xastur schreef:guana
Guava?
xastur schreef:guana
PiraatPanda schreef:te weinig eigenlijk. Frog, thanks voor je fruitspiration
618157 schreef:NSFW! :
Voor je klikt en offended bent.... dit schijnt in bepaalde landen in Latijns Amerika heel gewoon te zijn, heb het eens voorbij zien komen in ik denk spuiten en slikken op reis oid.
PiraatPanda schreef:618157 schreef:NSFW! :
Voor je klikt en offended bent.... dit schijnt in bepaalde landen in Latijns Amerika heel gewoon te zijn, heb het eens voorbij zien komen in ik denk spuiten en slikken op reis oid.
Heb je wel eens een papaya of ander fruit gebruikt daarvoor? Ik zie op de groente- en fruitafdeling vaak wel indrukwekkende fallische objecten liggen, maar is er nog nooit van gekomen eigenlijk
Op de SEH vertelden ze trouwens dat het redelijk vaak voorkomt dat mensen 'per ongeluk' naakt met hun poepert op een stuk fruit zijn gevallen, waarna t onfortuinlijke stuk fruit zo naar binnen schoot
Jcutter schreef:en wat nou als dat afbreekt frog? zit je met een stuk wortel in je reet Ben je weleens in het ziekenhuis beland voor zoiets?
Er komen regelmatig mensen in het ziekenhuis terecht, omdat een seksspeeltje heel diep in hun buik zit hahahaha
Jcutter schreef:618157 schreef:
Ik denk dat die seksspeeltjes in arie enzo bent wel hoog urban myth gehalte heeft.
En als er al wat mis gaat zijn het malloten die een flesje bier of iets dergelijks gebruiken, wat dan kapot springt.....
Nope, het gaat toch echt om seksspeeltjes die je in de winkel kunt kopen. Laatst nog gezien op youtube maar kan het zo even niet vinden helaas. Dan zie je hoe ze zo'n analeplug bij een man operatief moeten verwijderen...
Druks schreef:Nee maar ik drink wel genoeg bier.
Druks schreef:Nee maar ik drink wel genoeg bier.
Frissa schreef:Druks schreef:Nee maar ik drink wel genoeg bier.
Druks schreef:Je zusje houdt van fruit want ze eet mijn banaan!
618157 schreef: Groente eet ik trouwens wel veel meer dan genoeg, en Somers ook geregeld vers / min of meer zelf-gekweekt zo van het land, of dat veel gezonder is idk, ja van een weet ik dat er zeker geen bestrijdingsmiddelen opzitten, dus zal wel, maar bijvoorbeeld verse boontjes zijn echt zo lekker al sdie net geplukt zijn en paar uurtjes later op je bordje liggen,Ow Aardbeien eet ik Somers wel doch das echt ziekelijk veel suiker, maar wel fruit.... das beetje nadeel met veel fruit ook men denk gezond etc, vaak valt het tegen, ik heb dan geen om weer te moeten horen JA DAAR ZITTEN ALLEEN VEZELS IN , EN HEEFT EEN PH VAN 2 OID... oké oké ik dacht dacht ik goed bezig was jij spelbroodhoer, maar fuck deze kanker appels, oid.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten