Elfquest schreef:In de Koran.
Blasfemie.
edblok2 schreef:Gewoon in mijn portemonnee of nachtkastje ofzo. Zijn jullie allemaal 14 ofzo? Waarom zou je het verstoppen?
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
megatrippie schreef:In tegenstelling tot de meeste mensen hier verstop ik mijn drugs niet voor mijn ouders maar voor mijn kinderen. Dus hoog en droog achter slot en grendel.
Toasts schreef:Thuis gooi ik altijd alles in een grote doos van een pokerset (eerst in een gripzakje weliswaar).
Dient niet echt om te verstoppen want m'n ouders weten ervan, eerder zodat ik het niet kwijtraak.
Op m'n nachttafeltje
Als ik wegga neem ik gewoon mee wat ik van plan ben te gebruiken, gewoon in gripzak en zo in m'n broekzak.
NorthernLightBE schreef:Ik steek gewoon al m'n minder legale shit in een rugzak die ik dan lekker mobiel kan meenemen overal. Me, my dope, alle dope accescoires, ipod en koptelefoon. Happily married
Trippie schreef:In de schuif van mijn bureau.
Ouders vertrouwen mij / willen het liever niet weten.
Ben er nog steeds niet uit welke van de 2...
Special K schreef:Trippie schreef:In de schuif van mijn bureau.
Ouders vertrouwen mij / willen het liever niet weten.
Ben er nog steeds niet uit welke van de 2...
Waarschijnlijk het 2e , aangezien ik best wel hard aan het trippen was toen ik vorige keer aanbelde
OT: In verschillende DVD doosjes / in de kast , ouders weten van niets & zijn er van overtuigt dat ik helemaal geen drugs neem. (Drugstest gehad, dokter heeft me gedekt & over alles gezwegen![]()
)
Grts
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
DR33G schreef:Ik mijn drugsbakje in mijn nachtkastje.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten