drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.
lolnoob schreef:Verstoppen hoeft niet echt op een studentenkamer
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:lolnoob schreef:Verstoppen hoeft niet echt op een studentenkamer
Same, m'n wiet ligt gewoon op mijn bureau en de rest ergens in een laatje.
Aalpoepert schreef:Ivo schreef:lolnoob schreef:Verstoppen hoeft niet echt op een studentenkamer
Same, m'n wiet ligt gewoon op mijn bureau en de rest ergens in een laatje.
Ja maar jij bent ook eigenaar van een drugsforum dus het ligt er bij jou sowieso al dik bovenop.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:Neman en Freak waren dat ook, en die wisten niet eens wat mescalinecactussen waren
drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.
-V- schreef:Op feestjes onder mn ballen zal mn moeder nooit vinden daar
Ciakranar schreef:in m'n kluis
bloxnix schreef:Even dit topic overbrengen, omdat ik het zo leuk vond![]()
Waar verstop jij je drugs?
Ik in de binnenzak van mijn jas (meestal toch).
Devil Fish schreef:re-sie-klerenreclasseren is een ander woord
Huggybear schreef:Ik heb net twee boeken gekocht bij de kringloopwinkel genaamd "De glorie van het leven" en "Terug in het paradijs". daar snij ik in het midden een grote rechthoek in de bladzijden, zodat er een ruimte in het boek zit. Nu nog kiezen welke ik ga gebruiken... of ik moet een grote stash aanleggen
PoisonDrink schreef:Huggybear schreef:Ik heb net twee boeken gekocht bij de kringloopwinkel genaamd "De glorie van het leven" en "Terug in het paradijs". daar snij ik in het midden een grote rechthoek in de bladzijden, zodat er een ruimte in het boek zit. Nu nog kiezen welke ik ga gebruiken... of ik moet een grote stash aanleggen
Je gaat ze toch eerst lezen dan? Klinkt als iets dat je niet wilt missen!
Huggybear schreef:ik denk dat als iemand ze aan de kringloopwinkel geeft, het niet heel goede boeken zijn...
PoisonDrink schreef:Huggybear schreef:ik denk dat als iemand ze aan de kringloopwinkel geeft, het niet heel goede boeken zijn...
Misschien komt het wel van een overleden oud persoon, en wou niemand de hele boekenkast 'erven'. Wie weet staan alle geheimen des levens wel in die boeken!
PoisonDrink schreef:Het was maar een grapje hoor. Zo'n boek-stashbox is wel mooi. Ga je er ook zo'n doosje inplakken zodat niet alles eruit valt als iemand het boek vasthoudt?
Pascal schreef:Is Vinz nou een stuk stront of een ruziestoker?
Deviance schreef:Ik ga nog eens lachen als z'n ouders dat ding weggeven aan z'n neefje omdat ''hij er toch nooit meer mee speelt''
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten