de labels al veel algemener : Uppers, downers, tripmiddelen, designerdrugs
BOOBS schreef:Ik heb een handig tasje van van ongeveer 10x10 cm die ik aan me broek kan klippen voor feestjes.
Wiet en hash ligt overal en nergens. Alleen harddrugs verstop ik echt goed.
knolselderij schreef:fijne aan op jezelf wonen, gewoon in de kastnaast mein m'n slaapkamer
Vode schreef:Nieuwe manier gevonden voor solar. Getest en goedgekeurd!
Een klein waterdicht buisje met dop en een touwtje, tadaa drugstampon! Er pasten genoeg pilletjes in, zakjes zou minder handig zijn. Het enige waar je op moet letten is dat als het warm is, het daarbinnen ook nog extra warm is. Doe het alleen bij de ingang en haal t sommifeop de wc eruit meteen eruit want sommige drugs laten capsules sneller smelten dan andere. 3fmp liet het sneller smelten dan speed.
Pro smokkelen
Vode is de DF-Uberbazin.Vode schreef:Een klein waterdicht buisje met dop en een touwtje, tadaa drugstampon!
Ik voel me helemaal betoverd! - 210mg MDMA
Multitude schreef:M'n LSD ligt trouwens bij m'n moeder thuis in de diepvries. Met haar medeweten. Ik weet niet of het goed of slecht is dat ze daar geen enkel probleem mee heeft.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast