Devil Fish schreef:re-sie-klerenreclasseren is een ander woord
Godmaghetweten schreef:Niet ik ben thuis eerlijk over mijn gebruik
Delysid_Vicious schreef:Openschroefbare batterijen
Voor de pilletjes en een brokje hasj.
Whyme schreef:Thuis zit het in een boek waar binnenin een vierkantje is uitgesneden.![]()
Onderweg, tsja: Achter m'n oor of bij de ballen. Net wat uitkomt.
Shizzel schreef:Whyme schreef:Thuis zit het in een boek waar binnenin een vierkantje is uitgesneden.![]()
Hoe stop je zoiets achter je oor?
Whyme schreef:Shizzel schreef:Whyme schreef:Thuis zit het in een boek waar binnenin een vierkantje is uitgesneden.![]()
Joint (al dan niet in kokertje) blijft hangen, en nog onzichtbaar ook als je lang haar hebt
Met zakjes heb ik het nog nooit geprobeerd, maar ik denk dat dat eigenlijk ook geen probleem is als je ze oprolt
Shizzel schreef:Whyme schreef:Shizzel schreef:Whyme
Thuis zit het in een boek waar binnenin een vierkantje is uitgesneden.![]()
Joint (al dan niet in kokertje) blijft hangen, en nog onzichtbaar ook als je lang haar hebt
Met zakjes heb ik het nog nooit geprobeerd, maar ik denk dat dat eigenlijk ook geen probleem is als je ze oprolt
hmmmm, okhad er ng niet v gehoord
brombeer001 schreef:verspreid over een heleboel dvd hoesjes in ripzakjes met datum van aankoop erop best grappig vond laatst een blauw peacy uit 2004 en ik slik al jaren geen pillen meer.
altijd weer een verassing als ik een film ga kijken
TRAVOLTA schreef:brombeer001 schreef:verspreid over een heleboel dvd hoesjes in ripzakjes met datum van aankoop erop best grappig vond laatst een blauw peacy uit 2004 en ik slik al jaren geen pillen meer.
altijd weer een verassing als ik een film ga kijken
of er eentje uitleen!
Sublimo schreef:Ik verstop helemaal niks.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten